quote:The DVD will contain the theatrical version in its whole plus over 2 hours of Jackson performing, warming up his vocals, singing, and in full costume. The most spectacular footage is by far from the Staples Center in LA which I'm told will "blow fans away". This extra footage will be a special feature on the DVD along with many other treats that fans will love.
Finally, the CD soundtrack I'm told will be released after the movie, most likely sometime in November to coincide with the DVD launch and WILL include a new song Jackson recorded in his last 2 years alive. Apparently the song is "off the hook" and is currently being worked on by producers who are putting the finishing touches on it and is being considered to be issued as a single all around the world.
Hmmmmm ik begrijp dat het een afkorting is maar wat betekent hij?quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:42 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hmmmmm ik begrijp dat het een afkorting is maar wat betekent hij?
En south park briljant!!!! That`s just ignorance!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.South Park was goed ja, de enige van wie k t kan hebben.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
Komop, naar de film moet je als fan gewoon gaan, het kost maar een tientje meestal en op zo'n groot scherm is het alleen maar prettiger. Natuurlijk ook de DVD aanschaffen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:26 schreef Rebbedebje het volgende:
Die drang heb ik ook niet nee.
Ik zit zelfs nog te twijfelen of ik wel of niet naar de bios ga, of gewoon op de dvd wacht.
Mwah, de bios ok, maar zoiets. Neequote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:52 schreef MervinMinky het volgende:
Ik vond het ook best goed alleen wel eigenlijk te hard gewoon, maar goed dat is South Park, hate it or love it![]()
Wie gaat er ook 19/20 november naar Thriller Live in Heineken Music Hall of overweegt het? Het is best prijzig maar het lijkt me erg leuk om Beat It of Thriller uitgevoerd te zien worden door look-a-likes![]()
http://www.thriller-live.nl/
Aldus thriller-live.nlquote:Op de wereldpremière in London vertelde Germaine Jackson spontaan dat Thriller Live geen ' lookalike show' is en dat geen show ter wereld dichter staat bij het werk van zijn broer.
Cool! Geeft me een idee voor Halloweenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:31 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Komop, naar de film moet je als fan gewoon gaan, het kost maar een tientje meestal en op zo'n groot scherm is het alleen maar prettiger. Natuurlijk ook de DVD aanschaffen.![]()
Btw: ik weet al hoe ik volgend jaar Carnaval verkleed ga![]()
http://www.toynk.com/prod(...)me_Adult_Medium.html
Alleen nog zwarte broek, witte v-hals t-shirt en zwarte schoenen vinden
Giel is sowieso een kneus, vooral na het voorval met rapper Metz heb ik zo vanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Wat een kneus is Giel Beelen toch. Kondigt 'ie net bij DWDD stoer aan dat hij 'de nieuwe Michael Jackson' heeft.. komt ie met een oud Janet Jackson nummer op de proppen.
Nieuwe muziekquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:15 schreef piepie het volgende:
Ja maar hij draait This Is It maandagochtend rond 06.00 uur heb ik begrepen (ik zag dat even in een flits voorbij komen).
Denk dat dat wel mee zal vallen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:48 schreef Zapato het volgende:
Nee maar t kan toch niet een heel slecht nummer zijn. Tis Michael en ze zullen toch wel iets sterks uit willen geven na zn dood toch neem ik aan.
Ja, dat wel, maar diegene zit zeker niet bij Sony.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:17 schreef Zapato het volgende:
Er zal toch wel iemand zijn met respect voor en verstand van zijn muzikale legacy
Je hebt een te negatief beeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:21 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar diegene zit zeker niet bij Sony.
Dat krijg je wel met al die pessimisten hier op Fok!.quote:
Jij bent gewoon gehersenspoeld door Michael Rnnz.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:24 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat krijg je wel met al die pessimisten hier op Fok!.![]()
Naja, oke, hopelijk wordt het wat.Kijk wel uit naar de film overigens.
Het is een outtake van Triumph, dus iemand moet 'm inderdaad ooit hebben gehoordquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:35 schreef Cavalier1 het volgende:
Maar This is It is toch helemaal geen nieuw nummer? Dan moet iemand het toch hebben (gehoord)?
Ja maar jij bent helemaal geen echte fan eigenlijk.quote:
Met Streetwalker vind ik dat niet echt verwonderlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:59 schreef Zapato het volgende:
Een nummer die t niet heeft gehaald in de shiftings. Net als Streetwalker op Bad zeg maar, niet goed genoeg bevonden uiteindelijk (of in michaels geval ook nog wel eens niet hitgevoelig genoeg).
Vergeet One More Chance niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja maar jij bent helemaal geen echte fan eigenlijk.![]()
En This Is It moet al bekend zijn bij mensen, tis wel bijzonder natuurlijk. Na acht jaar weer een nieuwe single
Het was juist Michael die Streetwalker op Bad wilde uitbrengen maar Quincy vond Another Part of Me beter passen, toen hebben ze een vriend ofzo erbij gehaald en die luisterde naar beide nummers en koos uiteindelijk voor Another Part Of me.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:59 schreef Zapato het volgende:
Een nummer die t niet heeft gehaald in de shiftings. Net als Streetwalker op Bad zeg maar, niet goed genoeg bevonden uiteindelijk (of in michaels geval ook nog wel eens niet hitgevoelig genoeg).
Klopt, maar t was maar een voorbeeldje van een andere outtake.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:06 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Het was juist Michael die Streetwalker op Bad wilde uitbrengen maar Quincy vond Another Part of Me beter passen, toen hebben ze een vriend ofzo erbij gehaald en die luisterde naar beide nummers en koos uiteindelijk voor Another Part Of me.
One More Chancequote:
vind t een vet nr, another part is wel veel beter, maar ik vind t wel een toppertje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Met Streetwalker vind ik dat niet echt verwonderlijk![]()
one more chance gaat toch wel, wel een lekkere beat enzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:44 schreef Zapato het volgende:
[..]
Klopt, maar t was maar een voorbeeldje van een andere outtake.
[..]
One More Chance![]()
Wil k graag vergeten
Frankie Dileo ging helemaal los op Another Part of Me, en toen hebben ze die maar gekozen, dacht ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:06 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Het was juist Michael die Streetwalker op Bad wilde uitbrengen maar Quincy vond Another Part of Me beter passen, toen hebben ze een vriend ofzo erbij gehaald en die luisterde naar beide nummers en koos uiteindelijk voor Another Part Of me.
Jep, Frank was degene die uiteindelijk de doorslag gaf.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Frankie Dileo ging helemaal los op Another Part of Me, en toen hebben ze die maar gekozen, dacht ik.
Smooth Criminal heeft bijvoorbeeld de eerste cut ook niet gehaald, zal me dan ook niet echt verbazen, als er tussen al die semi-afgemaakte tracks van vroeger nog echte pareltjes zitten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Met Streetwalker vind ik dat niet echt verwonderlijk![]()
Ja, alle fans hebben natuurlijk liever dat ze geen geld proberen te verdienen en dat er geen nieuwe film komt en geen singles meer worden uitgebracht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 02:15 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Denk dat dat wel mee zal vallen.
GELD GELD GELD GELD HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN
Even dimmen sjaak, hij bedoelt dat zo'n nieuwe single niet per se kwalitatief hoogstaand hoeft te zijn. Als er maar iets een beetje opgepoetst en uitgebracht wordt is het al goed, want de die-hard Jackson-fans (en dat zijn er veel sinds hij dood is) kopen het toch wel. Ook al is het een oude The Jacksons-outtake.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ja, alle fans hebben natuurlijk liever dat ze geen geld proberen te verdienen en dat er geen nieuwe film komt en geen singles meer worden uitgebracht.![]()
Denk toch eens NA voordat je onzin uitkraamt en anderen nalult!!!! Heb je liever dat er niets nieuws meer verschijnt dan? Nou, lul dan niet!
Rustig aan Otto. Het gaat mij erop dat er veel te snel wordt geroepen dat alles gedaan wordt vanwege geld en verder nergens om. Iedere fan van MJ moet gewoon niet zeiken, want alles wat er nu nog uitkomt is meegenomen. Hoe meer hoe beter toch? Dat gezeik altijdquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Even dimmen sjaak, hij bedoelt dat zo'n nieuwe single niet per se kwalitatief hoogstaand hoeft te zijn. Als er maar iets een beetje opgepoetst en uitgebracht wordt is het al goed, want de die-hard Jackson-fans (en dat zijn er veel sinds hij dood is) kopen het toch wel. Ook al is het een oude The Jacksons-outtake.
Even serieus, dit kan toch niet!quote:THIS IS IT – COMPLETE TRACKLISTING
Disc 01
1. Wanna Be Startin’ Somethin’
2. Jam
3. They Don’t Care About Us
4. Human Nature
5. Smooth Criminal
6. The Way You Make Me Feel
7. Shake Your Body (Down To The Ground)
8. I Just Can’t Stop Loving You
9. Thriller
10. Beat It
11. Black Or White
12. Earth Song
13. Billie Jean
14. Man In The Mirror
15. This Is It
16. This Is It (Orchestra Version)
Disc 02
1. She’s Out Of My Life (Demo)
2. Wanna Be Startin’ Somethin’ (Demo)
3. Beat It (Demo)
4. Planet Earth (Poem)
Mag het hopen, dan stelt het nog wat voorquote:
Hoezo even geld cashen ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 07:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Even serieus, dit kan toch niet!
quote:Nieuwe single Michael Jackson online
Michael Jackson-fans opgelet! Zijn nieuwe single, This is it, is zondag vanaf middernacht te beluisteren op internet.
This is it is het slotnummer van de gelijknamige documentaire over Michael Jackson. De film, die in de nacht van 27 op 28 oktober in première gaat in Tuschinski in Amsterdam, bevat beelden van zijn laatste concertrepetities.
Sony Music laat weten dat de broers van de overleden King of Pop de achtergrondvocalen van het nummer voor hun rekening hebben genomen. This is it is vanaf zondag te beluisteren op www.michaeljackson.com en verschijnt eind oktober op een dubbel-cd.
Mwah, ik weet het niet. Ergens ben ik bang dat het erg gaat tegenvallenquote:
Ik vind het bij voorbaat al jammer dat het geen nieuwe muziek is, maar gewoon een oud nummer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet. Ergens ben ik bang dat het erg gaat tegenvallen
Daar gaat het mij dus ook om. Een nummer van 30 jaar oud for crying out loudquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:08 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik vind het bij voorbaat al jammer dat het geen nieuwe muziek is, maar gewoon een oud nummer.
Maar live versies waarvan? In die rehearsals zingt hij nooit echt voluit. Dan krijg je veel teleurgestelde kopers die gewoon een goed livealbum van hem willen hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mag het hopen, dan stelt het nog wat voor
Lol, dat is ook weer zo. Nouja, ik denk dat ik het ooit een keer koop voor 5 euro bij de FRSquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar live versies waarvan? In die rehearsals zingt hij nooit echt voluit. Dan krijg je veel teleurgestelde kopers die gewoon een goed livealbum van hem willen hebben.
Doet het mij niet niet echt, maar bij deze op youtubequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:20 schreef quirina het volgende:
Kreeg ik net via msn binnen
http://www.sonymusic.co.jp/play/?ir5&in_IR014-02
Enjoy!
Het heeft nogal een erg 70/80's sound inderdaad. Ach ja, ik kan morgen pas echt het nummer beoordelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:50 schreef DrDentz het volgende:
Duidelijk zo'n 30 jaar oud aan z'n stem te horen.
Ik denk het haast wel zeker dat dit nummer op zijn minst een 25 jaar oud moet zijn, gezien hij na Victory praktisch niets meer heeft gedaan met zijn broers qua het maken van muziek. Je hoort daarnaast ook duidelijk aan zijn stem dat dit een eind jaren 70, begin jaren 80 nummer is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:07 schreef JX het volgende:
De piano en vooral dat gitaarloopje klinken toch erg goed![]()
Ik denk niet dat het een reject is of 30 jaar oud. Hij zal de tekst "This Is It" denk ik toch echt hebben geschreven met de gedachte aan zijn laatste concertreeks.
Sony heeft laten weten niets fysieks uit te brengen als in een single, alsmede niets uit te brengen via itunes e.d.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:27 schreef Desunoto het volgende:
This is It wordt toch ook wel gewoon uitgebracht als single? Dus een disc met 2 nummers (This is It + This is It Orchestra Version)? Met misschien nog een demo als derde track. Tenminste dat lijkt mij logisch.
Ik ben erg benieuwd naar het nummer in ieder geval.
Hoe weet je dat nou? Je hebt maar 40 sec gehoordquote:
Was Cheater wel een fysieke single? In 2004 uitgegeven als radio-promo voor The Ultimate Collection. Ook een stokoude demo.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Sony heeft laten weten niets fysieks uit te brengen als in een single, alsmede niets uit te brengen via itunes e.d.
Al met al, enkel airplay dus of gewoon het album kopen
Nope, heb Cheater trouwens nooit op de radio gehoord...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Was Cheater wel een fysieke single? In 2004 uitgegeven als radio-promo voor The Ultimate Collection. Ook een stokoude demo.
Die heb ik dan weer wel gezien toen jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb toen de clip van Cheater op MTV gezien, achter elkaar geplakte archiefbeelden net als One More Chance.
Wtfquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:13 schreef quirina het volgende:
1979
- Startin' Somethin' (Michael Jackson)
Premiére version de "Wanna Be Startin' Somethin'" prévue à l'origine pour l'album OFF THE WALL
- This Is It (Michael Jackson)
- Under Your Skin (Michael Jackson)
Kijk hier: http://www.mjuniverse.com/
( klik by divers en dan titres inedits aanklikken in het menuutje)
( Lang leve msn)
http://moonwalker.jp/lyrics/ineverheard.html voor de songtekst.
Misschien is het in de loop van de tijd de tekst een beetje aangepast , maar dat merken we maandag wel.
Leuk in elkaar gezet, die clipquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer wel gezien toen ja
Doe eens even rustig aub.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 03:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ja, alle fans hebben natuurlijk liever dat ze geen geld proberen te verdienen en dat er geen nieuwe film komt en geen singles meer worden uitgebracht.![]()
Denk toch eens NA voordat je onzin uitkraamt en anderen nalult!!!! Heb je liever dat er niets nieuws meer verschijnt dan? Nou, lul dan niet!
Idd, ze flikten het met HIStory al, en Number Ones etc... Ze blijven bezig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Doe eens even rustig aub.
Tuurlijk wil ik dat er nieuw materiaal uitkomt, maar de manier waarop Sony omgaat met de dood van MJ is gewoon lachwekkend. Als ze nou een mooie box zouden maken met zeldzame stuff er op dan mogen ze van mij zoveel er aan verdienen als ze willen, maar ga niet weer een of andere Greatest Hits uitgeven.
HIStory was op zich geen slecht idee. Er was tot dusver geen greatest hits uitgebracht, en Michael moest van Sony nog met een greatest hits op de proppen komen. Maar sinds 2003 zijn ze lekker bezig geweest, dat is gewoon oneerlijk naar de fans toequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:17 schreef JX het volgende:
[..]
Idd, ze flikten het met HIStory al, en Number Ones etc... Ze blijven bezig.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Je hebt maar 40 sec gehoord![]()
Misschien is de rest van het nummer pure bagger
Was best leuk gedaan hoor. Niet briljant, maar gewoon leuk. En voor een bijzonder goed doel natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:10 schreef DrDentz het volgende:
Dat laat ik maar even aan me voorbij gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |