Hahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:17 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Rebecca!![]()
Zidde gij ook een Brabander dan?
Vind je mafkees niet beledigend dan? Ik dacht dat wij een soort van band hadden samen, nou mooi niet dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:57 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Hahahanee
![]()
Ben Randstedeling.![]()
![]()
![]()
Ik had die tekst opgezocht op het internet.
Koekwaus is mafkees toch? (dat ik niet iets beledigends heb neergezet)
Wel een leuke om te onthouden.
Braband is wel mooi, en ontopic, je "hebt" wel de premiere
Hahahahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Vind je mafkees niet beledigend dan? Ik dacht dat wij een soort van band hadden samen, nou mooi niet dus.![]()
Stomme randstedeling.
dan ben ik ook stom ik kom ook uit de randstadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Vind je mafkees niet beledigend dan? Ik dacht dat wij een soort van band hadden samen, nou mooi niet dus.![]()
Stomme randstedeling.
quote:
Jep, dat klopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)003198559/index.html
hmm... toch wel goede setlist, alleen klopt het dat de veel nummers zijn afgekapt?
Speciaal voor DrDrentzquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:25 schreef DrDentz het volgende:
En je mist pareltjes als Stranger in Moscow.
Ik wel meer, maar blijkbaar was niet iedereen het met mij eens.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Welke nummers horen bij The Essential volgens jullie? Ik vind de keuze van de nummers best goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)003198559/index.html
hmm... toch wel goede setlist, alleen klopt het dat de veel nummers zijn afgekapt?
Zou wat wezen inderdaad. Damn, we miss outquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:57 schreef DrDentz het volgende:
Zou hij die liedjes in de echte show ook allemaal live gezongen hebben? Zo ja dan zou deze tour natuurlijk veel toffer zijn dan HIStory.
Tja het zou zijn laatste tour zijn dus net zo goed veel proberen live te zingen voor de fans, maar denk dat ie meer bij de ballads live zou zingen dan bij andere nummers.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:57 schreef DrDentz het volgende:
Zou hij die liedjes in de echte show ook allemaal live gezongen hebben? Zo ja dan zou deze tour natuurlijk veel toffer zijn dan HIStory.
Advies voor een andere collectie?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:25 schreef DrDentz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |