Ik denk het haast wel zeker dat dit nummer op zijn minst een 25 jaar oud moet zijn, gezien hij na Victory praktisch niets meer heeft gedaan met zijn broers qua het maken van muziek. Je hoort daarnaast ook duidelijk aan zijn stem dat dit een eind jaren 70, begin jaren 80 nummer is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:07 schreef JX het volgende:
De piano en vooral dat gitaarloopje klinken toch erg goed
Ik denk niet dat het een reject is of 30 jaar oud. Hij zal de tekst "This Is It" denk ik toch echt hebben geschreven met de gedachte aan zijn laatste concertreeks.

Sony heeft laten weten niets fysieks uit te brengen als in een single, alsmede niets uit te brengen via itunes e.d.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:27 schreef Desunoto het volgende:
This is It wordt toch ook wel gewoon uitgebracht als single? Dus een disc met 2 nummers (This is It + This is It Orchestra Version)? Met misschien nog een demo als derde track. Tenminste dat lijkt mij logisch.
Ik ben erg benieuwd naar het nummer in ieder geval.

Hoe weet je dat nou? Je hebt maar 40 sec gehoordquote:

Was Cheater wel een fysieke single? In 2004 uitgegeven als radio-promo voor The Ultimate Collection. Ook een stokoude demo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sony heeft laten weten niets fysieks uit te brengen als in een single, alsmede niets uit te brengen via itunes e.d.
Al met al, enkel airplay dus of gewoon het album kopen

Nope, heb Cheater trouwens nooit op de radio gehoord...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Was Cheater wel een fysieke single? In 2004 uitgegeven als radio-promo voor The Ultimate Collection. Ook een stokoude demo.

Die heb ik dan weer wel gezien toen jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb toen de clip van Cheater op MTV gezien, achter elkaar geplakte archiefbeelden net als One More Chance.

Wtfquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:13 schreef quirina het volgende:
1979
- Startin' Somethin' (Michael Jackson)
Premiére version de "Wanna Be Startin' Somethin'" prévue à l'origine pour l'album OFF THE WALL
- This Is It (Michael Jackson)
- Under Your Skin (Michael Jackson)
Kijk hier: http://www.mjuniverse.com/
( klik by divers en dan titres inedits aanklikken in het menuutje)
( Lang leve msn)
http://moonwalker.jp/lyrics/ineverheard.html voor de songtekst.
Misschien is het in de loop van de tijd de tekst een beetje aangepast , maar dat merken we maandag wel.
 Toch oude zooi dus
 Toch oude zooi dus   Gelukkig klinkt MJ's versie wel beter dan Safire
 Gelukkig klinkt MJ's versie wel beter dan SafireLeuk in elkaar gezet, die clipquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer wel gezien toen ja

Doe eens even rustig aub.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ja, alle fans hebben natuurlijk liever dat ze geen geld proberen te verdienen en dat er geen nieuwe film komt en geen singles meer worden uitgebracht.
Denk toch eens NA voordat je onzin uitkraamt en anderen nalult!!!! Heb je liever dat er niets nieuws meer verschijnt dan? Nou, lul dan niet!

Idd, ze flikten het met HIStory al, en Number Ones etc... Ze blijven bezig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Doe eens even rustig aub.
Tuurlijk wil ik dat er nieuw materiaal uitkomt, maar de manier waarop Sony omgaat met de dood van MJ is gewoon lachwekkend. Als ze nou een mooie box zouden maken met zeldzame stuff er op dan mogen ze van mij zoveel er aan verdienen als ze willen, maar ga niet weer een of andere Greatest Hits uitgeven.

HIStory was op zich geen slecht idee. Er was tot dusver geen greatest hits uitgebracht, en Michael moest van Sony nog met een greatest hits op de proppen komen. Maar sinds 2003 zijn ze lekker bezig geweest, dat is gewoon oneerlijk naar de fans toequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:17 schreef JX het volgende:
[..]
Idd, ze flikten het met HIStory al, en Number Ones etc... Ze blijven bezig.

quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Je hebt maar 40 sec gehoord
Misschien is de rest van het nummer pure bagger

en is door naar de finale. Voor de beelden kun je bij RTL gemist terecht.
  en is door naar de finale. Voor de beelden kun je bij RTL gemist terecht. 

Was best leuk gedaan hoor. Niet briljant, maar gewoon leuk. En voor een bijzonder goed doel natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:10 schreef DrDentz het volgende:
Dat laat ik maar even aan me voorbij gaan.

Dat insinueerde ik ook niet hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:00 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het is oud maar geen bagger.

Ja, het is gewoon verkeerd begrepen door de media hier, het is gewoon zondag op maandagnacht en dan EST/PST. Ofwel, halverwege morgenochtend voor ons.quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:37 schreef Desunoto het volgende:
Ik dacht dat This is It vandaag online kwam te staan maar hier staat:
OKTOBER 9, 2009
UNRELEASED MICHAEL JACKSON SONG "THIS IS IT" TO BE UNVEILED at MORNING OF OCTOBER 12TH ON MICHAELJACKSON.COM
Morgen dus.

Ik krijg hier een heel naar gevoel van in mijn maag..
  Ik krijg hier een heel naar gevoel van in mijn maag.. 

Op Marktplaats worden er veel aangeboden, heb er zelf een gekocht voor 20 euroquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Hondenbrok het volgende:
Even tussendoor: weet iemand hier waar ik een mooie glitter handschoen kan kopen?

Ik ben het helemaal met je eens!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:50 schreef mmetje41 het volgende:
Ik krijg er in ieder geval kippenvel van...zo mooi!!!

http://www.nu.nl/achterkl(...)dschoen-veiling.htmlquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Hondenbrok het volgende:
Even tussendoor: weet iemand hier waar ik een mooie glitter handschoen kan kopen?

Deze gasten maakten " de echte" voor MJ, verkopen tributeversie voor $40:quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:21 schreef Hondenbrok het volgende:

Morgenochtend acht uur dus. Spannend, nummer klinkt niet onaardig, ook niet heel bijzonder, maar tis wel nieuw dus bij voorbaatquote:Op zondag 11 oktober 2009 10:37 schreef Desunoto het volgende:
Ik dacht dat This is It vandaag online kwam te staan maar hier staat:
OKTOBER 9, 2009
UNRELEASED MICHAEL JACKSON SONG "THIS IS IT" TO BE UNVEILED at MORNING OF OCTOBER 12TH ON MICHAELJACKSON.COM
Morgen dus.

Hele goede suggestie, die vond k erg lekker klinken. Kan ook niet anders natuurlijk, MJ over zon akkoordenschema lekker laten gaan kan alleen maar goed aflopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil ook A Place with No Name erbij eigenlijk.

Misschien moet je bij Sony gaan solliciteren. Met een beetje geluk mag je de inrichting bepalen van het volgende verzamelalbumquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:54 schreef DrDentz het volgende:
Ja.. een beetje up-tempo, en volgens mij is het ook veel recenter opgenomen dan This Is It. Ik vind For All Time van Thriller 25 ook wel een erg goed nummer, die had ik op Thriller geplaatst, in plaats van Baby Be Mine. Alleen moet je na het openingsnummer niet meteen in een ballad vallen.. dus Billie Jean dan op nummer 2 en For All Time op de B-kant.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"

HIS ultimate definitive (this is REALLY it) greatest hits, singles, number ones and essential songs anthology collectionquote:Op maandag 12 oktober 2009 03:06 schreef DrDentz het volgende:
Een naam voor dat nieuwe verzamelalbum verzinnen lijkt me al een hele klus. Number Ones, The Best of, Greatest Hits, HIStory, The Ultimate Collection, 50 Best Songs, Singles Pack, Anthology, Gold, The Very Best, The Millennium Collection, The Essential, King of Pop, The Collection, The Hits, The Definitive Collection en This Is It hebben we allemaal al gehad.

The Definitive Essential Collection Of The Greatest Michael Jackson, The Ultimate King Of Pop, Album Songs And Hit Singles Of HIS Younger And HIS Older Days, His The Jacksons And The Jackson 5 Times And His Solo Works You'd Never Imagined To Be Released Again After All These Times But We Did It Anyway Part IIIquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:20 schreef Sequencial het volgende:
[..]
HIS ultimate definitive (this is REALLY it) greatest hits, singles, number ones and essential songs anthology collection

Uiteraard, ik ben blij dat ik eindelijk eens wat nieuws hoor. Hell, it's been 6 yearsquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:43 schreef Zapato het volgende:
Matig voor MJ's begrippen. Zonde, zonde. Maar niet te negatief jongens, het is wel een nieuw nummer!

)
 )

quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hmm, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt warm of koud word van dit nummer. Het is een beetje mwah. Sowieso is het geluid van het nummer niet echt geweldig of kan dat aan mij liggen? Viel me op de radio al op, maar ook op michaeljackson.com...
Ze hadden beter A Place with no Name kunnen uitbrengen

Die vind ik wel mooier, maar inderdaad die onvermijdelijke Akonquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:07 schreef Zapato het volgende:
Als ze deze hadden uitgebracht was het zeker een hit geworden. Maar goed dat ze het niet gedaan hebben overigens. Akon

Jij moet editor wordenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:28 schreef UFOtje het volgende:
1..2..3..4.. shot van een leege O2 Arena met alleen een eenzame MJ op het podium.
Close van MJ: "This is it..."
Blackout... en prachtige slowmotions van de hoogte punten in MJ zijn lange carriere.

(j / k)
 (j / k)

en kan nog iemand meenemen, maar zal die film toch s'avonds weer bekijken omdat ik toch een Pathe Unlimited pas heb
  en kan nog iemand meenemen, maar zal die film toch s'avonds weer bekijken omdat ik toch een Pathe Unlimited pas heb   

als ik geen kaartje had dan zal ik wel met je meegaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:15 schreef MervinMinky het volgende:
Heb een plaats gewonnen bij de Pathe Eindhoven om gratis te film te zien op 28 oktober om 10.45en kan nog iemand meenemen, maar zal die film toch s'avonds weer bekijken omdat ik toch een Pathe Unlimited pas heb

quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:15 schreef MervinMinky het volgende:
Heb een plaats gewonnen bij de Pathe Eindhoven om gratis te film te zien op 28 oktober om 10.45en kan nog iemand meenemen, maar zal die film toch s'avonds weer bekijken omdat ik toch een Pathe Unlimited pas heb
 ik ook, maar dan om 8.00 in de Munt! Niet echt een tijdstip om naar de bios te gaan maar nu heb ik het er graag voor over
 ik ook, maar dan om 8.00 in de Munt! Niet echt een tijdstip om naar de bios te gaan maar nu heb ik het er graag voor over

ik ga ook naar de munt dan op 31 oktober om 2 uurquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:51 schreef Liefste het volgende:
[..]ik ook, maar dan om 8.00 in de Munt! Niet echt een tijdstip om naar de bios te gaan maar nu heb ik het er graag voor over

quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:54 schreef DrDentz het volgende:
Niet het einde verklappen dan hè in dit topic.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |