Kijknou in vredesnaam uit met wat je allemaal suggereert, want je krijgt zo de guerrillabeweging Het Soppend Pad over je heen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah kijk aan. Nou, het enige nieuwtje is dus dat Claire het niet meer pikt en dat de salon dicht is.
Ach, en er zijn ook mensen die er op kicken als er maar iets nadeligs over Huub gescheven wordt.quote:Op zondag 13 september 2009 07:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijknou in vredesnaam uit met wat je allemaal suggereert, want je krijgt zo de guerrillabeweging Het Soppend Pad over je heen.
Wanneer je een foto ziet van Huub en Claire met allebei twee blauwe ogen hebben ze dus niet gevochten, maar zijn ze simultaan van de trap gevallen. En als de winkel van Claire dicht is komt dat omdat de deur klemt.
Inderdaad, hoe zielig kun je zijn. Maar ja........stel dat het wél goed gaat met Huub en Claire dan is er niks meer om over te roddelen of tot op de bodem uit te zoeken. Het lijkt wel een hobby! Respectloos!quote:Op zondag 13 september 2009 10:21 schreef lies1958 het volgende:
Echt wat zijn sommige mensen toch ontzettend zielig bezig. Wat is er zo moeilijk om te kunnen lezen dat alles goed met H & C gaat. Hoe kunnen mensen dom zijn om in die roddel makers te trappen. Diegene die het neerzet op Huub zijn log ligt helemaal in een deuk dat hij of zij dat voor elkaar heeft gekregen.
En dan zijn er een paar die volgens mij elke avond op hun knieen liggen te bidden dat het huwelijk van huub en claire maar zo snel mogelijk kapot gaat zodat ze eindelijk hun gelijk kunnen krijgen van dat Huub niet deugt in het leven na de kooi. Eigenlijk hele enge mensen zijn dat.
Kom op zeg! Het druipt er zo van af dat ik mijn laptop moet deppen.quote:Op zondag 13 september 2009 00:33 schreef sunny16947 het volgende:
Helaas zijn er dan velen niet goed bij hun hoofd.
Ik weet niet eens meer wie Rory is en ik keek CBML best vaakquote:Op zondag 13 september 2009 12:56 schreef NoNickOne het volgende:
CBML Rory struikelde gister over mijn voeten op Appelpop, wat een omhoog gevallen kut figuur is dat zeg..
Ik zat ook even zo vanquote:Op zondag 13 september 2009 13:00 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik weet niet eens meer wie Rory is en ik keek CBML best vaak
MF &CC: Die linksequote:Op zondag 13 september 2009 13:00 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie Rory is en ik keek CBML best vaak
Het was inderdaad óverduidelijk sarcasme.Dacht dat iedereen dat wel zou begrijpen.quote:Op zondag 13 september 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom op zeg! Het druipt er zo van af dat ik mijn laptop moet deppen.
Dit is de SHO he.quote:Op zondag 13 september 2009 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
Verder, waar bemoeit iedereen zich mee? Laat Huub en Claire lekker hun eigen leven leiden zonder gezanik aan hun hoofd van oud fans cq haters.
Ja, dat vind ik dus ook niet netjes, afspaak is afspraak. Bel dan even en leg uit dat de zaak even gesloten is.quote:Op zondag 13 september 2009 13:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit is de SHO he.
Je zou maar voor die dichte deur hebben gestaan bij die kapperszaakDenk je een afspraak te hebben, blijkt dat je niet eens bent afgebeld
![]()
Laat me raden, die zaak gaat ook niet meer open
misschien desbetreffende klant geen tel.nr achtergelaten en daarom niet bereikbaar?quote:Op zondag 13 september 2009 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook niet netjes, afspaak is afspraak. Bel dan even en leg uit dat de zaak even gesloten is.
Ok, voor een gesloten deur staan is kut, maar dan een bericht op hyves of weet ik veel waar op het internet te dumpen isquote:Op zondag 13 september 2009 13:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit is de SHO he.
Je zou maar voor die dichte deur hebben gestaan bij die kapperszaakDenk je een afspraak te hebben, blijkt dat je niet eens bent afgebeld
![]()
o dat maakt mij dan weer helemaal niet uit, vind het prima zoquote:Op zondag 13 september 2009 13:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ok, voor een gesloten deur staan is kut, maar dan een bericht op hyves of weet ik veel waar op het internet te dumpen isricht dan nog tenminste een antihoeheetdekapsalonvanClaireookweer-site op, hoewel ik al die anti-sites een driedubbele
waard vind. Maar er zijn vast wel meer serieuze manieren om niet nagekomen verplichtingen te verhalen.
Kijk nu komen we ergens, dat zou kunnen natuurlijk ......... en toen dat domme mens naar de Studio belde heeft ze natuurlijk een verkeerd nummer gebruikt en toen ze op de website keek was het bericht dat Studio Claire gesloten is natuurlijk wegehaald door zo'n vervelende hacker en, ... en toen ze voor die gesloten deur stond bij Studio Claire kwam dat alleen maar omdat die domme muts haar TomTom niet goed had ingeprogrammeerd waardoor ze gewoon bij het verkeerde adres stond .........quote:Op zondag 13 september 2009 13:44 schreef sering het volgende:
[..]
misschien desbetreffende klant geen tel.nr achtergelaten en daarom niet bereikbaar?
Zou n.l. zomaar kunnen!
dus datquote:Op zondag 13 september 2009 13:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk nu komen we ergens, dat zou kunnen natuurlijk ......... en toen dat domme mens naar de Studio belde heeft ze natuurlijk een verkeerd nummer gebruikt en toen ze op de website keek was het bericht dat Studio Claire gesloten is natuurlijk wegehaald door zo'n vervelende hacker en, ... en toen ze voor die gesloten deur stond bij Studio Claire kwam dat alleen maar omdat die domme muts haar TomTom niet goed had ingeprogrammeerd waardoor ze gewoon bij het verkeerde adres stond .........
Zo zie je maar weer, soms is de oplossing heel eenvoudig![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 13:26 schreef Marrije het volgende:
![]()
Hoe het ook zit, hoop dat het goed gaat / komt met Claire, Sophie , Huub en de salon.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:32 schreef Elske6 het volgende:
vandaag, 17:40
Goedenmiddag Claire,
Ik stuur je dit bericht omdat ik zeer boos ben.
Afgelopen vrijdag (28 augustus) had ik om 10.00 uur een afspraak met jou in jouw salon voor een proefkapsel en -make up voor mijn bruiloft over 2 weken.
Ik stond verbaasd voor de deur van jouw salon, want het was donker binnen en de deur zat dicht. Na het telefoonnummer van de salon te hebben gedraaid, bleek de lijn te zijn afgesloten.
Ik heb gelukkig nog ergens anders een afspraak kunnen maken voor mijn bruidskapsel en -make up maar dit had ook anders kunnen gaan. Het is 2 weken voor mijn bruiloft en het goed gekund dat alle kappers vol zaten voor een dergelijke afspraak over 2 weken.
Erger nog vind ik dat ik via de kapper waar ik nu een afspraak heb, heb moeten horen dat jouw salon al een maand gesloten is. Ik neem het jouw echt zeer kwalijk dat je niet de moeite hebt genomen om telefonisch contact op te nemen om de afspraak af te zeggen!!!!!
Waarschijnlijk heb je dat bij geen van je klanten gedaan, wat ik al geen stijl vind. Maar mijn afspraak was niet een gewone knip-afspraak maar voor mijn bruiloft!!!
Wat ik ook erg vind is dat ik, toen ik de afspraak heb gemaakt aan jouw collega heb gevraagd wie jou zou waarnemen als jij door wat voor reden ook niet zou kunnen die dag (overmacht, ziekte, enz) en zij vertelde mij toen dat ik mij hier abslouut geen zorgen over zou hoeven maken want je zou er zijn, wat er ook zou gebeuren.
Blijkbaar was het te veel moeite voor jou om er een telefoontje aan te wagen. Als jij gebeld had om te zeggen dat het niet goed ging met de zaak of wat voor reden dan ook en dat de afspraak niet door kon gaan, had ik meteen wat anders kunnen regelen en had ik jou niets kwalijk hoeven nemen.
Mocht jouw salon ooit nog open gaan, ben ik in ieder geval de allerlaatste die jouw salon zal promoten bij vrienden, kennissen, collega's en familie.
Groeten,
Simone
bron: Hyves Claire
Ja hoor, dat hoop en denk ik ookquote:Op zondag 13 september 2009 14:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Hoe het ook zit, hoop dat het goed gaat / komt met Claire, Sophie , Huub en de salon.
Dit zijn de betere tipsquote:Op zondag 13 september 2009 13:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ok, voor een gesloten deur staan is kut, maar dan een bericht op hyves of weet ik veel waar op het internet te dumpen isricht dan nog tenminste een antihoeheetdekapsalonvanClaireookweer-site op, hoewel ik al die anti-sites een driedubbele
waard vind. Maar er zijn vast wel meer serieuze manieren om niet nagekomen verplichtingen te verhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |