quote:The DVD will contain the theatrical version in its whole plus over 2 hours of Jackson performing, warming up his vocals, singing, and in full costume. The most spectacular footage is by far from the Staples Center in LA which I'm told will "blow fans away". This extra footage will be a special feature on the DVD along with many other treats that fans will love.
Finally, the CD soundtrack I'm told will be released after the movie, most likely sometime in November to coincide with the DVD launch and WILL include a new song Jackson recorded in his last 2 years alive. Apparently the song is "off the hook" and is currently being worked on by producers who are putting the finishing touches on it and is being considered to be issued as a single all around the world.
Hmmmmm ik begrijp dat het een afkorting is maar wat betekent hij?quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:42 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hmmmmm ik begrijp dat het een afkorting is maar wat betekent hij?
En south park briljant!!!! That`s just ignorance!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.South Park was goed ja, de enige van wie k t kan hebben.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
Komop, naar de film moet je als fan gewoon gaan, het kost maar een tientje meestal en op zo'n groot scherm is het alleen maar prettiger. Natuurlijk ook de DVD aanschaffen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:26 schreef Rebbedebje het volgende:
Die drang heb ik ook niet nee.
Ik zit zelfs nog te twijfelen of ik wel of niet naar de bios ga, of gewoon op de dvd wacht.
Mwah, de bios ok, maar zoiets. Neequote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:52 schreef MervinMinky het volgende:
Ik vond het ook best goed alleen wel eigenlijk te hard gewoon, maar goed dat is South Park, hate it or love it![]()
Wie gaat er ook 19/20 november naar Thriller Live in Heineken Music Hall of overweegt het? Het is best prijzig maar het lijkt me erg leuk om Beat It of Thriller uitgevoerd te zien worden door look-a-likes![]()
http://www.thriller-live.nl/
Aldus thriller-live.nlquote:Op de wereldpremière in London vertelde Germaine Jackson spontaan dat Thriller Live geen ' lookalike show' is en dat geen show ter wereld dichter staat bij het werk van zijn broer.
Cool! Geeft me een idee voor Halloweenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:31 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Komop, naar de film moet je als fan gewoon gaan, het kost maar een tientje meestal en op zo'n groot scherm is het alleen maar prettiger. Natuurlijk ook de DVD aanschaffen.![]()
Btw: ik weet al hoe ik volgend jaar Carnaval verkleed ga![]()
http://www.toynk.com/prod(...)me_Adult_Medium.html
Alleen nog zwarte broek, witte v-hals t-shirt en zwarte schoenen vinden
Giel is sowieso een kneus, vooral na het voorval met rapper Metz heb ik zo vanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Wat een kneus is Giel Beelen toch. Kondigt 'ie net bij DWDD stoer aan dat hij 'de nieuwe Michael Jackson' heeft.. komt ie met een oud Janet Jackson nummer op de proppen.
Nieuwe muziekquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:15 schreef piepie het volgende:
Ja maar hij draait This Is It maandagochtend rond 06.00 uur heb ik begrepen (ik zag dat even in een flits voorbij komen).
Denk dat dat wel mee zal vallen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:48 schreef Zapato het volgende:
Nee maar t kan toch niet een heel slecht nummer zijn. Tis Michael en ze zullen toch wel iets sterks uit willen geven na zn dood toch neem ik aan.
Ja, dat wel, maar diegene zit zeker niet bij Sony.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:17 schreef Zapato het volgende:
Er zal toch wel iemand zijn met respect voor en verstand van zijn muzikale legacy
Je hebt een te negatief beeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:21 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar diegene zit zeker niet bij Sony.
Dat krijg je wel met al die pessimisten hier op Fok!.quote:
Jij bent gewoon gehersenspoeld door Michael Rnnz.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:24 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat krijg je wel met al die pessimisten hier op Fok!.![]()
Naja, oke, hopelijk wordt het wat.Kijk wel uit naar de film overigens.
Het is een outtake van Triumph, dus iemand moet 'm inderdaad ooit hebben gehoordquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:35 schreef Cavalier1 het volgende:
Maar This is It is toch helemaal geen nieuw nummer? Dan moet iemand het toch hebben (gehoord)?
Ja maar jij bent helemaal geen echte fan eigenlijk.quote:
Met Streetwalker vind ik dat niet echt verwonderlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:59 schreef Zapato het volgende:
Een nummer die t niet heeft gehaald in de shiftings. Net als Streetwalker op Bad zeg maar, niet goed genoeg bevonden uiteindelijk (of in michaels geval ook nog wel eens niet hitgevoelig genoeg).
Vergeet One More Chance niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja maar jij bent helemaal geen echte fan eigenlijk.![]()
En This Is It moet al bekend zijn bij mensen, tis wel bijzonder natuurlijk. Na acht jaar weer een nieuwe single
Het was juist Michael die Streetwalker op Bad wilde uitbrengen maar Quincy vond Another Part of Me beter passen, toen hebben ze een vriend ofzo erbij gehaald en die luisterde naar beide nummers en koos uiteindelijk voor Another Part Of me.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:59 schreef Zapato het volgende:
Een nummer die t niet heeft gehaald in de shiftings. Net als Streetwalker op Bad zeg maar, niet goed genoeg bevonden uiteindelijk (of in michaels geval ook nog wel eens niet hitgevoelig genoeg).
Klopt, maar t was maar een voorbeeldje van een andere outtake.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:06 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Het was juist Michael die Streetwalker op Bad wilde uitbrengen maar Quincy vond Another Part of Me beter passen, toen hebben ze een vriend ofzo erbij gehaald en die luisterde naar beide nummers en koos uiteindelijk voor Another Part Of me.
One More Chancequote:
vind t een vet nr, another part is wel veel beter, maar ik vind t wel een toppertje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Met Streetwalker vind ik dat niet echt verwonderlijk![]()
one more chance gaat toch wel, wel een lekkere beat enzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:44 schreef Zapato het volgende:
[..]
Klopt, maar t was maar een voorbeeldje van een andere outtake.
[..]
One More Chance![]()
Wil k graag vergeten
Frankie Dileo ging helemaal los op Another Part of Me, en toen hebben ze die maar gekozen, dacht ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:06 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Het was juist Michael die Streetwalker op Bad wilde uitbrengen maar Quincy vond Another Part of Me beter passen, toen hebben ze een vriend ofzo erbij gehaald en die luisterde naar beide nummers en koos uiteindelijk voor Another Part Of me.
Jep, Frank was degene die uiteindelijk de doorslag gaf.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Frankie Dileo ging helemaal los op Another Part of Me, en toen hebben ze die maar gekozen, dacht ik.
Smooth Criminal heeft bijvoorbeeld de eerste cut ook niet gehaald, zal me dan ook niet echt verbazen, als er tussen al die semi-afgemaakte tracks van vroeger nog echte pareltjes zitten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Met Streetwalker vind ik dat niet echt verwonderlijk![]()
Ja, alle fans hebben natuurlijk liever dat ze geen geld proberen te verdienen en dat er geen nieuwe film komt en geen singles meer worden uitgebracht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:15 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee zal vallen.
GELD GELD GELD GELD HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN
Even dimmen sjaak, hij bedoelt dat zo'n nieuwe single niet per se kwalitatief hoogstaand hoeft te zijn. Als er maar iets een beetje opgepoetst en uitgebracht wordt is het al goed, want de die-hard Jackson-fans (en dat zijn er veel sinds hij dood is) kopen het toch wel. Ook al is het een oude The Jacksons-outtake.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ja, alle fans hebben natuurlijk liever dat ze geen geld proberen te verdienen en dat er geen nieuwe film komt en geen singles meer worden uitgebracht.![]()
Denk toch eens NA voordat je onzin uitkraamt en anderen nalult!!!! Heb je liever dat er niets nieuws meer verschijnt dan? Nou, lul dan niet!
Rustig aan Otto. Het gaat mij erop dat er veel te snel wordt geroepen dat alles gedaan wordt vanwege geld en verder nergens om. Iedere fan van MJ moet gewoon niet zeiken, want alles wat er nu nog uitkomt is meegenomen. Hoe meer hoe beter toch? Dat gezeik altijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Even dimmen sjaak, hij bedoelt dat zo'n nieuwe single niet per se kwalitatief hoogstaand hoeft te zijn. Als er maar iets een beetje opgepoetst en uitgebracht wordt is het al goed, want de die-hard Jackson-fans (en dat zijn er veel sinds hij dood is) kopen het toch wel. Ook al is het een oude The Jacksons-outtake.
Even serieus, dit kan toch niet!quote:THIS IS IT – COMPLETE TRACKLISTING
Disc 01
1. Wanna Be Startin’ Somethin’
2. Jam
3. They Don’t Care About Us
4. Human Nature
5. Smooth Criminal
6. The Way You Make Me Feel
7. Shake Your Body (Down To The Ground)
8. I Just Can’t Stop Loving You
9. Thriller
10. Beat It
11. Black Or White
12. Earth Song
13. Billie Jean
14. Man In The Mirror
15. This Is It
16. This Is It (Orchestra Version)
Disc 02
1. She’s Out Of My Life (Demo)
2. Wanna Be Startin’ Somethin’ (Demo)
3. Beat It (Demo)
4. Planet Earth (Poem)
Mag het hopen, dan stelt het nog wat voorquote:
Hoezo even geld cashen ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 07:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Even serieus, dit kan toch niet!
quote:Nieuwe single Michael Jackson online
Michael Jackson-fans opgelet! Zijn nieuwe single, This is it, is zondag vanaf middernacht te beluisteren op internet.
This is it is het slotnummer van de gelijknamige documentaire over Michael Jackson. De film, die in de nacht van 27 op 28 oktober in première gaat in Tuschinski in Amsterdam, bevat beelden van zijn laatste concertrepetities.
Sony Music laat weten dat de broers van de overleden King of Pop de achtergrondvocalen van het nummer voor hun rekening hebben genomen. This is it is vanaf zondag te beluisteren op www.michaeljackson.com en verschijnt eind oktober op een dubbel-cd.
Mwah, ik weet het niet. Ergens ben ik bang dat het erg gaat tegenvallenquote:
Ik vind het bij voorbaat al jammer dat het geen nieuwe muziek is, maar gewoon een oud nummer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet. Ergens ben ik bang dat het erg gaat tegenvallen
Daar gaat het mij dus ook om. Een nummer van 30 jaar oud for crying out loudquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:08 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik vind het bij voorbaat al jammer dat het geen nieuwe muziek is, maar gewoon een oud nummer.
Maar live versies waarvan? In die rehearsals zingt hij nooit echt voluit. Dan krijg je veel teleurgestelde kopers die gewoon een goed livealbum van hem willen hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mag het hopen, dan stelt het nog wat voor
Lol, dat is ook weer zo. Nouja, ik denk dat ik het ooit een keer koop voor 5 euro bij de FRSquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar live versies waarvan? In die rehearsals zingt hij nooit echt voluit. Dan krijg je veel teleurgestelde kopers die gewoon een goed livealbum van hem willen hebben.
Doet het mij niet niet echt, maar bij deze op youtubequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:20 schreef quirina het volgende:
Kreeg ik net via msn binnen
http://www.sonymusic.co.jp/play/?ir5&in_IR014-02
Enjoy!
Het heeft nogal een erg 70/80's sound inderdaad. Ach ja, ik kan morgen pas echt het nummer beoordelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef DrDentz het volgende:
Duidelijk zo'n 30 jaar oud aan z'n stem te horen.
Ik denk het haast wel zeker dat dit nummer op zijn minst een 25 jaar oud moet zijn, gezien hij na Victory praktisch niets meer heeft gedaan met zijn broers qua het maken van muziek. Je hoort daarnaast ook duidelijk aan zijn stem dat dit een eind jaren 70, begin jaren 80 nummer is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:07 schreef JX het volgende:
De piano en vooral dat gitaarloopje klinken toch erg goed![]()
Ik denk niet dat het een reject is of 30 jaar oud. Hij zal de tekst "This Is It" denk ik toch echt hebben geschreven met de gedachte aan zijn laatste concertreeks.
Sony heeft laten weten niets fysieks uit te brengen als in een single, alsmede niets uit te brengen via itunes e.d.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:27 schreef Desunoto het volgende:
This is It wordt toch ook wel gewoon uitgebracht als single? Dus een disc met 2 nummers (This is It + This is It Orchestra Version)? Met misschien nog een demo als derde track. Tenminste dat lijkt mij logisch.
Ik ben erg benieuwd naar het nummer in ieder geval.
Hoe weet je dat nou? Je hebt maar 40 sec gehoordquote:
Was Cheater wel een fysieke single? In 2004 uitgegeven als radio-promo voor The Ultimate Collection. Ook een stokoude demo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sony heeft laten weten niets fysieks uit te brengen als in een single, alsmede niets uit te brengen via itunes e.d.
Al met al, enkel airplay dus of gewoon het album kopen
Nope, heb Cheater trouwens nooit op de radio gehoord...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Was Cheater wel een fysieke single? In 2004 uitgegeven als radio-promo voor The Ultimate Collection. Ook een stokoude demo.
Die heb ik dan weer wel gezien toen jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb toen de clip van Cheater op MTV gezien, achter elkaar geplakte archiefbeelden net als One More Chance.
Wtfquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:13 schreef quirina het volgende:
1979
- Startin' Somethin' (Michael Jackson)
Premiére version de "Wanna Be Startin' Somethin'" prévue à l'origine pour l'album OFF THE WALL
- This Is It (Michael Jackson)
- Under Your Skin (Michael Jackson)
Kijk hier: http://www.mjuniverse.com/
( klik by divers en dan titres inedits aanklikken in het menuutje)
( Lang leve msn)
http://moonwalker.jp/lyrics/ineverheard.html voor de songtekst.
Misschien is het in de loop van de tijd de tekst een beetje aangepast , maar dat merken we maandag wel.
Leuk in elkaar gezet, die clipquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer wel gezien toen ja
Doe eens even rustig aub.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ja, alle fans hebben natuurlijk liever dat ze geen geld proberen te verdienen en dat er geen nieuwe film komt en geen singles meer worden uitgebracht.![]()
Denk toch eens NA voordat je onzin uitkraamt en anderen nalult!!!! Heb je liever dat er niets nieuws meer verschijnt dan? Nou, lul dan niet!
Idd, ze flikten het met HIStory al, en Number Ones etc... Ze blijven bezig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Doe eens even rustig aub.
Tuurlijk wil ik dat er nieuw materiaal uitkomt, maar de manier waarop Sony omgaat met de dood van MJ is gewoon lachwekkend. Als ze nou een mooie box zouden maken met zeldzame stuff er op dan mogen ze van mij zoveel er aan verdienen als ze willen, maar ga niet weer een of andere Greatest Hits uitgeven.
HIStory was op zich geen slecht idee. Er was tot dusver geen greatest hits uitgebracht, en Michael moest van Sony nog met een greatest hits op de proppen komen. Maar sinds 2003 zijn ze lekker bezig geweest, dat is gewoon oneerlijk naar de fans toequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:17 schreef JX het volgende:
[..]
Idd, ze flikten het met HIStory al, en Number Ones etc... Ze blijven bezig.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Je hebt maar 40 sec gehoord![]()
Misschien is de rest van het nummer pure bagger
Was best leuk gedaan hoor. Niet briljant, maar gewoon leuk. En voor een bijzonder goed doel natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:10 schreef DrDentz het volgende:
Dat laat ik maar even aan me voorbij gaan.
Dat insinueerde ik ook niet hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het is oud maar geen bagger.
Ja, het is gewoon verkeerd begrepen door de media hier, het is gewoon zondag op maandagnacht en dan EST/PST. Ofwel, halverwege morgenochtend voor ons.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:37 schreef Desunoto het volgende:
Ik dacht dat This is It vandaag online kwam te staan maar hier staat:
OKTOBER 9, 2009
UNRELEASED MICHAEL JACKSON SONG "THIS IS IT" TO BE UNVEILED at MORNING OF OCTOBER 12TH ON MICHAELJACKSON.COM
Morgen dus.
Op Marktplaats worden er veel aangeboden, heb er zelf een gekocht voor 20 euroquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Hondenbrok het volgende:
Even tussendoor: weet iemand hier waar ik een mooie glitter handschoen kan kopen?
Ik ben het helemaal met je eens!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:50 schreef mmetje41 het volgende:
Ik krijg er in ieder geval kippenvel van...zo mooi!!!
http://www.nu.nl/achterkl(...)dschoen-veiling.htmlquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Hondenbrok het volgende:
Even tussendoor: weet iemand hier waar ik een mooie glitter handschoen kan kopen?
Deze gasten maakten " de echte" voor MJ, verkopen tributeversie voor $40:quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Hondenbrok het volgende:
Morgenochtend acht uur dus. Spannend, nummer klinkt niet onaardig, ook niet heel bijzonder, maar tis wel nieuw dus bij voorbaatquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:37 schreef Desunoto het volgende:
Ik dacht dat This is It vandaag online kwam te staan maar hier staat:
OKTOBER 9, 2009
UNRELEASED MICHAEL JACKSON SONG "THIS IS IT" TO BE UNVEILED at MORNING OF OCTOBER 12TH ON MICHAELJACKSON.COM
Morgen dus.
Hele goede suggestie, die vond k erg lekker klinken. Kan ook niet anders natuurlijk, MJ over zon akkoordenschema lekker laten gaan kan alleen maar goed aflopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil ook A Place with No Name erbij eigenlijk.
Misschien moet je bij Sony gaan solliciteren. Met een beetje geluk mag je de inrichting bepalen van het volgende verzamelalbumquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:54 schreef DrDentz het volgende:
Ja.. een beetje up-tempo, en volgens mij is het ook veel recenter opgenomen dan This Is It. Ik vind For All Time van Thriller 25 ook wel een erg goed nummer, die had ik op Thriller geplaatst, in plaats van Baby Be Mine. Alleen moet je na het openingsnummer niet meteen in een ballad vallen.. dus Billie Jean dan op nummer 2 en For All Time op de B-kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
HIS ultimate definitive (this is REALLY it) greatest hits, singles, number ones and essential songs anthology collectionquote:Op maandag 12 oktober 2009 03:06 schreef DrDentz het volgende:
Een naam voor dat nieuwe verzamelalbum verzinnen lijkt me al een hele klus. Number Ones, The Best of, Greatest Hits, HIStory, The Ultimate Collection, 50 Best Songs, Singles Pack, Anthology, Gold, The Very Best, The Millennium Collection, The Essential, King of Pop, The Collection, The Hits, The Definitive Collection en This Is It hebben we allemaal al gehad.
The Definitive Essential Collection Of The Greatest Michael Jackson, The Ultimate King Of Pop, Album Songs And Hit Singles Of HIS Younger And HIS Older Days, His The Jacksons And The Jackson 5 Times And His Solo Works You'd Never Imagined To Be Released Again After All These Times But We Did It Anyway Part IIIquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:20 schreef Sequencial het volgende:
[..]
HIS ultimate definitive (this is REALLY it) greatest hits, singles, number ones and essential songs anthology collection
Uiteraard, ik ben blij dat ik eindelijk eens wat nieuws hoor. Hell, it's been 6 yearsquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:43 schreef Zapato het volgende:
Matig voor MJ's begrippen. Zonde, zonde. Maar niet te negatief jongens, het is wel een nieuw nummer!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hmm, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt warm of koud word van dit nummer. Het is een beetje mwah. Sowieso is het geluid van het nummer niet echt geweldig of kan dat aan mij liggen? Viel me op de radio al op, maar ook op michaeljackson.com...
Ze hadden beter A Place with no Name kunnen uitbrengen
Die vind ik wel mooier, maar inderdaad die onvermijdelijke Akonquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:07 schreef Zapato het volgende:
Als ze deze hadden uitgebracht was het zeker een hit geworden. Maar goed dat ze het niet gedaan hebben overigens. Akon![]()
Jij moet editor wordenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:28 schreef UFOtje het volgende:
1..2..3..4.. shot van een leege O2 Arena met alleen een eenzame MJ op het podium.
Close van MJ: "This is it..."
Blackout... en prachtige slowmotions van de hoogte punten in MJ zijn lange carriere.
als ik geen kaartje had dan zal ik wel met je meegaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:15 schreef MervinMinky het volgende:
Heb een plaats gewonnen bij de Pathe Eindhoven om gratis te film te zien op 28 oktober om 10.45en kan nog iemand meenemen, maar zal die film toch s'avonds weer bekijken omdat ik toch een Pathe Unlimited pas heb
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:15 schreef MervinMinky het volgende:
Heb een plaats gewonnen bij de Pathe Eindhoven om gratis te film te zien op 28 oktober om 10.45en kan nog iemand meenemen, maar zal die film toch s'avonds weer bekijken omdat ik toch een Pathe Unlimited pas heb
ik ga ook naar de munt dan op 31 oktober om 2 uurquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:51 schreef Liefste het volgende:
[..]ik ook, maar dan om 8.00 in de Munt! Niet echt een tijdstip om naar de bios te gaan maar nu heb ik het er graag voor over
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:54 schreef DrDentz het volgende:
Niet het einde verklappen dan hè in dit topic.
Het einde lijkt me vrij bekendquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:54 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:54 schreef DrDentz het volgende:
Ja inderdaad ik ga daar ook heel heb er echt super veel zin in!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:22 schreef mmetje41 het volgende:
Veuvje jij gaat toch ook naar de Premiere in Breda dacht ik een keer gelezen te hebben...?
Klinkt als This Is It..quote:
Het is This is it, en het is op 26 juni gepost. Liedje zelf zal wel ouder zijn en het is co-written met Michael, maar toch een beetje vreemd.quote:
Naar aanleiding, zou Michael zelf dit nummer hebben willen uitbrengen of heeft Sony deze gekozen na zn dood?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Niet zo raar toch? Hij zou dat nummer waarschijnlijk nog ergens hebben liggen en niet van plan zijn er ooit nog iets mee te gaan doen.
Wauw, als dat zijn live-stem is klonk het nog wel goed zegquote:
Hij zingt inderdaad nog erg goed.quote:
Dat is niet zijn live-stem...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Wauw, als dat zijn live-stem is klonk het nog wel goed zegWat een geweldenaar zeg op 50-jarige leeftijd nog zo goed zijn in je vak en dan zo'n einde
![]()
Celine Dion die Bad nadoet, inclusief kleding en kapselSlechte kwaliteit dat wel
Zo'n kostuum kun je tegenwoordig overal krijgenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef MervinMinky het volgende:
Celine Dion die Bad nadoet, inclusief kleding en kapselSlechte kwaliteit dat wel
Dat zal vrijdag pas bekend worden voor NL in ieder geval. Daarbij is het na 1 dag nog te vroeg om te zeggen of het scoort of niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:49 schreef Dynd het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met This is It op de hitlijsten?
Telegraafquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:03 schreef MervinMinky het volgende:
Volgens dit artikel is het nummer helemaal niet van hem, maar van Paul Anka![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_Anka__.html?p=22,1
Heel vet inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:23 schreef Rnnz het volgende:
Wat een supervette trailer zeg, wat nou niet kunnen zingen!
En dat voor een repetitie.![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef DrDentz het volgende:
Het kwam ook op het NOS-journaal. Te triest, die presentatie van This It It.![]()
"Boze tongen beweren dat het om een oud nummer gaat dat al vele jaren geleden is opgenomen."
No shit.
Tja, en Sony heeft daar de rechten niet van...quote:New Jackson Albums in the Wings
Posted Oct 13th 2009 1:50PM by TMZ Staff
Sources who have heard the unreleased recordings of Michael Jackson say there are at least 2 albums worth of class A songs that will be released over time, and some of them are even better than "This Is It."
We're told many of the songs that will make the cut were written and recorded by Jackson after he left Sony in 2004.
As for "This Is It" -- we're told everyone involved liked the tune but it wasn't the best. As one source said, given the title and the tone, "It was the most appropriate song for the end of the movie."
Dat is wel live.quote:
Oei, dat is een veel betere versie jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:14 schreef Nicksanders het volgende:
Zag net op nieuwsgroepen single This is it staan inclusief Orchestra Version beter geluid dan website van Michael Jackson
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:34 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb hem al minstens tien keer bekeken in vijf minuten.
En tegelijkertijd besef ik dat ik hem niet meer live zal zien.![]()
Wow!quote:
Inderdaad, maar je kunt alleen bij de ballads zo goed live zingen, als je een dansnummer zoals Beat It of Smooth Criminal uitvoert ben je bekaf door de bewegingen en richt je je minder op het zingen, dat is wel jammer want als hij dat allebei goed kon zoals tijdens de Bad Tour dan was hij echt een God geweest op het podiumquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:54 schreef Zapato het volgende:
[..]
Wow!![]()
Hoe een fucking shame dat ie er niet meer is. Als dit het niveau is van zn concert, had ie de wereld totaal versteld laten staan.
Nog 2 weken, en we zullen het wetenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:29 schreef Zapato het volgende:
Dat probleem kennen we bij MJ ja, maar ik moet zeggen dat ik dit stukje Human Nature misschien wel de beste uitvoering is die ik ken, misschien zelfs beter dan zn Bad Tour uitvoeringen. Ik hou wel van die wat volwassenere stem.
Dit kan dus impliceren dat ie goed bij stem was en misschien ook wel de snellere nummers minder heeft gedanst en meer heeft gezongen, ergo misschien zelfs béter heeft gezongen.
Over precies 2 weken ken ik alle ins en outs van die filmquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog 2 weken, en we zullen het weten
Vetquote:
quote:
Zie dat filmje is langer maar houdt op waar deze begint.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:09 schreef mmetje41 het volgende:
Is deze trailer nou nieuw of niet, want zojuist beweert iemand dat hij niet nieuw is en er een langere versie is.........!!??
[..]
Ja ik kan ook echt niet wachtenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef mmetje41 het volgende:
Ik blijf hem maar kijken!!!!zoooooo mooi...wat een stem!
Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot de 28 ste!!!
Ja veuvje ik zal je vast wel zien in Breda!!
Heb je ook zo'n zin, ik kan bijna niet wachten!
[..]
Een dresscode in Breda, hopelijk geldt dat niet voor de andere bioscopen want heb alleen een winterhandschoen in het witquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja ik kan ook echt niet wachten![]()
Heb jij al nagedacht over de dresscode want die is echt streng heb ik al gehoord je moet je er echt aan houden......
Nou ik wwet het echt nog niet..ik heb zelf geen MJ kledingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja ik kan ook echt niet wachten![]()
Heb jij al nagedacht over de dresscode want die is echt streng heb ik al gehoord je moet je er echt aan houden......
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:09 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Een dresscode in Breda, hopelijk geldt dat niet voor de andere bioscopen want heb alleen een winterhandschoen in het wit
Nee ik vind het wel wat hebben dan wordt het wel iets speciaals!quote:
Heeft hij het al gezien? Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen? Nu word ik ook steeds meer nieuwsgierig naar de filmquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:08 schreef mmetje41 het volgende:
Zeer lovend gesproken over This is It!
Nou kan ik helemaal niet meer wachten!!!
van alles wat ik wou zien in het concert wou ik 2 dingen ECHT zien dat was off course Billie Jean inclusief de famous intro, maar dus ook MJ op dat platform en dat ie dan het publiek opzweept met zijn geschreeuwquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:16 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Heeft hij het al gezien? Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen? Nu word ik ook steeds meer nieuwsgierig naar de filmHopelijk zien we MJ Beat It uitvoeren zoals altijd waar ie op zo'n platform staat boven het publiek.
Denk dat Billie Jean er auf jeden fall wel in zit hoor. Beat It op platform zie k eigenlijk ook wel gebeuren. Dont worryquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:51 schreef AgeEll het volgende:
[..]
van alles wat ik wou zien in het concert wou ik 2 dingen ECHT zien dat was off course Billie Jean inclusief de famous intro, maar dus ook MJ op dat platform en dat ie dan het publiek opzweept met zijn geschreeuw![]()
die film word volgens mij nog een zware dobber
Wat een baggerkwaliteit geluid.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een baggerkwaliteit geluid.En dan staat er HQ bij.
Stranger In Moscow en Rock With Youquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:00 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoop dat we nog wat pareltjes krijgen.. denk aan Lady In My Life, Stranger In Moscow, Rock With You, misschien wel Whatever Happens live gerepeteerd.
Maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
die 2 songs had ik ook wel verwacht, alleen niet met het bewegende podium. Elke x komen er dingen die er nog is fijn aan herinneren dat hij weg is, dat concert niet door is gegaan en dat het ook nooit meer gaat gebeuren. En als je alles leest is t gewoon omdat hij een perfectionist is die zo erg in zijn werk is opgegaan, zonder goede begeleiding (waar hij denk toch niet zo naar had geluisterd), en toen zich dood heeft geslikt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:17 schreef Zapato het volgende:
[..]
Denk dat Billie Jean er auf jeden fall wel in zit hoor. Beat It op platform zie k eigenlijk ook wel gebeuren. Dont worry
ik denk en hoop dat deze 'docu' focust op MJ als de muzikant, als de artiest, niet op de wereldvreemde pijnstiller-verslaafde. Dat hij niet helemaal spoorde, en zn fam. idd ook niet, lijkt me iig voor ons wel duidelijk en hoef ik niet in de film te zien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:32 schreef AgeEll het volgende:
[..]
die 2 songs had ik ook wel verwacht, alleen niet met het bewegende podium. Elke x komen er dingen die er nog is fijn aan herinneren dat hij weg is, dat concert niet door is gegaan en dat het ook nooit meer gaat gebeuren. En als je alles leest is t gewoon omdat hij een perfectionist is die zo erg in zijn werk is opgegaan, zonder goede begeleiding (waar hij denk toch niet zo naar had geluisterd), en toen zich dood heeft geslikt.
En als je nu ziet dat een ze een reallife soap rond zijn kids zijn gestart, dan word ik echt boos. Die familie is echt gestoord.
Komt er/ of is er, een echt docu over alles rond zijn dood. Of zijn het alleen de gebruikelijke youtube consipracy filmpjes.
Ik dwaal af. Ben erg benieuwd naar de setlist en de film. Als ie vet is, ga ik wel nog een x.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:14 schreef DrDentz het volgende:
Als de dresscode is dat je 'eruit moet zien als MJ' zou ik gewoon een chirurgisch mutsje opzetten en plakkertjes op m'n bek plakken.
hehequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:14 schreef DrDentz het volgende:
Als de dresscode is dat je 'eruit moet zien als MJ' zou ik gewoon een chirurgisch mutsje opzetten en plakkertjes op m'n bek plakken.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:14 schreef DrDentz het volgende:
Dat is gewoon carnaval daar dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Mwah, als ik überhaupt wat op die dresscode zou uitdoen, dan gewoon een hoed op.
Daarbij ff wat tape om je vingers.
The Ultimate Collectionquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
hmmm... ik wil eigenlijk nog een verzamel cd van MJ hebben
echter, welke zal ik kiezen![]()
er zijn er zoveel, nu ook al This Is It (zit nog een boekje bij)
iemand?
Zo vroeg is carnaval nou ook weer niet hoor bij ons in Braboland.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is gewoon carnaval daar dus.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:33 schreef Amyrlin het volgende:
Dresscode lijkt me onzin, hooguit voor de mensen die VIP pakket hebben met afterparty e.d. maar dan zou dat ook vermeld zijn.
Bovendien kon je ook gewone kaarten bestellen en die mensen zullen zich echt niet allemaal uitdossen als MJ. (Ik iig niet)
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:33 schreef Amyrlin het volgende:
Dresscode lijkt me onzin, hooguit voor de mensen die VIP pakket hebben met afterparty e.d. maar dan zou dat ook vermeld zijn.
Bovendien kon je ook gewone kaarten bestellen en die mensen zullen zich echt niet allemaal uitdossen als MJ. (Ik iig niet)
Ben je Brabander?!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:04 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zo vroeg is carnaval nou ook weer niet hoor bij ons in Braboland.
TYquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
The Ultimate Collection
[ afbeelding ]
Volgens mij de beste verzamel die er is. Wel duur, maar ga m zelf ook nog een keer kopen.
Rebecca!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:19 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ben je Brabander?!![]()
![]()
![]()
Dè minde nie! Gij zijt me der innu, koekwausgeintje
![]()
Maar voor een verzamelaar is t sowieso de beste keus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:11 schreef DrDentz het volgende:
The Ultimate Collection vind ik toch een beetje vreemd, zo'n mix van zeldzame demo's en hits. Wat moet iemand die alleen een mooi overzicht van MJ's carrière wil hebben nu met een demo van Dangerous. Zet dan de originele versie erop.
Ik denk niet dat je perse hoeft te reserveren van te voren. Er zijn genoeg bioscopen die de film draaien, dus genoeg keus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 04:54 schreef tony3005 het volgende:
denken jullie dat het nodig is om echt van te voren al een kaartje te kopen? Ik las hier dat de film maar 2 weken zal draaien? Ik kreeg het van de trailer niet echt warm trouwens...
Eén of twee topics terug had iemand zijn/haar ervaringen daarover gepost geloof ik. Ikzelf zou dit lekker links laten liggen. 100 dollar betalen voor iets dat ik zelf van internet kan plukken (wat de maker dus ook heeft gedaan)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Maar voor een verzamelaar is t sowieso de beste keus.
Guesten, kennen jullie dees? http://www.ultimatemichae(...)e-dvd-collection.php
32 DVD's voor 99 dollar![]()
Yeah, was ook niet echt van plan t te kopen, maar t zag er toch wel interessant uit. Vooral Bad Tour 88 twee keer, maar het feit dat de maker niet heeft gespecifieerd welke precies riep al enigzins FAKE. Lijkt me sterk dat hij ineens heel Wembley heeft ofzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eén of twee topics terug had iemand zijn/haar ervaringen daarover gepost geloof ik. Ikzelf zou dit lekker links laten liggen. 100 dollar betalen voor iets dat ik zelf van internet kan plukken (wat de maker dus ook heeft gedaan)
nee, die filmpjes kunnen me ook gestolen worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef Zapato het volgende:
[..]
ik denk en hoop dat deze 'docu' focust op MJ als de muzikant, als de artiest, niet op de wereldvreemde pijnstiller-verslaafde. Dat hij niet helemaal spoorde, en zn fam. idd ook niet, lijkt me iig voor ons wel duidelijk en hoef ik niet in de film te zien.
Ik weet niet hoe jij denkt dat er conspiracyfilmpjes in de film zitten, maar dat lijkt me toch sterk.
Ik zelf heb The Essential Michael Jackson, 38 nummers staan erop van Jackson 5 tot aan Invicible.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
hmmm... ik wil eigenlijk nog een verzamel cd van MJ hebben
echter, welke zal ik kiezen![]()
er zijn er zoveel, nu ook al This Is It (zit nog een boekje bij)
iemand?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:09 schreef mmetje41 het volgende:
Je hoort je gewoon aan de Dresscode te houden vind iki, Glitter, Glamopur of MJ en als je uit drie kan kiezen en je gaat in je kloffie vind ik dat niet kunnen, plus denk ik dat je jezellf niet zo op je gemak voelt als je als enige "gewoon"rondloopt , als je jezelf abslouut je er niet aan wilt houden dan moet je niet naar de Premiere gaan maar op een andere dag...maar dat is mijn mening!
Michael had het in ieder geval fantastisch geworden als hij wist dat de mensen er ook echt werk van maken...!
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Rebecca!![]()
Zidde gij ook een Brabander dan?
Vind je mafkees niet beledigend dan? Ik dacht dat wij een soort van band hadden samen, nou mooi niet dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:57 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Hahahanee
![]()
Ben Randstedeling.![]()
![]()
![]()
Ik had die tekst opgezocht op het internet.
Koekwaus is mafkees toch? (dat ik niet iets beledigends heb neergezet)
Wel een leuke om te onthouden.
Braband is wel mooi, en ontopic, je "hebt" wel de premiere
Hahahahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Vind je mafkees niet beledigend dan? Ik dacht dat wij een soort van band hadden samen, nou mooi niet dus.![]()
Stomme randstedeling.
dan ben ik ook stom ik kom ook uit de randstadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Vind je mafkees niet beledigend dan? Ik dacht dat wij een soort van band hadden samen, nou mooi niet dus.![]()
Stomme randstedeling.
quote:
Jep, dat klopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)003198559/index.html
hmm... toch wel goede setlist, alleen klopt het dat de veel nummers zijn afgekapt?
Speciaal voor DrDrentzquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:25 schreef DrDentz het volgende:
En je mist pareltjes als Stranger in Moscow.
Ik wel meer, maar blijkbaar was niet iedereen het met mij eens.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Welke nummers horen bij The Essential volgens jullie? Ik vind de keuze van de nummers best goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)003198559/index.html
hmm... toch wel goede setlist, alleen klopt het dat de veel nummers zijn afgekapt?
Zou wat wezen inderdaad. Damn, we miss outquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:57 schreef DrDentz het volgende:
Zou hij die liedjes in de echte show ook allemaal live gezongen hebben? Zo ja dan zou deze tour natuurlijk veel toffer zijn dan HIStory.
Tja het zou zijn laatste tour zijn dus net zo goed veel proberen live te zingen voor de fans, maar denk dat ie meer bij de ballads live zou zingen dan bij andere nummers.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:57 schreef DrDentz het volgende:
Zou hij die liedjes in de echte show ook allemaal live gezongen hebben? Zo ja dan zou deze tour natuurlijk veel toffer zijn dan HIStory.
Advies voor een andere collectie?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon Off the Wall, Thriller, Bad, Dangerous, HIStory, Blood on the Dance Floor en Invincible kopen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:19 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Advies voor een andere collectie?
Dat dus. Kost tegenwoordig toch veel meerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon Off the Wall, Thriller, Bad, Dangerous, HIStory, Blood on the Dance Floor en Invincible kopen.
Invinciblequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon Off the Wall, Thriller, Bad, Dangerous, HIStory, Blood on the Dance Floor en Invincible kopen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon Off the Wall, Thriller, Bad en Dangerous, HIStory, Blood on the Dance Floor en Invincible kopen.
het spijt me zeerquote:
Off the Wall, HIStory en Blood on the Dance Floor zomaar even wegzetten als irrelevante meuk kan echt niet door de beugel. Ik blijf de rest van de avond sowieso een beetje boos op je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:23 schreef Anonymousz het volgende:
Hoe kan ik het goed maken DrDretz?
Hier, heb je een Fisherman's Friend. Sterk spul hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:29 schreef SteelDogg het volgende:
Het is inmiddels 3 maanden geleden zoiets.. nog steeds besef ik niet dat MJ er gewoon niet meer is.. die concerten er gewoon niet meer zijn, en er gewoon geen concerten meer zullen aan komen, dat we het moeten doen met rehearsals die niet eens van pure kwaliteit zijn ( niet met volle inzet van zijn kant)
Ik weet nog hoe mijn dag was, 26 Juni. Opgestaan, mijn pa die vertelde dat hij in de nacht radio luisterde en overvallen werd rond half 12 (toen MJ al overleden was, niet officiëel). dat Michael Jackson opgenomen was in het ziekenhuis en evt. overleden....
Dus toen startte ik internet op, MSN Nieuws: 'Michael Jackson overleden aan overdosis'.
FOK Frontpage! 'Michael Jackson overleden'.
Zo onwerkelijk, zo raar. Iemand die zoveel muziek heeft gemaakt, iemand die zo vaak op TV gekomen is, iemand waar je nu nog beelden van ziet, die je zo goed hoort zingen, die is gewoon dood.. Die ligt nu ergens in een begraafplaats, koud. Op een plek waar hij niet thuis hoort..
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Off the Wall, HIStory en Blood on the Dance Floor zomaar even wegzetten als irrelevante meuk kan echt niet door de beugel. Ik blijf de rest van de avond sowieso een beetje boos op je.
Ahhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:29 schreef SteelDogg het volgende:
Het is inmiddels 3 maanden geleden zoiets.. nog steeds besef ik niet dat MJ er gewoon niet meer is.. die concerten er gewoon niet meer zijn, en er gewoon geen concerten meer zullen aan komen, dat we het moeten doen met rehearsals die niet eens van pure kwaliteit zijn ( niet met volle inzet van zijn kant)
Ik weet nog hoe mijn dag was, 26 Juni. Opgestaan, mijn pa die vertelde dat hij in de nacht radio luisterde en overvallen werd rond half 12 (toen MJ al overleden was, niet officiëel). dat Michael Jackson opgenomen was in het ziekenhuis en evt. overleden....
Dus toen startte ik internet op, MSN Nieuws: 'Michael Jackson overleden aan overdosis'.
FOK Frontpage! 'Michael Jackson overleden'.
Zo onwerkelijk, zo raar. Iemand die zoveel muziek heeft gemaakt, iemand die zo vaak op TV gekomen is, iemand waar je nu nog beelden van ziet, die je zo goed hoort zingen, die is gewoon dood.. Die ligt nu ergens in een begraafplaats, koud. Op een plek waar hij niet thuis hoort..
Even serieus, ik hield het ook niet meer droog toen ik het hoorde en op CNN keek.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hier, heb je een Fisherman's Friend. Sterk spul hoor.
[ afbeelding ]
Over 30 jaar nog.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Lolz, dit wordt geloof ik al de 3e keer dat we weer beginnen over "hoe/wat/waar was ik en hoorde ik het nieuws"![]()
Niet dat ik het erg vind hoor
Heb ik nog maar een klein stukje van gehoord, maar klinkt wel geinig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:40 schreef AAA2009 het volgende:
Wat vinden jullie van het nummer 'Place with no name"?? Een cover van America 'Horse with no name'.
ik d8 eerst dat MJ aan huidkanker gestroven wasquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:43 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Even serieus, ik hield het ook niet meer droog toen ik het hoorde en op CNN keek.Iemand zei ineens op msn: 'goh, Michael Jackson is dood he'. Het eerste wat ik dacht: 'ahh, niet weer zo'n overdreven gerucht'. Maar goed, ik zette dus CNN aan en pats.
Ff offtopic, maar damn, wat is zij toch goedquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:01 schreef Rebbedebje het volgende:
Vreemd genoeg moet ik bij die titel steeds aan dit nummer denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |