Het einde lijkt me vrij bekendquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:54 schreef DrDentz het volgende:
Niet het einde verklappen dan hè in dit topic.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:54 schreef DrDentz het volgende:
Niet het einde verklappen dan hè in dit topic.
Ja inderdaad ik ga daar ook heel heb er echt super veel zin in!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:22 schreef mmetje41 het volgende:
Veuvje jij gaat toch ook naar de Premiere in Breda dacht ik een keer gelezen te hebben...?
Klinkt als This Is It..quote:
Het is This is it, en het is op 26 juni gepost. Liedje zelf zal wel ouder zijn en het is co-written met Michael, maar toch een beetje vreemd.quote:
Naar aanleiding, zou Michael zelf dit nummer hebben willen uitbrengen of heeft Sony deze gekozen na zn dood?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Niet zo raar toch? Hij zou dat nummer waarschijnlijk nog ergens hebben liggen en niet van plan zijn er ooit nog iets mee te gaan doen.
Wauw, als dat zijn live-stem is klonk het nog wel goed zegquote:
Hij zingt inderdaad nog erg goed.quote:
Dat is niet zijn live-stem...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Wauw, als dat zijn live-stem is klonk het nog wel goed zegWat een geweldenaar zeg op 50-jarige leeftijd nog zo goed zijn in je vak en dan zo'n einde
![]()
Celine Dion die Bad nadoet, inclusief kleding en kapselSlechte kwaliteit dat wel
Zo'n kostuum kun je tegenwoordig overal krijgenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:00 schreef MervinMinky het volgende:
Celine Dion die Bad nadoet, inclusief kleding en kapselSlechte kwaliteit dat wel
Dat zal vrijdag pas bekend worden voor NL in ieder geval. Daarbij is het na 1 dag nog te vroeg om te zeggen of het scoort of niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:49 schreef Dynd het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met This is It op de hitlijsten?
Telegraafquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:03 schreef MervinMinky het volgende:
Volgens dit artikel is het nummer helemaal niet van hem, maar van Paul Anka![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_Anka__.html?p=22,1
Heel vet inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:23 schreef Rnnz het volgende:
Wat een supervette trailer zeg, wat nou niet kunnen zingen!
En dat voor een repetitie.![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef DrDentz het volgende:
Het kwam ook op het NOS-journaal. Te triest, die presentatie van This It It.![]()
"Boze tongen beweren dat het om een oud nummer gaat dat al vele jaren geleden is opgenomen."
No shit.
Tja, en Sony heeft daar de rechten niet van...quote:New Jackson Albums in the Wings
Posted Oct 13th 2009 1:50PM by TMZ Staff
Sources who have heard the unreleased recordings of Michael Jackson say there are at least 2 albums worth of class A songs that will be released over time, and some of them are even better than "This Is It."
We're told many of the songs that will make the cut were written and recorded by Jackson after he left Sony in 2004.
As for "This Is It" -- we're told everyone involved liked the tune but it wasn't the best. As one source said, given the title and the tone, "It was the most appropriate song for the end of the movie."
Dat is wel live.quote:
Oei, dat is een veel betere versie jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:14 schreef Nicksanders het volgende:
Zag net op nieuwsgroepen single This is it staan inclusief Orchestra Version beter geluid dan website van Michael Jackson
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:34 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb hem al minstens tien keer bekeken in vijf minuten.
En tegelijkertijd besef ik dat ik hem niet meer live zal zien.![]()
Wow!quote:
Inderdaad, maar je kunt alleen bij de ballads zo goed live zingen, als je een dansnummer zoals Beat It of Smooth Criminal uitvoert ben je bekaf door de bewegingen en richt je je minder op het zingen, dat is wel jammer want als hij dat allebei goed kon zoals tijdens de Bad Tour dan was hij echt een God geweest op het podiumquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:54 schreef Zapato het volgende:
[..]
Wow!![]()
Hoe een fucking shame dat ie er niet meer is. Als dit het niveau is van zn concert, had ie de wereld totaal versteld laten staan.
Nog 2 weken, en we zullen het wetenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:29 schreef Zapato het volgende:
Dat probleem kennen we bij MJ ja, maar ik moet zeggen dat ik dit stukje Human Nature misschien wel de beste uitvoering is die ik ken, misschien zelfs beter dan zn Bad Tour uitvoeringen. Ik hou wel van die wat volwassenere stem.
Dit kan dus impliceren dat ie goed bij stem was en misschien ook wel de snellere nummers minder heeft gedanst en meer heeft gezongen, ergo misschien zelfs béter heeft gezongen.
Over precies 2 weken ken ik alle ins en outs van die filmquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog 2 weken, en we zullen het weten
Vetquote:
quote:
Zie dat filmje is langer maar houdt op waar deze begint.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:09 schreef mmetje41 het volgende:
Is deze trailer nou nieuw of niet, want zojuist beweert iemand dat hij niet nieuw is en er een langere versie is.........!!??
[..]
Ja ik kan ook echt niet wachtenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef mmetje41 het volgende:
Ik blijf hem maar kijken!!!!zoooooo mooi...wat een stem!
Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot de 28 ste!!!
Ja veuvje ik zal je vast wel zien in Breda!!
Heb je ook zo'n zin, ik kan bijna niet wachten!
[..]
Een dresscode in Breda, hopelijk geldt dat niet voor de andere bioscopen want heb alleen een winterhandschoen in het witquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja ik kan ook echt niet wachten![]()
Heb jij al nagedacht over de dresscode want die is echt streng heb ik al gehoord je moet je er echt aan houden......
Nou ik wwet het echt nog niet..ik heb zelf geen MJ kledingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:00 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja ik kan ook echt niet wachten![]()
Heb jij al nagedacht over de dresscode want die is echt streng heb ik al gehoord je moet je er echt aan houden......
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:09 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Een dresscode in Breda, hopelijk geldt dat niet voor de andere bioscopen want heb alleen een winterhandschoen in het wit
Nee ik vind het wel wat hebben dan wordt het wel iets speciaals!quote:
Heeft hij het al gezien? Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen? Nu word ik ook steeds meer nieuwsgierig naar de filmquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:08 schreef mmetje41 het volgende:
Zeer lovend gesproken over This is It!
Nou kan ik helemaal niet meer wachten!!!
van alles wat ik wou zien in het concert wou ik 2 dingen ECHT zien dat was off course Billie Jean inclusief de famous intro, maar dus ook MJ op dat platform en dat ie dan het publiek opzweept met zijn geschreeuwquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:16 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Heeft hij het al gezien? Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen? Nu word ik ook steeds meer nieuwsgierig naar de filmHopelijk zien we MJ Beat It uitvoeren zoals altijd waar ie op zo'n platform staat boven het publiek.
Denk dat Billie Jean er auf jeden fall wel in zit hoor. Beat It op platform zie k eigenlijk ook wel gebeuren. Dont worryquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:51 schreef AgeEll het volgende:
[..]
van alles wat ik wou zien in het concert wou ik 2 dingen ECHT zien dat was off course Billie Jean inclusief de famous intro, maar dus ook MJ op dat platform en dat ie dan het publiek opzweept met zijn geschreeuw![]()
die film word volgens mij nog een zware dobber
Wat een baggerkwaliteit geluid.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een baggerkwaliteit geluid.En dan staat er HQ bij.
Stranger In Moscow en Rock With Youquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:00 schreef Rnnz het volgende:
Ik hoop dat we nog wat pareltjes krijgen.. denk aan Lady In My Life, Stranger In Moscow, Rock With You, misschien wel Whatever Happens live gerepeteerd.
Maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
die 2 songs had ik ook wel verwacht, alleen niet met het bewegende podium. Elke x komen er dingen die er nog is fijn aan herinneren dat hij weg is, dat concert niet door is gegaan en dat het ook nooit meer gaat gebeuren. En als je alles leest is t gewoon omdat hij een perfectionist is die zo erg in zijn werk is opgegaan, zonder goede begeleiding (waar hij denk toch niet zo naar had geluisterd), en toen zich dood heeft geslikt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:17 schreef Zapato het volgende:
[..]
Denk dat Billie Jean er auf jeden fall wel in zit hoor. Beat It op platform zie k eigenlijk ook wel gebeuren. Dont worry
ik denk en hoop dat deze 'docu' focust op MJ als de muzikant, als de artiest, niet op de wereldvreemde pijnstiller-verslaafde. Dat hij niet helemaal spoorde, en zn fam. idd ook niet, lijkt me iig voor ons wel duidelijk en hoef ik niet in de film te zien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:32 schreef AgeEll het volgende:
[..]
die 2 songs had ik ook wel verwacht, alleen niet met het bewegende podium. Elke x komen er dingen die er nog is fijn aan herinneren dat hij weg is, dat concert niet door is gegaan en dat het ook nooit meer gaat gebeuren. En als je alles leest is t gewoon omdat hij een perfectionist is die zo erg in zijn werk is opgegaan, zonder goede begeleiding (waar hij denk toch niet zo naar had geluisterd), en toen zich dood heeft geslikt.
En als je nu ziet dat een ze een reallife soap rond zijn kids zijn gestart, dan word ik echt boos. Die familie is echt gestoord.
Komt er/ of is er, een echt docu over alles rond zijn dood. Of zijn het alleen de gebruikelijke youtube consipracy filmpjes.
Ik dwaal af. Ben erg benieuwd naar de setlist en de film. Als ie vet is, ga ik wel nog een x.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |