jammer is da toch héquote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef Jian het volgende:
Ik heb het vermoeden dat niet iedereen hier dit topic helemaal serieus neemt ....![]()
Ik heb daar enigzins moeite mee
quote:[quote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef Jian het volgende:
Ik heb het vermoeden dat niet iedereen hier dit topic helemaal serieus neemt ....
Ik heb daar enigzins moeite mee
jammer is da toch hé
ik heb dat gevoel ook...
[ Bericht 0% gewijzigd door FANN op 15-09-2009 02:46 (typfoutje wegens biertje) ]
misschienquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:06 schreef bloodymary het volgende:
Komt er dit jaar eigenlijk helemaal niets in dit genre?
Helemaal gelijk, top idee!quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Eg_Wel het volgende:
Mijn god wat een gezeik hier. Ik was een trouwe DGK volger en denk laat ik na een jaar ofzo weer eens kijken.
Waar is Natasia? En waar is Brian? Hoe kijken zij op de afgelopen jaren terug. Dat lijkt mij nou interessant. Gewoon een interview van minimaal een uur met allemaal. (Maar "Rachel" mag dus NIET he..
Boeit mij het goddomme nou dat de "schoonheidssalon" van Claire maandagmidag om 12:25 gesloten was? Who fucking cares...
Hier staan er een paar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:24 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, top idee!
Gewoon een interview met Brian, Jaap, Huub ofzo hoe gaat het met ze, hoe kijken ze terug.
Hmm, de bunker is net het enige dat ik niet gevolgd heb. Vind het toch leuker als het ook op tv is.quote:
Ik vermoed omdat Bart tijdens zijn sessies in DGK nogal 'expliciet' was tegen Brian en Amanda. Dat werd niet echt op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:59 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Dat is van kort na DGK, waarom niet met Brian?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat Bart tijdens zijn sessies in DGK nogal 'expliciet' was tegen Brian en Amanda. Dat werd niet echt op prijs gesteld.
he maar je benaderde ze gewoon straight, en toen ze "arm" communiceerde naar jou gaf je ze gewoon repliek. Oke, granted, enigszins expliciet, maar niet minder terecht...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
*iets mompelt over 'Understatement of the Year'
waarom heb je geen interview met amanda gedaan ??quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
*iets mompelt over 'Understatement of the Year'
quote:Ik heb Huub even gebeld, het blijkt niet waar te zijn maar hij kon wel verklaren waarom de geruchten aanhouden. Claire zit veel in Tilburg bij haar ouders (met de baby) en de zaak wordt verkocht.
Dus dat. En wtf heeft er gebeld dan?quote:
Interview met Natasia zou ik ook wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:27 schreef peeet1 het volgende:
[..]
waarom heb je geen interview met amanda gedaan ??
lijk mij wel leuk bart en amanda
Betrouwbare bronquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:03 schreef Mylene het volgende:
Andries de Jong is de persoon die Huub heeft gebeld.
deze Andries de Jong ??quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:03 schreef Mylene het volgende:
Nou.quote:
Maar als hij erbij zegt dat hij met Huub heeft gebeld dan geloof ik dat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou.Hij heeft al eerder een leuk stukje in de Story geplaats over Huub zonder hoor en wederhoor.
Hoezo, heeft Bram weer wat gepost op NL?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:48 schreef peeet1 het volgende:
Wist u dat........22 uur geleden - er nu op de site van Huub al weer wordt gesuggereerd dat NL achter de roddels over Huub en Claire zit?
Dit is al heel lang zo, sinds het ledenaantal drastisch was gereduceerd na de bunker kon je gewoon op de site zonder in te loggen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef Marrije het volgende:
He, ik kan mee lezen op NL, je hoeft je dus niet meer eerst te registreren blijkbaar.
Ik niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef Marrije het volgende:
He, ik kan mee lezen op NL, je hoeft je dus niet meer eerst te registreren blijkbaar.
quote:Er is een fout opgetreden !
Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Naar diverse waarschuwingen blijven zieken
Ach, het zal allemaal wel blijken. Ik vind het wel vreemd dat Huub plotseling zo'n uitspraak doet. Vandaar mijn reserve hè?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:28 schreef Marrije het volgende:
Maar als hij erbij zegt dat hij met Huub heeft gebeld dan geloof ik dat.
en hoe is het daarquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef Marrije het volgende:
en wat een nieuws onder aan op die loopbalkquote:Sorry peeet1, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Reden bekend RM gebeuren
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:20 schreef Mylene het volgende:
[quote:Ik heb Huub even gebeld, het blijkt niet waar te zijn maar hij kon wel verklaren waarom de geruchten aanhouden. Claire zit veel in Tilburg bij haar ouders (met de baby) en de zaak wordt verkocht..]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
Dus dat. En wtf heeft er gebeld dan?![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:03 schreef Mylene het volgende:
In weekblad Party .quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:22 schreef beequeen het volgende:
Nou.Hij heeft al eerder een leuk stukje in de Story geplaats over Huub zonder hoor en wederhoor.
Dat zegt verder ook niet veel, dat kan een romantische wandeling zijn geweest, een wandeling om in harmonie wat afspraken te maken omtrent bezoekrecht en verdeling van de inboedel, maar het kan ook een wandeling zijn geweest als contactmoment omdat ze in een soort van pauze zitten. Wat het ook was, het gegeven dat ze het weekeinde lekker hebben gewandeld staat niet garant voor een gelukkig huwelijk. Maar goed, ik dacht dus eigenlijk dat het wel goed zat tussen H&C en dat het alleen de zaak was dat slecht ging ivm de recessie. Maar als Claire zoveel bij haar ouders is. . .is dat toch wel weer stof tot nadenken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Nou dit weekeinde hebben ze dus lekker gewandeld,
Marrije: NL > Kwebbelkroeg > Wist U dat.......quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:40 schreef Marrije het volgende:
@sering, na dgk heb ik het eigenlijk nooit meer geprobeerd, vandaar mijn verbazing![]()
@beequeen: jij!?
@peeet, ik weet niet zo goed in welk topic ik moet zijn voor all the fun
en RM gebeuren?
het zou me ook niets vebazenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:04 schreef sering het volgende:
[..]
Marrije: NL > Kwebbelkroeg > Wist U dat.......
Maar bericht is niet van 22 uur geleden maar van 10 september, er is eigenlijk niet verder op doorgegaan.
Die kinderachtige actie van bram die zich ook zonodig met het spel moest bemoeien heeft vast ook niet geholpen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat Bart tijdens zijn sessies in DGK nogal 'expliciet' was tegen Brian en Amanda. Dat werd niet echt op prijs gesteld.
Ik dacht ff dat ze nathanael bedoeldequote:Op dinsdag 15 september 2009 18:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoezo, heeft Bram weer wat gepost op NL?![]()
Nee joh, dat zou wel héél kinderachtig zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die kinderachtige actie van bram die zich ook zonodig met het spel moest bemoeien heeft vast ook niet geholpen.
Ketchup in iemands bed spuitenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou wel héél kinderachtig zijn.
wie is die gosert bij Palma Fluitert ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Palma .
[ afbeelding ]
Palma en Marijke Helwegen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar collega.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:01 schreef FANN het volgende:
wie is die gosert bij Palma Fluitert ?
niet dat ik het wat vind... gewoon nieuwsgierig![]()
zoon??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |