Verlangd is misschien een verkeerde woordkeuze. Maar de belangstelling "leuk en op prijs gesteld", is misschien beter.quote:Op maandag 14 september 2009 10:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, en dit zijn de type reacties/mensen waarom Claire of ik nooit reageren op internet roddels en gespeculeer. Hoezo hebben wij met de opening en de bevalling verlangt dat wie er waren? Waar heb je het over? Deze reacties zijn gewoon bijna obsessief,
niemand heeft ook maar recht op iets als het ons prive leven aangaat, het feit dat ik regelmatig flarden van mijn priveleven deel is EN omdat ik het leuk vind (ook al jaren voor de kooi hield ik bijna dagelijks een blog bij, en voor internet hield ik een dagboek bij) EN omdat ik weet dat na dat programma dat toch nog behoorlijk wat mensen dat op prijs stellen, maar reacties zoals deze, kan ik met mijn hoofd niet bij
Iets privé houden maar wel melden? Dat snap ik niet.quote:Op maandag 14 september 2009 12:07 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Verlangd is misschien een verkeerde woordkeuze. Maar de belangstelling "leuk en op prijs gesteld", is misschien beter.
Deze vindt ik een beetje kort door de bocht. roddel en achterklap over het uit elkaar zijn en/of mishandeling, daar hoef je nooit op te reageren. Ook het terugtreden uit de aandacht aangaande Sophie, prima, houdt het lekker privé. Maar meldt dat dan gewoon, dat voorkomt namelijk al die roddel en achterklap.
Maar de geruchten oftewel roddels over een gesloten zaak wordt door het zwijgen alleen maar erger. Zeker als klanten vragen stellen waar geen antwoord op komt. 1 korte mededeling is voldoende om de roddel en speculaties uit de lucht te halen.
Maar dat is aan Claire en niet aan jou.
Ik ben van mening dat jullie door jullie houding die roddel en achterklap alleen maar aanwakkeren.
Ach kom, toen dat ding open ging had hij het er toch ook over?quote:Op maandag 14 september 2009 12:07 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Maar dat is aan Claire en niet aan jou.
Dat verschil in de aard van mededelingen kun jij toch wel maken.quote:Op maandag 14 september 2009 12:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach kom, toen dat ding open ging had hij het er toch ook over?
Oh ja, alleen leuke dingen worden gemeldquote:Op maandag 14 september 2009 12:29 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat verschil in de aard van mededelingen kun jij toch wel maken.
En da's vervelend hè, als je alleen geobsedeerd bent door geïnteresseerd bent in ellende.quote:Op maandag 14 september 2009 12:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ja, alleen leuke dingen worden gemeld
eerder typerendquote:
voor leuke dingen kijk ik wel in andere topicsquote:als je alleen geobsedeerd bent door geïnteresseerd bent in ellende.![]()
Geen nieuws is goed nieuws en aangezien er geen nieuws is gaat het goed maar als het goed gaat is dat saai dus slecht nieuws is wat we willen horen want dan is er weer nieuws maar ja als we dan weten dat er slecht nieuws moet zijn en we horen dat nieuws niet dan gaat het kriebelen en moeten we dat aan iedereen laten horen dat het niet aardig is dat we geen nieuws horen omdat we hebben gehoord dat het slecht gaat en anders weten we niet zeker dat het goed gaat maar dat hoeven we eigenlijk ook niet te weten want dat is privé, je weetz toch peace out en zulksquote:Op maandag 14 september 2009 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En da's vervelend hè, als je alleen geobsedeerd bent door geïnteresseerd bent in ellende.![]()
Zou het eerder typerend vinden als je al je shit wél deelt met de buitenwereld.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 13:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
eerder typerend
[..]
voor leuke dingen kijk ik wel in andere topics
Ik denk ook niet dat H & C uit elkaar zijn. Ik denk wel dat de zaak niet genoeg in het laatje bracht. En dat laatste is in deze tijd helemaal niet zo gek en zeker niet iets om je voor te schamen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou het eerder typerend vinden als je al je shit wél deelt met de buitenwereld.
De meeste mensen doen dat niet, namelijk. Die gaan echt niet rond lopen bazuinen dat hun huwelijk bijna naar de klote is en de zaak failliet.
En voordat je gaat spinnen van plezier: dit was slechts een voorbeeld hè, ik zeg dus niet dat H&C gebrouilleerd en failliet zijn.
in andere topics genoeg leuksquote:
Hee,niet iedereen over 1 kam scherenquote:Op maandag 14 september 2009 13:41 schreef Suikeroom het volgende:
jullie zijn echt zielig dat jullie informatie eisen![]()
doe dat dan bij Jaap die is nog tenminste interessant.. ik wil de Joran Tapes zien!!!![]()
Ja hoor, je zaak is zo lang dicht zonder je klanten af te bellen maar niks aan de hand hoor het gaat goedquote:Op maandag 14 september 2009 13:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Geen nieuws is goed nieuws en aangezien er geen nieuws is gaat het goed
De Joran tapes, zijn die ondertussen niet al vergaan?quote:Op maandag 14 september 2009 13:41 schreef Suikeroom het volgende:
doe dat dan bij Jaap die is nog tenminste interessant.. ik wil de Joran Tapes zien!!!![]()
Ellendequote:Op maandag 14 september 2009 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En da's vervelend hè, als je alleen geobsedeerd bent door geïnteresseerd bent in ellende.![]()
Maar dat wil ie helemaal niet, zolang er nog over je gekletst wordt ben je nog interessant genoeg.quote:Op maandag 14 september 2009 14:49 schreef Elske6 het volgende:
jammer dat Huub de Chiel-mobiel geweigerd heeft. Had hij nu juist mooi de kans alle roddels de wereld uit te helpen !!!!!!!!!
En daarom vertelt hij niets, dan blijven de mensen tenminste over hem pratenquote:Op maandag 14 september 2009 15:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dat wil ie helemaal niet, zolang er nog over je gekletst wordt ben je nog interessant genoeg.
ja, dat handjevol mensen inderdaadquote:Op maandag 14 september 2009 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarom vertelt hij niets, dan blijven de mensen tenminste over hem praten
heyquote:Op maandag 14 september 2009 16:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, dat handjevol mensen inderdaad
Billetjes he,niet overdrijvenquote:Op maandag 14 september 2009 16:46 schreef Desii het volgende:
[..]
hey![]()
ik wil het ook allemaal weten... dus hups Huub met de billen bloot
maar jah, die hebben we natuurlijk allang eens gezien
Overboord gegooid...quote:Op maandag 14 september 2009 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Joran tapes, zijn die ondertussen niet al vergaan?
Klanten staan voor een gesloten deur, ook na het maken van een afspraak, de luiken zitten dicht en de telefoon is afgesloten. Maar het gaat KEIgoed....quote:Op maandag 14 september 2009 13:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Geen nieuws is goed nieuws en aangezien er geen nieuws is gaat het goed
Zoals ik al zei, daar krijg je geen antwoord op.quote:Op maandag 14 september 2009 11:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus dat. Geen woord over de kapsalon zoals te verwachten viel.
Indeedquote:
dus dattequote:Op maandag 14 september 2009 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Indeed
+
mensen die serieus reageren
ik kijk sinds maanden weer hier...dus hoe serieus is dat dan?quote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef Jian het volgende:
Ik heb het vermoeden dat niet iedereen hier dit topic helemaal serieus neemt ....![]()
Ik heb daar enigzins moeite mee
daarmee probeer jij je domme post te verbloemen?quote:Op maandag 14 september 2009 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Indeed
+
Welke bedoel je precies?quote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
daarmee probeer jij je domme post te verbloemen?![]()
Stil maar het is niet errug, ik zal geen domme posts meer plaatsenquote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef Jian het volgende:
Ik heb het vermoeden dat niet iedereen hier dit topic helemaal serieus neemt ....![]()
Moet dat dan? Wij zijn toch geen klanten?quote:Op maandag 14 september 2009 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, daar krijg je geen antwoord op.
Oke, jij bedoelde het misschien ironisch, maar jij weet net zo goed als ik dat er hier mensen huizen met roze brillen en oogkleppen op die zulke dingen 100% serieus durven beweren.quote:Op maandag 14 september 2009 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Indeed
+
Voor wie serieus zaken doet is iedereen een potentiële klant.quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Moet dat dan? Wij zijn toch geen klanten?
Gezien de boze reacties op Claire's hyves (die overigens heel snel verwijderd worden) lijkt dat niet het geval.quote:Wie weet hebben ze alle vaste klanten inmiddels geïnformeerd...
quote:Op maandag 14 september 2009 16:47 schreef Copycat het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met die single van Amanda? Staat ie al ergens hoog genoteerd?
helemaal mee eensquote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Eg_Wel het volgende:
Mijn god wat een gezeik hier. Ik was een trouwe DGK volger en denk laat ik na een jaar ofzo weer eens kijken.
Waar is Natasia? En waar is Brian? Hoe kijken zij op de afgelopen jaren terug. Dat lijkt mij nou interessant. Gewoon een interview van minimaal een uur met allemaal. (Maar "Rachel" mag dus NIET he..
Boeit mij het goddomme nou dat de "schoonheidssalon" van Claire maandagmidag om 12:25 gesloten was? Who fucking cares...
Ik zou eerder zeggen who fucking cares wat brian en natatsia vinden van de aanslag op de koningin of de credietcrisisquote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Eg_Wel het volgende:
Mijn god wat een gezeik hier. Ik was een trouwe DGK volger en denk laat ik na een jaar ofzo weer eens kijken.
Waar is Natasia? En waar is Brian? Hoe kijken zij op de afgelopen jaren terug. Dat lijkt mij nou interessant. Gewoon een interview van minimaal een uur met allemaal. (Maar "Rachel" mag dus NIET he..![]()
De (potentiele) klantenquote:Boeit mij het goddomme nou dat de "schoonheidssalon" van Claire maandagmidag om 12:25 gesloten was? Who fucking cares...
Het boeit niemand iets ,maar ondertussen..quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Eg_Wel het volgende:
Waar is Natasia? En waar is Brian? Hoe kijken zij op de afgelopen jaren terug. Dat lijkt mij nou interessant. Gewoon een interview van minimaal een uur met allemaal. (Maar "Rachel" mag dus NIET he..
Boeit mij het goddomme nou dat de "schoonheidssalon" van Claire maandagmidag om 12:25 gesloten was? Who fucking cares...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Een interview van minimaal een uur ? .... met allemaal ? .. en dat we dat dan ook echt moeten lezen enzo ?quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Eg_Wel het volgende:
...... en vergeet Sancho Panza hier nietquote:
met Lieke ook skattie dus je kan rustig slapenquote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klanten staan voor een gesloten deur, ook na het maken van een afspraak, de luiken zitten dicht en de telefoon is afgesloten. Maar het gaat KEIgoed....
jammer is da toch héquote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef Jian het volgende:
quote:[quote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef Jian het volgende:
Ik heb het vermoeden dat niet iedereen hier dit topic helemaal serieus neemt ....
jammer is da toch hé
ik heb dat gevoel ook...
[ Bericht 0% gewijzigd door FANN op 15-09-2009 02:46 (typfoutje wegens biertje) ]
misschienquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:06 schreef bloodymary het volgende:
Komt er dit jaar eigenlijk helemaal niets in dit genre?
Helemaal gelijk, top idee!quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Eg_Wel het volgende:
Hier staan er een paar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:24 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, top idee!
Gewoon een interview met Brian, Jaap, Huub ofzo hoe gaat het met ze, hoe kijken ze terug.
Hmm, de bunker is net het enige dat ik niet gevolgd heb. Vind het toch leuker als het ook op tv is.quote:
Ik vermoed omdat Bart tijdens zijn sessies in DGK nogal 'expliciet' was tegen Brian en Amanda. Dat werd niet echt op prijs gesteld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:59 schreef jopiebaco het volgende:
[..]
Dat is van kort na DGK, waarom niet met Brian?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat Bart tijdens zijn sessies in DGK nogal 'expliciet' was tegen Brian en Amanda. Dat werd niet echt op prijs gesteld.
he maar je benaderde ze gewoon straight, en toen ze "arm" communiceerde naar jou gaf je ze gewoon repliek. Oke, granted, enigszins expliciet, maar niet minder terecht...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
*iets mompelt over 'Understatement of the Year'
waarom heb je geen interview met amanda gedaan ??quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
*iets mompelt over 'Understatement of the Year'
quote:Ik heb Huub even gebeld, het blijkt niet waar te zijn maar hij kon wel verklaren waarom de geruchten aanhouden. Claire zit veel in Tilburg bij haar ouders (met de baby) en de zaak wordt verkocht.
Dus dat. En wtf heeft er gebeld dan?quote:
Interview met Natasia zou ik ook wel leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:27 schreef peeet1 het volgende:
[..]
waarom heb je geen interview met amanda gedaan ??
lijk mij wel leuk bart en amanda
Betrouwbare bronquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:03 schreef Mylene het volgende:
Andries de Jong is de persoon die Huub heeft gebeld.
deze Andries de Jong ??quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:03 schreef Mylene het volgende:
Nou.quote:
Maar als hij erbij zegt dat hij met Huub heeft gebeld dan geloof ik dat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou.Hij heeft al eerder een leuk stukje in de Story geplaats over Huub zonder hoor en wederhoor.
Hoezo, heeft Bram weer wat gepost op NL?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:48 schreef peeet1 het volgende:
Wist u dat........22 uur geleden - er nu op de site van Huub al weer wordt gesuggereerd dat NL achter de roddels over Huub en Claire zit?
Dit is al heel lang zo, sinds het ledenaantal drastisch was gereduceerd na de bunker kon je gewoon op de site zonder in te loggen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef Marrije het volgende:
He, ik kan mee lezen op NL, je hoeft je dus niet meer eerst te registreren blijkbaar.
Ik niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef Marrije het volgende:
He, ik kan mee lezen op NL, je hoeft je dus niet meer eerst te registreren blijkbaar.
quote:Er is een fout opgetreden !
Sorry Gast, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Naar diverse waarschuwingen blijven zieken
Ach, het zal allemaal wel blijken. Ik vind het wel vreemd dat Huub plotseling zo'n uitspraak doet. Vandaar mijn reserve hè?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:28 schreef Marrije het volgende:
Maar als hij erbij zegt dat hij met Huub heeft gebeld dan geloof ik dat.
en hoe is het daarquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef Marrije het volgende:
en wat een nieuws onder aan op die loopbalkquote:Sorry peeet1, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Reden bekend RM gebeuren
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:20 schreef Mylene het volgende:
[quote:Ik heb Huub even gebeld, het blijkt niet waar te zijn maar hij kon wel verklaren waarom de geruchten aanhouden. Claire zit veel in Tilburg bij haar ouders (met de baby) en de zaak wordt verkocht..]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:50 schreef beequeen het volgende:
Dus dat. En wtf heeft er gebeld dan?![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:03 schreef Mylene het volgende:
In weekblad Party .quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:22 schreef beequeen het volgende:
Nou.Hij heeft al eerder een leuk stukje in de Story geplaats over Huub zonder hoor en wederhoor.
Dat zegt verder ook niet veel, dat kan een romantische wandeling zijn geweest, een wandeling om in harmonie wat afspraken te maken omtrent bezoekrecht en verdeling van de inboedel, maar het kan ook een wandeling zijn geweest als contactmoment omdat ze in een soort van pauze zitten. Wat het ook was, het gegeven dat ze het weekeinde lekker hebben gewandeld staat niet garant voor een gelukkig huwelijk. Maar goed, ik dacht dus eigenlijk dat het wel goed zat tussen H&C en dat het alleen de zaak was dat slecht ging ivm de recessie. Maar als Claire zoveel bij haar ouders is. . .is dat toch wel weer stof tot nadenken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Nou dit weekeinde hebben ze dus lekker gewandeld,
Marrije: NL > Kwebbelkroeg > Wist U dat.......quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:40 schreef Marrije het volgende:
@sering, na dgk heb ik het eigenlijk nooit meer geprobeerd, vandaar mijn verbazing![]()
@beequeen: jij!?
@peeet, ik weet niet zo goed in welk topic ik moet zijn voor all the fun
en RM gebeuren?
het zou me ook niets vebazenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:04 schreef sering het volgende:
[..]
Marrije: NL > Kwebbelkroeg > Wist U dat.......
Maar bericht is niet van 22 uur geleden maar van 10 september, er is eigenlijk niet verder op doorgegaan.
Die kinderachtige actie van bram die zich ook zonodig met het spel moest bemoeien heeft vast ook niet geholpen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat Bart tijdens zijn sessies in DGK nogal 'expliciet' was tegen Brian en Amanda. Dat werd niet echt op prijs gesteld.
Ik dacht ff dat ze nathanael bedoeldequote:Op dinsdag 15 september 2009 18:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoezo, heeft Bram weer wat gepost op NL?![]()
Nee joh, dat zou wel héél kinderachtig zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die kinderachtige actie van bram die zich ook zonodig met het spel moest bemoeien heeft vast ook niet geholpen.
Ketchup in iemands bed spuitenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou wel héél kinderachtig zijn.
wie is die gosert bij Palma Fluitert ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef tuinfluiter het volgende:
Palma .
[ afbeelding ]
Palma en Marijke Helwegen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar collega.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:01 schreef FANN het volgende:
wie is die gosert bij Palma Fluitert ?
niet dat ik het wat vind... gewoon nieuwsgierig![]()
zoon??
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:04 schreef FANN het volgende:
weet je wat ik nou écht wel eens zou willen zien??
niet dat dat iemand en fuck zal interesseren maar gewoon effe om te melden...
een herhaling van BB1 als afsluiting van die 10 jaar...
met Ruudje![]()
![]()
nah dat dus...Persoonlijk denk ik dat ik nu bij een samenvatting van anderhalf uur al in slaap zou vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Das war einmal" , maar ik denk dat er weinig mensen nu nog voor zouden warm lopen .....
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat ik nu bij een samenvatting van anderhalf uur al in slaap zou vallen"Das war einmal" , maar ik denk dat er weinig mensen nu nog voor zouden warm lopen .....
Kan wel lezen, niet reageren. Dan moet ik inloggen en krijg van de "grote baas" te horen dat ik ben gebanned vanwege stoken. Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik in het koude seizoen regelmatig de open haard flink opstook, maar dat dat ook al een reden was voor een ban wist ik nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef peeet1 het volgende:
[..]
en hoe is het daar
ik kan nog steeds niet op nowlive kijken
[..]
en wat een nieuws onder aan op die loopbalk![]()
http://radio.nowlive.eu/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |