Het einde lijkt me vrij bekendquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:54 schreef DrDentz het volgende:
Niet het einde verklappen dan hè in dit topic.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:54 schreef DrDentz het volgende:
Niet het einde verklappen dan hè in dit topic.
Ja inderdaad ik ga daar ook heel heb er echt super veel zin in!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:22 schreef mmetje41 het volgende:
Veuvje jij gaat toch ook naar de Premiere in Breda dacht ik een keer gelezen te hebben...?
Klinkt als This Is It..quote:
Het is This is it, en het is op 26 juni gepost. Liedje zelf zal wel ouder zijn en het is co-written met Michael, maar toch een beetje vreemd.quote:
Naar aanleiding, zou Michael zelf dit nummer hebben willen uitbrengen of heeft Sony deze gekozen na zn dood?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Niet zo raar toch? Hij zou dat nummer waarschijnlijk nog ergens hebben liggen en niet van plan zijn er ooit nog iets mee te gaan doen.
Wauw, als dat zijn live-stem is klonk het nog wel goed zegquote:
Hij zingt inderdaad nog erg goed.quote:
Dat is niet zijn live-stem...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Wauw, als dat zijn live-stem is klonk het nog wel goed zegWat een geweldenaar zeg op 50-jarige leeftijd nog zo goed zijn in je vak en dan zo'n einde
![]()
Celine Dion die Bad nadoet, inclusief kleding en kapselSlechte kwaliteit dat wel
Zo'n kostuum kun je tegenwoordig overal krijgenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef MervinMinky het volgende:
Celine Dion die Bad nadoet, inclusief kleding en kapselSlechte kwaliteit dat wel
Dat zal vrijdag pas bekend worden voor NL in ieder geval. Daarbij is het na 1 dag nog te vroeg om te zeggen of het scoort of niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:49 schreef Dynd het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met This is It op de hitlijsten?
Telegraafquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:03 schreef MervinMinky het volgende:
Volgens dit artikel is het nummer helemaal niet van hem, maar van Paul Anka![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_Anka__.html?p=22,1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |