abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72977100
Vorige topic: Fok! Dieetclub #287: We gaan meeten (is dat een werkwoord?)

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

Welke kleur ben jij?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 21 september 2009 @ 20:09:02 #2
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_72978261
Ik ben geel Maar dat plaatje is toch gewoon een grafische weergave van het BMI dat bij een lengte-gewicht combi hoort?

M'n weegschaal was vanochtend trouwens lief -3 ons. En vanmiddag weer lekker hardgelopen met m'n collega's, 5 km in 33 minuten.
  Licht Ontvlambaar maandag 21 september 2009 @ 20:46:15 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72979992
zalmroze
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_72980833
Ik ben net donker oranje
pi_72982863
zalmroze.

Spaans was echt moei-lijk! Pfffff dat wordt braaf studeren wil ik t bijhouden (en er was iemand die wel Spaans spreekt, hij werkt er soms) maar niet grammaticaal echt onderlegd is en dus vooral wel kan babbelen (spreektaal) maar t niet correct doet allemaal. Maar goed, iemand die vrolijk aan t babbelen is maakt dat ik, beginnertje (niet helemaal meer maar goed) echt helemaal dichtklapt, hoezeer de juf (echt een schatje ) ook erg haar best deed om mij erbij te trekken en alles eerlijk te verdelen wat ze ook echt deed.... oh er waren ook maar 2 cursisten, hij en ik dus dat is sowieso veel moeilijker... Met meer mensen heb je meer rust, meer tijd om te denken enzo...

Nu eens een borrel en morgen weer lekker low fat/netjes eten enzo Morgen ga ik borsjtsj maken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72983924
Ik ben onderweg naar geel, maar dat ben ik al langere tijd geloof ik..
pi_72984342
ik zit meer richting geel dan de andere kant, vond ik ook al mooi
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 21 september 2009 @ 22:58:38 #8
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_72985890
hmm, op het kruizen van geel en zalm. Misschien is het dan nog niet hopeloos , al denk ik dat het nooit hopeloos is .
Live life to the Ender :D
pi_72986260
Oranje richting rood
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 21 september 2009 @ 23:37:04 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_72987490
Ik ben een groene kikker
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72989465
Gelukkig hier geen Marco Borsato met zijn "Vandaag is rood......"
  dinsdag 22 september 2009 @ 08:39:07 #12
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_72991215
Dat "rood" ging inmiddels toch over het banksaldo van

Maar vanavond ga ik weer een stuk trachten hard te lopen.... ik ben benieuwd.
Live life to the Ender :D
pi_72991237
Ik ben geel, en als het zo doorgaat duik ik weer het zalmroze in. Gelukkig staat daar allebei overgewicht.
pi_72991253
groen
Ja doei.
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:02:21 #15
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_72992698
Wat voor cursus Spaans doe je DE?

Succes met lopen vanavond Ender_W.

Net ben ik voor het eerst in eeuwen weer bij de sportschool geweest Pasje was ik kwijt, maar ze bleken over gegaan te zijn op andere pasjes dus ik kreeg een nieuwe zonder voor verlies te hoeven betalen Oja, m'n apparatencode was ook verlopen Maargoed, nu kan ik er weer tegenaan daar. Dit weekend wil ik zumba eens uit gaan proberen.
De weegschaal daar was trouwens nog liever dan thuis, dat scheelde 2(!) kilo. Maar ik blijf toch gewoon die van thuis aanhouden
pi_72992778
Gewoon echt les bij iemand thuis is groepsverband (nou ja gisteren dus klein klein groepje ).. Anderhalf uur per week en dan nog leuk huiswerk enzo. Is hartstikke leuk maar goed, als je een soort van verlegen bent omecht uitjezelf te praten in een andere taal dan is dat wel lastig (nou ja ik doe het wel natuurlijk maar ik moet wel een drempel over.)

Had ik dit weekend ook last van maar mijn vriendin spreekt helemaal geen Frans (ik nauwelijks maar goed ) dus ik moest overal bestellen enzo en als ik dan echt moét dan doe ik t wel ...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72993073
Geel

Ik vind het zo frustrerend dat ik na ieder weekend gewoon ruim een kilo zwaarder ben Afgelopen weekend heb ik de alcohol maar eens beperkt tot 2 glazen wijn gedrurende het hele weekend maar ook dat heeft niks opgeleverd want weer 1,2 kilo erbij sinds vrijdag.. diepe zucht

En wat heb ik dan extra gepakt: een zakje groentenchips, wat toastjes en een lepel zelfgemaakte bearnaisesaus (die overigens goddelijk zondig was).
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_73001244
Geel.

Alleen sta ik nu al wel ruim een week stil en heb al vanalles gegeten vandaag. Vooral veel rijstwafels en nu al 6 keer een boterham. Is dus niet zo erg, maar ik blijf maar naar de keuken lopen. Bleh, heb ook gister en vandaag niet iets aan sport gedaan. Eerst maar eens werken aan twee papers en dan kijken of ik vanavond nog een uurtje kan gaan fietsen. Ben nu ook een college aan het missen, dus het gaat niet helemaal lekker. In elk geval heb ik m'n nagels nog niet afgebeten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_73001375
komop soempie, een dipje kan hoor.. lekker wat gaan fietsen vanavond (tis lekker weer) en drink lekker veel water en thee, dat neemt je trek wat weg misschien.

Ik ben voor vanavond borsjtsj aan t maken. Met bietjes, rode kool, bleekselderij, wortel, verse tijm, ui en zelf gemaakte kippenbouillon.. wat rode wijnazijn en straks een klein dotje zure room erin en wat verse dille erover snijden... gezond, voedzaam en lekker en door de bietjes nog zoet ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73011165
Inderdaad een beetje een dip.
Straks ga ik in elk geval samen met m'n vriend lopend naar de stad en daarna toch proberen een van de papers af te krijgen. Morgen dan de tweede en ook weer fietsen. Heb vandaag eigenlijk niks meer gedaan. Alleen wat artikels gelezen en de rel hier gevolgd/ nagezocht.

Borsjtsj, nog nooit van gehoord, maar klinkt goed! Als alles weer lekker loopt hier ga ik ook eens m'n kookboeken doorkijken en recepten proberen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_73011493
nou dat ging voor geen meter dat hardlopen

deed les 8, geen idee waarom ik die deed maar goed... en kreeg al snel steken en die gingen niet over dus op 2 min na niet de les afgelopen. En er zit duidelijk een patroon in wanneer het slechter gaat; elke keer de 2 dagen voor ik opoe op bezoek krijg gaat t bagger... en dat terwijl het donderdag zo goed ging.

*zucht. Nou ja, volgende keer beter nietwaar? En die les 8 kan de *&*&$ krijgen, dat halfslachtige rennen steeds en steeds weer stoppen als je in een ritme zit is echt kloterig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73011909
DarkElf heb je dan ook als opoe er is (wat een uitdrukking ) dat het beter gaat?
Dat merkte ik afgelopen week, heel raar.
Succes met de volgende keer!
pi_73012100
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:34 schreef Sarabi het volgende:
DarkElf heb je dan ook als opoe er is (wat een uitdrukking ) dat het beter gaat?
Dat merkte ik afgelopen week, heel raar.
Succes met de volgende keer!
Ah jij kent het dus ook dat je lijf gewoon niet echt wilt dan?

En ja, als ik eenmaal 2 dagen 'onderweg' ben zeg maar dan gaat t weer prima..
Dus ik ga gewoon even op dat moment wachten en dan ga ik weer met frisse moed hardlopen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_73012154
Ja, het viel mij ook op
Dus zolang we weten dat het erbij hoort, gewoon met frisse moed door blijven gaan
pi_73012273
idd fijn ook dat het niet aan 'mij' ligt zeg maar, dat iemand t herkent.

want de eerste keren begon ik echt aan mezelf te twijfelen maar er zit idd echt een patroon in. 3 weken gaat t prima, dan gaat t prut en daarna weer ok... Nou ja, daar moet ik dan maar mee leven he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')