quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:14 schreef DrDentz het volgende:
Als de dresscode is dat je 'eruit moet zien als MJ' zou ik gewoon een chirurgisch mutsje opzetten en plakkertjes op m'n bek plakken.
hehequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:14 schreef DrDentz het volgende:
Als de dresscode is dat je 'eruit moet zien als MJ' zou ik gewoon een chirurgisch mutsje opzetten en plakkertjes op m'n bek plakken.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:14 schreef DrDentz het volgende:
Dat is gewoon carnaval daar dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Mwah, als ik überhaupt wat op die dresscode zou uitdoen, dan gewoon een hoed op.
Daarbij ff wat tape om je vingers.
The Ultimate Collectionquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
hmmm... ik wil eigenlijk nog een verzamel cd van MJ hebben
echter, welke zal ik kiezen![]()
er zijn er zoveel, nu ook al This Is It (zit nog een boekje bij)
iemand?
Zo vroeg is carnaval nou ook weer niet hoor bij ons in Braboland.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is gewoon carnaval daar dus.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:33 schreef Amyrlin het volgende:
Dresscode lijkt me onzin, hooguit voor de mensen die VIP pakket hebben met afterparty e.d. maar dan zou dat ook vermeld zijn.
Bovendien kon je ook gewone kaarten bestellen en die mensen zullen zich echt niet allemaal uitdossen als MJ. (Ik iig niet)
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:33 schreef Amyrlin het volgende:
Dresscode lijkt me onzin, hooguit voor de mensen die VIP pakket hebben met afterparty e.d. maar dan zou dat ook vermeld zijn.
Bovendien kon je ook gewone kaarten bestellen en die mensen zullen zich echt niet allemaal uitdossen als MJ. (Ik iig niet)
Ben je Brabander?!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:04 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zo vroeg is carnaval nou ook weer niet hoor bij ons in Braboland.
TYquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
The Ultimate Collection
[ afbeelding ]
Volgens mij de beste verzamel die er is. Wel duur, maar ga m zelf ook nog een keer kopen.
Rebecca!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:19 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ben je Brabander?!![]()
![]()
![]()
Dè minde nie! Gij zijt me der innu, koekwausgeintje
![]()
Maar voor een verzamelaar is t sowieso de beste keus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:11 schreef DrDentz het volgende:
The Ultimate Collection vind ik toch een beetje vreemd, zo'n mix van zeldzame demo's en hits. Wat moet iemand die alleen een mooi overzicht van MJ's carrière wil hebben nu met een demo van Dangerous. Zet dan de originele versie erop.
Ik denk niet dat je perse hoeft te reserveren van te voren. Er zijn genoeg bioscopen die de film draaien, dus genoeg keus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 04:54 schreef tony3005 het volgende:
denken jullie dat het nodig is om echt van te voren al een kaartje te kopen? Ik las hier dat de film maar 2 weken zal draaien? Ik kreeg het van de trailer niet echt warm trouwens...
Eén of twee topics terug had iemand zijn/haar ervaringen daarover gepost geloof ik. Ikzelf zou dit lekker links laten liggen. 100 dollar betalen voor iets dat ik zelf van internet kan plukken (wat de maker dus ook heeft gedaan)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 00:25 schreef Zapato het volgende:
[..]
Maar voor een verzamelaar is t sowieso de beste keus.
Guesten, kennen jullie dees? http://www.ultimatemichae(...)e-dvd-collection.php
32 DVD's voor 99 dollar![]()
Yeah, was ook niet echt van plan t te kopen, maar t zag er toch wel interessant uit. Vooral Bad Tour 88 twee keer, maar het feit dat de maker niet heeft gespecifieerd welke precies riep al enigzins FAKE. Lijkt me sterk dat hij ineens heel Wembley heeft ofzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eén of twee topics terug had iemand zijn/haar ervaringen daarover gepost geloof ik. Ikzelf zou dit lekker links laten liggen. 100 dollar betalen voor iets dat ik zelf van internet kan plukken (wat de maker dus ook heeft gedaan)
nee, die filmpjes kunnen me ook gestolen worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:45 schreef Zapato het volgende:
[..]
ik denk en hoop dat deze 'docu' focust op MJ als de muzikant, als de artiest, niet op de wereldvreemde pijnstiller-verslaafde. Dat hij niet helemaal spoorde, en zn fam. idd ook niet, lijkt me iig voor ons wel duidelijk en hoef ik niet in de film te zien.
Ik weet niet hoe jij denkt dat er conspiracyfilmpjes in de film zitten, maar dat lijkt me toch sterk.
Ik zelf heb The Essential Michael Jackson, 38 nummers staan erop van Jackson 5 tot aan Invicible.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:58 schreef R4m0n_46 het volgende:
hmmm... ik wil eigenlijk nog een verzamel cd van MJ hebben
echter, welke zal ik kiezen![]()
er zijn er zoveel, nu ook al This Is It (zit nog een boekje bij)
iemand?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:09 schreef mmetje41 het volgende:
Je hoort je gewoon aan de Dresscode te houden vind iki, Glitter, Glamopur of MJ en als je uit drie kan kiezen en je gaat in je kloffie vind ik dat niet kunnen, plus denk ik dat je jezellf niet zo op je gemak voelt als je als enige "gewoon"rondloopt , als je jezelf abslouut je er niet aan wilt houden dan moet je niet naar de Premiere gaan maar op een andere dag...maar dat is mijn mening!
Michael had het in ieder geval fantastisch geworden als hij wist dat de mensen er ook echt werk van maken...!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |