daar heb je wel gelijk in, je krijg dan automatisch 2 kampen..... de voor en tegen een ieder, Maar met de trouwerij, opening zaak en de bevalling werd er wel verlangt er voor ze te zijn van hun kant uit...... Alles komt nu een beetje ondankbaar over.. maar dat is mijn mening.... het is niet dat ik het naadje van de kous wil weten, maar gewoon een klein beetje eerlijkheid kan toch geen kwaad lijkt mij... Maar hou me te goede, misschien ( en dat hoop ik ergens wel ) is er helemaal niets aan de hand en willen ze gewoon rust, kan ook en daar is niets mis mee.quote:Op zondag 13 september 2009 00:03 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat je die steun een beetje overschat.
Iemand die zo'n post als feit beschouwt, is niet goed bij z'n hoofd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:35 schreef sunny16947 het volgende:
@Gert: Beetje vreemde post. Kan zowel als feit alswel sarcastisch bedoeld zijn. Ik mis nl. een smilieicon. Misschien toch even verklaren.
Helaas zijn er dan velen niet goed bij hun hoofd.quote:Op zondag 13 september 2009 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Iemand die zo'n post als feit beschouwt, is niet goed bij z'n hoofd.
Kijknou in vredesnaam uit met wat je allemaal suggereert, want je krijgt zo de guerrillabeweging Het Soppend Pad over je heen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah kijk aan. Nou, het enige nieuwtje is dus dat Claire het niet meer pikt en dat de salon dicht is.
Ach, en er zijn ook mensen die er op kicken als er maar iets nadeligs over Huub gescheven wordt.quote:Op zondag 13 september 2009 07:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kijknou in vredesnaam uit met wat je allemaal suggereert, want je krijgt zo de guerrillabeweging Het Soppend Pad over je heen.
Wanneer je een foto ziet van Huub en Claire met allebei twee blauwe ogen hebben ze dus niet gevochten, maar zijn ze simultaan van de trap gevallen. En als de winkel van Claire dicht is komt dat omdat de deur klemt.
Inderdaad, hoe zielig kun je zijn. Maar ja........stel dat het wél goed gaat met Huub en Claire dan is er niks meer om over te roddelen of tot op de bodem uit te zoeken. Het lijkt wel een hobby! Respectloos!quote:Op zondag 13 september 2009 10:21 schreef lies1958 het volgende:
Echt wat zijn sommige mensen toch ontzettend zielig bezig. Wat is er zo moeilijk om te kunnen lezen dat alles goed met H & C gaat. Hoe kunnen mensen dom zijn om in die roddel makers te trappen. Diegene die het neerzet op Huub zijn log ligt helemaal in een deuk dat hij of zij dat voor elkaar heeft gekregen.
En dan zijn er een paar die volgens mij elke avond op hun knieen liggen te bidden dat het huwelijk van huub en claire maar zo snel mogelijk kapot gaat zodat ze eindelijk hun gelijk kunnen krijgen van dat Huub niet deugt in het leven na de kooi. Eigenlijk hele enge mensen zijn dat.
Kom op zeg! Het druipt er zo van af dat ik mijn laptop moet deppen.quote:Op zondag 13 september 2009 00:33 schreef sunny16947 het volgende:
Helaas zijn er dan velen niet goed bij hun hoofd.
Ik weet niet eens meer wie Rory is en ik keek CBML best vaakquote:Op zondag 13 september 2009 12:56 schreef NoNickOne het volgende:
CBML Rory struikelde gister over mijn voeten op Appelpop, wat een omhoog gevallen kut figuur is dat zeg..
Ik zat ook even zo vanquote:Op zondag 13 september 2009 13:00 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik weet niet eens meer wie Rory is en ik keek CBML best vaak
MF &CC: Die linksequote:Op zondag 13 september 2009 13:00 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie Rory is en ik keek CBML best vaak
Het was inderdaad óverduidelijk sarcasme.Dacht dat iedereen dat wel zou begrijpen.quote:Op zondag 13 september 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom op zeg! Het druipt er zo van af dat ik mijn laptop moet deppen.
Dit is de SHO he.quote:Op zondag 13 september 2009 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
Verder, waar bemoeit iedereen zich mee? Laat Huub en Claire lekker hun eigen leven leiden zonder gezanik aan hun hoofd van oud fans cq haters.
Ja, dat vind ik dus ook niet netjes, afspaak is afspraak. Bel dan even en leg uit dat de zaak even gesloten is.quote:Op zondag 13 september 2009 13:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit is de SHO he.
Je zou maar voor die dichte deur hebben gestaan bij die kapperszaakDenk je een afspraak te hebben, blijkt dat je niet eens bent afgebeld
![]()
Laat me raden, die zaak gaat ook niet meer open
misschien desbetreffende klant geen tel.nr achtergelaten en daarom niet bereikbaar?quote:Op zondag 13 september 2009 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook niet netjes, afspaak is afspraak. Bel dan even en leg uit dat de zaak even gesloten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |