abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72784464
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:09 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Haar collega.
ow.........

oké
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:15:28 #202
241662 Jian
Well, well, well
pi_72784638
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:04 schreef FANN het volgende:
weet je wat ik nou écht wel eens zou willen zien??

niet dat dat iemand en fuck zal interesseren maar gewoon effe om te melden...

een herhaling van BB1 als afsluiting van die 10 jaar...

met Ruudje

nah dat dus...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk denk ik dat ik nu bij een samenvatting van anderhalf uur al in slaap zou vallen "Das war einmal" , maar ik denk dat er weinig mensen nu nog voor zouden warm lopen .....
pi_72784713
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:15 schreef Jian het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat ik nu bij een samenvatting van anderhalf uur al in slaap zou vallen "Das war einmal" , maar ik denk dat er weinig mensen nu nog voor zouden warm lopen .....
ik heb het er net over in een ander topic, misschien heb je wel gelijk...

was effe een ingeving seg maar

impuls enzo...
pi_72789810
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef peeet1 het volgende:

[..]

en hoe is het daar
ik kan nog steeds niet op nowlive kijken
[..]

en wat een nieuws onder aan op die loopbalk
http://radio.nowlive.eu/
Kan wel lezen, niet reageren. Dan moet ik inloggen en krijg van de "grote baas" te horen dat ik ben gebanned vanwege stoken. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik in het koude seizoen regelmatig de open haard flink opstook, maar dat dat ook al een reden was voor een ban wist ik niet
pi_72789923
BTW: ongeveer 30 NL'ers hebben aan het eind van deze maand weer een feestje en deze keer weer in Scheveningen. Dat ze dat nog durven. Zouden ze Huubske ook een uitnodiging hebben gestuurd?
pi_72790629
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:57 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat zegt verder ook niet veel, dat kan een romantische wandeling zijn geweest, een wandeling om in harmonie wat afspraken te maken omtrent bezoekrecht en verdeling van de inboedel, maar het kan ook een wandeling zijn geweest als contactmoment omdat ze in een soort van pauze zitten. Wat het ook was, het gegeven dat ze het weekeinde lekker hebben gewandeld staat niet garant voor een gelukkig huwelijk. Maar goed, ik dacht dus eigenlijk dat het wel goed zat tussen H&C en dat het alleen de zaak was dat slecht ging ivm de recessie. Maar als Claire zoveel bij haar ouders is. . .is dat toch wel weer stof tot nadenken.
Als je hééééééél veééééééél fantastie hebt, zou het dat hééééél misschien wel kunnen zijn. Maar met diezelfde hoeveelheid fantasie zou je in iedereen ook de prins op het witte paard kunnen zien of een serial killer. Kijk maar uit dat je niet op je intuïtie afgaat en denkt dat je een multimiljonair aan de haak hebt geslagen, terwijl het in werkelijkheid een zwerver blijkt te zijn.

Over fantasie gesproken zeg. Je moet een boek schrijven. En als je er echt in gelooft, dan verkoopt het misschien ook nog wel.
Diamonds are a girls best friend, but love and respect are my priorities!
  woensdag 16 september 2009 @ 08:15:08 #207
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72792277
quote:
Op woensdag 16 september 2009 00:56 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Als je hééééééél veééééééél fantastie hebt, zou het dat hééééél misschien wel kunnen zijn.
Wacht maar af
  woensdag 16 september 2009 @ 11:56:32 #208
241662 Jian
Well, well, well
pi_72797611
quote:

[..]

Als je hééééééél veééééééél fantastie hebt, zou het dat hééééél misschien wel kunnen zijn. Maar met diezelfde hoeveelheid fantasie zou je in iedereen ook de prins op het witte paard kunnen zien of een serial killer. Kijk maar uit dat je niet op je intuïtie afgaat en denkt dat je een multimiljonair aan de haak hebt geslagen, terwijl het in werkelijkheid een zwerver blijkt te zijn.

Over fantasie gesproken zeg. Je moet een boek schrijven. En als je er echt in gelooft, dan verkoopt het misschien ook nog wel.
Ik hou van creatieve, fantasierijke geesten ! Wat heb je nou aan feiten ....... so boring
pi_72805089
Big Brother tien jaar oud

Big Brother I winnaar Bart. Foto

- Woensdag precies tien jaar geleden stapten acht mensen een huis in Almere binnen waar ze 106 dagen, 24 uur per dag, door camera's werden gevolgd. Het zorgde voor een revolutie op televisie.

Afgesloten van de buitenwereld, geen privacy: niets anders dan smakeloos en ethisch onverantwoord. En hoe zouden die zorgvuldig gecaste bewoners er psychisch wel niet aan toe zijn aan het eind van de rit? In de aanloop naar het eerste seizoen in 1999 werd Big brother net zo fel bekritiseerd als De gouden kooi een paar jaar geleden.

Sabine neemt afscheid van het Big Brother huis. Foto

Het programma uit de koker van John de Mol zorgde voor een revolutie op televisie. Reality tv bestond al, maar werd door Big brother tot grote hoogte opgestuwd en de onbekende Nederlander die tot een ster uitgroeide deed zijn intrede. 'Laat je niet gek maken!'-Ruud, Karin en Bart (als winnaar met 250.000 gulden vertrokken): stuk voor stuk werden ze als helden omarmd.

Het overheersende gevoel na 106 dagen Big brother I: er gebeurde niets. De bewoners hingen hoofdzakelijk op de gele banken. Na het gedwongen vertrek van de Tilburgse Sabine groeiden sluimerende irritaties niet meer uit tot conflicten. Alle huisgenoten waren 'maatjes'. Niet bevorderlijk voor spannende televisie.

In de vijf edities die in Nederland volgden, werd dat probleem aangepakt door meer botsende karakters en opvallende types (denk aan de transseksuele Kelly, seizoen 3, en de zwangere en in het huis bevallen Tanja, seizoen 5) te selecteren.

De deelnemers van het eerste uur hadden, in tegenstelling tot allen die hen achterna gingen, geen flauw benul wat hen te wachten stond. De makers ook niet, waardoor de regels werden aangepast als dat beter uitkwam. Contact met de buitenwereld was verboden, maar Anouk mocht in de 'dagboekkamer' bellen met haar zus toen ze het moeilijk had en op een ander moment werd een Telegraaf bezorgd (Bart: 'Hee! Kruimeltje is verfilmd!'). Zelf vertrokken bewoners werden vervangen door nieuwe, die wel wisten van de hype rond het programma.

De meest spraakmakende scènes uit de eerste editie Big brother waren de met nachtkijkers gedraaide beelden uit de slaapkamer, waar Bart en Sabine onder de dekens bewogen en na afloop een sigaretje opstaken.

Big brother veroorzaakte een culturele waterscheiding: bij de koffieautomaat op het werk sprak iedereen over het programma, maar waar de ene helft bediscussieerde of het nog wat zou worden tussen Bart en Sabine, wond de andere helft zich erover op hoe verachtelijk de show (nog altijd in tientallen landen op televisie) wel niet was.

Destijds ook nieuw en een belangrijke pijler onder het succes was de mogelijkheid om via internet live mee te kijken in het huis en op forums met medeverslaafden te praten.

Verstokte fans die dagen en nachten achter de computer doorbrachten, kregen echter geregeld beelden uit de tuin te zien waar niets gebeurde, omdat hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek en haar team de hoogtepunten wilden bewaren voor de dagelijkse tv-uitzendingen van een half uur.
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_72808130
Bart BB1
pi_72828548
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:56 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik hou van creatieve, fantasierijke geesten ! Wat heb je nou aan feiten ....... so boring
Da's dan ook weer waar. Zonder fantasie zou het leven maar saai zijn. Des al niettemin vind ik het allemaal nogal overtrokken. Ik gebruik mijn fantasie liever voor leuke dingen, die mezelf aangaan. Dat dan weer wel.
Diamonds are a girls best friend, but love and respect are my priorities!
pi_72828840
quote:
Op donderdag 17 september 2009 01:31 schreef Diamonds het volgende:

[..]
Ik gebruik mijn fantasie liever voor leuke dingen, die mezelf aangaan. Dat dan weer wel.
quote:

[..]

serial killer.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 17 september 2009 @ 08:50:00 #213
241662 Jian
Well, well, well
pi_72830040
quote:
Op donderdag 17 september 2009 02:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

[..]

My dear Watson, I think we're on to something here .....

donderdag 17 september 2009 @ 12:47:48 #214
241662 Jian
Well, well, well
pi_72836355
Big Brother Bart doet huilie huilie

Het is deze week 10 jaar geleden dat Big Brother startte, en dus mogen alle talentjes van toen overal nog een keertje aanschuiven om te vertellen hoe leuk het allemaal was. Steevast afwezig hierbij is Bart, de winnaar. Reden: hij heeft het helemaal GEHAD met dat hele Big fucking Brother en baalt gruwelijk van alle aandacht. Man man wat was Big Brother toch een dom programma, en dan die kijkers! Bart vindt het allemaal debiele mongolen... "Wat moet je in je leven allemaal wel niet missen, om je op te trekken aan Big Brother. Dan heb je toch echt een ontzettend sad life? En dat dus, heel Nederland door! Dat geldt ook voor jou, je zit wel heel vrolijk te lachen maar jij was daar ook schuldig aan, jij hebt je net zo infantiel gedragen als al die mongolen. (...) Al die mensen die voor het hek stonden, tijdens Big Brother. Zoveel debielen heb je nog nooit bij elkaar gezien! Maar het zijn wel allemaal Nederlanders, al die mensen hebben stemrecht. Dat is toch debiel? (...) Ja, en vervolgens zit ik de rest van m'n leven opgezadeld met de connectie met Ruud. 'He jij bent Bart, ben je net zo dom als die Ruud?' Oh, god." Ja Nico Dijkshoorn, eet dat. Hoewel, Bart aandachtsmoe? Bart eigenlijk een filosoof? Right. Meneer is gewoon gefrustreerd omdat zijn laatste projectje keihard en zeer terecht geflopt is. Hé Bart, wanneer zit je weer gezellig bij Carlo en Irene?

Bron: Geen Stijl (17-09-2009)
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_op_televisiek.html

[ Bericht 1% gewijzigd door Jian op 17-09-2009 12:53:02 ]
pi_72836478
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:47 schreef Jian het volgende:
Big Brother Bart doet huilie huilie

Het is deze week 10 jaar geleden dat Big Brother startte, en dus mogen alle talentjes van toen overal nog een keertje aanschuiven om te vertellen hoe leuk het allemaal was. Steevast afwezig hierbij is Bart, de winnaar. Reden: hij heeft het helemaal GEHAD met dat hele Big fucking Brother en baalt gruwelijk van alle aandacht. Man man wat was Big Brother toch een dom programma, en dan die kijkers! Bart vindt het allemaal debiele mongolen... "Wat moet je in je leven allemaal wel niet missen, om je op te trekken aan Big Brother. Dan heb je toch echt een ontzettend sad life? En dat dus, heel Nederland door! Dat geldt ook voor jou, je zit wel heel vrolijk te lachen maar jij was daar ook schuldig aan, jij hebt je net zo infantiel gedragen als al die mongolen. (...) Al die mensen die voor het hek stonden, tijdens Big Brother. Zoveel debielen heb je nog nooit bij elkaar gezien! Maar het zijn wel allemaal Nederlanders, al die mensen hebben stemrecht. Dat is toch debiel? (...) Ja, en vervolgens zit ik de rest van m'n leven opgezadeld met de connectie met Ruud. 'He jij bent Bart, ben je net zo dom als die Ruud?' Oh, god." Ja Nico Dijkshoorn, eet dat. Hoewel, Bart aandachtsmoe? Bart eigenlijk een filosoof? Right. Meneer is gewoon gefrustreerd omdat zijn laatste projectje keihard en zeer terecht geflopt is. Hé Bart, wanneer zit je weer gezellig bij Carlo en Irene?

Bron: Geen Stijl
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_op_televisiek.html
ik heb ook met verbazing dat artikel zitten lezen...

geen stijl.. Bart.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:58:34 #216
241662 Jian
Well, well, well
pi_72836632
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:52 schreef FANN het volgende:

[..]

ik heb ook met verbazing dat artikel zitten lezen...

geen stijl.. Bart.
Eerst maar eens kijken waar dit verhaal vandaan komt ? Ze zullen wel een aanleiding/bron hebben !
  donderdag 17 september 2009 @ 13:03:30 #217
241662 Jian
Well, well, well
pi_72836739
Ik heb de reacties bij het artikel maar weggelaten ...........
pi_72836839
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:03 schreef Jian het volgende:
Ik heb de reacties bij het artikel maar weggelaten ...........
die heb ik nu pas zitten lezen... ja dat kan je verwachten...

ik ga daar niet reageren maar ik heb ook zoiets van eh......... doei....
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2009 @ 13:26:16 #219
135305 beequeen
Lost.
pi_72837334
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:58 schreef Jian het volgende:

Eerst maar eens kijken waar dit verhaal vandaan komt ? Ze zullen wel een aanleiding/bron hebben !
Bron.

Wat een arrogantie.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 17 september 2009 @ 13:26:55 #220
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_72837355
Als je in het stuk op de link "vindt het" klikt zie je waar het vandaan komt.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 17 september 2009 @ 13:27:57 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72837378
Mosterd na maaltijd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 17 september 2009 @ 13:38:46 #222
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_72837690
hehe ze hebben wel een beetje gelijk over de bunker en Carlo & Irene.. als ie iets te verkopen heeft gaat ie wel in programma's zitten als de reality ster maar als het voor hem niks oplevert zijn het mongolen en debielen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2009 @ 13:40:44 #223
128220 Peter6000
pi_72837752
quote:
"Wat moet je in je leven allemaal wel niet missen, om je op te trekken aan Big Brother. Dan heb je toch echt een ontzettend sad life?
Dit vind ik helemaal niet aardig.
  donderdag 17 september 2009 @ 13:58:05 #224
241662 Jian
Well, well, well
pi_72838365
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Bron.

Wat een arrogantie.
Die had ik even gemist

Tsja, Bartje ............. en nou, blussen en sussen ?
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2009 @ 13:58:17 #225
128220 Peter6000
pi_72838369
quote:
Al die mensen die voor het hek stonden, tijdens Big Brother. Zoveel debielen heb je nog nooit bij elkaar gezien! Maar het zijn wel allemaal Nederlanders, al die mensen hebben stemrecht. Dat is toch debiel?
Maar die waren gewoon enthousiast geworden door het programma.

En zonder dat enthousiasme was het programma voortijdig van de buis gehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')