Heel vet inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:23 schreef Rnnz het volgende:
Wat een supervette trailer zeg, wat nou niet kunnen zingen!
En dat voor een repetitie.![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef DrDentz het volgende:
Het kwam ook op het NOS-journaal. Te triest, die presentatie van This It It.![]()
"Boze tongen beweren dat het om een oud nummer gaat dat al vele jaren geleden is opgenomen."
No shit.
Tja, en Sony heeft daar de rechten niet van...quote:New Jackson Albums in the Wings
Posted Oct 13th 2009 1:50PM by TMZ Staff
Sources who have heard the unreleased recordings of Michael Jackson say there are at least 2 albums worth of class A songs that will be released over time, and some of them are even better than "This Is It."
We're told many of the songs that will make the cut were written and recorded by Jackson after he left Sony in 2004.
As for "This Is It" -- we're told everyone involved liked the tune but it wasn't the best. As one source said, given the title and the tone, "It was the most appropriate song for the end of the movie."
Dat is wel live.quote:
Oei, dat is een veel betere versie jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:14 schreef Nicksanders het volgende:
Zag net op nieuwsgroepen single This is it staan inclusief Orchestra Version beter geluid dan website van Michael Jackson
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:34 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb hem al minstens tien keer bekeken in vijf minuten.
En tegelijkertijd besef ik dat ik hem niet meer live zal zien.![]()
Wow!quote:
Inderdaad, maar je kunt alleen bij de ballads zo goed live zingen, als je een dansnummer zoals Beat It of Smooth Criminal uitvoert ben je bekaf door de bewegingen en richt je je minder op het zingen, dat is wel jammer want als hij dat allebei goed kon zoals tijdens de Bad Tour dan was hij echt een God geweest op het podiumquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:54 schreef Zapato het volgende:
[..]
Wow!![]()
Hoe een fucking shame dat ie er niet meer is. Als dit het niveau is van zn concert, had ie de wereld totaal versteld laten staan.
Nog 2 weken, en we zullen het wetenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:29 schreef Zapato het volgende:
Dat probleem kennen we bij MJ ja, maar ik moet zeggen dat ik dit stukje Human Nature misschien wel de beste uitvoering is die ik ken, misschien zelfs beter dan zn Bad Tour uitvoeringen. Ik hou wel van die wat volwassenere stem.
Dit kan dus impliceren dat ie goed bij stem was en misschien ook wel de snellere nummers minder heeft gedanst en meer heeft gezongen, ergo misschien zelfs béter heeft gezongen.
Over precies 2 weken ken ik alle ins en outs van die filmquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog 2 weken, en we zullen het weten
Vetquote:
quote:
Zie dat filmje is langer maar houdt op waar deze begint.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:09 schreef mmetje41 het volgende:
Is deze trailer nou nieuw of niet, want zojuist beweert iemand dat hij niet nieuw is en er een langere versie is.........!!??
[..]
Ja ik kan ook echt niet wachtenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:30 schreef mmetje41 het volgende:
Ik blijf hem maar kijken!!!!zoooooo mooi...wat een stem!
Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot de 28 ste!!!
Ja veuvje ik zal je vast wel zien in Breda!!
Heb je ook zo'n zin, ik kan bijna niet wachten!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |