Billetjes he,niet overdrijvenquote:Op maandag 14 september 2009 16:46 schreef Desii het volgende:
[..]
hey![]()
ik wil het ook allemaal weten... dus hups Huub met de billen bloot
maar jah, die hebben we natuurlijk allang eens gezien
Overboord gegooid...quote:Op maandag 14 september 2009 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Joran tapes, zijn die ondertussen niet al vergaan?
Klanten staan voor een gesloten deur, ook na het maken van een afspraak, de luiken zitten dicht en de telefoon is afgesloten. Maar het gaat KEIgoed....quote:Op maandag 14 september 2009 13:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Geen nieuws is goed nieuws en aangezien er geen nieuws is gaat het goed
Zoals ik al zei, daar krijg je geen antwoord op.quote:Op maandag 14 september 2009 11:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus dat. Geen woord over de kapsalon zoals te verwachten viel.
Indeedquote:
dus dattequote:Op maandag 14 september 2009 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Indeed
+
mensen die serieus reageren
ik kijk sinds maanden weer hier...dus hoe serieus is dat dan?quote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef Jian het volgende:
Ik heb het vermoeden dat niet iedereen hier dit topic helemaal serieus neemt ....![]()
Ik heb daar enigzins moeite mee
daarmee probeer jij je domme post te verbloemen?quote:Op maandag 14 september 2009 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Indeed
+
Welke bedoel je precies?quote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
daarmee probeer jij je domme post te verbloemen?![]()
Stil maar het is niet errug, ik zal geen domme posts meer plaatsenquote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef Jian het volgende:
Ik heb het vermoeden dat niet iedereen hier dit topic helemaal serieus neemt ....![]()
Ik heb daar enigzins moeite mee
Moet dat dan? Wij zijn toch geen klanten?quote:Op maandag 14 september 2009 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, daar krijg je geen antwoord op.
Oke, jij bedoelde het misschien ironisch, maar jij weet net zo goed als ik dat er hier mensen huizen met roze brillen en oogkleppen op die zulke dingen 100% serieus durven beweren.quote:Op maandag 14 september 2009 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Indeed
+
Voor wie serieus zaken doet is iedereen een potentiële klant.quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Moet dat dan? Wij zijn toch geen klanten?
Gezien de boze reacties op Claire's hyves (die overigens heel snel verwijderd worden) lijkt dat niet het geval.quote:Wie weet hebben ze alle vaste klanten inmiddels geïnformeerd...
quote:Op maandag 14 september 2009 16:47 schreef Copycat het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met die single van Amanda? Staat ie al ergens hoog genoteerd?
helemaal mee eensquote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Eg_Wel het volgende:
Mijn god wat een gezeik hier. Ik was een trouwe DGK volger en denk laat ik na een jaar ofzo weer eens kijken.
Waar is Natasia? En waar is Brian? Hoe kijken zij op de afgelopen jaren terug. Dat lijkt mij nou interessant. Gewoon een interview van minimaal een uur met allemaal. (Maar "Rachel" mag dus NIET he..
Boeit mij het goddomme nou dat de "schoonheidssalon" van Claire maandagmidag om 12:25 gesloten was? Who fucking cares...
Ik zou eerder zeggen who fucking cares wat brian en natatsia vinden van de aanslag op de koningin of de credietcrisisquote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Eg_Wel het volgende:
Mijn god wat een gezeik hier. Ik was een trouwe DGK volger en denk laat ik na een jaar ofzo weer eens kijken.
Waar is Natasia? En waar is Brian? Hoe kijken zij op de afgelopen jaren terug. Dat lijkt mij nou interessant. Gewoon een interview van minimaal een uur met allemaal. (Maar "Rachel" mag dus NIET he..![]()
De (potentiele) klantenquote:Boeit mij het goddomme nou dat de "schoonheidssalon" van Claire maandagmidag om 12:25 gesloten was? Who fucking cares...
Het boeit niemand iets ,maar ondertussen..quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Eg_Wel het volgende:
Waar is Natasia? En waar is Brian? Hoe kijken zij op de afgelopen jaren terug. Dat lijkt mij nou interessant. Gewoon een interview van minimaal een uur met allemaal. (Maar "Rachel" mag dus NIET he..
Boeit mij het goddomme nou dat de "schoonheidssalon" van Claire maandagmidag om 12:25 gesloten was? Who fucking cares...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Een interview van minimaal een uur ? .... met allemaal ? .. en dat we dat dan ook echt moeten lezen enzo ?quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Eg_Wel het volgende:
...... en vergeet Sancho Panza hier nietquote:
met Lieke ook skattie dus je kan rustig slapenquote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klanten staan voor een gesloten deur, ook na het maken van een afspraak, de luiken zitten dicht en de telefoon is afgesloten. Maar het gaat KEIgoed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |