abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73512089
Fok! Dieetclub #288: Welke kleur ben jij?

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_73512108
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:41 schreef Sarabi het volgende:
Dat is wel balen DE, maar dan weet je wel waardoor het komt

Les 20 was best heftig....laatste gedeelte langzamer gelopen dan normaal
Even kijken of ik verder ga met les 21 of deze nog een keer probeer (misschien gaat les 21 wel makkelijker)
pi_73512152
I know I know, maar het irriteert mij gewoon dat het überhaupt is zoals het is...

eniewee, vandaag ga ik voor de mr wat kokkerellen (die komt vanavond uit Duitsland.) en voor ons een verantwoord toetje maken en voor hem een broodje bakken.. heeft ie wat te eten als hij thuiskomt ( doe ik meestal als ie weg is voor werk, komt leuk thuis vindt hij )..

Ik eet zelf wel een makkelijke salade vanavond. (en het toetje maar das echt heel braaf)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73512196
Lief
Ik heb nog geen idee wat ik ga eten vandaag.....net even snel een geroosterde boterham op voordat ik ging hardlopen.
Zometeen maar eens voor de rest van de dag verzinnen, er liggen nog wel trostomaatjes die op moeten.
En vanavond een beetje wijn

Ohh en vanmiddag naar de kapper, dus dan waarschijnlijk weer een koekje
pi_73512227
Goed hoor dat je al gelopen hebt Ik kan dat dus echt niet he in de ochtend lopen? Dat heb ik echt wel gemerkt, gaat veel moeilijker dan...

het is wel een goed begin van je dag zo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73512302
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik het beste loop.....vind het alleen in de ochtend wel het fijnste zodat ik niet allerlei smoesjes kan verzinnen om niet te gaan
pi_73512329
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik het beste loop.....vind het alleen in de ochtend wel het fijnste zodat ik niet allerlei smoesjes kan verzinnen om niet te gaan
oh ja dat snap ik wel

einde middag/'s avonds kan ik die ook veel makkelijker verzinnen maar ja... ś ochtends ben ik niet vooruit te branden, ben echt een laatbloeier op de dag zeg maar
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:00:00 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73512413
Ik heb één keer geprobeerd 's ochtends te gaan Evi-en, dat werd een grote ramp Doen we dus niet meer, gewoon lekker 's avonds zo rond een uur of acht. Terwijl ik wel met plezier op zondagmorgen om zes uur de deur uit kan wandelen en dan tegen twaalven thuiskomen met een flink aantal kilometers in de benen...

Zondag noet ik de kleintjes weer trainen, maar nu helemaal alleen Ben benieuwd hoe dat zal gaan!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_73512467
's Ochtends hardlopen doe ik alleen als ik een lichte kater heb, zo'n alcoholhoofd. Na het etentje bij Jean-Georges heb ik 3 rondjes Jackie-O-reservoir gerend
pi_73512503
aha dus als iemand jou in de ochtend ziet hardlopen dan weten ze dat de wijn rijkelijk gevloeid heeft de avond ervoor? (of de cosmo's )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73512512
Uhhh... ja
pi_73512751
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
's Ochtends hardlopen doe ik alleen als ik een lichte kater heb, zo'n alcoholhoofd. Na het etentje bij Jean-Georges heb ik 3 rondjes Jackie-O-reservoir gerend
Dat las ik volgens mij ook in het hardlooptopic? Ik zal het in ieder geval onthouden voor als ik ooit een kater heb
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:21:28 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_73512844
Mogguh
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:31:47 #14
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73513096
Zo, ook weer gevonden.... vanavond eindelijk fiets ophalen...(zijn de fietsenmakers te weinig open, of werk ik teveel ??)
Geen dansen, dus maar hardlopen denk ik.... een kijken hoe laat ik thuis ben.

Qua eten, vriendinlief heeft al macaroni gemaakt. Hoef ik het alleen maar op te warmen (Ze heeft avonddienst vanavond), krijg ik net een smsje dat de kaas op is. Ik denk dat ik het maar niet ga halen
Live life to the Ender :D
pi_73513124
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat las ik volgens mij ook in het hardlooptopic? Ik zal het in ieder geval onthouden voor als ik ooit een kater heb
I'm telling you: het werkt echt. De eerste 10 minuten ofzo zijn zwaar k**, maar daarna word je langzaam frisser in je hoofd en tegen de tijd dat je onder de douche staat, voel je je super-energiek

Natuurlijk ook verstandig om de calorische excessen van de avond ervoor weer te compenseren
pi_73517952
Goeiemiddag!
Ik heb niet zoveel tijd om echt iets zinnigs neer te zetten, dus ik laat het hier maar even bij.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_73517987
In het kader van goed eten ga ik vanavond maar een salade maken met rucola/tomaatjes uit de oven/ wat pecorino/ pijnboompitjes/ klein beetje gebakken spekjes en 1 maisbroodje met wat boter erbij... en een kopje soep

en morgen weer hardlopen, zondag gaat t niet worden vanwege plannen in de middag en ś ochtends ga ik echt niet vroeg mijn bed uit om hard te lopen hoor, tis zondag dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73518258
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:17 schreef DarkElf het volgende:
en morgen weer hardlopen, zondag gaat t niet worden vanwege plannen in de middag en ś ochtends ga ik echt niet vroeg mijn bed uit om hard te lopen hoor, tis zondag dan
Huh. Mooi dat ik zondagochtend wèl ga rennen Tenzij het keihard regent.
pi_73518364
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ga maandag wel weer
De mr is vrij maandag dus we kunnen gezellig samen overdag rennen..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:34:55 #20
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73518585
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je vermoedt een kater zondag?
pi_73519309
's Ochtends lopen gaat hier juist goed. In de avond vind ik het lastiger.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_73519488
grappig al die verschillen, zou het met avond/ochtendmens te maken hebben?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:03:11 #23
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73521232
Dat zal haast wel, maar denk dat gewenning er ook wel wat mee te maken heeft.

Ik ben van oudsher gewend om 's avonds te sporten (na het werk) en vroeg (in het weekend), dus mij maakt het niet zoveel uit. Maar ook grote kans dat dit soort "gevoelens" (van het wel of niet op een bepaald moment kunnen sporten) tussen de oren zit.
Maar aangezien ik geen psych ben, steek ik mijn handen er niet voor in het vuur. Maar dat zou ik denken.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:08:08 #24
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73521366
Nou, bij mij zat het gevoel voornamelijk tussen mijn heupen Mijn onderrug werkt 's morgens vroeg niet echt mee...
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:22:29 #25
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73521793
Het is dat ik goed ben opgevoed en verder heb gelezen, anders kan je dit toch heel anders opvatten
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:43:39 #26
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73522474
ladidaaa
pi_73522593
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:22 schreef Ender_W het volgende:
Het is dat ik goed ben opgevoed en verder heb gelezen, anders kan je dit toch heel anders opvatten
Ik moest het ook even 2 keer lezen voor ik het snapte.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:48:47 #28
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73522633
zie sig
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:48:53 #29
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73522636
Ik denk dat het door het onderste onderschrift van Sjeen komt
pi_73532025
ik lees weer stilletjes mee en hoop op inspiratie (of op verdwenen kilo's)
pi_73533707
Succes Mejuffrouw
gewoon lekker meeposten!
pi_73541205
Ben ik ook weer eens

dapper al jullie hardloopmensen !! Ik fiets maar ff
Deze week sta ik eindelijk keurig stil.... Vanaf maandag ga ik het lijstje weer volgen en eens kijken wat er dan gebeurd. Nog 2 dagen, 2 verjaardagen (vandaag vieren we zoonlief en mijn verjaardag, morgen ben ik écht jarig)

Fijn weekend !
pi_73541480
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 21:06 schreef Mejuffrouw het volgende:
ik lees weer stilletjes mee en hoop op inspiratie (of op verdwenen kilo's)
ik ook..
pi_73541512
goeiemorgen en welkom en succes Mejuffrouw en Boadicea...

Vanmiddag/vanavond weer een stukje hardlopen, vind het wel lekker dat het weer wat koeler is, aangezien ik nauwelijks zweet op de een of andere manier koelt het wat beter zo dan met een flinke zon erop..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73541846
Zo dat is even wakker worden.... Gister ben ik naar de Oktoberfesten in Utrecht geweest. (veel) bier, worst en foute Duitse muziek. En ik heb me toch een kater nu....
Vannacht ook nog flink lopen kotsen (euw). Gewoon alles midden in de nacht eruit. Wel een manier trouwens om calorieen te besparen
pi_73542217
ieuw idd

Voor vanavond had ik het ultieme zondigvoedsel bedacht: mexicaanse kaasfondue, maar ik voel me bij voorbaat al schuldig dus ik maak er een rosbief salade van met baby leaves sla, romaatjes en blauwe kaas .Ook lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73543155
Leuk, nieuwe mensen! Vertel eens Mejuffrouw en Boadicea, hoe gaan jullie die inspiratie een handje helpen?

Vanochtend ben ik ook weer weesten lopen en het was echt goed. Wel een zware les volgens Evy maar goed te doen. Volgende keer zou het wat makkelijker zijn. Bij mij is het eten vooraf een 'probleem'. Als ik 's avonds ga, wordt ik snel misselijk, ook als ik 2 uur wacht met lopen. 's Ochtends eet ik pas als ik thuis kom en dan gaat het wel goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_73543245
welke les heb je gelopen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73567541
Yppy, ik denk dat ik eerst weer eens mijn eetpatroon op de rit moet krijgen. Door de drukte van de afgelopen weken zit daar de klat in, net zoals in regelmatig bewegen. Gelukkig ben ik straks een paar dagen vrij, dan komt dat vast wel weer goed.
pi_73567652
zet een calorie-arme taart neer met veel water en fruit
pi_73567909
Ben je jarig vandaag Stout?

Zo ja, gefeliciteerd!
pi_73575479
Les 15 geloof ik DE, als je het zeker wilt weten, moet ik even op mijn ipod kijken.

Gefeliciteerd Stout!
*OUD heilige*
pi_73577028
Gefeliciteerd Stout

Goed hoor yppy les 15!

Hier giet het echt enorm en als het niet giet, regent het heel hard Niet heel aanlokkelijk om hard te lopen dus ik ga misschien straks wel even (volgens buienradar is het dan droog) en anders morgen..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73577221
Vandaag Evy 20 gelopen. Dat is op zich al een zware les (4 x 8 min) die een flink stuk meer van je vraagt dan de voorgaande lessen. Nu heb ik mij echter ook nog op de route verkeken waardoor ik een flink stuk langer heb gelopen. Om precies te zijn 6 x 8 min. Maar dat wist ik wel vol te houden, dus daar ben ik wel trots op. Ook als je naar mijn hartslag kijkt bleef de inspanning op een mooi constant niveau. Uiteindelijk heb ik zo een vol uur lang en 7,3 km in afstand gelopen. Verder en langer dan mij ooit gelukt is.

En het mooie is dat ik mijn hartslag steeds lager weet te houden, wat weer goed voor de vetverbranding is.
pi_73577265
wauw wat goed!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73577801
oh in het kader van afvalnieuws: ik heb net laarzen besteld bij duoboots.. Vorig jaar daar ook laarzen gekocht en die zijn nu te wijd ... en ja hoor even meten voor de nieuwe laars en mijn kuiten zijn bijna 2 cm geslonken ..
*jippie...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73578083
en na een bluh week heb ik mijn drive weer gevonden (ondanks dat het weekend is en meestal mág ik dan wat zondigen van mezelf)... gisteren wel wat gezondigd maar vandaag nog erg braaf gedaan, ga ook braaf (maar heel lekker eten)... maak alleen wel een toetje maar goed dat mag ook wel eens..

vanavond een rosbiefje aanbraden en daarna in de oven. Plakjes snijden en een salade maken met baby blaadjes sla, tomaatjes en wat verkruimelede blauwe kaas en plakjes rosbief dus.. Toe een appel/bramen/blauwe bessen crumble met een klein beetje suiker en port.. en morgen weer gewoon verder zoals de laatste 9 weken...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73578094
4
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73580733
Toch gegaan, 8.4 km p u tijdens de vijf minuten rennen...

ik ben fier op mezelf (en op de mr die meeging en helemaal geen zin had)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 11 oktober 2009 @ 17:55:02 #50
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73580780
misleidende en niet niet ware TT
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_73581980
De eet inspiratie heb ik wel. vorig jaar 15 kilo afgevallen. en netjes in dat patroon blijven eten, maar er gaat nu niks meer af. er komt hoogstens een of 2 kilo's bij die ik er dan met veel moeite af krijg. Het is net of mijn lichaam zegt dat dit mijn ideale gewicht is..
Ik zou nu moeten gaan sporten, en ik lees jaloers al die gemotiveerde lopers hier. Maar ik kan me er maar niet toe zetten. Daar zoek ik nog steeds inspiratie voor. Hardlopen kan ik niet hoewel me dat geweldig lijkt, Zwemmen vind ik erg suf, en ik ben geen mens voor teamsporten. Het sportknopje is nog niet gevonden
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:28:34 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73583720
Argh!!! Wat is dat toch met mij...
Zo vaak dat ik vol trots hier kom melden dat het supergoed gaat om vervolgens de volgende dag compleet de mist in te gaan. Het lijkt wel alsof ik elk beetje ruggegraat dat ik heb dan hier in dit topic achter laat ofzo. Helaas staat hij nooit zomaar op me te wachten als ik terug kom om hem op te halen.

Ik was onwijs goed bezig de hele week, tot mijn post hier en toen ging ik los. En dan niet 'oeps, ik heb een speculaasje op' maar gewoon los-los.

Nou ja goed... morgen weer een nieuwe dag... One step at a time, een keer gaat het me lukken om die knop weer permanent om te krijgen en niet maar voor een paar dagen.
Als het goed is gaat het ook wel weer beter als ik straks weer aan het werk ben over een paar weken. Hopelijk...

Balen ook voor mejuffrouw dat je zo lang stil blijft staan...
pi_73583920
Heel herkenbaar BE. Ik kan mijzelf meestal ook niet beheersen met zoetigheid.
Mijn oplossing is om die zooi gewoon niet in huis te hebben. En dat werkt eigenlijk best wel.... Laatst een enorme snaaibui s'avonds. Ik alle kastjes opentrekken, maar ja niets erin dus. Echt de hele keuken doorzocht. Uiteindelijk toch maar een appel genomen.
  zondag 11 oktober 2009 @ 19:44:53 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73584295
ja, dan gaat het ook meestal goed, maar ik kon me dus niet inhouden bij het boodschappen doen.
pi_73600702
Hier stabiel deze week, gezien mijn verjaardag en andere zaken waardoor ik 4x niet thuis heb gegeten ben ik tevreden.
Deze week maar ff flink aan de bak, ook netjes fietsen, want daar is deze week ook niks van gekomen

BE hou vol !!
Dyna : herkenbaar : voordeel voor mij is dat ik heel veel niet mag..
pi_73600977
Doorzetten BE! En bedenk anders maar dat het nog veel erger was geweest als de periode voor een 'aanval' niet zo gezond was geweest. Ben je die dagen dat het zo goed gaat niet te streng voor jezelf? Dat kan ook nog, misschien iets van een middenweg?

Evy is fier op me.
*OUD heilige*
pi_73602405
Ik zit ff te denken...
"Fok! Dieetclub #289 Skip a cookie, eat a meal!"
Zou een betere TT voor dit topic zijn geweest.

Zover mijn gedachten sprongetje van vanmorgen. Is het bij jullie ook zulk zalig zonnig herfstweer?
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar maandag 12 oktober 2009 @ 09:52:28 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73602508
Levi! Zo wakker was ik nog niet vanmorgen Het is mooi blauw hier met een paar schattige witte wolkjes...
pi_73603123
Tis idd erg stralend weer, heerlijk

Tis was een rare week vorige week maar sinds gisteren ga ik er weer goed mee om dus dat gaat vast wel weer goedkomen

Vanavond weer naar Spaans, leuk! en we eten stampot rauwe andijvie met oven geroosterde tomaatjes/pijnboompitjes/spekjes en 20+ kaas...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73603207
Heerlijk weer inderdaad zometeen lekker met de kinderen van mijn werk naar buiten

Dit weekend wel veelste veel gegeten en te vet (uiteten bij de chinees) maar het was erg gezellig
Nu nog even 2 weekjes opletten en daarna op vakantie, dan gaat het altijd iets moeilijker
pi_73603335
mijn post in de WLS topic ik ben er wel blij mee. Ik had mijn neuroloog gevraagd voor urgentie en donderdag moet ik naar mijn endocrinoloog daar wou ik het ook aan vragen. En dr bouvy is de chirurg.

Ik heb al een mail terug van mijn neuroloog. En er stond in:

Ik heb gesproken met dr Bouvy, en die zal proberen om je of hier of in Veldhoven met voorrang te laten opereren.

Dus dat is een goed teken. Nu moet ik vanmiddag naar dr bouvy dus even afwachten wat ze zeg en donderdag moet ik naar mijn endocrinoloog misschien is dat dan niet meer nodig om daar om urgentie te vragen.
pi_73603366
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:37 schreef Riann het volgende:
mijn post in de WLS topic ik ben er wel blij mee. Ik had mijn neuroloog gevraagd voor urgentie en donderdag moet ik naar mijn endocrinoloog daar wou ik het ook aan vragen. En dr bouvy is de chirurg.

Ik heb al een mail terug van mijn neuroloog. En er stond in:

Ik heb gesproken met dr Bouvy, en die zal proberen om je of hier of in Veldhoven met voorrang te laten opereren.

Dus dat is een goed teken. Nu moet ik vanmiddag naar dr bouvy dus even afwachten wat ze zeg en donderdag moet ik naar mijn endocrinoloog misschien is dat dan niet meer nodig om daar om urgentie te vragen.
Veldhoven, dat is wel fijn. Is redelijk dicht bij huis! Ik hoop voor je dat de urgentie geregeld krijgt!
***Levi was here***
pi_73603392
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:39 schreef Levitation het volgende:

[..]

Veldhoven, dat is wel fijn. Is redelijk dicht bij huis! Ik hoop voor je dat de urgentie geregeld krijgt!
ja idd maar ja ookal zou het andere kant van nederland zijn zou ik ook niet erg vinden maar ja dicht bij huis is altijd fijner.
pi_73603401
BE, heel herkenbaar hoor. Ik me dit weekend ook een beetje laten gaan. Nou ja, nu 0,5 kilo zwaarder, jammer dan. Vandaag gewoon weer verder!
(dat is de truuk denk ik, als je een keer de fout in gaat, gewoon de volgende dag weer verder gaan met goed gezond eten!).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73604412
ja hoi ik ben er ook nog. met al mn 17 kilo's er gewoon weer bij en nog niet helemaal gemotiveerd genoeg om het er weer af te krijgen...

meelurken is stapje 1.

ohja, én ik heb ontbeten (voor t eerst in vrij lange tijd). stapje anderhalf.
Kwak
pi_73611645
hoi Kwakz0r, veel succes met stappen zetten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73613543
Hoi Kwakz0r, jammer dat het je niet gelukt is om het vast te houden.

Ik geloof dat ik heel voorzichtig weer wat stapjes de goede kant uitzet richting goed eten, maar ook ik heb de neiging dat als ik hier post dat het goed gaat, ik de mist inga...
pi_73614023
Welkom terug kwakz0r en succes met de stapjes terug de goede richting op

Ik ga morgen weer hardlopen, vandaag even geen puf voor
Ook geen zin in eten dus dat is dan wel weer positief
pi_73621680
En ik heb nu officieel urgentie ben er wel blij mee ik moet wel naar veldhoven maar dat is niet erg. Morgenvroeg bellen voor een afspraak daar
pi_73622159
Spannend Riann, hoe snel kan het gaan met urgentie?
pi_73637828
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef Sarabi het volgende:
Spannend Riann, hoe snel kan het gaan met urgentie?
weet ik niet dadelijk naar veldhoven opbellen voor een afspraak met 1 van de chirurgen en dan zal ik misschien een ongeveer tijd krijgen. Ik hoop zelf in januari maar we zien het wel.
pi_73638491
back on track, weegschaal en ik kunnen het weer goed vinden.
zit nog steeds op 6.5 kilo- maar goed, ik ga er weer voor, mijn kleren zitten heel ruim en vanavond weer hardlopen..

en we eten vanavond geroerbakte reepjes biefstuk met champignons en sjalotjes met sperzieboontjes...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73642127
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef Sarabi het volgende:

Ik ga morgen weer hardlopen, vandaag even geen puf voor
Vandaag ook niet
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:42:11 #74
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73642254
Hoe komt dat? Ziekjes? het weer? Gewoon geen zin?

(Wat veel vragen, allen overigens niet lulig bedoeld, meer om te kijken of er iets motiverends uit te halen is )
pi_73645641
Combinatie van geen zin en zonder spierpijn willen trainen vanavond
pi_73645724
geen zin hebben snap ik wel, tis niet echt heel aanlokkelijk om naar buiten te gaan in de herfst in de avond, maar als je eenmaal bezig bent is het wel lekker dus ik sleep mezelf (en de mr ) naar buiten straks..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73645930
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 13:33 schreef DarkElf het volgende:
geen zin hebben snap ik wel, tis niet echt heel aanlokkelijk om naar buiten te gaan in de herfst in de avond, maar als je eenmaal bezig bent is het wel lekker dus ik sleep mezelf (en de mr ) naar buiten straks..
Het is wel echt mooi weer op het moment
Maar mijn benen gaan het al zwaar genoeg krijgen vanavond dus hardlopen ga ik pas donderdag weer doen (morgen 2e les zumba )
pi_73645968
oh dan moet je wel even rustig aandoen, zumba is erg intensief

Vanmorgen was het hier stralend weer, nu betrekt het en het windje is best koud al.. maar goed, wat moet moet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73650881
Ja, zumba was inderdaad intensief
Ben benieuwd hoe druk het morgen in de groep is, want vorige week was er inloopweek dus echt superdruk (dan valt het ook niet zo op als je het niet kan)
pi_73652716
de hardloopgoden lijken mij aardig te vinden, het trekt weer helemaal open hier... wel fris maar met zon

Nog even zo houden, ik ga om 18 uur lopen..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73656791
ok dit was NIET mijn dag

Lekker begonnen met lopen, toen wilde ik mijn mp3speler zachter zetten en toen drukte ik per ongeluk de les weer naar het begin.. Ok opnieuw begonnen.. en wat denk je?? Ik doe het weer!!! toen ik ff wilde kijken hoever we waren ivm de atletiekclub die om 19 uur zou gaan lopen...

Wij naar de andere atletiekbaan omdat ik toch nog de 3x 5 wilde lopen... komen we daar aan: mp3speler dood..

Nou doei hoor, als het allemaal zo moeilijk moet!

Donderdag in de herkansing, met volle batterij en een DE die van de knopjes afblijft.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73656812
dat krijg je als je roept dat de hardloopgoden je aardig vinden, nou mijn excuses hoor! Zal het nooit meer doen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73656894
Ow DE dan zit het je niet mee
Donderdag er weer tegen aan
pi_73656986
yep..

mijn mr zag er gelukkig de lol wel van in, ik kan om zulke dingen echt woést worden
maar door zijn reactie valt het dan wel weer mee
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73660173
Hmmm jammer dat je niet even door kan spoelen dan. Of helemaal ervan af blijven

Ik heb Evy 21 net gelopen. Die ging erg lekker. En wat ook leuk is, is dat ik in totaal sinds het begin nu 100km en 90m gelopen heb
Dat had ik echt niet gedacht toen ik begon.
pi_73660354
ach zo erg is het niet, we hebben wel hardgelopen alleen heel raar.
there is always another day hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73664714
Zo effe meelurken hier. Ben zelf al 30 kilo kwijt en nu onder de 100 kilo, maar ik durf niet mee te doen want stel je voor dat ik weer aankom sowieso zit ik bijna in de risicozone wat aankomen betreft want ik ga op vakantie
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_73664817
wauw wat een prestatie

hoewel vakantie een risico kan zijn (waar ga je naartoe?) moet je toch ook daar heus wel verstandig kunnen blijven en een mooi evenwicht zoeken tussen lekker en toch opletten?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73666297
Ik ga naar Spanje mezelf doodeten met paella enzo, misschien kan ik 's avonds wel weer sporten.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_73666592
soms zie je weer het nut in van oude walkmans met cassettebandjes...

Morgen een begin maken met sporten... Oke, op de Wii dan, maar ik geloof dat ik eerst weer eens moet voelen dat ik een lichaam heb. Desnoods pas op de plaats joggen met de wii
pi_73671691
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef sweetlady-o het volgende:
Zo effe meelurken hier. Ben zelf al 30 kilo kwijt en nu onder de 100 kilo, maar ik durf niet mee te doen want stel je voor dat ik weer aankom sowieso zit ik bijna in de risicozone wat aankomen betreft want ik ga op vakantie
Goed, zeg 30 kilo! Gewoon meepraten, is gezellig.
En weer aankomen... tja, niet aan denken, gewoon doorgaan zoals je nu bezig bent, je doet het echt goed.
En mocht het toch "mis" gaan, dan ben je in goed gezelschap.
***Levi was here***
pi_73671716
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:25 schreef DarkElf het volgende:
ok dit was NIET mijn dag

Lekker begonnen met lopen, toen wilde ik mijn mp3speler zachter zetten en toen drukte ik per ongeluk de les weer naar het begin.. Ok opnieuw begonnen.. en wat denk je?? Ik doe het weer!!! toen ik ff wilde kijken hoever we waren ivm de atletiekclub die om 19 uur zou gaan lopen...

Wij naar de andere atletiekbaan omdat ik toch nog de 3x 5 wilde lopen... komen we daar aan: mp3speler dood..

Nou doei hoor, als het allemaal zo moeilijk moet!

Donderdag in de herkansing, met volle batterij en een DE die van de knopjes afblijft.
Dat soort dagen had ik ook met hardlopen. Komt goed.
***Levi was here***
pi_73671797
idd... nou ja iig was de weegschaal weer vriendelijk vanmorgen... langzaam maar zeker gebeurt er weer wat deze week (zie je wel dat ik vorige week mezelf best een keertje wat mocht gunnen, de spirit zit weer goed nu )

Vanavond gaat de mr weg dus we eten vanmiddag warm: wortel/gembersoep
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73679208
Hmm vanavond waarschijnlijk geen Zumba, ik zou met mijn moeder gaan maar die is ziek
Nu moet ik morgen wel echt gaan hardlopen (of misschien kunnen we morgen naar Zumba gaan)

Gisteren toch weer aan de chocopepernoten gezeten, gelukkig maar 4
pi_73679350
Blegh, ik heb zo'n dag dat ik beter in mijn bed had kunnen blijven.

Voelde me gisteravond al niet 100% en vanmorgen werd ik dood moe wakker. Heb de laatste tijd best veel last van mijn spastische darm. En ik merk dat mijn hele lijf er op reageert, mijn spieren zijn niet vooruit te branden. Wandel altijd in de pauze met collega's en ik loop altijd in het snelle groepje, maar kon het vandaag helemaal niet bijhouden.
***Levi was here***
pi_73680460
misschien toch maar gaan hardlopen dan idd Sarabi, als je moeder echt ziek is is ze misschien morgen ook nog ziek?

Vanavond lekker vroeg naar bed Levi
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73681354
Wortel-gembersoep. klinkt goed. Waar vind ik dat?
pi_73681400
in je pan, waar je het zelf maakt

Ik maak bijna alles zelf, eet eigenlijk nooit uit pakjes/zakjes of potjes..

kan het recept wel doorgeven als je dat wilt?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73681645
Dat was eigenlijk wat ik bedoelde DE... Waar of ik het recept kon vinden.. . Vroeger maakte mijn vader altijd wortel-gember salade, en ik vond dat altijd heerlijk..
pi_73681881
500 gr wortel of winterpeen (met bospeentjes wordt het wat zoeter) , 2 uien/ 2-3 cm verse gember schillen/ paar takjes verse tijm/ 2 groentebouillonblokjes/liter water/ sap van 1 sinaasappel.

Uien fijnsnijden evenals de gember, dat zachtjes fruiten in boter of olie (wat je wilt). Niet bruin laten worden. Wortel geschild en in plakjes erbij en 4-5 minuutjes zachtjes meebakken. Bouillon erbij, verse tijm (doe ik altijd in een thee-ei, kan je aan de rand hangen en vis je er zo weer uit) en het sap van de sinaasappel en dat 20 minuutjes zachtjs laten koken. Staafmixer erdoor, op smaak brengen met zout en peper en serveren. Lekker is wat bosui erover of peterselie...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73684454
De bedankt.

|Ik hoop dat mijn dochter net zo enthousiast is morgen, maar we gaan het morgen uit proberen
pi_73684713
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:04 schreef DarkElf het volgende:
misschien toch maar gaan hardlopen dan idd Sarabi, als je moeder echt ziek is is ze misschien morgen ook nog ziek?

Vanavond lekker vroeg naar bed Levi
Yep, Zumba gaan we pas weer doen na de vakantie
Dus tot de vakantie ga ik hardlopen kijk wel echt op tegen komende lessen maarja.....
pi_73685891
anders herhaal je toch even een les die je een goed gevoel geeft? tot je wat zelfvertrouwen hebt?
bewegen is bewegen hoor, niemand zegt dat je de lessen moet doen zoals Evy zegt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73685942
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:46 schreef DarkElf het volgende:
anders herhaal je toch even een les die je een goed gevoel geeft? tot je wat zelfvertrouwen hebt?
bewegen is bewegen hoor, niemand zegt dat je de lessen moet doen zoals Evy zegt.
Ja....ik zit nog te twijfelen
Wil eigenlijk de volgende les toch graag proberen want heb ergens het idee dat die makkelijker is (zijn maar 3 lange stukken lopen ipv 4 ietsje kortere)
pi_73686057
gewoon proberen dan en lukt het wel: mooi, lukt het niet: volgende keer beter..

zo bekijk ik het zelf altijd maar. Ga morgen les 13 lopen (ja ik blijf van de knopjes af en ja hij is opgeladen ) en dat lijkt me vrij moeilijk maar goed, als het niet lukt lukt het de keer erop vast beter.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73687259
Succes alvast DE
Ik ga zometeen sushi maken zodat ik morgen in college ook iets lekkers te snoepen/lunchen heb
pi_73689613
's avonds heb ik best wel een trek na het eten en eet dan vaak magere yoghurt met wat fruit. Erg lekker hoor maar niet echt vullend. Dus van de week heb ik een pak magere yoghurt een hele dag laten uitlekken in een theedoek/vergiet (en bakje eronder) en als je die hangop dan mixt met fruit en een beetje honing dan is dat lekker joh het hele zure is eraf en het vult goed

Dacht, misschien heeft iemand er iets aan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73689988
Klinkt lekker!
Ik weet ook nooit wat ik nog na het avondeten kan eten.
Maar vanavond worden het wat stukjes sushi
pi_73691522
Sterkte voor alle zieken hier.
pi_73691571
Inderdaad gewoon de lessen van Evy herhalen tot je zelf vindt dat je naar de volgende les kan.
Ik heb meerdere lessen 2 keer gedaan. Ik ben na de zomer zelfs eens een hele week terug gestapt. Het is geen wedstrijd en je doet het voor jezelf. Het moet dus vooral ook leuk blijven.
pi_73703489
Ben dr wel hoor, t gaat ook goed (zit gelukkig weer in een afvalflow, vond een week stilstaan dood eng) maar gewoon razend druk met school (lees werk) en nu vannacht een ziek kind....

Ga nu ff snel verder, moet over 30 minuten weer aan de slag !
Maar niet voordat ik jullie dit mee gegeven heb :

pi_73703499
Bah, ik vertrouw mijn weegschaal niet meer.. hij geeft elke keer andere(rare) gewichten..

Toch maar even nieuwe batterijen proberen en gewoon goed voor mijzelf blijven zorgen, dat helpt het beste natuurlijk.
pi_73703509
Thanks Stout

Maar je moet niet zo schrikken van stilstaan hoor, dat hoort erbij
pi_73717652
Van mijn nierendokter kreeg ik meteen een compliment toen ik binnenkwam: Oh maar wat bent u goed vermagerd (vlaamse dokter he? )

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73720556
Oh ja en de weegschaal bij de dokter gaf een beter resultaat dan die thuis
Ze zei dat de mensen meestal riepen dat hij meer aangaf dan thuis dus ik was een tevreden DE
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73720668
Gaat lekker dus DE

Hier niet zo net weer eens friet op wegens tijd gebrek.....
Maar nu heeft mijn moeder last van galstenen dus misschien wordt er binnekort in ons gezin sowieso gezonder gegeten
pi_73723184
les 13 ging goehoed

(blijf deze en paar keer doen, les 14 is meteen 3x6, laten we nou eerst hier eens van genieten )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73723224
ik ben zo fier op mezelf
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73725422
Goed bezig DE. Fijn om te horen dat je op de goede weg bent.
Ik zelf ben niet echt tevreden over hoeveel ik afval, dus ik ga nu weer heel precies kcal bijhouden om te zien of ik toch ongemerkt teveel neem.
pi_73725509
ongemerkt kan je idd soms toch hier en daar wat teveel eten, zoiets sluipt er idd stiekum zo weer in..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73758524
De wat fijn dat het zo goed was bij de arts !
dyna,vaak zit het niet in de kcal ,maar in je verhouding vet/koolhydr/eiwitten. Succes in elk geval

Hier vanavond een heerlijk gegrild kippetje, velletje netjes weg gegooid. Hij was heerlijk !
Zelf gegrild...dus geen toegevoegde zooi
pi_73758600
lekker, gegrild kippetje

Ik heb witte bolletjes op met filet en salade... Tis vrijdag ik mocht wat snels slechts van mezelf

Morgen eten we namelijk niet slecht; heb de hele middag een stoofpot op gehad, en stoofpeertjes. Die eten we morgen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73759127
Hmmm ik gok erop dat een turkse pizza gevuld met salade gezond was. Was in ieder geval erg lekker
pi_73759275
Even het recept opgezocht. Het is inderdaad niet slecht. Dat is dus voortaan een mooi alternatief voor de vette gebakken vis op vrijdag van de markt.
pi_73759511
hoeveel zit er dan? ik heb zelf altijd het idee dat het niet zo heel goed is, door de knoflooksaus (of zat die er niet op?) en het deeg..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73763102
Gewoon een droge pizzabodem.dus wat bloem en water en een heel dun laagje geruld gehakt, en nee geen knoflooksaus maar wat tzaziki , veel sla, tomaat, turkse grote peper, en een of andere pittige tomatensalsa deed hij erbij.
pi_73780795
Hoe gaat ie mensen ? T is hier stil op zaterdag !
De komende week ben ik even afwezig
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:27:57 #128
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73782548
Ik ga vanavond lekker roerbakken
met allemaal verse groenten.... heerlijk. Lekker stukje kip erbij. Geen sauzen, hartstikke verantwoord
En morgen weer een balletje trappen...
pi_73788457
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:15 schreef Stout het volgende:
Hoe gaat ie mensen ? T is hier stil op zaterdag !
De komende week ben ik even afwezig
hele dag onderweg geweest, net een broodje bij de turk gehaald... slecht maar jammer dan hoor.

stoofpot wordt doorgeschoven naar morgen, morgen ook hardlopen en verder een normale dag zonder raar slecht eten ofzo dus ik vind het allemaal best

waar ben je volgende week?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73798419
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 21:02 schreef DarkElf het volgende:

[..]

hele dag onderweg geweest, net een broodje bij de turk gehaald... slecht maar jammer dan hoor.

stoofpot wordt doorgeschoven naar morgen, morgen ook hardlopen en verder een normale dag zonder raar slecht eten ofzo dus ik vind het allemaal best

waar ben je volgende week?
Bij een lieve vriendin

Heb vandaag alvast gewogen voor morgen, morgen heb ik natuurlijk geen weegschaal van mezelf.
1.3 kg eraf in 6 dagen, ik ben weer meer dan tevreden
pi_73798462
Goed zo!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73798466
wat eet jij zoal dan op een dag als ik vragen mag?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73811418
net hardgelopen, les 13. Laatste minuut ging zwaar maar liep ook wat aan de harde kant denk ik (maar ik kon niet langzamer gaan lopen voor mijn gevoel, dan zou stoppen te aanlokkelijk zijn vreesde ik ).
Zometeen lekker stoofpot en peertjes eten en uitpuffen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73814978
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 08:54 schreef DarkElf het volgende:
wat eet jij zoal dan op een dag als ik vragen mag?
Bedoel je mij ? T staat ff in een spoiler voor het geval dat ik het niet was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73815577
ja bedoelde jou idd, was gewoon benieuwd wat je eet op een dag aangezien je zo goed aan het afvallen bent
Maar klinkt goed ... niet te weinig dus zo kan je prima de dag doorkomen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73817320
Ja heb dr echt genoeg aan
en vaak eet ik savonds ook vaak nog een salade erbij en overdag ergens een keer wat lekkers
Heb nu allerlei glutenvrije koekjes ontdenkt !
pi_73833242
Zo, nieuwe week, nieuwe frisse moed om door te gaan zo ook al geeft de weegschaal meer aan maar ik weet waar het aan ligt; tis weer de tijd van de maand aan het worden.. dat scheelt bij mij zo een kilo tot anderhalve in een slechte maand...

Dus verder zit ik nog keurig op de goeie weg.

Vanavond naar Spaans dus straks eens even een soepje in elkaar flansen: spinazie/tuinerwtjessoep met een beetje geitenkaas. Véél groenten met een beetje geitenkaas, lijkt mij weer niets mis mee eigenlijk.

Succes allemaal weer.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73833251
Goedemorgen! Ben vandaag begonnen met Evy. Was een heftige les, maar bizar hoe snel het ook al weer gaat om conditie op te bouwen. Volgende keer de 4 x 8 minuten les. Misschien dat ik eerst de les van vanochtend nog een keertje loop, het is wel ineens een stuk meer. Vooral de eerste 8 minuten, opwarmen gaat bij mij nooit zo snel allemaal.

Fijne en gezonde week allemaal!
*OUD heilige*
pi_73833262
Vanmorgen al gelopen? Zo hee!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73833285
Ja, uurtje eerder opgestaan. Het is 1 van de weinige dagen dat ik 's ochtends kan lopen. Dat gaat zoveel makkelijker dan 's avonds. Dan moet ik er gebruik van maken ook. En het gaat een heftige dag worden, dan kan ik die lekker beginnen met een leeg hoofd.
*OUD heilige*
pi_73833319
Klinkt goed, vind het knap hoor dat een uur eerder ervoor opstaat.
Maar ja, als je lekkerder loopt in de ochtend ...

Bij mij werkt het precies andersom, einde middag/'s avonds is veel beter voor mij. Grappig die verschillen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 19 oktober 2009 @ 09:23:19 #142
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73834159
Zo... na een offweek gaan we weer gewoon lekker aan de slag hier
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:15:06 #143
248821 Rauw.
op je bord.
pi_73836715
Ben ook nog steeds bezig, gaat redelijk goed, afgelopen week 4 dagen verjaardag gehad dus iets gezondigt maar nog steeds niet schrikbarend (alhoewel, kipfiletschotel & appelgebak )
Ik moet nog steeds wat meer gaan lopen, ik zit nu op 40minuten per dag. Wil eigenlijk naar de 80 minuten per dag toe. Pak steeds vaker de trap ipv de lift op het werk.
Heb weer een normaal leefritme (ipv avonddiensten).
Vanaf ik begonnen ben nog niets anders dan water gedronken.

Nja, dat appelgebakje en die kipfiletschotel had ik wel verdient vind ik zelf.
Nu weer het normale voedsel.

Binnenkort maar eens een weegschaal aanschaffen (weet iemand een mooi geprijsde die 150kg aankan?).
En dan ga ik per week bijhouden wat er vanaf gaat.

M'n belangrijkste gewoontes zijn eraf, ik snoep niet meer, geen sauzen meer, drink geen frisdrank en alcohol meer en kook vrij gezond.
Tot dusver tevreden over m'n inzet.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_73837559
Ik ben ziek
Dus maar veel fruit eten en water drinken, heb verder ook maar weinig trek
pi_73838010
Beterschap Sarabi en goed bezig Rauw! Oude, slechte gewoontes afleren is heel moeilijk maar als je dat lukt is het al heel goed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:55:46 #146
248821 Rauw.
op je bord.
pi_73838014
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben ziek
Dus maar veel fruit eten en water drinken, heb verder ook maar weinig trek
Heb ik net een paar daagjes gehad, nu toch maar een dikke trui aan op 't werk. Beterschap!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:06:12 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73840438
Heeft iemand deze al gelezen?
Stel je vragen aan Yvonne van den Hout - RE(d)T je gewicht
Best een aardige review.

Verder hier ook weer een nieuw begin van een nieuwe week. Ik baal weer hevig van mezelf.
Menstruatie wil nog steeds niet door zetten... Heb nu al anderhalve week niet meer dan een beetje 'spotting'. Geen idee. Nu zo 8 weken na de bevalling mag de boel wel weer op gang komen van mij. Hopelijk komt mijn ruggegraat dan ook weer een beetje terug.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:54:25 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73858284
Zal ik mijn lijstje van vandaag eens posten maar.
Het is niet een supergoed lijstje, maar vooruit, wie weet motiveert het me om het morgen beter te doen.

O: Brinta
T: Beschuit met muisjes
L: 2 boterhammen m osseworst, 2 boterhammen m kaas
T: 1 1/2 mandarijntje, 10 mariakaakjes
D: Rode kool m appeltjes, 2 gegrilde filetlapjes a la minute, gebakken aardappeltjes, schaaltje dubbelvla
T: wat blanke, ongebrande nootjes (hazelnoot, amandelen)

Dat alles weggespoeld met flinke glazen thee.

Oh, en vorige week had ik geen zin om te gaan zwemmen en daar baalde ik van dus vandaag had ik mezelf eens opgepept... zijn ze dicht vanwege de herfstvakantie. Sta je dan met je goeie gedrag.
  Licht Ontvlambaar maandag 19 oktober 2009 @ 21:27:07 #149
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73859720
frietjes... frikandel speciaal... satesaus...
pi_73859799
Mijn lijstje kan ook wel beter.........
Zometeen nog een appeltje (Waarom was ik vergeten dat appels zo lekker kunnen zijn)
pi_73862735
Oh dat ken ik BE, heb je jezelf helemaal opgepept om te gaan is de sportschool/ het zwembad dicht...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:41:44 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73863076
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:29 schreef Sarabi het volgende:
Mijn lijstje kan ook wel beter.........
Zometeen nog een appeltje (Waarom was ik vergeten dat appels zo lekker kunnen zijn)
Dat had ik dus ook tijdens mijn eerste zwangerschap, totaal verslaafd aan Granny's toen en sindsdien ben ik weer een echte appel liefhebber! Vrijwel elke dag eet ik er wel 1 of 2!

En het is nu ook weer mandarijntjes-tijd!
pi_73863156
mandarijntjes! die zijn lekker nu idd, goed idee.

Spaans was leuk, hoofd vol info nu.. zo maar eens lekker slapen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73863224
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook tijdens mijn eerste zwangerschap, totaal verslaafd aan Granny's toen en sindsdien ben ik weer een echte appel liefhebber! Vrijwel elke dag eet ik er wel 1 of 2!

En het is nu ook weer mandarijntjes-tijd!
Dat wou ik net niet horen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73863291
ik duik mijn bedje maar eens in met een boek en een kop thee, voel me wat gammel..
Morgen weer een nieuwe dag,
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')