quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:41 schreef Sarabi het volgende:
Dat is wel balen DE, maar dan weet je wel waardoor het komt
Les 20 was best heftig....laatste gedeelte langzamer gelopen dan normaal
Even kijken of ik verder ga met les 21 of deze nog een keer probeer (misschien gaat les 21 wel makkelijker)
oh ja dat snap ik welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik het beste loop.....vind het alleen in de ochtend wel het fijnste zodat ik niet allerlei smoesjes kan verzinnen om niet te gaan
Dat las ik volgens mij ook in het hardlooptopic?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
's Ochtends hardlopen doe ik alleen als ik een lichte kater heb, zo'n alcoholhoofd. Na het etentje bij Jean-Georges heb ik 3 rondjes Jackie-O-reservoir gerend
I'm telling you: het werkt echt. De eerste 10 minuten ofzo zijn zwaar k**, maar daarna word je langzaam frisser in je hoofd en tegen de tijd dat je onder de douche staat, voel je je super-energiekquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat las ik volgens mij ook in het hardlooptopic?Ik zal het in ieder geval onthouden voor als ik ooit een kater heb
Huh. Mooi dat ik zondagochtend wèl ga rennenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:17 schreef DarkElf het volgende:
en morgen weer hardlopen, zondag gaat t niet worden vanwege plannen in de middag en ś ochtends ga ik echt niet vroeg mijn bed uit om hard te lopen hoor, tis zondag dan
Ik ga maandag wel weerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh. Mooi dat ik zondagochtend wèl ga rennenTenzij het keihard regent.
Je vermoedt een kater zondag?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh. Mooi dat ik zondagochtend wèl ga rennenTenzij het keihard regent.
Ik moest het ook even 2 keer lezen voor ik het snapte.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:22 schreef Ender_W het volgende:
Het is dat ik goed ben opgevoed en verder heb gelezen, anders kan je dit toch heel anders opvatten![]()
ik ook..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:06 schreef Mejuffrouw het volgende:
ik lees weer stilletjes mee en hoop op inspiratie (of op verdwenen kilo's)
Veldhoven, dat is wel fijn. Is redelijk dicht bij huis!quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:37 schreef Riann het volgende:
mijn post in de WLS topic ik ben er wel blij mee. Ik had mijn neuroloog gevraagd voor urgentie en donderdag moet ik naar mijn endocrinoloog daar wou ik het ook aan vragen. En dr bouvy is de chirurg.
Ik heb al een mail terug van mijn neuroloog. En er stond in:
Ik heb gesproken met dr Bouvy, en die zal proberen om je of hier of in Veldhoven met voorrang te laten opereren.
Dus dat is een goed teken. Nu moet ik vanmiddag naar dr bouvy dus even afwachten wat ze zeg en donderdag moet ik naar mijn endocrinoloog misschien is dat dan niet meer nodig om daar om urgentie te vragen.
ja idd maar ja ookal zou het andere kant van nederland zijn zou ik ook niet erg vinden maar ja dicht bij huis is altijd fijner.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Veldhoven, dat is wel fijn. Is redelijk dicht bij huis!Ik hoop voor je dat de urgentie geregeld krijgt!
weet ik niet dadelijk naar veldhoven opbellen voor een afspraak met 1 van de chirurgen en dan zal ik misschien een ongeveer tijd krijgen. Ik hoop zelf in januari maar we zien het wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef Sarabi het volgende:
Spannend Riann, hoe snel kan het gaan met urgentie?
Vandaag ook nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga morgen weer hardlopen, vandaag even geen puf voor
Het is wel echt mooi weer op het momentquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:33 schreef DarkElf het volgende:
geen zin hebben snap ik wel, tis niet echt heel aanlokkelijk om naar buiten te gaan in de herfst in de avond, maar als je eenmaal bezig bent is het wel lekker dus ik sleep mezelf (en de mr) naar buiten straks..
Goed, zeg 30 kilo! Gewoon meepraten, is gezellig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef sweetlady-o het volgende:
Zo effe meelurken hier. Ben zelf al 30 kilo kwijt en nu onder de 100 kilo, maar ik durf niet mee te doen want stel je voor dat ik weer aankomsowieso zit ik bijna in de risicozone wat aankomen betreft want ik ga op vakantie
Dat soort dagen had ik ook met hardlopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:25 schreef DarkElf het volgende:
ok dit was NIET mijn dag
Lekker begonnen met lopen, toen wilde ik mijn mp3speler zachter zetten en toen drukte ik per ongeluk de les weer naar het begin..Ok opnieuw begonnen.. en wat denk je?? Ik doe het weer!!! toen ik ff wilde kijken hoever we waren ivm de atletiekclub die om 19 uur zou gaan lopen...
![]()
![]()
![]()
Wij naar de andere atletiekbaan omdat ik toch nog de 3x 5 wilde lopen... komen we daar aan: mp3speler dood..
Nou doei hoor, als het allemaal zo moeilijk moet!![]()
Donderdag in de herkansing, met volle batterij en een DE die van de knopjes afblijft.
Yep, Zumba gaan we pas weer doen na de vakantiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:04 schreef DarkElf het volgende:
misschien toch maar gaan hardlopen dan idd Sarabi, als je moeder echt ziek is is ze misschien morgen ook nog ziek?
Vanavond lekker vroeg naar bed Levi
Ja....ik zit nog te twijfelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:46 schreef DarkElf het volgende:
anders herhaal je toch even een les die je een goed gevoel geeft? tot je wat zelfvertrouwen hebt?
bewegen is bewegen hoor, niemand zegt dat je de lessen moet doen zoals Evy zegt.
hele dag onderweg geweest, net een broodje bij de turk gehaald... slecht maar jammer dan hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:15 schreef Stout het volgende:
Hoe gaat ie mensen ? T is hier stil op zaterdag !
De komende week ben ik even afwezig
Bij een lieve vriendinquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hele dag onderweg geweest, net een broodje bij de turk gehaald... slecht maar jammer dan hoor.
stoofpot wordt doorgeschoven naar morgen, morgen ook hardlopen en verder een normale dag zonder raar slecht eten ofzo dus ik vind het allemaal best
waar ben je volgende week?
Bedoel je mij ? T staat ff in een spoiler voor het geval dat ik het niet wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 08:54 schreef DarkElf het volgende:
wat eet jij zoal dan op een dag als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik net een paar daagjes gehad, nu toch maar een dikke trui aan op 't werk. Beterschap!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben ziek![]()
Dus maar veel fruit eten en water drinken, heb verder ook maar weinig trek
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef Sarabi het volgende:
Mijn lijstje kan ook wel beter.........
Zometeen nog een appeltje (Waarom was ik vergeten dat appels zo lekker kunnen zijn)
Dat wou ik net niet horenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat had ik dus ook tijdens mijn eerste zwangerschap, totaal verslaafd aan Granny's toen en sindsdien ben ik weer een echte appel liefhebber! Vrijwel elke dag eet ik er wel 1 of 2!
En het is nu ook weer mandarijntjes-tijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 5 jaar lang iedere dag braaf gefietst. Maar het gaat gewoon niet meer. Gistermiddag stond ik met mijn jas aan op mijn werk enorm te treuzelen, omdat ik zo op zag tegen dat terugfietsen. 8km enkele reis is momenteel gewoon een beetje te ver.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:05 schreef Sarabi het volgende:
Wat vervelend Levitation![]()
Misschien klinkt het stom maar ookal heb je geen energie is het misschien slim om wel de fiets te pakken?
Juist van sporten krijg je weer meer energie en anders blijf je ook in zo'n negatieve cirkel zitten.
Ik wou dat ik kon gaan sporten vanavondmaar lijkt me niet echt slim, voel me te ziek om te gaan werken.
Ach, ik weet het eigenlijk wel. Werk, studie, verbouwing, verhuizing... vreet allemaal tijd en energie en het levert stress op, waardoor mijn darmen ook weer volledig over de zeik gaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:20 schreef DarkElf het volgende:
is het niet beter om te kijken waarom je zo moe bent (of weet je dat al?) ipv jezelf op je kop te geven..?
Ik wandel sowieso elke dag een half uur in mijn pauze. En 's avonds zijn we momenteel druk bezig met spullen kopen voor het huis en klussen. Op zich krijg ik nog best wat beweging.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:25 schreef DarkElf het volgende:
Oh dan al, lijkt mij een prima planningMisschien ś avonds wat wandelen, ook al is het donker en koud.. misschien slaap je dan beter/ is je slaap beter..
Verbouwen jullie zelf? Das wel vermoeiend ja, mij lijkt dat echt 3x niets (buiten het feit dat ik niet zo handig benwat op zich wel wer handig ís
)
Dat zou ik ook aanraden, maar inderdaad makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:33 schreef DarkElf het volgende:
Toch moet je dan ergens in alle hectiek wat tijd voor jezelf in bouwen blijkbaar want zo voel je je niet lekker.. Dat zal makkelijker gezegd dan gedaan zijn natuurlijk maar anderhalf jaar zo door schiet ook niet op.
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou ik ook aanraden, maar inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan
Ik zou volgens mij echt gek worden als ik in jouw situatie zou zitten Levitation
En dan nu aan de pepernoten?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Zal ik ook maar een lijstje doen voordat ik aan de chocolade pepernoten begin
O: 2 geroosterde boterhammen met philadelphia bieslook light
T: peer
L: tomatensoep
T: appel en glas optimel
D: ???
T: appel
Dat was het plan en dan oprah kijken (ja ik doe stomme dingen als ik ziek thuis ben)quote:
Dat is dan wel weer handig!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat was het plan en dan oprah kijken (ja ik doe stomme dingen als ik ziek thuis ben)
Maar nu gaat het over te dikke tieners......hmm wordt je wel weer met je neus op de feiten gedrukt dus geen pepernoten
het wordt meestal aangeboden door dezelfde aanbieders die eetstoornissen behandelen (ik noemde de naam net niet omdat het dan erg googlebaar is, maar in een separate post kan wel, t is van psy Q, oude RIAGG, valt onder parnassia bavo groep).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:10 schreef Sarabi het volgende:
ik heb nog nooit van zo'n programma gehoord kwakz0r, maar professionele hulp is nooit verkeerd.
knap dat je die stap hebt durven zetten
Ik moet zeggen, dat er bij "shakes" bij mij allerlei alarmbellen af gaan, dus dat BIS lijkt me niks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
Trouwens, dikke bullshit, dat Be in Shape: je bouwt direct spieren op door die shakes? Onafhankelijk van of je sport of niet?
Leuk, gefeliciteerd!quote:
jongetjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk, gefeliciteerd!Jongen, meisje?
Lezzer, ik ben ook anti-shakeBewust eten: ja graag, maar ik denk dat je met shakes heel snel uit het oog verliest dat eten ook voor de leuk is.
Was precies de bedoelingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe eens niet, er gaat steeds een pingetje af in mijn hoofd.
Het komt ook wel weer goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:34 schreef YPPY het volgende:
Als je verder kwam, ging het best goed DE! Knap van je dat je het zo goed volhoudt.Ik ben fier op je.
![]()
Boos worden op jezelf en jezelf een zwakkeling noemen is zo zinloos Sarabi. Het is toch al gebeurd. Je kunt beter kijken waardoor het fout ging en bedenken hoe je het de volgende keer voorkomt. Dat kun je de volgende keer dat je in de verleiding komt trots zijn op jezelf.![]()
helemaal mee eens. En luister naar je lichaam, ga niet door als je pijn voelt... Is niet verstandig...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:50 schreef dyna18 het volgende:
Wanneer je voorbij les 9 (ongeveer) bent moet je inderdaad er zelf aan denken om je warming up te doen. Een warming up wordt door alle deskundigen ook ten zeerste aangeraden. Hoe intensiever de training hoe uitgebreider de warming up ook dient te zijn. Gelukkig doen wij via Evy aan rustige duurlopen dus kan een kleine warming up volstaan. Ga 2 minuten zeer rustig joggen om het lichaam een beetje op temperatuur en de hartslag omhoog te krijgen. Ga daarna 2 minuten wandelen waarbij je de spieren en gewrichten los maakt dmv oefeningen. Dit zou voor de meeste mensen die Evy doen genoeg moeten zijn. Maar wel dus even zelf aan denken, aangezien Evy (hoe slecht) het niet meer voor ons doet.
Nog een waarschuwing. Zonder warming up gaan trainen is vragen om problemen. Het risico op blessures zoals overbelasting, overstrekte pezen, gescheurde pezen zijn allemaal flink te verkleinen door een goede warming up.
Ik heb zojuist ook een briljante oplossing bedachtquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:25 schreef Sarabi het volgende:
Nouja in het begin is het natuurlijk vocht en gaat het ook snel, maar bijna 1 kilo per dag........dat kan je inderdaad maar beter in de gaten houden.
Ik doe ongeveer een jaar over 8 kilo
Ja, maar toen ik begon was het ook 100+quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:34 schreef Vido het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook een briljante oplossing bedachtGa morgen thuis voor ik naar de sportschool op de weegschaal staan, en op de sportschool weer. Dan weet ik het verschil, en de echte afname in die 10 dagen
(Het is weekend hè, de hersenen staan op standby
)
En hoeveel je afvalt is natuurlijk ook heel relatief hè. Jij weegt een héél stuk minder dan ik, dus 8kg is voor jou ook veel meer dan voor mij
Jep op beiden!quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:55 schreef kwakz0r het volgende:
hoi vido,
veel succes, klinkt alsof je goed gemotiveerd bent!
je bent een man denk ik?
Thanks voor die tips. Op m'n brood zit sowieso al vaak kipfilet, en 's avonds bij het diner eet ik ook vaak vis of kipfilet of Valess (zitten volgens mij ook veel eiwitten in). Zou misschien inderdaad wat meer zuivel binnen kunnen krijgen. En het fruit eet ik natuurlijk puur voor de vitaminen, altijd al gedaan, dat verander ik niet graagquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:55 schreef kwakz0r het volgende:
ik zou als je zoveel sport liever iets meer eiwitten eten (zuivel, kipfilet, noten) en gezonde vetten (noten, vette vis) ipv onnodige suiker uit eierkoeken... kijk ook uit met teveel fruit (ook relatief veel suiker)
je eet nu erg veel carbs (veel brood + pasta + eierkoek + veel fruit), en als je dan zoveel sport kan het zijn dat je ook wat spiermassa verbrandt...
edit: alleen bedoeld als tips hoor! niet als kritiek! je bent echt goed bezig!
Of een stevige wandeling tijdens de vakantiequote:Op maandag 26 oktober 2009 12:43 schreef Vido het volgende:
Geniet ervan! En je moet maar zo denken: zondigen mag in zekere mate, betekent gewoon 'n keertje extra sporten na de vakantie
Hopelijk doe je het beter dan ik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben lekker een weekje op vakantie![]()
Zal proberen op te lette n
ja misschien wel maar dat doe ik dan pas morgen ik weet niet hoe ik me morgen voel. En was benieuwd of iemand van jullie dat wist.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:07 schreef DarkElf het volgende:
kan je dat niet beter aan je arts vragen
ik heb ergens gelezen dat je hem niet (nog niet) mag als je ziek bent al ivm verminderde weerstand maar ik ben geen arts dus ik weet t niet zeker hoe dat zit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:11 schreef Riann het volgende:
[..]
ja misschien wel maar dat doe ik dan pas morgen ik weet niet hoe ik me morgen voel. En was benieuwd of iemand van jullie dat wist.
nee ik heb echt de griep zonder verkoudheid het is vooral koorts slap zijn en niks binnen kunnen houdenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:25 schreef kwakz0r het volgende:
heb je de griep riann of ben je verkouden? dat wil ook nog wel schelen (de helft van NL roept dat ze griep hebben als ze flink verkouden zijn...verkoudheid kan namelijk veel heviger zijn dan het standaard beeld dat mensne hebben)
best maar even aan de dokter vragen.
Gewone maten kunnen kopen is echt het fijnste wat er is, als je wat dikker bent geweestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:05 schreef Mejuffrouw het volgende:
De weegschaal doet niet wat ik wil. Maar de kledingwinkel wel. Ik ben van de grote matenafdeling verbannen!
wat goed!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:05 schreef Mejuffrouw het volgende:
De weegschaal doet niet wat ik wil. Maar de kledingwinkel wel. Ik ben van de grote matenafdeling verbannen!Ik snap niet waar die kilo,s dan zitten. Spieren zijn het niet...
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:05 schreef Mejuffrouw het volgende:
De weegschaal doet niet wat ik wil. Maar de kledingwinkel wel. Ik ben van de grote matenafdeling verbannen!Ik snap niet waar die kilo,s dan zitten. Spieren zijn het niet...
leer mij dat eens?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:57 schreef Mejuffrouw het volgende:
Maar ik sport niet! kweek ik spieren van alleen het denken eraan? Dat zou de ultieme work out zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |