quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:41 schreef Sarabi het volgende:
Dat is wel balen DE, maar dan weet je wel waardoor het komt
Les 20 was best heftig....laatste gedeelte langzamer gelopen dan normaal
Even kijken of ik verder ga met les 21 of deze nog een keer probeer (misschien gaat les 21 wel makkelijker)
oh ja dat snap ik welquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik het beste loop.....vind het alleen in de ochtend wel het fijnste zodat ik niet allerlei smoesjes kan verzinnen om niet te gaan
Dat las ik volgens mij ook in het hardlooptopic?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
's Ochtends hardlopen doe ik alleen als ik een lichte kater heb, zo'n alcoholhoofd. Na het etentje bij Jean-Georges heb ik 3 rondjes Jackie-O-reservoir gerend
I'm telling you: het werkt echt. De eerste 10 minuten ofzo zijn zwaar k**, maar daarna word je langzaam frisser in je hoofd en tegen de tijd dat je onder de douche staat, voel je je super-energiekquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat las ik volgens mij ook in het hardlooptopic?Ik zal het in ieder geval onthouden voor als ik ooit een kater heb
Huh. Mooi dat ik zondagochtend wèl ga rennenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:17 schreef DarkElf het volgende:
en morgen weer hardlopen, zondag gaat t niet worden vanwege plannen in de middag en ś ochtends ga ik echt niet vroeg mijn bed uit om hard te lopen hoor, tis zondag dan
Ik ga maandag wel weerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh. Mooi dat ik zondagochtend wèl ga rennenTenzij het keihard regent.
Je vermoedt een kater zondag?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh. Mooi dat ik zondagochtend wèl ga rennenTenzij het keihard regent.
Ik moest het ook even 2 keer lezen voor ik het snapte.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:22 schreef Ender_W het volgende:
Het is dat ik goed ben opgevoed en verder heb gelezen, anders kan je dit toch heel anders opvatten![]()
ik ook..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:06 schreef Mejuffrouw het volgende:
ik lees weer stilletjes mee en hoop op inspiratie (of op verdwenen kilo's)
Veldhoven, dat is wel fijn. Is redelijk dicht bij huis!quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:37 schreef Riann het volgende:
mijn post in de WLS topic ik ben er wel blij mee. Ik had mijn neuroloog gevraagd voor urgentie en donderdag moet ik naar mijn endocrinoloog daar wou ik het ook aan vragen. En dr bouvy is de chirurg.
Ik heb al een mail terug van mijn neuroloog. En er stond in:
Ik heb gesproken met dr Bouvy, en die zal proberen om je of hier of in Veldhoven met voorrang te laten opereren.
Dus dat is een goed teken. Nu moet ik vanmiddag naar dr bouvy dus even afwachten wat ze zeg en donderdag moet ik naar mijn endocrinoloog misschien is dat dan niet meer nodig om daar om urgentie te vragen.
ja idd maar ja ookal zou het andere kant van nederland zijn zou ik ook niet erg vinden maar ja dicht bij huis is altijd fijner.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Veldhoven, dat is wel fijn. Is redelijk dicht bij huis!Ik hoop voor je dat de urgentie geregeld krijgt!
weet ik niet dadelijk naar veldhoven opbellen voor een afspraak met 1 van de chirurgen en dan zal ik misschien een ongeveer tijd krijgen. Ik hoop zelf in januari maar we zien het wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef Sarabi het volgende:
Spannend Riann, hoe snel kan het gaan met urgentie?
Vandaag ook nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga morgen weer hardlopen, vandaag even geen puf voor
Het is wel echt mooi weer op het momentquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:33 schreef DarkElf het volgende:
geen zin hebben snap ik wel, tis niet echt heel aanlokkelijk om naar buiten te gaan in de herfst in de avond, maar als je eenmaal bezig bent is het wel lekker dus ik sleep mezelf (en de mr) naar buiten straks..
Goed, zeg 30 kilo! Gewoon meepraten, is gezellig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef sweetlady-o het volgende:
Zo effe meelurken hier. Ben zelf al 30 kilo kwijt en nu onder de 100 kilo, maar ik durf niet mee te doen want stel je voor dat ik weer aankomsowieso zit ik bijna in de risicozone wat aankomen betreft want ik ga op vakantie
Dat soort dagen had ik ook met hardlopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:25 schreef DarkElf het volgende:
ok dit was NIET mijn dag
Lekker begonnen met lopen, toen wilde ik mijn mp3speler zachter zetten en toen drukte ik per ongeluk de les weer naar het begin..Ok opnieuw begonnen.. en wat denk je?? Ik doe het weer!!! toen ik ff wilde kijken hoever we waren ivm de atletiekclub die om 19 uur zou gaan lopen...
![]()
![]()
![]()
Wij naar de andere atletiekbaan omdat ik toch nog de 3x 5 wilde lopen... komen we daar aan: mp3speler dood..
Nou doei hoor, als het allemaal zo moeilijk moet!![]()
Donderdag in de herkansing, met volle batterij en een DE die van de knopjes afblijft.
Yep, Zumba gaan we pas weer doen na de vakantiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:04 schreef DarkElf het volgende:
misschien toch maar gaan hardlopen dan idd Sarabi, als je moeder echt ziek is is ze misschien morgen ook nog ziek?
Vanavond lekker vroeg naar bed Levi
Ja....ik zit nog te twijfelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:46 schreef DarkElf het volgende:
anders herhaal je toch even een les die je een goed gevoel geeft? tot je wat zelfvertrouwen hebt?
bewegen is bewegen hoor, niemand zegt dat je de lessen moet doen zoals Evy zegt.
hele dag onderweg geweest, net een broodje bij de turk gehaald... slecht maar jammer dan hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:15 schreef Stout het volgende:
Hoe gaat ie mensen ? T is hier stil op zaterdag !
De komende week ben ik even afwezig
Bij een lieve vriendinquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hele dag onderweg geweest, net een broodje bij de turk gehaald... slecht maar jammer dan hoor.
stoofpot wordt doorgeschoven naar morgen, morgen ook hardlopen en verder een normale dag zonder raar slecht eten ofzo dus ik vind het allemaal best
waar ben je volgende week?
Bedoel je mij ? T staat ff in een spoiler voor het geval dat ik het niet wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 08:54 schreef DarkElf het volgende:
wat eet jij zoal dan op een dag als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik net een paar daagjes gehad, nu toch maar een dikke trui aan op 't werk. Beterschap!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben ziek![]()
Dus maar veel fruit eten en water drinken, heb verder ook maar weinig trek
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef Sarabi het volgende:
Mijn lijstje kan ook wel beter.........
Zometeen nog een appeltje (Waarom was ik vergeten dat appels zo lekker kunnen zijn)
Dat wou ik net niet horenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat had ik dus ook tijdens mijn eerste zwangerschap, totaal verslaafd aan Granny's toen en sindsdien ben ik weer een echte appel liefhebber! Vrijwel elke dag eet ik er wel 1 of 2!
En het is nu ook weer mandarijntjes-tijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |