abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72688639
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:03 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat je die steun een beetje overschat.
daar heb je wel gelijk in, je krijg dan automatisch 2 kampen..... de voor en tegen een ieder, Maar met de trouwerij, opening zaak en de bevalling werd er wel verlangt er voor ze te zijn van hun kant uit...... Alles komt nu een beetje ondankbaar over.. maar dat is mijn mening.... het is niet dat ik het naadje van de kous wil weten, maar gewoon een klein beetje eerlijkheid kan toch geen kwaad lijkt mij... Maar hou me te goede, misschien ( en dat hoop ik ergens wel ) is er helemaal niets aan de hand en willen ze gewoon rust, kan ook en daar is niets mis mee.
  Moderator zondag 13 september 2009 @ 00:26:34 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72688693
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 23:35 schreef sunny16947 het volgende:
@Gert: Beetje vreemde post. Kan zowel als feit alswel sarcastisch bedoeld zijn. Ik mis nl. een smilieicon. Misschien toch even verklaren.
Iemand die zo'n post als feit beschouwt, is niet goed bij z'n hoofd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 13 september 2009 @ 00:33:44 #23
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_72688810
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Iemand die zo'n post als feit beschouwt, is niet goed bij z'n hoofd.
Helaas zijn er dan velen niet goed bij hun hoofd.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zondag 13 september 2009 @ 00:38:35 #24
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_72688888
pi_72690537
Ach, weet je? We hebben er eigenlijk helemaal geen kloten mee te maken. Als er al iets is, wat dan nog? Als jij ruzie zou hebben met je partner, heeft de buurman daar dan wat mee te maken? Ook al ken je hem goed en weet hij heel veel van jou?

Ik moet er niet aan denken, dat ik verplicht zou zijn om het elke keer in geuren en kleuren uit te moeten leggen. Jij?

En dat Huub ten tijde van DGK en tijdens de bevalling wel openheid van zaken gaf, betekent nog niet dat ie dat nou ook maar moet doen. Dat bepaalt hij nog altijd zelf.

Overigens heeft hij er al op gereageerd. Alleen kwam toen niet het antwoord wat men verwacht had. Liever had men een heel drama gehoord. Dan waren ze wel tevreden geweest en was het gezeik al lang over geweest.

Maar ja, het antwoord was precies het tegenovergestelde. En dat viel niet goed. Want er viel niet over te ouwehoeren. Dus waarom zou ie nog reageren? Ze geloven het toch niet.

Ik had zowiezo niet gereageerd. Of het nou goed ging of niet. Daar heeft echt niemand ook maar iets mee te maken.

Kom dan niet met het excuus dat hij dat wel steeds gedaan heeft, want als iemand op welk moment dan ook beslist dat ie over bepaalde zaken zich niet uitlaat, dan heb je dat maar te respecteren. Vind ik.
Diamonds are a girls best friend, but love and respect are my priorities!
  zondag 13 september 2009 @ 07:23:36 #26
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_72691703
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 22:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ah kijk aan. Nou, het enige nieuwtje is dus dat Claire het niet meer pikt en dat de salon dicht is.
Kijknou in vredesnaam uit met wat je allemaal suggereert, want je krijgt zo de guerrillabeweging Het Soppend Pad over je heen.
Wanneer je een foto ziet van Huub en Claire met allebei twee blauwe ogen hebben ze dus niet gevochten, maar zijn ze simultaan van de trap gevallen. En als de winkel van Claire dicht is komt dat omdat de deur klemt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_72692574
Echt wat zijn sommige mensen toch ontzettend zielig bezig. Wat is er zo moeilijk om te kunnen lezen dat alles goed met H & C gaat. Hoe kunnen mensen dom zijn om in die roddel makers te trappen. Diegene die het neerzet op Huub zijn log ligt helemaal in een deuk dat hij of zij dat voor elkaar heeft gekregen.
En dan zijn er een paar die volgens mij elke avond op hun knieen liggen te bidden dat het huwelijk van huub en claire maar zo snel mogelijk kapot gaat zodat ze eindelijk hun gelijk kunnen krijgen van dat Huub niet deugt in het leven na de kooi. Eigenlijk hele enge mensen zijn dat.
pi_72693515
quote:
Op zondag 13 september 2009 07:23 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Kijknou in vredesnaam uit met wat je allemaal suggereert, want je krijgt zo de guerrillabeweging Het Soppend Pad over je heen.
Wanneer je een foto ziet van Huub en Claire met allebei twee blauwe ogen hebben ze dus niet gevochten, maar zijn ze simultaan van de trap gevallen. En als de winkel van Claire dicht is komt dat omdat de deur klemt.
Ach, en er zijn ook mensen die er op kicken als er maar iets nadeligs over Huub gescheven wordt.
Maar o wee als er iets negatiefs over Lieke geschreven wordt........
pi_72694012
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:21 schreef lies1958 het volgende:
Echt wat zijn sommige mensen toch ontzettend zielig bezig. Wat is er zo moeilijk om te kunnen lezen dat alles goed met H & C gaat. Hoe kunnen mensen dom zijn om in die roddel makers te trappen. Diegene die het neerzet op Huub zijn log ligt helemaal in een deuk dat hij of zij dat voor elkaar heeft gekregen.
En dan zijn er een paar die volgens mij elke avond op hun knieen liggen te bidden dat het huwelijk van huub en claire maar zo snel mogelijk kapot gaat zodat ze eindelijk hun gelijk kunnen krijgen van dat Huub niet deugt in het leven na de kooi. Eigenlijk hele enge mensen zijn dat.
Inderdaad, hoe zielig kun je zijn. Maar ja........stel dat het wél goed gaat met Huub en Claire dan is er niks meer om over te roddelen of tot op de bodem uit te zoeken. Het lijkt wel een hobby! Respectloos!
pi_72694389
Huub en erik twitteren er gezellig op los ,ze zijn samen heerlijk door het lint gegaaan

moeten wij ons nu ook zorgen maken over of claire dat wel goed vind?

Auw m'n hoofd!! Maar wat was 't gezellig!!! :-)
about 23 hours ago from TinyTwitter
Krijgen @ditishuub en ik toch 'n dessert voorgeschoteld van de eigenaar: een gepelde banaan met 2 ijsbollen/ballen... HOE DAN!?!!!?!!!
8:15 PM Sep 11th from TinyTwitter
Op 't station staat @ditisHuub te wachten voor een gezellige avond met veel eten en veel drinken! Dus nu onderweg om kereltje op te halen!
4:19 PM Sep 11th from TinyTwitter

of moet hij uitleggen of hij wel mag van zijn fans
pi_72695826
CBML Rory struikelde gister over mijn voeten op Appelpop, wat een omhoog gevallen kut figuur is dat zeg..
  zondag 13 september 2009 @ 12:59:27 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72695936
quote:
Op zondag 13 september 2009 00:33 schreef sunny16947 het volgende:

Helaas zijn er dan velen niet goed bij hun hoofd.
Kom op zeg! Het druipt er zo van af dat ik mijn laptop moet deppen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72695953
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:56 schreef NoNickOne het volgende:
CBML Rory struikelde gister over mijn voeten op Appelpop, wat een omhoog gevallen kut figuur is dat zeg..
Ik weet niet eens meer wie Rory is en ik keek CBML best vaak
  zondag 13 september 2009 @ 13:02:58 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72696052
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:00 schreef musicfreakyme het volgende:

Ik zat ook even zo van Rowie???
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72696299
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:00 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

MF &CC: Die linkse
Love music!
pi_72696452
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kom op zeg! Het druipt er zo van af dat ik mijn laptop moet deppen.
Het was inderdaad óverduidelijk sarcasme.Dacht dat iedereen dat wel zou begrijpen.

Verder, waar bemoeit iedereen zich mee? Laat Huub en Claire lekker hun eigen leven leiden zonder gezanik aan hun hoofd van oud fans cq haters.
  zondag 13 september 2009 @ 13:26:27 #37
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72696747
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:16 schreef Lavenderr het volgende:

Verder, waar bemoeit iedereen zich mee? Laat Huub en Claire lekker hun eigen leven leiden zonder gezanik aan hun hoofd van oud fans cq haters.

Dit is de SHO he.

Je zou maar voor die dichte deur hebben gestaan bij die kapperszaak Denk je een afspraak te hebben, blijkt dat je niet eens bent afgebeld
Laat me raden, die zaak gaat ook niet meer open
pi_72696794
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:26 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dit is de SHO he.

Je zou maar voor die dichte deur hebben gestaan bij die kapperszaak Denk je een afspraak te hebben, blijkt dat je niet eens bent afgebeld
Laat me raden, die zaak gaat ook niet meer open
Ja, dat vind ik dus ook niet netjes, afspaak is afspraak. Bel dan even en leg uit dat de zaak even gesloten is.
  zondag 13 september 2009 @ 13:44:11 #39
241662 Jian
Well, well, well
pi_72697344

.... voor de deur !
pi_72697353
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik dus ook niet netjes, afspaak is afspraak. Bel dan even en leg uit dat de zaak even gesloten is.
misschien desbetreffende klant geen tel.nr achtergelaten en daarom niet bereikbaar?
Zou n.l. zomaar kunnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')