quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:04 schreef FANN het volgende:
weet je wat ik nou écht wel eens zou willen zien??
niet dat dat iemand en fuck zal interesseren maar gewoon effe om te melden...
een herhaling van BB1 als afsluiting van die 10 jaar...
met Ruudje![]()
![]()
nah dat dus...Persoonlijk denk ik dat ik nu bij een samenvatting van anderhalf uur al in slaap zou vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Das war einmal" , maar ik denk dat er weinig mensen nu nog voor zouden warm lopen .....
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat ik nu bij een samenvatting van anderhalf uur al in slaap zou vallen"Das war einmal" , maar ik denk dat er weinig mensen nu nog voor zouden warm lopen .....
Kan wel lezen, niet reageren. Dan moet ik inloggen en krijg van de "grote baas" te horen dat ik ben gebanned vanwege stoken. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik in het koude seizoen regelmatig de open haard flink opstook, maar dat dat ook al een reden was voor een ban wist ik nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef peeet1 het volgende:
[..]
en hoe is het daar
ik kan nog steeds niet op nowlive kijken
[..]
en wat een nieuws onder aan op die loopbalk![]()
http://radio.nowlive.eu/
Als je hééééééél veééééééél fantastie hebt, zou het dat hééééél misschien wel kunnen zijn. Maar met diezelfde hoeveelheid fantasie zou je in iedereen ook de prins op het witte paard kunnen zien of een serial killer. Kijk maar uit dat je niet op je intuïtie afgaat en denkt dat je een multimiljonair aan de haak hebt geslagen, terwijl het in werkelijkheid een zwerver blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zegt verder ook niet veel, dat kan een romantische wandeling zijn geweest, een wandeling om in harmonie wat afspraken te maken omtrent bezoekrecht en verdeling van de inboedel, maar het kan ook een wandeling zijn geweest als contactmoment omdat ze in een soort van pauze zitten. Wat het ook was, het gegeven dat ze het weekeinde lekker hebben gewandeld staat niet garant voor een gelukkig huwelijk. Maar goed, ik dacht dus eigenlijk dat het wel goed zat tussen H&C en dat het alleen de zaak was dat slecht ging ivm de recessie. Maar als Claire zoveel bij haar ouders is. . .is dat toch wel weer stof tot nadenken.
Wacht maar afquote:Op woensdag 16 september 2009 00:56 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Als je hééééééél veééééééél fantastie hebt, zou het dat hééééél misschien wel kunnen zijn.
Ik hou van creatieve, fantasierijke geesten !quote:Op woensdag 16 september 2009 00:56 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Als je hééééééél veééééééél fantastie hebt, zou het dat hééééél misschien wel kunnen zijn. Maar met diezelfde hoeveelheid fantasie zou je in iedereen ook de prins op het witte paard kunnen zien of een serial killer. Kijk maar uit dat je niet op je intuïtie afgaat en denkt dat je een multimiljonair aan de haak hebt geslagen, terwijl het in werkelijkheid een zwerver blijkt te zijn.
Over fantasie gesproken zeg. Je moet een boek schrijven. En als je er echt in gelooft, dan verkoopt het misschien ook nog wel.
Da's dan ook weer waar. Zonder fantasie zou het leven maar saai zijn. Des al niettemin vind ik het allemaal nogal overtrokken. Ik gebruik mijn fantasie liever voor leuke dingen, die mezelf aangaan. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou van creatieve, fantasierijke geesten !Wat heb je nou aan feiten ....... so boring
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 01:31 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn fantasie liever voor leuke dingen, die mezelf aangaan. Dat dan weer wel.
quote:
ik heb ook met verbazing dat artikel zitten lezen...quote:Op donderdag 17 september 2009 12:47 schreef Jian het volgende:
Big Brother Bart doet huilie huilie
Het is deze week 10 jaar geleden dat Big Brother startte, en dus mogen alle talentjes van toen overal nog een keertje aanschuiven om te vertellen hoe leuk het allemaal was. Steevast afwezig hierbij is Bart, de winnaar. Reden: hij heeft het helemaal GEHAD met dat hele Big fucking Brother en baalt gruwelijk van alle aandacht. Man man wat was Big Brother toch een dom programma, en dan die kijkers! Bart vindt het allemaal debiele mongolen... "Wat moet je in je leven allemaal wel niet missen, om je op te trekken aan Big Brother. Dan heb je toch echt een ontzettend sad life? En dat dus, heel Nederland door! Dat geldt ook voor jou, je zit wel heel vrolijk te lachen maar jij was daar ook schuldig aan, jij hebt je net zo infantiel gedragen als al die mongolen. (...) Al die mensen die voor het hek stonden, tijdens Big Brother. Zoveel debielen heb je nog nooit bij elkaar gezien! Maar het zijn wel allemaal Nederlanders, al die mensen hebben stemrecht. Dat is toch debiel? (...) Ja, en vervolgens zit ik de rest van m'n leven opgezadeld met de connectie met Ruud. 'He jij bent Bart, ben je net zo dom als die Ruud?' Oh, god." Ja Nico Dijkshoorn, eet dat. Hoewel, Bart aandachtsmoe? Bart eigenlijk een filosoof? Right. Meneer is gewoon gefrustreerd omdat zijn laatste projectje keihard en zeer terecht geflopt is. Hé Bart, wanneer zit je weer gezellig bij Carlo en Irene?
Bron: Geen Stijl
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_op_televisiek.html
Eerst maar eens kijken waar dit verhaal vandaan komt ? Ze zullen wel een aanleiding/bron hebben !quote:Op donderdag 17 september 2009 12:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ook met verbazing dat artikel zitten lezen...
geen stijl.. Bart.
die heb ik nu pas zitten lezen... ja dat kan je verwachten...quote:Op donderdag 17 september 2009 13:03 schreef Jian het volgende:
Ik heb de reacties bij het artikel maar weggelaten ...........
Bron.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:58 schreef Jian het volgende:
Eerst maar eens kijken waar dit verhaal vandaan komt ? Ze zullen wel een aanleiding/bron hebben !
Dit vind ik helemaal niet aardig.quote:"Wat moet je in je leven allemaal wel niet missen, om je op te trekken aan Big Brother. Dan heb je toch echt een ontzettend sad life?
Maar die waren gewoon enthousiast geworden door het programma.quote:Al die mensen die voor het hek stonden, tijdens Big Brother. Zoveel debielen heb je nog nooit bij elkaar gezien! Maar het zijn wel allemaal Nederlanders, al die mensen hebben stemrecht. Dat is toch debiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |