abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73512089
Fok! Dieetclub #288: Welke kleur ben jij?

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_73512108
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:41 schreef Sarabi het volgende:
Dat is wel balen DE, maar dan weet je wel waardoor het komt

Les 20 was best heftig....laatste gedeelte langzamer gelopen dan normaal
Even kijken of ik verder ga met les 21 of deze nog een keer probeer (misschien gaat les 21 wel makkelijker)
pi_73512152
I know I know, maar het irriteert mij gewoon dat het überhaupt is zoals het is...

eniewee, vandaag ga ik voor de mr wat kokkerellen (die komt vanavond uit Duitsland.) en voor ons een verantwoord toetje maken en voor hem een broodje bakken.. heeft ie wat te eten als hij thuiskomt ( doe ik meestal als ie weg is voor werk, komt leuk thuis vindt hij )..

Ik eet zelf wel een makkelijke salade vanavond. (en het toetje maar das echt heel braaf)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73512196
Lief
Ik heb nog geen idee wat ik ga eten vandaag.....net even snel een geroosterde boterham op voordat ik ging hardlopen.
Zometeen maar eens voor de rest van de dag verzinnen, er liggen nog wel trostomaatjes die op moeten.
En vanavond een beetje wijn

Ohh en vanmiddag naar de kapper, dus dan waarschijnlijk weer een koekje
pi_73512227
Goed hoor dat je al gelopen hebt Ik kan dat dus echt niet he in de ochtend lopen? Dat heb ik echt wel gemerkt, gaat veel moeilijker dan...

het is wel een goed begin van je dag zo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73512302
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik het beste loop.....vind het alleen in de ochtend wel het fijnste zodat ik niet allerlei smoesjes kan verzinnen om niet te gaan
pi_73512329
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik het beste loop.....vind het alleen in de ochtend wel het fijnste zodat ik niet allerlei smoesjes kan verzinnen om niet te gaan
oh ja dat snap ik wel

einde middag/'s avonds kan ik die ook veel makkelijker verzinnen maar ja... ś ochtends ben ik niet vooruit te branden, ben echt een laatbloeier op de dag zeg maar
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:00:00 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73512413
Ik heb één keer geprobeerd 's ochtends te gaan Evi-en, dat werd een grote ramp Doen we dus niet meer, gewoon lekker 's avonds zo rond een uur of acht. Terwijl ik wel met plezier op zondagmorgen om zes uur de deur uit kan wandelen en dan tegen twaalven thuiskomen met een flink aantal kilometers in de benen...

Zondag noet ik de kleintjes weer trainen, maar nu helemaal alleen Ben benieuwd hoe dat zal gaan!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_73512467
's Ochtends hardlopen doe ik alleen als ik een lichte kater heb, zo'n alcoholhoofd. Na het etentje bij Jean-Georges heb ik 3 rondjes Jackie-O-reservoir gerend
pi_73512503
aha dus als iemand jou in de ochtend ziet hardlopen dan weten ze dat de wijn rijkelijk gevloeid heeft de avond ervoor? (of de cosmo's )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73512512
Uhhh... ja
pi_73512751
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
's Ochtends hardlopen doe ik alleen als ik een lichte kater heb, zo'n alcoholhoofd. Na het etentje bij Jean-Georges heb ik 3 rondjes Jackie-O-reservoir gerend
Dat las ik volgens mij ook in het hardlooptopic? Ik zal het in ieder geval onthouden voor als ik ooit een kater heb
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:21:28 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_73512844
Mogguh
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:31:47 #14
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73513096
Zo, ook weer gevonden.... vanavond eindelijk fiets ophalen...(zijn de fietsenmakers te weinig open, of werk ik teveel ??)
Geen dansen, dus maar hardlopen denk ik.... een kijken hoe laat ik thuis ben.

Qua eten, vriendinlief heeft al macaroni gemaakt. Hoef ik het alleen maar op te warmen (Ze heeft avonddienst vanavond), krijg ik net een smsje dat de kaas op is. Ik denk dat ik het maar niet ga halen
Live life to the Ender :D
pi_73513124
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat las ik volgens mij ook in het hardlooptopic? Ik zal het in ieder geval onthouden voor als ik ooit een kater heb
I'm telling you: het werkt echt. De eerste 10 minuten ofzo zijn zwaar k**, maar daarna word je langzaam frisser in je hoofd en tegen de tijd dat je onder de douche staat, voel je je super-energiek

Natuurlijk ook verstandig om de calorische excessen van de avond ervoor weer te compenseren
pi_73517952
Goeiemiddag!
Ik heb niet zoveel tijd om echt iets zinnigs neer te zetten, dus ik laat het hier maar even bij.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_73517987
In het kader van goed eten ga ik vanavond maar een salade maken met rucola/tomaatjes uit de oven/ wat pecorino/ pijnboompitjes/ klein beetje gebakken spekjes en 1 maisbroodje met wat boter erbij... en een kopje soep

en morgen weer hardlopen, zondag gaat t niet worden vanwege plannen in de middag en ś ochtends ga ik echt niet vroeg mijn bed uit om hard te lopen hoor, tis zondag dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73518258
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:17 schreef DarkElf het volgende:
en morgen weer hardlopen, zondag gaat t niet worden vanwege plannen in de middag en ś ochtends ga ik echt niet vroeg mijn bed uit om hard te lopen hoor, tis zondag dan
Huh. Mooi dat ik zondagochtend wèl ga rennen Tenzij het keihard regent.
pi_73518364
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ga maandag wel weer
De mr is vrij maandag dus we kunnen gezellig samen overdag rennen..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:34:55 #20
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73518585
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je vermoedt een kater zondag?
pi_73519309
's Ochtends lopen gaat hier juist goed. In de avond vind ik het lastiger.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_73519488
grappig al die verschillen, zou het met avond/ochtendmens te maken hebben?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:03:11 #23
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73521232
Dat zal haast wel, maar denk dat gewenning er ook wel wat mee te maken heeft.

Ik ben van oudsher gewend om 's avonds te sporten (na het werk) en vroeg (in het weekend), dus mij maakt het niet zoveel uit. Maar ook grote kans dat dit soort "gevoelens" (van het wel of niet op een bepaald moment kunnen sporten) tussen de oren zit.
Maar aangezien ik geen psych ben, steek ik mijn handen er niet voor in het vuur. Maar dat zou ik denken.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:08:08 #24
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73521366
Nou, bij mij zat het gevoel voornamelijk tussen mijn heupen Mijn onderrug werkt 's morgens vroeg niet echt mee...
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:22:29 #25
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73521793
Het is dat ik goed ben opgevoed en verder heb gelezen, anders kan je dit toch heel anders opvatten
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:43:39 #26
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73522474
ladidaaa
pi_73522593
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:22 schreef Ender_W het volgende:
Het is dat ik goed ben opgevoed en verder heb gelezen, anders kan je dit toch heel anders opvatten
Ik moest het ook even 2 keer lezen voor ik het snapte.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:48:47 #28
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73522633
zie sig
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:48:53 #29
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_73522636
Ik denk dat het door het onderste onderschrift van Sjeen komt
pi_73532025
ik lees weer stilletjes mee en hoop op inspiratie (of op verdwenen kilo's)
pi_73533707
Succes Mejuffrouw
gewoon lekker meeposten!
pi_73541205
Ben ik ook weer eens

dapper al jullie hardloopmensen !! Ik fiets maar ff
Deze week sta ik eindelijk keurig stil.... Vanaf maandag ga ik het lijstje weer volgen en eens kijken wat er dan gebeurd. Nog 2 dagen, 2 verjaardagen (vandaag vieren we zoonlief en mijn verjaardag, morgen ben ik écht jarig)

Fijn weekend !
pi_73541480
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 21:06 schreef Mejuffrouw het volgende:
ik lees weer stilletjes mee en hoop op inspiratie (of op verdwenen kilo's)
ik ook..
pi_73541512
goeiemorgen en welkom en succes Mejuffrouw en Boadicea...

Vanmiddag/vanavond weer een stukje hardlopen, vind het wel lekker dat het weer wat koeler is, aangezien ik nauwelijks zweet op de een of andere manier koelt het wat beter zo dan met een flinke zon erop..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73541846
Zo dat is even wakker worden.... Gister ben ik naar de Oktoberfesten in Utrecht geweest. (veel) bier, worst en foute Duitse muziek. En ik heb me toch een kater nu....
Vannacht ook nog flink lopen kotsen (euw). Gewoon alles midden in de nacht eruit. Wel een manier trouwens om calorieen te besparen
pi_73542217
ieuw idd

Voor vanavond had ik het ultieme zondigvoedsel bedacht: mexicaanse kaasfondue, maar ik voel me bij voorbaat al schuldig dus ik maak er een rosbief salade van met baby leaves sla, romaatjes en blauwe kaas .Ook lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73543155
Leuk, nieuwe mensen! Vertel eens Mejuffrouw en Boadicea, hoe gaan jullie die inspiratie een handje helpen?

Vanochtend ben ik ook weer weesten lopen en het was echt goed. Wel een zware les volgens Evy maar goed te doen. Volgende keer zou het wat makkelijker zijn. Bij mij is het eten vooraf een 'probleem'. Als ik 's avonds ga, wordt ik snel misselijk, ook als ik 2 uur wacht met lopen. 's Ochtends eet ik pas als ik thuis kom en dan gaat het wel goed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_73543245
welke les heb je gelopen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73567541
Yppy, ik denk dat ik eerst weer eens mijn eetpatroon op de rit moet krijgen. Door de drukte van de afgelopen weken zit daar de klat in, net zoals in regelmatig bewegen. Gelukkig ben ik straks een paar dagen vrij, dan komt dat vast wel weer goed.
pi_73567652
zet een calorie-arme taart neer met veel water en fruit
pi_73567909
Ben je jarig vandaag Stout?

Zo ja, gefeliciteerd!
pi_73575479
Les 15 geloof ik DE, als je het zeker wilt weten, moet ik even op mijn ipod kijken.

Gefeliciteerd Stout!
*OUD heilige*
pi_73577028
Gefeliciteerd Stout

Goed hoor yppy les 15!

Hier giet het echt enorm en als het niet giet, regent het heel hard Niet heel aanlokkelijk om hard te lopen dus ik ga misschien straks wel even (volgens buienradar is het dan droog) en anders morgen..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73577221
Vandaag Evy 20 gelopen. Dat is op zich al een zware les (4 x 8 min) die een flink stuk meer van je vraagt dan de voorgaande lessen. Nu heb ik mij echter ook nog op de route verkeken waardoor ik een flink stuk langer heb gelopen. Om precies te zijn 6 x 8 min. Maar dat wist ik wel vol te houden, dus daar ben ik wel trots op. Ook als je naar mijn hartslag kijkt bleef de inspanning op een mooi constant niveau. Uiteindelijk heb ik zo een vol uur lang en 7,3 km in afstand gelopen. Verder en langer dan mij ooit gelukt is.

En het mooie is dat ik mijn hartslag steeds lager weet te houden, wat weer goed voor de vetverbranding is.
pi_73577265
wauw wat goed!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73577801
oh in het kader van afvalnieuws: ik heb net laarzen besteld bij duoboots.. Vorig jaar daar ook laarzen gekocht en die zijn nu te wijd ... en ja hoor even meten voor de nieuwe laars en mijn kuiten zijn bijna 2 cm geslonken ..
*jippie...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73578083
en na een bluh week heb ik mijn drive weer gevonden (ondanks dat het weekend is en meestal mág ik dan wat zondigen van mezelf)... gisteren wel wat gezondigd maar vandaag nog erg braaf gedaan, ga ook braaf (maar heel lekker eten)... maak alleen wel een toetje maar goed dat mag ook wel eens..

vanavond een rosbiefje aanbraden en daarna in de oven. Plakjes snijden en een salade maken met baby blaadjes sla, tomaatjes en wat verkruimelede blauwe kaas en plakjes rosbief dus.. Toe een appel/bramen/blauwe bessen crumble met een klein beetje suiker en port.. en morgen weer gewoon verder zoals de laatste 9 weken...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73578094
4
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73580733
Toch gegaan, 8.4 km p u tijdens de vijf minuten rennen...

ik ben fier op mezelf (en op de mr die meeging en helemaal geen zin had)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 11 oktober 2009 @ 17:55:02 #50
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73580780
misleidende en niet niet ware TT
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')