Gewoon Off the Wall, Thriller, Bad, Dangerous, HIStory, Blood on the Dance Floor en Invincible kopen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:19 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Advies voor een andere collectie?
Dat dus. Kost tegenwoordig toch veel meerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon Off the Wall, Thriller, Bad, Dangerous, HIStory, Blood on the Dance Floor en Invincible kopen.
Invinciblequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon Off the Wall, Thriller, Bad, Dangerous, HIStory, Blood on the Dance Floor en Invincible kopen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon Off the Wall, Thriller, Bad en Dangerous, HIStory, Blood on the Dance Floor en Invincible kopen.
het spijt me zeerquote:
Off the Wall, HIStory en Blood on the Dance Floor zomaar even wegzetten als irrelevante meuk kan echt niet door de beugel. Ik blijf de rest van de avond sowieso een beetje boos op je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:23 schreef Anonymousz het volgende:
Hoe kan ik het goed maken DrDretz?
Hier, heb je een Fisherman's Friend. Sterk spul hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:29 schreef SteelDogg het volgende:
Het is inmiddels 3 maanden geleden zoiets.. nog steeds besef ik niet dat MJ er gewoon niet meer is.. die concerten er gewoon niet meer zijn, en er gewoon geen concerten meer zullen aan komen, dat we het moeten doen met rehearsals die niet eens van pure kwaliteit zijn ( niet met volle inzet van zijn kant)
Ik weet nog hoe mijn dag was, 26 Juni. Opgestaan, mijn pa die vertelde dat hij in de nacht radio luisterde en overvallen werd rond half 12 (toen MJ al overleden was, niet officiëel). dat Michael Jackson opgenomen was in het ziekenhuis en evt. overleden....
Dus toen startte ik internet op, MSN Nieuws: 'Michael Jackson overleden aan overdosis'.
FOK Frontpage! 'Michael Jackson overleden'.
Zo onwerkelijk, zo raar. Iemand die zoveel muziek heeft gemaakt, iemand die zo vaak op TV gekomen is, iemand waar je nu nog beelden van ziet, die je zo goed hoort zingen, die is gewoon dood.. Die ligt nu ergens in een begraafplaats, koud. Op een plek waar hij niet thuis hoort..
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Off the Wall, HIStory en Blood on the Dance Floor zomaar even wegzetten als irrelevante meuk kan echt niet door de beugel. Ik blijf de rest van de avond sowieso een beetje boos op je.
Ahhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:29 schreef SteelDogg het volgende:
Het is inmiddels 3 maanden geleden zoiets.. nog steeds besef ik niet dat MJ er gewoon niet meer is.. die concerten er gewoon niet meer zijn, en er gewoon geen concerten meer zullen aan komen, dat we het moeten doen met rehearsals die niet eens van pure kwaliteit zijn ( niet met volle inzet van zijn kant)
Ik weet nog hoe mijn dag was, 26 Juni. Opgestaan, mijn pa die vertelde dat hij in de nacht radio luisterde en overvallen werd rond half 12 (toen MJ al overleden was, niet officiëel). dat Michael Jackson opgenomen was in het ziekenhuis en evt. overleden....
Dus toen startte ik internet op, MSN Nieuws: 'Michael Jackson overleden aan overdosis'.
FOK Frontpage! 'Michael Jackson overleden'.
Zo onwerkelijk, zo raar. Iemand die zoveel muziek heeft gemaakt, iemand die zo vaak op TV gekomen is, iemand waar je nu nog beelden van ziet, die je zo goed hoort zingen, die is gewoon dood.. Die ligt nu ergens in een begraafplaats, koud. Op een plek waar hij niet thuis hoort..
Even serieus, ik hield het ook niet meer droog toen ik het hoorde en op CNN keek.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hier, heb je een Fisherman's Friend. Sterk spul hoor.
[ afbeelding ]
Over 30 jaar nog.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Lolz, dit wordt geloof ik al de 3e keer dat we weer beginnen over "hoe/wat/waar was ik en hoorde ik het nieuws"![]()
Niet dat ik het erg vind hoor
Heb ik nog maar een klein stukje van gehoord, maar klinkt wel geinig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:40 schreef AAA2009 het volgende:
Wat vinden jullie van het nummer 'Place with no name"?? Een cover van America 'Horse with no name'.
ik d8 eerst dat MJ aan huidkanker gestroven wasquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:43 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Even serieus, ik hield het ook niet meer droog toen ik het hoorde en op CNN keek.Iemand zei ineens op msn: 'goh, Michael Jackson is dood he'. Het eerste wat ik dacht: 'ahh, niet weer zo'n overdreven gerucht'. Maar goed, ik zette dus CNN aan en pats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |