abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73483438
Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door P.F op 08-10-2009 16:24:30 ]
pi_73483454
Waar?

Fipoooo
pi_73483492
Ja ik met m'n coach

Het was zoo schandalig! Echt een incompetent mens.
pi_73483497
OP komt later
pi_73483513
Wat is er gebeurd dan P.F?
  Vis een optie? donderdag 8 oktober 2009 @ 12:54:15 #6
70532 loveli
N
pi_73483528
setrage po
crap in = crap out
pi_73483529
Ik ben nu ook wel benieuwd
pi_73483533
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:54 schreef loveli het volgende:
sepo
Fail
pi_73483536
Ola!

Even een lijstje en dan ga ik zo aan de schoonmaak
Was laat wakker trouwens

O: activia naturel
T/L: 2 boterhammen philadelpia/tomaat
T: banaan misschien een koekje
D: uit eten: tapas!
pi_73483553
Ohja en bier dus
pi_73483569
PF ik ben nu wel heel erg benieuwd wat er gebeurd is
pi_73483642
jee CF wat shit zeg!
en bedankt voor het recept! Ga het zeker een keer proberen heb alleen geen stoompan, zou het met een stoommandje ook kunnen?

PF: wat is er gebeurd dan? Nu ben ik nieuwsgierig!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73483687
Dat van die auto, wat een eikels
pi_73483784
Lijstjee:
O: Pompoensoep + 2 maīsboterhammen
L: Peer + Eitje + knäckebröd light brie
D: Pannenkoeken
T: Bier

Al was mijn ontbijt ook half alvast lunch want ik ben pas een uurtje mijn bed uit.
pi_73483895
tvp en werken!

Had de muziek gevonden, thanks!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73483902
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef Blurred86 het volgende:
jee CF wat shit zeg!
en bedankt voor het recept! Ga het zeker een keer proberen heb alleen geen stoompan, zou het met een stoommandje ook kunnen?

PF: wat is er gebeurd dan? Nu ben ik nieuwsgierig!
Ja sorry, ik bedoelde eigenlijk een stoommandje. Die dingen gebruik ik altijd! Ook voor m'n groente enzo. Serieuze stoompannen vind ik zo duuuuuur!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:13:05 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73484104
Oei PF, klinkt niet goed!

Ik ben heel pro-actief Engelse universiteiten aan het mailen die GEEN agreement hebben met de UU, om te kijken of ik daar toch kan studeren voor 1 semester Alle uni's waarmee de UU wél banden heeft hebben cursussen die me niet aanspreken
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73484190
Maar als je uni geen afspraken met ze heeft gemaakt moet je waarschijnlijk gewoon collegegeld betalen toch Maria? En ik dacht dat dat in Engeland best duur was.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:22:35 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73484370
Ik weet! Maar ik wil weten hoeveel dat is enzo want ik ga niet voor een heel jaar! Het is namelijk zo: vanuit mijn opleiding stimuleren ze mensen die geinteresseerd zijn in postcolonial studies om naar Leeds te gaan. Maar de agreement met Leeds is helemaal nog niet rond En de cursussen van daar vind ik helemaal niet ZO interessant eigenlijk... Dus ik dacht ja, als ik toch al extra moet gaan betalen als ik iets in mijn veld wil doen, kan ik maar beter eens rondshoppen om te zien wat ik wél interessant vind
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:28:28 #20
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73484534
tvp..

wat kut zeg CF!

Ik zit hier met een ziekig vrindje naast me, hij wordt zo wel heel knuffelig!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73485568
Dag loop helemaal in 't honderd qua plannen die ik had, eten is dus ook meteen helemaal anders

O: Banaan, tosti
T: Appel
L: Blikje tonijn, 2 boterhammen kipfilet
D: Roerbakgroente met kip
pi_73485905
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:23 schreef Tamashii het volgende:
Mag ik hier eigenlijk ook posten als ik op ongeveer hetzelfde gewicht wil blijven en er het liefst ietsjes af wil hebben?
Ja! Wel eetlijstjes posten hč
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:13:59 #23
331 Merel
Be here now.
pi_73486008
PF, vertel, wat was er nou?
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:28 schreef AKnynke het volgende:

Ik zit hier met een ziekig vrindje naast me, hij wordt zo wel heel knuffelig!
Zieke mannen stellen zich altijd aan
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:52 schreef ColdFeet het volgende:

Een stel bezopen studenten heeft vannacht onze auto gemolesteerd. Ruit kapot, bedrading van het stuur kapotgetrokken en op het dak staan stampen.
Hopen dat de verzekering het dekt inderdaad...
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:23 schreef Tamashii het volgende:
Mag ik hier eigenlijk ook posten als ik op ongeveer hetzelfde gewicht wil blijven en er het liefst ietsjes af wil hebben?
Van mij mag je
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 09:44 schreef Daph_ het volgende:

Hoe gaat het met jou?
Niet geweldig, maar misschien heb ik wel gewoon een quarterlife crisis ofzo
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_73486123
PF-bitchfight-tvp.
  Vis een optie? donderdag 8 oktober 2009 @ 14:26:37 #25
70532 loveli
N
pi_73486456
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef Merel het volgende:
Niet geweldig, maar misschien heb ik wel gewoon een quarterlife crisis ofzo

crap in = crap out
pi_73486860
bitchfight-tvp!

oh, Maria?! Heb je al naar York gekeken?
Ja doei.
pi_73486899
Lijstje:

B: 2 bruine boterhammen met sesampasta en slankie kaas( net rubber, bah)
T: 2 muesli repen

Meh
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:45:13 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73487081
Ik heb gekeken naar York ja! Maar daar hebben ze niet echt vakken die me aanspreken Ik ben echt heul kieskeurig geloof ik

*aai SDB* *voert soep*
pi_73487166
CF, wat kut! .

Ik zit te wachten tot m'n huisgenootje thuiskomt met de Australiër die ze in Canada heeft ontmoet. Ze is 'm van het vliegveld halen, ik vind het echt spannend. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73487357
Het goede nieuws is dat de verzekering alles vergoedt, zonder no-claimgezeik. Pfoe.
Niet dat er geen geld is om de auto te repareren, maar ik zou het zoooo kut vinden om mijn spaarcentjes moeten uitgeven aan zo'n lullig iets

Maar toch hoop ik nog heel hard dat ze het op de daders kunnen verhalen
pi_73487526
Gelukkig, CF! Wel echt heel lullig!

PF, ook ik ben nu nieuwsgierig .

Verder is dit alleen een snelle tvp, val om van de slaap eigenlijk (zit constant te gapen hier), maar moet echt nog even verder aan de studie enzo.

Daag!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:02:35 #32
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73487661
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
Het goede nieuws is dat de verzekering alles vergoedt, zonder no-claimgezeik. Pfoe.
Niet dat er geen geld is om de auto te repareren, maar ik zou het zoooo kut vinden om mijn spaarcentjes moeten uitgeven aan zo'n lullig iets

Maar toch hoop ik nog heel hard dat ze het op de daders kunnen verhalen
heb jij je rijbewijs nu al??
pi_73489712
Helaas. Moet er weer eens mee gaan beginnen

Mijn lijst voor vandaag:
O: bakje perzikenyoghurt/magere yoghurt
L: restant bobotie met een piezeltje rijst, wat chutney en een banaan
T: handje walnoten
T: banaan
S: pilates
D: friet
T: wijn
pi_73489724
zure matten
Ja doei.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:04:39 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73489815
Wat is dat toch ongelooflijk kut CF!

WEEKEND
O: magere yogurt met mandarijn
T: boterham achterham
T: appel
T: rauwe worteltjes
T: halve komkommer
T: cup a soup kerrie
L: Kom koninginnesoep met 2 boterhammen achterham, glas halvolle melk
T: peer
T: tomaat
T: boterham achterham
T: blokje choco
D: Kom eigengemaakte champignonsoep met gehaktballetjes
2 pitabroodjes met veel sla en eigengemaakte kipshoarma met eigengemaakte knoflooksaus..

Veel !
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73489891
een vlugge teeveepee... nog steeds druk, en nu 5 dikke boeken voor de neus in de valsche hoop dat ik er iets van ga opsteken om uit mn zwarte schrijfgat te kruipen...

Kwak
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:09:02 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73489984
TVP.

Leuke dag gehad vandaag. Voor het eerst bij Havo 2 gekeken en dat is echt een schattig klasje. Veel leerlingen met CI en eentje wil zelfs advocate worden .

Nu eens bijlezen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:11:51 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73490080
lijstje tot nu toe:

O: grote kom muesli met appel en kiwi en magere yoghurt
T: mueslireep
T; paar dropjes
L: pannenkoeken
D: ik denk rode-wijn-spaghetti met walnoten en peterselie, met wat salade ernaast..)
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:12:59 #39
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_73490116
Hey Vik, wat voor model CI heb jij? Ik stap eind oktober over op het Freedom model . Ik heb mijn huidige nou bijna 5 jaar.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:14:28 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73490177
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:12 schreef Muis006 het volgende:
Hey Vik, wat voor model CI heb jij? Ik stap eind oktober over op het Freedom model . Ik heb mijn huidige nou bijna 5 jaar.
Ik heb de Harmony van Advanced Bionics .
Jij hebt toch geen CI? Of maakt Nuclear ook ABI's?

Zal vast wennen zijn, een nieuwe processor!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:15:48 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73490233
PF moet trouwens écht eens ophouden met ons nieuwsgierig te maken om er vervolgens vandoor te gaan . Dit is al de zoveelste keer.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:17:58 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73490303
Lijstjes!

Gisteren:
O: volkorenbroodkaastosti
L: biologische mueslireep
T: domtorentje-chocolaatje
D: (en nou komtie ) voor: empanadaatje en stukje brood met kruidenboter, hoofdgerecht was steak (lomo de cuadril geloof ik) met wat patatjes en salade, na was ijs met dulce de leche. En twee cola erbij!

Vandaag:
O: volkorenbroodkaastosti (ik ben echt verknocht de laatste tijd )
T: beker melk
L: twee sneetjes met biefstukworst
T: bakje special k met melk
D: beats me!
S: Zumba
pi_73490350
biefstukworst Nom!!

Wij eten vandavond nasi met kip en pittige saus

Ben daarstraks even naar het winkelcentum hier geweest, ben 30/45 minuten weggeweest maar vond het best vermoeiend..
pi_73490440
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
PF moet trouwens écht eens ophouden met ons nieuwsgierig te maken om er vervolgens vandoor te gaan . Dit is al de zoveelste keer.
Sorry ik dacht dat het wel duidelijk was

Een discussie die heel schandalig was. Neem aan dat niemand op de exacte inhoud zit te wachten? Er staan namelijk al voorbeelden in het vorige topic.

Plus, ik ga na zo een incident meteen maatregelen treffen. Zo ver ben ik nu al wel
pi_73490461
Maar als er nog vragen zijn wil ik ze best beantwoorden hoor, ik ben de moeilijkste niet!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:24:07 #46
148689 Muis006
pi_73490505
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb de Harmony van Advanced Bionics .
Jij hebt toch geen CI? Of maakt Nuclear ook ABI's?

Zal vast wennen zijn, een nieuwe processor!
Nee hij is van Nucleus, maar de buitenkant schijnt overeen te komen met een CI. Er zitten allemaal gave nieuwe standen op, anti-ruis en gerichte speaker enzo dus het zal wel wennen zijn. Ik ben benieuwd overzetten duurt maar 1.5 uur!
  Vis een optie? donderdag 8 oktober 2009 @ 16:24:23 #47
70532 loveli
N
pi_73490513
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Sorry ik dacht dat het wel duidelijk was

Een discussie die heel schandalig was. Neem aan dat niemand op de exacte inhoud zit te wachten? Er staan namelijk al voorbeelden in het vorige topic.

Plus, ik ga na zo een incident meteen maatregelen treffen. Zo ver ben ik nu al wel
Blijkbaar wel
crap in = crap out
pi_73490571
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Blijkbaar wel
*F5* *F5* *F5* *F5* *F5* *F5* *F5*
pi_73490667
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Blijkbaar wel

Wat een lieverds zijn jullie ook.

Ik heb dus een coach, maar ieder gesprek loopt uit op een soort conflict. En dat begrijp ik niet zo goed, want mondeling ben ik heel vaardig

Het lijkt echt alsof zij het op mij heeft voorzien... (En dit is niet mijn interpretatie!)

Ik had een afspraak gemist, dit heb ik doorgegeven VOORDAT ik de afspraak zou missen. Niet ruim van te voren, maar wel zodat zij niet heeft hoeven wachten. Ik accepteerde dat mijn kans voorbij was, volgende keer zorg ik dat ik er ben en klaar. Ja toch?

Naar mijn inziens was het gesprek al afgerond..

Wilde zij de diepere betekenis en verklaring doorgronden van mijn absence. En waarom ik niet van te daags voren had gemeld dat ik door een onvoorziene omstandigheid mijn afspraak had gemist.

Toen vroeg ik haar of ze wel wist wat een onvoorziene omstandigheid was...

En ze bleef maar zeiken en zuigen en ik bleef ZO beleefd.

Dus ik zei: Ik heb nu alles gezegd wat ik wil zeggen, ik ben eigenlijk wel klaar met dit gesprek.

En toen zei ze: O ik had het idee dat je het er niet mee eens was en door wou blijven praten.

En zo ging het nog heeel lang door. En dit was allemaal na het eerdere voorval !
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:38:12 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73490945
Hoi!

CF: das mooi klote!!

Cycling: sober van pink in de bimbo jones remix idd

Doei!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:13:36 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73492090
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:24 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nee hij is van Nucleus, maar de buitenkant schijnt overeen te komen met een CI. Er zitten allemaal gave nieuwe standen op, anti-ruis en gerichte speaker enzo dus het zal wel wennen zijn. Ik ben benieuwd overzetten duurt maar 1.5 uur!
Kewl .

Cyborg hi five .

O die kinderen uit het klasje van vandaag hadden een heleboel vragen aan mij. De vingers bléven maar omhoog gaan! .
Geweldig vond ik dat, want dat heb ik nog niet meegemaakt op deze school. De meeste leerlingen zijn vrij afstandelijk.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:15:01 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73492138
Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: boterham met paté + gebakachtig iets met appel, muesli, rozijnen (stagedocent was jarig geweest) + banaan
T: twee boterhammen met paté
T: citroendropijsje
D: kip en paprika en ui van de grill
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:26:02 #53
148689 Muis006
pi_73492527
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kewl .

Cyborg hi five .

O die kinderen uit het klasje van vandaag hadden een heleboel vragen aan mij. De vingers bléven maar omhoog gaan! .
Geweldig vond ik dat, want dat heb ik nog niet meegemaakt op deze school. De meeste leerlingen zijn vrij afstandelijk.
Wat leuk het lijkt me ook zo leuk dat ze naar je kunnen 'opkijken', dat je als voorbeeld kan dienen voor ze.
pi_73493577
Dames, er mag gefeliciteerd worden. . Heb vandaag met de huisbaas kennisgemaakt, en hij wil het huis aan ons gaan verhuren. .
pi_73493645
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Graftakkekut*******
Een stel bezopen studenten heeft vannacht onze auto gemolesteerd. Ruit kapot, bedrading van het stuur kapotgetrokken en op het dak staan stampen.

Mijn humeur, wat doe je
Wat een sukkels . Wel mooi dat het vergoed wordt, maar toch, hoe verzin je het om dat even te doen?

Klinkt als een lekker mens PF .

@Viking: wat leuk dat ze zo geinteresseerd waren!

En Merel vroeg gister hoe het met me ging: nou op zich wel prima. Ben druk met school, baantje, fotografie en tussendoor nog een hele zooi afspraken met vrienden. Soms een beetje té druk, maar wel leuk .

Zo en nu ben ik echt op. Trein had kwartier vertraging vanmorgen (en ik moest ook weer terug, op tijd terug zijn want ik kan het niet maken te laat te komen in een les waar ik zelf een van de docenten ben, dus hele tijd in uni superonrustig geweest omdat ik bang was het niet te redden), werkcollege, werken (was druk, veel meer leerlingen dan de bedoeling en ze hadden veel vragen) en nu zit ik eindelijk een paar minuten. Kan ik zo weer huiswerk gaan maken, want komend weekend weer weg .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73493656
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dames, er mag gefeliciteerd worden. . Heb vandaag met de huisbaas kennisgemaakt, en hij wil het huis aan ons gaan verhuren. .
Gefeliciteeeeeerd Hehe eindelijk mag het
pi_73493689
Ja ik zal nog eens een heel verhaal typen !
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:06:18 #58
331 Merel
Be here now.
pi_73493745
quote:
Het is allemaal ook niet dramatisch hoor, maar als ik zou zeggen "oooooh het gaat zooooo goed met me" dan zou ik gewoon liegen. Ik zou gewoon blij moeten zijn met wat ik heb, maar ik heb constant zo'n onrustig gewoon dat er dingen anders moeten: baan, liefde, huis, hobby's. Maar dat heeft iedereen wel eens toch?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_73493769
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:04 schreef P.F het volgende:
Ja ik zal nog eens een heel verhaal typen !
Ik heb het gelezen en ik was er benieuwd naar . Maar wat moet je dan nu doen? Je vindt die coach een oncompetent mens en de decaan ken je al van voeding (en daar ben je zo te horen bang voor?). Wat nu?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:07:07 #60
331 Merel
Be here now.
pi_73493778
DaD gefeliciteerd met je huis!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:09:05 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73493833
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen en ik was er benieuwd naar . Maar wat moet je dan nu doen? Je vindt die coach een oncompetent mens en de decaan ken je al van voeding (en daar ben je zo te horen bang voor?). Wat nu?
incompetent .

Hoei DaD! .

@ PF: ja ik heb het ook gelezen, maar ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Het klinkt als een enorm vaag, ongeloofwaardig verhaal (niet dat ik jou niet geloof hoor ). Maar ik vraag me in dat soort situaties altijd af wat de andere kant van het verhaal is .
Niet meer actief op Fok!
pi_73494013
D&D

CF

PF
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:16:50 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73494086
Net nog even teruggelezen. Wat balen zeg, CF! . Ik hoop dat ze kunnen achterhalen wie erachter zitten .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:17:32 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73494104
YAAAAAAY gefeliciteerd, DaD!! En vriendje van DaD! Woehoeee!
Ik denk trouwens dat ik al eerder es 'illegaal' voor je gejuicht heb mwehe! But who cares! Whoera!

PF: in dit soort gevallen is het veelal denk ik een geval van: je moet het ermee doen. Systemen en mensen kunnen soms onhandig in elkaar zitten, maar als zij het voor het zeggen hebben moet je je veelal 'buigzaam' opstellen ben ik bang Behalve als de incompetentie heel erg is, dan kan je een stapje hoger gaan klagen Maar in hoeverre dat wat uithaalt valt dan nog te bezien.
pi_73494255
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

incompetent .
Stom woord . En ik had het nog bijna dubbel fout .
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:22:45 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73494281
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Stom woord . En ik had het nog bijna dubbel fout .
Logische vervolgvraag: wat was de andere fout die je bijna gemaakt had dan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_73494352
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Logische vervolgvraag: wat was de andere fout die je bijna gemaakt had dan? .
Ik had er bijna incompent van gemaakt . En daarna wilde ik er een n extra inplakken .
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:26:52 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73494431
Ik baal trouwens stevig. Zou vanochtend m'n nieuwe laarzen aandoen: binnenzool helemaal los . Snap niet hoe dat kan. Ook de stiksels op de zolen gingen al wat los zitten, maar dat is niet zo gek, aangezien je op je zolen loopt (joh echt? )
Ik heb ze nog niet eens een maand en ik heb de bon nog, dus ik ga er dit weekend even mee terug. Hopelijk hebben ze die laarzen nog.
Niet meer actief op Fok!
pi_73495192
Dank jullie wel dames! .

Gaan we trouwens dit jaar ook weer Secret Santa doen? . Ik vond dat echt heel leuk vorig jaar!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:50:54 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73495228
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank jullie wel dames! .

Gaan we trouwens dit jaar ook weer Secret Santa doen? . Ik vond dat echt heel leuk vorig jaar!
I'm in .
Niet meer actief op Fok!
pi_73495419
voor Pf's verhaal; klinkt als een erg gezellige coach..

YAAAAAY voor DaD en vriendje van DaD

Enne, wat is 'secret santa doen'?
pi_73495490
Daph, vorig jaar hebben we lootjes getrokken (had PF geregeld volgens mij?) en toen moesten degenen die meededen een cadeautje sturen naar degene wiens lootje ze hadden, zonder te zeggen van wie het kwam natuurlijk. Was echt leuk!
pi_73495621
gefeliciteerd DaD!

en Secret Santa klinkt leuk!

lijstje:
O: havermout met banaan, pindakaas, lijnzaad
L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas, lightsalami, mosterd, 1x ei, extra light mayo en tomaat) +2x koffie met melk
D: ui, knof, paprika, tomaat, witte bonen in tomatensaus, tonijn en mais
T: ? yoghurt met druiven en muesli denk ik

ga eens even de kcal tellen, ik heb het gevoel dat ik een beetje weinig eet de laatste tijd..
pi_73495729
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

I'm in .
Ik ook . En dit jaar níet via bol.com met een verkoper die het boek kwijt is . Heeft iemand daarna ooit nog van Anneque gehoord?
pi_73495761
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

incompetent .

Hoei DaD! .

@ PF: ja ik heb het ook gelezen, maar ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Het klinkt als een enorm vaag, ongeloofwaardig verhaal (niet dat ik jou niet geloof hoor ). Maar ik vraag me in dat soort situaties altijd af wat de andere kant van het verhaal is .
Welk gedeelte is precies vaag? (Dan kan ik misschien opheldering geven)

Hm.. Ik heb 5 getuigen die het ook een meer dan bizare reactie van die vrouw...
pi_73495788
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat was van de deeltijdvariant!

Ik ben snel naar die van de voltijd gegaan en die vond het ook vaag! Maar die zei: misschien was het een grapje?

En toen zei ik "Ik heb haar nooit zien lachen, maar wie weet... "
pi_73495826
@ vik: mijn binnenzolen laten altijd los na een paar keer dragen (soms al de eerste keer) mijn zweetpootjes en de lijm van die zolen hebben nogal een wisselwerking geloof ik.

voor PF... soms moet je gewoon de incompetentie van iemand die autoriteit over je heeft accepteren, en proberen zo min mogelijk problemen met zo iemand te krijgen...denk ik...

ok, ik ga zo maar eens naar huis/de winkel. ik heb zo hard mn best gedaan deze week en gewoon NIKS nuttigs op papier gekregen. mn bureau ligt vol met dikke boeken, waar ik in gelezen heb en nu ben ik alleen maar nog meer de weg kwijt of eigenlijk niet, maar ik voel me weer een soort alsof ik aan t begin sta ipv dat ik al heel veel gedaan heb...

nu dikke stress voor concert morgen (als er iemand zin heeft: 20.15, herengrachtkerk leiden, herengracht 68 - het wordt echt práchtig!) maar ik geloof dat ik alles onder controle heb en alles tot 1 lijstje heb beperkt (wat moet er meegenomen, wat moet ik nog vragen aan mensen, wat moet ik ter plekke doen, welke mededelingen moet ik aan koor en orkest doen zodat alles soepel verloopt). ik hoop alleen in godesnaam op publiek...anders zijn we failliet na dit project
Kwak
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:05:50 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73495847
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ook . En dit jaar níet via bol.com met een verkoper die het boek kwijt is . Heeft iemand daarna ooit nog van Anneque gehoord?
Daar dacht ik dus ook meteen aan .

Regel: mensen die korter dan X weken meeposten hier mogen niet meedoen .

geintje hoor dit was echt een uitzondering volgens mij...
Niet meer actief op Fok!
pi_73495870
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
YAAAAAAY gefeliciteerd, DaD!! En vriendje van DaD! Woehoeee!
Ik denk trouwens dat ik al eerder es 'illegaal' voor je gejuicht heb mwehe! But who cares! Whoera!

PF: in dit soort gevallen is het veelal denk ik een geval van: je moet het ermee doen. Systemen en mensen kunnen soms onhandig in elkaar zitten, maar als zij het voor het zeggen hebben moet je je veelal 'buigzaam' opstellen ben ik bang Behalve als de incompetentie heel erg is, dan kan je een stapje hoger gaan klagen Maar in hoeverre dat wat uithaalt valt dan nog te bezien.
Ik ga een mailtje sturen dat de escalatie van vanmiddag totaaaal niet de bedoeling was omdat zij, mijn coach een heel belangrijk persoon voor mij is

Kan iemand het geslijm er dan in frotten ?
Ik kom nu niet verder dan: Je bent rot en zuur van binnen en je seksuele tekort en dat je man vreemd ging met de buurvrouw hoef je niet op mij af te reageren.
pi_73495900
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daph, vorig jaar hebben we lootjes getrokken (had PF geregeld volgens mij?) en toen moesten degenen die meededen een cadeautje sturen naar degene wiens lootje ze hadden, zonder te zeggen van wie het kwam natuurlijk. Was echt leuk!
Oja!

Heeft Co haar cadeau nog gehad??

En neen heeft nooit meer iets gehad

Ik vind het leuk om het weer te doen maar nu alleen met mensen die minimaal een half jaar posten
pi_73495952
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:05 schreef kwakz0r het volgende:
@ vik: mijn binnenzolen laten altijd los na een paar keer dragen (soms al de eerste keer) mijn zweetpootjes en de lijm van die zolen hebben nogal een wisselwerking geloof ik.

voor PF... soms moet je gewoon de incompetentie van iemand die autoriteit over je heeft accepteren, en proberen zo min mogelijk problemen met zo iemand te krijgen...denk ik...

ok, ik ga zo maar eens naar huis/de winkel. ik heb zo hard mn best gedaan deze week en gewoon NIKS nuttigs op papier gekregen. mn bureau ligt vol met dikke boeken, waar ik in gelezen heb en nu ben ik alleen maar nog meer de weg kwijt of eigenlijk niet, maar ik voel me weer een soort alsof ik aan t begin sta ipv dat ik al heel veel gedaan heb...

nu dikke stress voor concert morgen (als er iemand zin heeft: 20.15, herengrachtkerk leiden, herengracht 68 - het wordt echt práchtig!) maar ik geloof dat ik alles onder controle heb en alles tot 1 lijstje heb beperkt (wat moet er meegenomen, wat moet ik nog vragen aan mensen, wat moet ik ter plekke doen, welke mededelingen moet ik aan koor en orkest doen zodat alles soepel verloopt). ik hoop alleen in godesnaam op publiek...anders zijn we failliet na dit project
+ voor mij: ik ben beleefd gebleven en heb zelf maar het gesprek afgekapt
Ik kreeg helemaal vlekken voor mijn ogen en een trillende mondhoek (de bovenste, niet van huilen maar van kwaadheid, ik ben nog NOOIT zo boos geweest!!)
pi_73496071
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:08 schreef P.F het volgende:

[..]

+ voor mij: ik ben beleefd gebleven en heb zelf maar het gesprek afgekapt
Ik kreeg helemaal vlekken voor mijn ogen en een trillende mondhoek (de bovenste, niet van huilen maar van kwaadheid, ik ben nog NOOIT zo boos geweest!!)
ik zei ook niet dat je dat niet gedaan had meer dat het helaas zo is dat het soms moet...
Kwak
pi_73496110
Pff nog geen 1500 kcal vandaag, en dit is best een normale dag voor mij. Ik moet toch maar eens tussendoortjes gaan nemen, maar ik weet niet wat.. en ik vind het altijd zo'n gedoe om dingen mee te nemen en de meeste tussendoortjes die ik kan bedenken vind ik te ongezond
pi_73496142
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ga een mailtje sturen dat de escalatie van vanmiddag totaaaal niet de bedoeling was omdat zij, mijn coach een heel belangrijk persoon voor mij is

Kan iemand het geslijm er dan in frotten ?
Ik kom nu niet verder dan: Je bent rot en zuur van binnen en je seksuele tekort en dat je man vreemd ging met de buurvrouw hoef je niet op mij af te reageren.
hahaha PF
pi_73496149
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:07 schreef P.F het volgende:

[..]

Oja!

Heeft Co haar cadeau nog gehad??

En neen heeft nooit meer iets gehad

Ik vind het leuk om het weer te doen maar nu alleen met mensen die minimaal een half jaar posten
Ja! Ik heb meteen wat anders uitgezocht toen de verkoper na 3 maanden oid eindelijk kon vertellen dat ie het boek kwijt was .

Maar dan idd met mensen die op zn minst als een soort van regular gezien worden tegen die tijd, kunnen dus ook mensen zijn die nu net zijn gaan posten (tegen december zijn ze dan wel redelijk regular, als ze blijven posten tenminste ).
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:15:18 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73496174
Kwak: ik zal duimen voor joe!

Blurred: ehm, kwark, yoghurt, noten, fruit, zoiets?
pi_73496190
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik zei ook niet dat je dat niet gedaan had meer dat het helaas zo is dat het soms moet...

Nee ik dacht ook niet van niet
maar nog even voor de duidelijkheid.

Ik denk dat zij daardoor ook zo boos werd? Ze staat boven geschreeuw maar iemand die haar zinnen netjes blijft formuleren? Huh?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:19:41 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73496322
PF: ik weet niet hoe erg de escalatie was, maar wat je zelf aanvankelijk postte leek me wel goed (dat eerste stuk dus, niet het tweede )
Dus ehrm, "Ik heb het idee dat een meningsverschil wat uit de hand liep vanmiddag, wat uiteraard helemaal mijn bedoeling niet was. Ik hoop dat we dit meningsverschil verder achter ons kunnen laten, en op goede voet verder kunnen."
Zoiets? Ik ben er ook niet zo goed in want ik ga extremere vormen van meningsverschillen meestal uit de weg *heldin*
pi_73496380
Maria: yoghurt, fruit en noten (in mijn muesli) eet ik iedere dag als toetje, dat is namelijk net het enige tussendoortje dat ik altijd wél neem Ik zoek meer nog iets voor 's middags en het moet ook makkelijk mee te nemen zijn naar uni, dus dan valt knäckebröd met beleg ook af (dat eet ik vaak als tussendoortje als ik thuis ben).
pi_73496952
Oh dat klinkt best leuk! Is het dan zelf iets bedenken of wordt dat ook op een lijstje gezet? [/secretsantan00bie]
pi_73496976
Viking, ze weten wel wie het gedaan heeft, maar om dat te bewijzen is een tweede. Ik vrees dat ze er gewoon mee wegkomen

DaD'tje! Hiep hiep hoera Eindelijk geregeld! Super voor jullie (voor jou een eigen keuken en voor je mister een kleine atelierruimte, toch?).

En Blurretje, misschien moet je ook even over een zekere eet-gene heen? Ik vind het in het begin ook heel raar om bijv. soep mee te nemen en op te warmen, of zomaar ineens nootjes te gaan eten, maar het went En nu ben ik die collega die altijd warme happen met exotische geuren eet
pi_73497043
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
En Blurretje, misschien moet je ook even over een zekere eet-gene heen? Ik vind het in het begin ook heel raar om bijv. soep mee te nemen en op te warmen, of zomaar ineens nootjes te gaan eten, maar het went En nu ben ik die collega die altijd warme happen met exotische geuren eet
True Ik moest er ook aan wennen, nu ben ik de collega met de "yoghurt-trog"
pi_73497338
Daar heb je misschien wel gelijk in ja, ik heb het gevoel dat als ik iets meeneem dat het dan een sultana of evergreen oid moet zijn en daar houd ik helemaal niet van. Think outside the box! ik ga het proberen
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:44:49 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73497349
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:34 schreef Daph_ het volgende:
Oh dat klinkt best leuk! Is het dan zelf iets bedenken of wordt dat ook op een lijstje gezet? [/secretsantan00bie]
Ik deed vorig jaar niet mee, maar volgens mij moest je zelf iets bedenken wat je bij die persoon vindt passen. Leuk hč? . Ik ben benieuwd wat mijn secret santa voor mij gaat verzinnen .
Niet meer actief op Fok!
pi_73497396
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik deed vorig jaar niet mee, maar volgens mij moest je zelf iets bedenken wat je bij die persoon vindt passen. Leuk hč? . Ik ben benieuwd wat mijn secret santa voor mij gaat verzinnen .
Oh jee dan maar hopen dat je niet bijvoorbeeld een boek uitzoekt dat diegene al heeft Wel leuk ja!!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:46:17 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73497409
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:46:49 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73497434

Ik vind het een puik plan

En feli's voor DaD!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73497448
oh my, ik ben een stukje aan het lezen op een website van een of andere "voedingsdeskundige":
quote:
Ook werk ik mee aan mediche onderzoeken, mijn aandeel in het ondezoel is meestal wat de natuurgeneeskunst kan betekenen voor deze patiënten. Momeneteel werk ik mee aan een onderzoek over fibriologie.

Enkele andere onderzoeken waren candida, migraine, wip less, burn out syndroom en wat een een marathonschaatser tijdens de marathon bij -20 Celcius
hij kan wel een taal- en typecursusje gebruiken
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:47:09 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73497450
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Oh jee dan maar hopen dat je niet bijvoorbeeld een boek uitzoekt dat diegene al heeft Wel leuk ja!!
Een boek wordt het al niet, want het bedrag is niet zo hoog . Hoeveel was het ook alweer, vorig jaar?

@ Maria: dat ja. Of iets voorspelbaar potterigs .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:48:21 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73497493
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Blurred86 het volgende:
oh my, ik ben een stukje aan het lezen op een website van een of andere "voedingsdeskundige":
[..]

hij kan wel een taal- en typecursusje gebruiken
Wat een drama .

Ik moest laatst voor school ook een tekst lezen met raar lopende zinnen. Snap niet dat de docenten zo'n tekst opgeven. Maar zij zien het ws niet eens ofzo .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:48:28 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73497499
Ik zou Vik gewoon routebeschrijvingen sturen vanuit Groningen naar alle IKEA's in Nederland.
pi_73497510
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een boek wordt het al niet, want het bedrag is niet zo hoog . Hoeveel was het ook alweer, vorig jaar?

Ah okee.. Nou ins en outs komen binnenkort wel denk ik?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:49:47 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73497547
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou Vik gewoon routebeschrijvingen sturen vanuit Groningen naar alle IKEA's in Nederland.
.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:51:53 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73497631
Sorry Vik
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:55:46 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73497780
Ahstillwuvyoovikkert!
pi_73498286
Een mega-verpakking Linera-pate krijgt ze van mij
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:12:10 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73498405
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
Een mega-verpakking Linera-pate krijgt ze van mij
Zullen we nu even iemand anders tot het object van grapjes maken? .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:12:49 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73498433
* Viking84 voegt heel sneaky een Milka reep toe aan haar lijstje .
Niet meer actief op Fok!
pi_73498527

CF, dat is kut! Mooi dat de verzekering alles wel vergoedt...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:17:47 #110
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73498629
Blurred, als je kleinverpakking jam/hagelslag of wat er ook maar is in kleinverpakking aan beleg, dan kun je gewoon je crackers ter plekke smeren.
Wat about fruit?? Rauwe wortels?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:18:03 #111
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73498638
Hoe zijn jullie er eigenlijk achtergekomen wie het gedaan heeft CF?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:23:51 #112
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73498885
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Blurred, als je kleinverpakking jam/hagelslag of wat er ook maar is in kleinverpakking aan beleg, dan kun je gewoon je crackers ter plekke smeren.
Wat about fruit?? Rauwe wortels?
Volgens mij is dat er alleen van zoet beleg? En daar houd ik dan weer net niet van. Sorry ik ben moeilijk
Fruit eet ik al 2x per dag en dat vind ik wel voldoende eigenlijk, rauwkost/simpele salade is dan wel weer een idee, ik denk dat ik dat ga doen (al voegt dat weer niet zo veel kcal toe, maar goed het is een begin).
pi_73499037
Nee, vorig jaar moesten we wel een lijstje inleveren! Of in ieder geval iets met je interesses, lievelingskleuren, etc.

Alleen Vik hoeft dat dus niet. .

Oh, en het bedrag vorig jaar was volgens mij 15 euro inclusief verzenden.

[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 08-10-2009 20:47:58 ]
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:45:51 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73499624
Ja Blurred,wat ben je moeilijk
Vreet eigenlijk de hele dag

Een gekookt ei mee?
Smeerkaas mee?
Geschaafde plakjes kaas mee?
Tomaat?
Zakje cup a soup?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:49:07 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73499767
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

Alleen Vik hoeft dat dus niet. .

Jij ook niet. Iets met een nieuw huisje enzo .

Vorig jaar waren puppelsokken helemaal hot. Maar ja, nu is nog maar 25 % van de puppels over hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_73499892
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vorig jaar waren puppelsokken helemaal hot. Maar ja, nu is nog maar 25 % van de puppels over hier .
Maar ik ben heel kieskeurig over wat ik in m'n nieuwe huisje wil hoor. .
pi_73500221
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Blurred86 het volgende:
Hoe zijn jullie er eigenlijk achtergekomen wie het gedaan heeft CF?
De buren hadden die jongens op de auto's zien lopen, ze wonen er in de buurt. Dus die gasten weggejaagd, politie gebeld en gemeld en gaan slapen.
Nou ja, toen de volgende ochtend ruiten waren ingetikt en kabels gesloopt enzo, was het wel een soort duidelijk wie dat had gedaan Maar dat kunnen ze dus niet bewijzen.
pi_73500257
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het waren er toch 5

Blurred, avocadootje door je salade?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:02:47 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73500354
Ik ga een motie indienen bij het Ministerie van Forumzaken wegens een zwaar tekort aan Puppels binnen dit topique. Gaarne per omgaande enkele Puppels toezenden, al dan niet in bezit van sokken.

Het was wel tof geweest als je buren foto's hadden gemaakt CFert! Maarja kan me voorstellen dat je daar pas achteraf aan denkt...

Ik heb M&Ms!
pi_73500434
Ik vind het al best wat dat ze die gasten van de auto's hadden gejaagd en de politie gebeld Natuurlijk waren foto's wel erg makkelijk geweest, maar ik kan het ze echt niet kwalijk nemen!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:07:21 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73500519
Oh dat bedoel ik ook niet hoor! Ik vind het idd tof dat ze er iets aan gedaan hebben! Ik bedoel meer dat het NET GOED was geweest voor die bezopen aarsraggen als ze met hun snuit op de kiek hadden gestaan, met bijvoorbeeld jullie zijspiegel aan hun grote teen bungelend.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:10:07 #122
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73500643
Ik zou denken dat een ooggetuige ook bewijs is? maar ik heb er duidelijk geen verstand van

Ik ontdek net dat ik 551 recepten in mijn foodgawker favorieten heb staan, die wil ik allemaal nog een keer maken
pi_73500703
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:10 schreef Blurred86 het volgende:
Ik zou denken dat een ooggetuige ook bewijs is? maar ik heb er duidelijk geen verstand van

Ik ontdek net dat ik 551 recepten in mijn foodgawker favorieten heb staan, die wil ik allemaal nog een keer maken
Maar er zijn geen ooggetuigen van het intikken van de ruiten enzo, alleen van het stampen op de daken.

Nou ja. De politie gaat er nog wel mee aan de slag. Voor zo'n slaperige stad is het best een gebeurtenis
pi_73500713
O: Cruesli met melk
T: Evergreen + appelsap
L: Pepsi max + zakje kruidnoten met chocolade
T: Heel veel water
A: Sperzieboontjes met aardappeltjes.

Maar ben wel echt gezwicht voor veel chocoladekruidnoten. Morgen weer betere dag + morgen sporten.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_73500797
Ben je vegetarier, Tamashii?

Wat heb je weinig gegeten vandaag! Was dit echt alles? Hoeveel is "veel kruidnoten"?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:21:17 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73501102
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het waren er toch 5

Blurred, avocadootje door je salade?
Nee? Co, Greys, Vivi, SHE.

O ja, Kim hoorde er ook nog bij . 20 % over dan .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:22:56 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73501185
Muuu, waarom altijd als ik het druk heb ivm studie-deadlines gooi ik een glas sap/limo/thee/weetikwat om En dan ligt mn bureau weer zodanig vol meuk dat ik een half jaar bezig ben het schoon/droog te maken

Damn mijn onhandigheid.
pi_73501299
Maria, je hebt nu 20 minuten gehad om M&M's te eten, of je nu de zak weer weglegt Je wordt veel te hyper van cacao en suiker
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:27:56 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73501460
Jamaar zo ben ik standaard! En ik was net geen M&Ms aan het eten maar limo aan het dweilen en documenten aan het redden van een waterige ondergang
pi_73501723
vergeet ik helemaal DaD te feliciteren

jeeeeej

dit vind ik een leuk filmpje

ik zie PF wel zo'n mooi verhaal uit de kast toveren. of maria. of muis. als t erop aan komt.
Kwak
pi_73502248
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je vegetarier, Tamashii?

Wat heb je weinig gegeten vandaag! Was dit echt alles? Hoeveel is "veel kruidnoten"?
Hihi, echt HEEL veel kruidnoten. Je hebt van die zakjes van de hoogvliet. Zeg maar een zo'n heel zakje. En ik had vandaag gewoon een vreetkick door die pepernoten, normaal haal ik ze nooit.
En ik ben part time vegetariër. Ik hou niet van heel veel vlees en eet het ook liever niet, maar soms moet je wel omdat we bijna nooit vleesvervangers in huis hebben.
pi_73502310
Ik zag dat filmpje bij DWDD vandaag kwak, inderdaad heel grappig

Wat zijn puppels? Dat secret santa idee lijkt me wel heel leuk!

En CF, heel kut, wie doet nou zoiets?
pi_73502341
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73502657
hoi!

tvp zou ik bijna zeggen, maar die had ik al ben vooral aangeschoten geloof ik
Ja doei.
pi_73503572
@ tamashii: ik denk dat je minder last van trek in zoet zou hebben als je wat meer zinnige voeidngsstoffen at overdag... geen vruchtensapjes en evergreens (loze suikers, krijg je vreethonger van) maar boterhammen met pindakaas, of kipfilet, of 30+ kaas, of hummus, of nou ja noem maar op. zuivel is ook een goeie vuller. en nootjes!
Kwak
pi_73503697
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef kwakz0r het volgende:
@ tamashii: ik denk dat je minder last van trek in zoet zou hebben als je wat meer zinnige voeidngsstoffen at overdag... geen vruchtensapjes en evergreens (loze suikers, krijg je vreethonger van) maar boterhammen met pindakaas, of kipfilet, of 30+ kaas, of hummus, of nou ja noem maar op. zuivel is ook een goeie vuller. en nootjes!
Dankjewel voor de tip! Ik heb vroeger een dieetist gehad die ongeveer hetzelfde zei. Maar weetje soms heb je hier zooooveel behoefte aan. En ik probeer het echt te verbeteren, soms eet ik als lunch twee boterhammen met vleessalade of grillworst of kaas! Maar dat is eigenlijk echt maar soms, omdat ik sochtends niet de tijd heb het klaar te maken.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:18:43 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73503809
Mijn briljante lijstje

O: 1 krentebol
T: 1 gebakje: bosvruchtenbavarararoraorois
L: 1 croissant, bakje perzikkwark, mini-loempia, broodje met komijnekaas
T: -
L: restje lasagne

Evenementje van het werk met een verzorgde lunch

Morgen tandarts, dus dan kan ik niet eten, dat scheelt weer
pi_73503924
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn briljante lijstje

O: 1 krentebol
T: 1 gebakje: bosvruchtenbavarararoraorois
L: 1 croissant, bakje perzikkwark, mini-loempia, broodje met komijnekaas
L: restje lasagne

Evenementje van het werk met een verzorgde lunch

Morgen tandarts, dus dan kan ik niet eten, dat scheelt weer
zeg mevrouw muts die lunch kon er best bij vandaag, met je magere lijstjes met weinig zinnigs erop van de afgelopen week... wel gķed eten he?
Kwak
pi_73503986
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:16 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dankjewel voor de tip! Ik heb vroeger een dieetist gehad die ongeveer hetzelfde zei. Maar weetje soms heb je hier zooooveel behoefte aan. En ik probeer het echt te verbeteren, soms eet ik als lunch twee boterhammen met vleessalade of grillworst of kaas! Maar dat is eigenlijk echt maar soms, omdat ik sochtends niet de tijd heb het klaar te maken.
's avonds albvast smeren en in de koelkast leggen
je kwam uit een gezin waar eetproblematiek voorkwam toch? ik denk dat t heel belangrijk is dat jij voldoende eet, en dan gezond, dus niet proberen weinig te eten en dan dus maar evergreens en andere suikervolle troep waardoor je een eetkick krijgt.

je hoeft niet echt af te vallen, dan kun je dat mooi bereiken door gezond te gaan leven... je hoeft immers niet belachelijk weinig te eten enzo!
Kwak
pi_73504060
@Tamashii: Wat eet je dan normaal als lunch? Als je dus geen tijd hebt brood te maken, maar ook niet zwicht voor kruidnootjes?

@Blurred: Gooi wat noten door je salade! Lekker, gezond, puur natuur

@CF: Pfth, geen ooggetuigen van 't intikken. Ja, d'r kwamen toevallig nog anderen langs die dát net gedaan hebben

Uiteindelijk lijstje:
O: Banaan, tosti
T: Appel
L: 2 boterham kipfilet, blikje tonijn
D: Roerbakgroente met kipfilet
T: 1/2 komkommer
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:26:02 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73504142
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

zeg mevrouw muts die lunch kon er best bij vandaag, met je magere lijstjes met weinig zinnigs erop van de afgelopen week... wel gķed eten he?
Valt toch best wel mee?

Ben nog nootjes vergeten voor vandaag.
pi_73504310
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:24 schreef Dendrietje het volgende:
@Tamashii: Wat eet je dan normaal als lunch? Als je dus geen tijd hebt brood te maken, maar ook niet zwicht voor kruidnootjes?

Eh, eigenlijk niks. Mis het ook niet ofzo. Ik eet nooit zoveel. Maar ik hou heel erg van zoet, niet normaal!! Gaan soms wel eens 2 grote Milka repen in het weekend doorheen. Of boterhammen met chocoladepasta. Maar ik wil gezonder gaan leven en daardoor iets afvallen.
pi_73504374
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Valt toch best wel mee?

Ben nog nootjes vergeten voor vandaag.
kweenie, ik zie volgens mij vaak 1 boterham en 1 appel en een beetje zuivel soms 2 crackers of een krentenbol ofzo. en dan vaak salades als avondeten, en"restjes" dit of dat of "een beetje" dit of dat... en vaak "morgen balansen" als je 1 ongezond dingetje gegeten hebt...

maar misschien zie ik het gewoon verkeerd hoor!! heb ik toevallig een paar gekke lijstjes gezien (enneh, ik kan er zelf wat van hoor, mijn lijstjes slaan pas echt als kut op dirk de afgelopen weken)
Kwak
pi_73504444
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:30 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Eh, eigenlijk niks. Mis het ook niet ofzo. Ik eet nooit zoveel. Maar ik hou heel erg van zoet, niet normaal!! Gaan soms wel eens 2 grote Milka repen in het weekend doorheen. Of boterhammen met chocoladepasta. Maar ik wil gezonder gaan leven en daardoor iets afvallen.
je kan nooit afvallen als je zo weinig eet, echt niet... misshcien kun je eens op www.voedingscentrum.nl kijken voor de aanbevolen hoeveelheden eten voor gezonde mensen?

het feit dat je lunch niet mist betekent niet dat je lijf geen eten nodig hebt... je hongergevoel klopt ws. gewoon niet echt meer omdat je altijd veel te weinig eet...
Kwak
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:32:41 #145
331 Merel
Be here now.
pi_73504448
Trusten allemaal

En voor wie zin heeft in wat melodrama om de dag lekker mee af te sluiten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Merel op 08-10-2009 22:40:22 ]
pi_73504671
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef Merel het volgende:
Trusten allemaal

SPOILER
Echt rot voor je! Maar je bent sterker dan je denkt,
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73504712
Sterkte Merel.

En kwakz0r, waarom kun je dan niet afvallen? Want ik kom zeker niet aan.
pi_73504937
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Tamashii het volgende:
Sterkte Merel.

En kwakz0r, waarom kun je dan niet afvallen? Want ik kom zeker niet aan.
omdat je lijf gewend is aan zo weinig eten. je verbrnading is langzaam. om af te vallen moet je dan dus idd. nķg minder gaan eten dan nu. dat is ten eerste niet gezond, en ten tweede niet vol te houden. ooit moet je weer normaal gaan eten, en dan kom je aan... enige gezonde oplossing is om nu langzaamaan wat meer en gezonder te gaan eten, tot je normale hoeveelheden eet (zeker omdat je nog zo jong bent kan dat nog heel goed en is het bovendien extra belangrijk!) en dan af te vallen door een beetje meer te bewegen.

je bent nog erg jong toch? nu kan je lijf nog bijna alles hebben! daarom is t extra belangrijk om nu een gezonde basis te leggen...

maar goed, ik ben alweer uitgepreekt.
Kwak
pi_73504981
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef Merel het volgende:
Trusten allemaal

SPOILER
he bah. wat is mcsex toch een eikel! (vanuit het oogpunt van jouw ruimhartig beschermende medeslankies dan he)
voor jou
Kwak
pi_73505072
Ik vond jullie zo stil.........is er gewoon al lang een nieuw topic. Even lezen............
pi_73505141
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

omdat je lijf gewend is aan zo weinig eten. je verbrnading is langzaam. om af te vallen moet je dan dus idd. nķg minder gaan eten dan nu. dat is ten eerste niet gezond, en ten tweede niet vol te houden. ooit moet je weer normaal gaan eten, en dan kom je aan... enige gezonde oplossing is om nu langzaamaan wat meer en gezonder te gaan eten, tot je normale hoeveelheden eet (zeker omdat je nog zo jong bent kan dat nog heel goed en is het bovendien extra belangrijk!) en dan af te vallen door een beetje meer te bewegen.

je bent nog erg jong toch? nu kan je lijf nog bijna alles hebben! daarom is t extra belangrijk om nu een gezonde basis te leggen...

maar goed, ik ben alweer uitgepreekt.
Neenee, dankjewel juist. Dit is wel ongeveer precies wat de diëtist zegt.
Maarja, ik zal morgen eens kijken of ik de hele dag gezond kan doen en normaal kan eten. Maar sowieso savonds gaat het dan fout want dan eten we patat.
pi_73505254
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Neenee, dankjewel juist. Dit is wel ongeveer precies wat de diëtist zegt.
Maarja, ik zal morgen eens kijken of ik de hele dag gezond kan doen en normaal kan eten. Maar sowieso savonds gaat het dan fout want dan eten we patat.
dat moet je niet meteen denken dan he? dat t toch sowieso fout gaat omdat je s avonds patat eet! van een keertje patat eten is nog nooit iemand dik geworden...

als je maar niet de hele dag denkt: maakt niet uit wat ik doe, ik eet toch vanavond patat dus deze dag is al verpest.
elke eetkeuze die je maakt kan twee kanten op: een betere of een slechtere keuze. en hoe meer betere keuzes je maakt, hoe gezonder je leeft. dus die ene keer patat s avonds, of een keer iets lekkers, das niet erg, als je dan maar niet ál je keuzes die dag meteen weggooit. das nergens voor nodig!

t is denk ik vooral voor jonge meiden belangrijk om een goeie relatie met eten te hebben, en goed en genoeg te eten. (zegt zij die al sinds haar zevende weet dat ze te dik is en dus al 21 jaar 19 jaar op dieet is in meer of mindere mate.)
Kwak
pi_73505496
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ah alleen al om deze post doe ik mee, en hoop ik dat ik jou krijg, dan ga ik op zoek naar het allerpotterigste en voorspelbaarste dat ik kan vinden en dan doe ik een kopie van jouw post erbij
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:00:07 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73505572
Nou vraag ik me af wat voor voorspelbaar potterigs je kan kopen
Een houthakkersblouse? Een tuinbroek? Een bloempot om kapsel mee te knippen? Die mega-cheesy poster van die twee zoenende wieven die al jaren via o.a. large te koop is?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:00:55 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73505605
En een smakkerd voor Merel! Goed dat je zo sterk bent
En ik hoop voor meneer Shmecks dat ie een vrije relatie heeft anders is ie echt een Penis Eersteklas
  Vis een optie? donderdag 8 oktober 2009 @ 23:01:20 #156
70532 loveli
N
pi_73505617
Ik meld me ook aan voor Secret Santa. Achteraf baalde ik vorig jaar dat ik niet meedeed. Had het toen wel druk, maar een cadeautje tussendoor op de bus doen is best haalbaar.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 8 oktober 2009 @ 23:03:46 #157
70532 loveli
N
pi_73505691
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou vraag ik me af wat voor voorspelbaar potterigs je kan kopen
Een houthakkersblouse? Een tuinbroek? Een bloempot om kapsel mee te knippen? Die mega-cheesy poster van die twee zoenende wieven die al jaren via o.a. large te koop is?
Die kan ik wel gratis regelen denk ik, een vriend van me gaat 'em wegdoen
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 8 oktober 2009 @ 23:04:47 #158
70532 loveli
N
pi_73505727
En die egotrippende penis eerste klas moet z'n bek houden.
crap in = crap out
pi_73505790
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:04 schreef loveli het volgende:
En die egotrippende penis eerste klas moet z'n bek houden.
dit gaat over mc Sex van Merel? of over die vriend?
pi_73505908
en voor Merel: wat een sukkel met zn tegenstrijdige berichten, aan de ene kant nog wel ff dat lijntje tussen jullie aanhouden door contact te zoeken en te zeggen dattie aan je denkt, maar aan de andere kant wel benadrukken dat hij een vriendinnetje heeft.. zulke slappe zakken wil je niets mee te maken hebben! jij verdient beter! Zo
  Vis een optie? donderdag 8 oktober 2009 @ 23:11:45 #161
70532 loveli
N
pi_73505970
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:06 schreef cyclechick het volgende:

[..]

dit gaat over mc Sex van Merel? of over die vriend?
McSex.
crap in = crap out
pi_73505976
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]
SPOILER
Ik moest echt genant hard lachen om dit toch wel flauwe grapje

Tot nog toe: CF, wat een kloothommels zeg!
PF: herkenbare reactie op onrechtvaardigheid, ik word dan ook altijd überbeleefd en ga heel formeel doen. Waarschijnlijk mega-irritant. En:
DaD: voor jullie nieuwe huisje!!

nu verder lezen.
  Vis een optie? donderdag 8 oktober 2009 @ 23:14:09 #163
70532 loveli
N
pi_73506061
En nu bedtijd. Vandaag was mijn weekend, morgen moet weer ik vol aan de bak. Had het nog niet officieel gemeld geloof ik, maar ik ben met een cursus begonnen waar ik een weekend per maand mee zoet ben. Zondag kom ik weer bovendrijven, hoop ik.
crap in = crap out
pi_73506164
Wow Loveli, dat lijkt me best druk, en een opoffering. ik kan me nog wel herinneren dat iemand twijfelde of ze een cursus zou gaan volgen, was jij dat ook?

oohh en voor DaD en het huisje!

en Pf, ik vind het knap dat je zo rustig bent gebleven. R.E.S.P.E.C.T. :

Ik kreeg net 'n smsje van Mr mindfullness dattie graag bij mij wil slapen. Dat kan niet, want vroeg op enzo, maar leuk om te lezen
  Vis een optie? donderdag 8 oktober 2009 @ 23:20:05 #165
70532 loveli
N
pi_73506267
Zou goed kunnen, ik twijfel nu niet meer En yay for Mindfullness.
crap in = crap out
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:21:58 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73506324
That's settled, Loveli is Viking's Secret Santa

Co: ik ben ook met grote regelmaat heel flauw

Succes met de cursus loveli, bikkelt!

Ah MrMindfullness is dus nog wel tof?
pi_73506407
hoi!

te veel bier!

Ja doei.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:25:07 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73506432
Merel, wat een kutsituatie
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:27:30 #169
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73506500
Mo

Kweet niet meer wat ik wilde zeggen

.........................

Oja,
DAD, van harte gefeliciteerd..

En secret santa?? Nee dank u
pi_73506619
en een knackebrod met brie..

of 2

Ja doei.
pi_73506637
Merel, wat zonde van McOL, daar was je toch wel behoorlijk weg van toch?? McSex is een kakkerlak. Zo'n onuitroeibaar beest. Wat een rotspelletje speelt hij. Hij heeft een vriendin nb. Bah!

En Secret Santa was veel minder dan 15 euro, 6 of zo, ik weet nog wel dat ik dat hoeremoeilijk vond, alles was zo'n beetje duurder!!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:47:56 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73507079
Ik stem ervoor om McSex tegenwoordig bekend te laten staan als McKakkerlak Bekt lekker weg en is een stuk accurater

Of McCockroach (om de seksuele referentie erin te laten maar een stuk minder aanlokkelijk te doen klinken). McSlimy-icky-degenerate-piece-of-GOO. Zoiets.

McLul-de-behanger.
pi_73507150
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik stem ervoor om McSex tegenwoordig bekend te laten staan als McKakkerlak Bekt lekker weg en is een stuk accurater

Of McCockroach (om de seksuele referentie erin te laten maar een stuk minder aanlokkelijk te doen klinken). McSlimy-icky-degenerate-piece-of-GOO. Zoiets.

McLul-de-behanger.
hahaha hoe kom je er weer op

ik ga slapen! welterusten santa's
  donderdag 8 oktober 2009 @ 23:58:24 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73507336
Jezus Maria
Hahaha
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:35:26 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73508301
Cootje zei kakkerlak, ik borduurde er alleen op voort

"Jezus Maria" De Christelijke uniek komt naar boven

Mijn Paper Proposal is af, dus ik ga pitten! Trusten poepemescheetjes!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 07:39:00 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73510506
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die mega-cheesy poster van die twee zoenende wieven die al jaren via o.a. large te koop is?
Die heb ik natuurlijk al .

voor Merel.

Ik ben een kwartiertje te laat opgestaan en nu moet ik me een beetje haasten en daar heb ik echt een grafhekel aan .
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
That's settled, Loveli is Viking's Secret Santa

Uh, wat snap jij niet aan het woordje 'secret'? .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 9 oktober 2009 @ 07:47:30 #177
70532 loveli
N
pi_73510535
Sssst!
crap in = crap out
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 08:22:35 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73510786
Mogge!

Tandarts

Nog iemand naar wie ik kan toeteren in Tilburg?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 08:24:55 #179
331 Merel
Be here now.
pi_73510808
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

McLul-de-behanger.
Nu begin ik de dag in ieder geval vrolijk

Behalve dan dat ik m'n fiets niet zie als ik uit 't raam kijk, ben bang dat ie gestolen is Ik ga nu kijken, later verslag!
pi_73511117
Goedemorgen!
pi_73511178
Moggels DaD heeft haar huisje begrijp ik? Jeueueueuj!
Merel, wat een eikel
Ik ben net zelf 20 minuten wakker uit een klotedroom die over mijn ex ging Blurgh.

En nu moet ik eiks opstaan en haar wassen etc. En zondag komt de ex van vriendin eindelijk met z'n stomme telefoon langs, ik hoop dat het zo gefixt is.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:00:03 #182
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_73511237
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:24 schreef Merel het volgende:

[..]

Nu begin ik de dag in ieder geval vrolijk

Behalve dan dat ik m'n fiets niet zie als ik uit 't raam kijk, ben bang dat ie gestolen is Ik ga nu kijken, later verslag!
argh wat een cliffhanger
pi_73511561
Goedemorgen.
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:27 schreef uniekhoorn het volgende:
DAD, van harte gefeliciteerd..

En secret santa?? Nee dank u
Hier sluit ik me bij aan.

En die ex van Merel is een behoorlijke hufter.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: 2 gekookt ei
L: onbekend omelet met kaas
T: salade van tomaat, paprika en mozzarella
D: onbekend tosti met mozarella, tomaat en pesto
S: uur sporten

Planning voor vandaag:
O: omelet van 2 eieren, champs en kaas
L: salade van tomaat, mozzarella en zwarte olijven
T: paprika met turkse kaas
D: onbekend
pi_73511608
Goedemorgen!

Merel: t gaat niet echt lekker he ! Sterkte!

Verder niet zoveel te melden, vandaag hele dag leren/werken. Wel een lijstje:

O: vanilleyoghurt met cruesli ( t was in de aanbieding bij de AH, heb me wel netjes aan de 45g gehouden)
L: drie crackers met komkommersalade
T: tomaatje
D: rijst met peperonata en een visje

T: cocktailavond met vriendinnen - absoluut niet slankverantwoord, maar wel erg leuk en lekker.

We doen alle vier een cocktail, ik maak de cosmo.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:21:13 #185
331 Merel
Be here now.
pi_73511620
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:24 schreef Merel het volgende:

Fiets is niet gejat, alleen m'n knalrode fietstassen, waardoor ik m'n fiets niet herkende Wie jat er nou fietstassen??
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:23:18 #186
331 Merel
Be here now.
pi_73511669
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Merel: t gaat niet echt lekker he ! Sterkte!
't Komt wel goed hoor. Ik heb alleen vanavond een familiefeest waar ik heel erg tegenop zie. "Hoe gaat het met je werk??" "Hoe staat het in de liefde??" - allemaal vragen waar ik even het antwoord niet op weet.

Maar ach, de kindertjes in Afrika hebben het nog rotter, dus ik mag niet klagen En normaliter val ik af als ik me rot voel, dus het is ook nog on-topic
pi_73511843
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:23 schreef Merel het volgende:

't Komt wel goed hoor. Ik heb alleen vanavond een familiefeest waar ik heel erg tegenop zie. "Hoe gaat het met je werk??" "Hoe staat het in de liefde??" - allemaal vragen waar ik even het antwoord niet op weet.
Urgh. Vreselijk, dat soort gezeik. Succes

Zo. Gisteren friet gegeten, vanochtend 900 gram zwaarder en een massieve plofpens. Hoezo, het kwaad straft zichtzelf?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:35:05 #188
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_73511908
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Urgh. Vreselijk, dat soort gezeik. Succes

Zo. Gisteren friet gegeten, vanochtend 900 gram zwaarder en een massieve plofpens. Hoezo, het kwaad straft zichtzelf?
Neem een sterke bak koffie en ga naar het toilet
pi_73512054
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:35 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Neem een sterke bak koffie en ga naar het toilet
Charming
Ach, ik maak me geen serieuze zorgen
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:30:30 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73513072
Kaas is The Voice of Reason

Mja wie steelt er idd fietstassen Da's wel vrij falend.
Merel: op dat familiefeest gewoon op alles 'goed heur' zeggen Da's ergens toch wat mensen verwachten geloof ik
pi_73513977
M'n lijstjesmaakdrang draait echt overuren met een tripje naar New York en een verhuizing in het vooruitzicht. .
pi_73514077
Post hier dan ook even een lijstje

Mijne:
O: baked chocomousse met frambozen moest op
L: 4 knackebrod met jam
T: komkommer
S: hardlopen
D: fajitas? Beetje Haagen-Dazs Macademia toe.
T: wijn

Argh. Niet te best. Ik moet echt m'n boodschappen beter gaan plannen. Ik pak 's morgens maar gewoon mee wat er in huis is. Maar dat is dus echt te weinig, vandaag. Vanavond inhalen
pi_73514144
Vandaag:

O: Cruesli + noten en krenten + melk
T: Flesje Aquarius en evergreen
L: Twee bruine boterhammen met vleessalade.
T: Crueslireep/appel
A: Patat met komkommersalade.
pi_73514188
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel: op dat familiefeest gewoon op alles 'goed heur' zeggen Da's ergens toch wat mensen verwachten geloof ik
Goeie tip! De meeste mensen willen het helemaal niet weten als het niet zo ok gaat.

Fietstassen jatten . Ze moeten wel heel erg mooi geweest zijn dan ...

Zo en nu douchen, naar de stad, huiswerk maken en naar een verjaardag .
pi_73514255
Tamashii, je zit waarschijnlijk niet aan teveel kcal, maar waarom zoveel 'zooi-producten'? Cruesli: veel suiker, weinig vezels, evergreen idem, aquarius, vleessalade, crueslireep: zit allemaal niets nuttigs in. Je kunt véél gezondere keuzes maken!
pi_73514362
Nog gefeliciteerd DaD! Wanneer gaan jullie verhuizen?

Mijn lijstje:
O: 2 maīsboterhammen, 1 met geitenkaas en 1 met cheddar + wat pittige olijven
T: Beetje griekse yoghurt
L: Bulgur met groente shizzle
T: 2 biertjes
D: ?

Er is vandaag een of andere cultuur avond waar ik heen ga, maar we spreken al af om 4 uur, dus ik weet niet zo goed hoe we dat met eten gaan doen dus ik eet maar vast warm 's middags.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bob. op 09-10-2009 11:32:44 ]
pi_73514520
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
Tamashii, je zit waarschijnlijk niet aan teveel kcal, maar waarom zoveel 'zooi-producten'? Cruesli: veel suiker, weinig vezels, evergreen idem, aquarius, vleessalade, crueslireep: zit allemaal niets nuttigs in. Je kunt véél gezondere keuzes maken!
zooi-producten? Cruesli is toch supergoed? zit allemaal gezonde dingen in? Evergreen beweert hetzelfde en ik heb een tussendoortje nodig. Aquarius komt omdat ik geen drinken bij me had en het is gezonder dan cola! wat ik eerst wilde halen. Vleessalade niet goed?!?!?! Er zit heel veel gezond in en en en en. :| WTF,
pi_73514529
Ik dacht echt dat dit super gezond was.
pi_73514709
Bob., 1 november krijgen we de sleutel! Bedankt allemaal voor de felicitaties! .

Lijstje voor CF :

O: Brinta
L: gekookt eitje, twee geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop
D: (vroeg, moet vanavond weer werken) patat (zonder saus en zout) met frikandel speciaal
T: als ik na het werk nog trek krijg: bakje kwark
pi_73514827
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:24 schreef Tamashii het volgende:

[..]

zooi-producten? Cruesli is toch supergoed? zit allemaal gezonde dingen in? Evergreen beweert hetzelfde en ik heb een tussendoortje nodig. Aquarius komt omdat ik geen drinken bij me had en het is gezonder dan cola! wat ik eerst wilde halen. Vleessalade niet goed?!?!?! Er zit heel veel gezond in en en en en. :| WTF,
Lees jiij verpakkingen? Cruesli en evergreen bevatten allebei veel suiker (en natuurlijk doet evergreen alsof ze heel gezond zijn ). Wat voor gezonds zit er dan in vleessalade? Die drie doperwtjes?

Nogmaals, ik denk dat je qua kcal keurig zit, maar je kunt véél gezondere keuzes maken.
pi_73514842
Ik ben trouwens wel heel kritisch hoor, je hoeft niet per se iets te doen met mijn commentaar
pi_73514882
Hehehe, het is alleen even schrikken.

Maar wat zijn dan wel gezonde dingen om te eten? Ik krijg sochtends geen boterhammen weg en ontbijten is goed toch? Ik dacht met cruesli iets heel gezonds gevonden te hebben want ik dronk ook nooit melk en nu heb ik zo een half liter binnen per dag.
pi_73515067
Als je bijvoorbeeld kiest voor muesli met noten en een klein beetje zuidvruchten heb je minder suikers, meer vezels en wat mineralen en goede vetten te pakken.
Gedroogd fruit (rozijnen enzo) zijn ook best suikerbommetjes, maar kunnen dan bijvoorbeeld nog wat nuttige mineralen opleveren.
Melk is OK. Liever halfvol dan vol. Of yoghurt, als je dat lust? Nog beter.
pi_73515121
Halfvol doen we sowieso altijd, vol is vies. Maar die muesli heb ik ook, maar dan ook met krenten.
pi_73515292
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:43 schreef Tamashii het volgende:
Halfvol doen we sowieso altijd, vol is vies. Maar die muesli heb ik ook, maar dan ook met krenten.
De afweging van 'gezond' en 'lekker' is natuurlijk heel persoonlijk. Heel veel dames hier zijn dol op brinta/havermout-papzooi in de ochtend. Heel gezond, maar dat krijg ik dus echt niet weg
pi_73515847
Ook maar even een lijstje!

O: activia met beetje yoghurt en muesli, halve banaan
S: sportschool
L: 2 boterhammen philadelpia/rauwkost, 1 boterham halvajam, beker optimel
T: appel?
D: sperziebonen, beetje gekookte aardappels, tartaartje, beetje appelmoes
T: misschein nog een biertje(s) of wijntje(s) met wat lekkers
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:16:05 #207
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73516114
havermout vooral nu het weer wat kouder is 's ochtends is het zo lekker en warm!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:18:35 #208
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73516179
en een lijstje:

O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: kliekjes zelfgemaakte falafelburgers met gebakken tomaat en restje witte bonen in tomatensaus en een klein beetje mais en 2x koffie met melk
T: knackebrod (misschien neem ik ook wat plakjes kaas mee) en druiven
D: bij BF dus? waarschijnlijk met wijn
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:25:05 #209
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73516368
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:24 schreef Tamashii het volgende:

[..]

dat bedoelde ik geisteren tamashii: veel van de dingen die je eet (en die veel nederlanders eten en als gezond zien) zijn niet zo gezond: er zit veel suiker in en weinig vezels bijvoorbeeld.

wel echt heel goed dat je zo je best doet meteen! hieronder een voorbeeldlijstje met gezonde keuzes het voordeel van deze dingen is dat je er geen vreetkick van krijgt omdat ze allemaal goed vullen en niet teveel met je bloedsuiker rommelen

gezonde keuzes:
muesli ipv cruesli (met rozijnen nmag best, asl je maar geen pond rozijnen nals tussendoortje gaat eten)
volkoren ipv wit of bruin brood (dat hele donkere supermarktbrood is ook niet zo gezond,. das met een soort caramelkleurstof en verder vrij wit. echt volkoren is het beste)
mager vleesbeleg zoals kipfilet, rauwe ham, rookvlees ipv bewerkte worstsoorten en vleessalades
30+kaas of slankie ipv cvolvette kaas of brie

ook goed op brood: jam met minder suiker, pindakaas (wel kcal rijk maar heel gezond), vette vis zoals tonijn, smaakmakers zoals sambal op je kaas bijvoorbeeld om t spannender te maken, sla en rauwkost op brood om t leuker en gezonder te maken. sla tussne je brood en je beleg voorkomt ook dat je brood klef wordt!

tussendoortjes:
ongezouten nootjes (wel vet, dus neit teveel, maar heel gezond en goed vullend)
vette vis (tonijn, makreel, haring) (zelfde als nootjes: wel vet, maar gezond vet! alleen neit té veel van eten. van gezonde calorieen kun je ook dik worden)
fruit (niet teveel, zit veel suiker in, en dus kun je er, net als van vruchtensap, oo makkelijk tevéél van eten)
rauwkost en sla
rauwe groentes met dip
gegrilde groentes met dressing
zuivel (yoghurt, kwark (halfvol) met bijvoorbeeld wat fruit of wat muesli)

dingen als evergreens en crueslirepen bevatten wel veel granen, maar ook heel veel suiker. een mueslireep van hero is bijvoorbeeld evenveel kcal als een halve marsreep, en evenveel suiker bijna! veel van de dingen die "gezond" lijken in de winkel worden erg gepusht door de levensmiddelen industrie. doorgaans kun je er vanuitgaan dat iets dat minder "bewerkt" is vaak ook wat gezonder is...

ik zou jezelf aanleren om goed verpakkingen te leren lezern. hoeveel gram suiker zit er eigenlijk ergens in, en hoeveel in de andere soort? (bij ontbijtgranen loont dat echt de moeite). weten wat je eet is heel erg belangrijk, als je dan namelijk gezond eet kun je echt best wel heel veel eten op een dag en toch afvallen of op gewicht blijven, en je gezond voelen!

als je de gezondere keuzes in gedachten houdt, en de aanbevolen hoeveelheden van het voedingscentrum, dan hoef je helemala geen calorieën te tellen, dan eet je met gezond verstand ook goed en genoeg. en dan geeft een keer patat of iets lekkers helemaal niks!
Kwak
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:26:48 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73516413
Lijst:
BR: boterham achterham, boterham achterham met gekookt ei, 2 beschuitjes jam,halve mueslibol.
S: 2 uur wandelen
T; appel
T: rauwe wortels
T: beschuit met 48+ kaas
D: ??? Geen idee!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:27:00 #211
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73516423
ohja, qua drinken: water is natuurlijk het allerbeste.
energiedranken zoals aquarius zijn soms even calorierijk als cola, soms calorierijker, en soms iets minder calroierijk, maar at ze allemaladoen is je bloedsuiker een enorme optater geven (ze zijn immers gemaakt om je snel energie te geven) en daar krijg je daarna vaak trek van, als je bloedsuiker weer daalt

vruchtensappen en frisdranken met mate. als je het lekker vindt is er niks mis met light frisdrank. water is het allerbeste...
Kwak
pi_73516810
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 12:27 schreef kwakz0r het volgende:

vruchtensappen en frisdranken met mate. als je het lekker vindt is er niks mis met light frisdrank. water is het allerbeste...
In aanvulling daarop: vruchtensappen zijn maar marginaal gezonder dan frisdrank en bevatten evenveel kcal. Je kunt je siinaasappeltje beter zo opeten dan uitpersen, omdat je daarmee heel veel vezels verliest.

Met light-producten zou ik toch uitkijken. De onderzoeken zijn niet eenduidig, maar het lijkt erop dat ze er toch voor zorgen dat je bloedsuiker gaat schommelen en eigenlijk je systeem voor de gek houdt. Persoonlijk zou ik je aanraden er niet teveel van te drinken.

Koffie en thee zijn natuurlijk ook OK, mits zonder suiker.
pi_73517189
ik sluit me aan bij CF en kwak. Bewust een keer zooi eten is helemaal niet erg, maar denken dat je regelmatig gezond eet terwijl het bedrog is is gewoon zonde van je goede bedoelingen en voornemens.

Succes overigens ook en welkom hier

Mijn lijstje voor vandaag:

O: 3 volkoren knackebrodjes met kaas en een gekookt eitje
L: 3 volkorenboterhammen met kaas
D: Nacho's con todos
T: - - - niets! - - -

Zou morgen trouwjurken gaan passen en zoeken, maar we wisten niet dat we zo ruim van tevoren moesten bellen, dus nu heeft de winkel geen plek meer, dus moeten we het verplaatsen naar volgende week of over 2 weken... geeft me wel een extra studiedag, wat opzich heel fijn is maar had zo'n zin om me te hullen in trouwjurken

Net college gehad, American Studies . Wat een geweldig interessant vak en wat een gedreven en enthousiaste en lieve docent. Ga daar echt met plezier heen, zelfs met een kater Ze heeft volgende week onze opdrachten al nagekeken zei ze, dus nog een weekje wachten op mijn allereerste cijfer en onderdeel van mijn tentamencijfer Ze zei dat het over-all ontzettend goed was gegaan en dat ze plezier had in het lezen. Ik hoop ZO dat ik een goed cijfer heb! Heb er mijn hart en ziel in gelegd dus dan wil ik ook echt een >8

Vandaag de tweede schrijfopdracht voor dit vak gehad (geen tentamen, maar opdrachten voor dit vak) , en die is ook echt heel leuk en interessant Ga er dit weekend mee beginnen, want de deadline is over 2 weken, maar valt in de studeerweek dus dan maar zo snel mogelijk alles ruim inplannen.

het is echt heel leuk, die studie van mij
Ja doei.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:02:50 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73517591
Yay, tof dat je er zoveel lol in hebt, Mo! Klinkt alsof je echt je plekje gevonden hebt

Ik heb een beetje de Yikes, want ik heb gisteren mn paper-proposal ingezonden en ik weet niet of ik het ga kunnen Ik vind mn onderwerp heel interessant, maar ook moeilijk (Edward Said's theorie valt erg mee, maar Bhabha en Spivak zijn lastig!) en het paper moet 6000-8000 woorden zijn Da's even groot als een BA werkstuk, waar je een heel blok voor kreeg. Wij krijgen nu een paar weken geloof ik

Maar het gaat wel goed komen

Lijstje?
O: special k met melk
L: snee brood met gekookt ei, snee toast met kaas
T: broodje biefstukworst
S: Zumba
T: mango
D: hutspot met tartaartje
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:23:20 #215
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73518182
ohja maria, ik heb mezelf een keer enorm in de problemen gebracht door in een simpel 2e jaars filologie essay (middel engelse literatuur) mezelf vreselijk te verslikken in de theorie van bakhtin die ik erbij gehaald had (over the carnivalesque en rabelais enzo)
Kwak
pi_73518269
quote:
................maar had zo'n zin om me te hullen in trouwjurken
Ik las: ik had zo'n zin om te huilen in trouwjurken.........

Vond het al wat overdreven!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:30:30 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73518430
Aloha! Ik heb noooooooooo cavities

Lijstje:

O: bakje havermout
T: tandarts
L: 1 krentebol
D: Vooraf: met tonijn gevulde puntpaprika's, hoofdgerecht Spaanse tomatentaart (met slagroom en eieren en taartdeeg en meer van dat evils) mogelijk nog creme brulee als dessert, maar ik weet nog niet of ik mezelf dat ķķk nog aan wil doen.

En morgen weer uit eten

En nu extra balen dat de RPM-les op vrijdagavond foetsie is
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:32:52 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73518513
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:23 schreef kwakz0r het volgende:
ohja maria, ik heb mezelf een keer enorm in de problemen gebracht door in een simpel 2e jaars filologie essay (middel engelse literatuur) mezelf vreselijk te verslikken in de theorie van bakhtin die ik erbij gehaald had (over the carnivalesque en rabelais enzo)
Noes, Bakhtin! Heldin Daar ga ik niet eens aan beginnen!
Nah gelukkig heb ik mn onderwerp vrij redelijk beperkt (al is het toch groter geworden dan ik aanvankelijk van plan was ) Onder spoiler voor diegenen die uitslag krijgen bij studieperikel-verhalen:
SPOILER
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:33:02 #219
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73518518
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aloha! Ik heb noooooooooo cavities

Lijstje:

D: Vooraf: met tonijn gevulde puntpaprika's, hoofdgerecht Spaanse tomatentaart (met slagroom en eieren en taartdeeg en meer van dat evils) mogelijk nog creme brulee als dessert, maar ik weet nog niet of ik mezelf dat ķķk nog aan wil doen.

En morgen weer uit eten

En nu extra balen dat de RPM-les op vrijdagavond foetsie is
kijk, tot je D is je lijstje écht heel karig hoor
das misshcien 250 kcal totaal... (ik neem tenminste aan dat je niet een hele tandarts gegeten hebt. dat gaat natuurlijk in de kilo's lopen)

dan kan een flink diner er prima vanaf (en je tomatentaart is nooit 1250 kcal of meer)

dat bedoelde ik gisteren met compenseren terwijl het niet nodig is enzo... en ik denk niet dat ik me vergis, maar dat jij gewoon niet doorhebt dat je te weinig eet nog/weer...
Kwak
pi_73518530
Ik heb zo'n zwak voor de Deense supermarkten, ze hebben hier echt alles! Dus ik koop veeeel te veel eten.
Al ben ik vandaag best netjes geweest, magere yoghurt met vezels en appel, super volkoren knäckebröd, granaatappels en heel veel groentes gehaald. En ik ben zomaar lang alle kaasjes hen gelopen.

En dat mocht ook wel, want ik heb al 6 verschillende soorten kaas in de koelkast liggen.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:39:34 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73518767
@kwak: volgens mij is melk met havermout en rozijntjes + krentenbol wel >250 kcals... En doe vandaag overdag idd bewust rustig aan verder ivm vanavond én ook morgenavond, want dan gaan we weer uit eten.

Ik denk echt dat het wel meevalt, heus
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:41:33 #222
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73518844
mja en ík denk van niet... maar eens worden we t daar toch niet over...
want je bent voor wat ik zie élke dag aan t compenseren voor iets waarvan t niet echt nodig is... en dan ook nog sporten. maar goed, ik heb geen idee of je nog bij de dietist/mevrouw loopt en hoeveel kcal je nu op mikt ofzo...

(oké, havermout met lek, én krentenbol, en wat rozijntjes is dichterbij 500 kcal. maar dan nog is je tomatentaart geen 1000 kcal. en morgen met uit eten gaan eet je ook heus geen 1000 kcal. en bovendien eet je morgen overdag ws. net zo weinig als nu. en ga je nog sporten ook. en dan kom je per saldo alsnog te laag uit)

maar goed, ik stop al met zeuren.
Kwak
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:44:36 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73518932
Ik loop helemaal nergens meer op het moment en ben niet echt aan het lijnen ook. Ben wel tevreden hoe het nu is zo. Viel me wel op dat een jeans die ik vlak voor de vakantie heb gekocht, nu echt al veel te ruim is, dus of ik val nog af (geen idee, weeg me niet) of er is een vet-herverdeling gaande. Aangezien ik niet bewust aan het afvallen ben, zet ik m'n geld op optie 2 .
pi_73518934
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

kijk, tot je D is je lijstje écht heel karig hoor
das misshcien 250 kcal totaal... (ik neem tenminste aan dat je niet een hele tandarts gegeten hebt. dat gaat natuurlijk in de kilo's lopen)

dan kan een flink diner er prima vanaf (en je tomatentaart is nooit 1250 kcal of meer)

dat bedoelde ik gisteren met compenseren terwijl het niet nodig is enzo... en ik denk niet dat ik me vergis, maar dat jij gewoon niet doorhebt dat je te weinig eet nog/weer...

Verder sluit ik me aan bij Kwak

Lijst voor vandaag:
O: 68 gram muesli met 170 gram optimel bosvruchtenyoghurt,bekertje optimel
T: M&M's
L: geen idee nog?
T: spa en fruit
D: uit eten bij een halal toko met oud-klasgenootjes
pi_73518958
Ik snap geen fuck van wat onder je spoiler staat Maria, maar veel succes ermee. .
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:46:41 #226
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73518987
De tandarts heb ik nog maar ff gespaard trouwens Hij moet 4 december nog even m'n voortanden cosmetisch weer fixen .
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:53:06 #227
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73519180
@ maria: jeez. ik ben nooit heel ver gekomen met literatuur...t klinkt als een flinke berg hooi. je zou er denk ik een proefschrift over kunnen schrijven...
Kwak
pi_73519245
@XcUZ_Me: Dat je niet 'bewust' afvalt betekent niet dat je niet afvalt.. Als de lijstjes die jij nu post zijn om niet bewust af te vallen, wil ik niet eens weten hoe weinig je eet als je wél aan 't lijnen bent

@motorbloempje: Klinkt allemaal superpositief!

Zelf een korte update! Werd vanochtend wakker van de wekker, maar voelde me niet zo heel geweldig. Vandaag vrij, dus ik dacht ik sluit de ogen nog even. Word ik om 13:15 wakker
Net dus maar een tosti gegeten met daarbij 2 soepkommen koffie .

Verder nog niet echt een planning. Totaal géén honger. Straks tussendoor sowieso even een appel, en dan redelijk vroeg (17u) avondeten aangezien ik rond 19u wil gaan hardlopen en dat absoluut niet kan met een volle maag.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:58:27 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73519306
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
@ maria: jeez. ik ben nooit heel ver gekomen met literatuur...t klinkt als een flinke berg hooi. je zou er denk ik een proefschrift over kunnen schrijven...
*bewaart essayplan voor latere sollicitatie*

Nah ik zie wel, ik heb dinsdag bespreking met mijn docente, dus dan zal ik wel horen of er hier en daar in te perken valt enzo

Literatuur Poscolonial theory Door die postkoloniale shizzle heb ik altijd het idee dat ik iets nuttigs aan het leren ben
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:00:31 #230
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73519355
@dendrietje: even wat background... xcuzme eet al een stuk beter dan eerst (kudos voor xcuzme ) is een lang verhaal hier in t topic...en ik reageerde nu alleen omdat ik me afvroeg of excuzme doorhad dat t weer een beetje aan de weinige kant was...
Kwak
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:07:41 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73519541
Dus.....!

En van die studie van Maria snap ik geen bal . Bakhtin zegt me nog wel iets...ver weg... maar ik zou het niet meer uit kunnen leggen.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:12:58 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73519689
Misschien ging ik er van uit dat veel hier de basisbegrippen kenden - waarom ik dat dacht weet ik eigenlijk niet meer
Bakhtin is moeilijker dan waar ik het over heb hoor, Ksjoesmie!
Ik bedoel eigenlijk in makkelijkere taal dat in de tijd van de kolonisatie de gekoloniseerden gerepresenteerd werden door de kolonisator. De kolonisator was dan het Zelf, en de gekoloniseerde de Ander - alle eigenschappen die de kolonisator niet aan zichZelf wou toeschrijven (denk aan luiheid, seksuele activiteit, exoticisme) werden toegeschreven aan de Ander. Zo werd er 'kennis' gefabriceerd over de gekoloniseerde die niets met de waarheid te maken had, en alles met wat de kolonisator op de Ander projecteerde. De constructie van dit soort kennis heeft dan weer te maken met macht, en met het feit dat de gekoloniseerde onder dit juk van de representatie uit moet zien te komen om tot een eigen representatie van de identiteit te komen.
Duidelijker?
pi_73519790
TVP... Even geen puf om op iedereen te reageren maar knuffels voor iedereen die het nodig heeft.

Die laatste post maakt het een stuk duidelijker Maria, klinkt interessant.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73519808
@kwakz0r en xcuz_me: Zo'n vermoeden had ik al, en inderdaad kudos als het de goede kant op gaat maar nog iemand die zegt dat 't weinig is bouwt volgens mij wel op, dan ga je dat eerder geloven. Tenminste, dat had ik wel toen ik van m'n eetproblematiek aan 't afkomen was.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:17:26 #235
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73519814
ohhh dit is zulke mooie muziek... vooral deel 4 (linkje is een playlist van 5 delen)

http://www.youtube.com/view_play_list?p=9E3752D688E9C94C

stravinsky, maar t klinkt helemaal niet eng en modern
Kwak
pi_73519921
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik las: ik had zo'n zin om te huilen in trouwjurken.........

Vond het al wat overdreven!
!
Ja doei.
pi_73520080
Sweden's got talent..

http://www.youtube.com/v/PlDn1auRmy4
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:32:57 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73520243
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:27 schreef Daph_ het volgende:
Sweden's got talent..

http://www.youtube.com/v/PlDn1auRmy4
Dat muziekje ook

Maar dat taaltje
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:45:31 #239
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73520646
Owwwwwww, wat is het heerlijk weer om te wandelen
Zo, nu even een bakje koffie en een appeltjes en dan boodschappen doen.

Morgen maak ik lekker stoofpotjes, nu al zin in maar vanavond eten we gegrilde tonijn, sperziebonen en spinazie
pi_73521014

net op mijn werk gezegd dat ik het werk wat ze van me verwachten niet KAN en daar moeten we dus maar eens naar gaan kijken zei hij, mijn baas.

ik word hier echt ongelukkig van: dingen moeten doen die ik niet kan, iemand dingen uitleggen die na 4 dagen al technisch gezien meer afweet van het programma dan ik en vragen stelt waarvan ik denk ' ok.. vanaf het begin...? '

ik wil zo graag voldoen aan een ieders verwachtingen en ze dachtn echt dat ik het zou kunnen en nu heb ik ze teleurgesteld

bleuh.. ik hoop dat er nog iets goeds uit voort komt...

zo maar naar huis denk ik, en dan lekker de nacho's con todos voorbereiden
Ja doei.
pi_73521102
Huiswerk maken is een beetje mislukt, maar ik heb nu wel mooi een superwarme en lange coltrui gekocht. Die nog best leuk staat. In het H&M topic gezien dat oa Daph hem ook heeft . Mijn invulling van "geen kleren meer kopen tot december" .
pi_73521511
foto chico!

Maria, klinkt redelijk ingewikkeld maar wel interessant!

Kwak: tonijn is toch heul niet vet?

Ik heb vanavond (samen met twee andere vriendinnetjes) mijn afstudeerfeestje! *yay* nu mijn huis opruimen en vanavond met een vriendinnetje samen optutten, wordt vast heel leuk allemaa!
pi_73521563
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:13 schreef cyclechick het volgende:
foto chico!

In het zwart. Foto met mij komt nog wel een keer, hij zit nu in de was en ik moet over 15 min weg . Ik ga grijs (stond nog mooier! Maar goedkoper via internet) ook nog een keer bestellen .
pi_73521901
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

In het zwart. Foto met mij komt nog wel een keer, hij zit nu in de was en ik moet over 15 min weg . Ik ga grijs (stond nog mooier! Maar goedkoper via internet) ook nog een keer bestellen .
leuk!!

zo iets heb ik nu ook aan, maar dan is de "kol" veel groter zodat die helemaal naar beneden hangt, en van vorig jaar van de Vero Moda
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:28:54 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73521984
Oeh cycle! Deze zit momenteel ook in de RPM, is ook fijn om op te fietsen. Misschien nog een idee

vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:29:49 #246
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73522011
Chico, die heb ik ook In zwart en paars En een iets dunnere in grijs, van vorig jaar
Hij zit lekker
pi_73522654
Hij zit echt heerlijk I'm wearing it as we speak
pi_73523030
@ Mo: wat leuk, trouwjurken passen! Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat het gaat worden

@ Maria: wow die laatste post is inderdaad een stuk duidelijker, maar dat had ik dus echt nooit uit je eerdere post kunnen halen Klinkt inderdaad wel interessant. Wat was de studie nou die je deed, Engelse literatuur of...?

Bob: Denemarken lijkt me echt te gek...hoe zijn de mannen daar?
pi_73523299
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:44 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Verder sluit ik me aan bij Kwak

Lijst voor vandaag:
O: 68 gram muesli met 170 gram optimel bosvruchtenyoghurt,bekertje optimel
T: M&M's
L: geen idee nog?
T: spa en fruit
D: uit eten bij een halal toko met oud-klasgenootjes
Goed, hier is het dus bij gebleven, heb geen trek in lunch gehad en nu eigenlijk ook niet meer.. Slecht, I know..
pi_73523357
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh cycle! Deze zit momenteel ook in de RPM, is ook fijn om op te fietsen. Misschien nog een idee

Jaah, klinkt goed!! blijf vooral lekker doorkomen met de tips, ben ik erg blij mee
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:13:01 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73523363
SDB: ik doe de Research MA Literary Studies, en daar binnen kan je veel kanten op Mijn focus wordt waarschijnlijk postkoloniale literatuur, veelal geschreven in het Engels. Al vind ik Diaspora-literatuur ook tof En nog wel twintig andere dingen. Ik ben HEEL goed in keuzes maken
pi_73524148
Cool hoor, en wat hebben we veel alfa's in the house!
pi_73525477
Hoi..

O: 2 crackers jam, beker optimel
T: sultana
L: ciabatta met oude kaas, magere perzikyoghurt, mini loempia
T: 1 koffiekoekje
T: stuk ananas
D: spaghetti
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:18:58 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73526844
Hoi .

Weer een leuke dag gehad en een nieuwe klas erbij
En thumbs up voor mijn stagecoach, want mijn begeleidster van Windesheim wilde haar opbellen om te vragen hoe het gaat, maar mijn stagecoach wil dat niet achter mijn rug om doen. Vind ik zelf ook nogal apart, dus gelukkig zijn we het daar over eens .
Na school naar de uni geracet voor Marks buluitreiking (niet die van MM dus, Bob. ) en daarna met z'n allen gebak gegeten in de stad en daarna uit eten geweest met Mark . Zondag is Mark jarig, dus dan gaan we ook uit eten en naar de bios met z'n vader .

Lijstje van vandaag:

O: yoghurt met frambozen
T: boterham met paté
L: twee boterhammen met paté
T: warme chocomelk met slagroom, aardbeienkwarktaart
D: pepersteak met gebakken aardappelen en salade. Nom .

Nu even bijlezen en vanavond ga ik een inhaalslag Desperate Housewives en Dexter maken . Ga lekker in bed liggen met de verwarming aan, want op school was het echt koud. Ramen open enzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_73527831
Echt heel leuk om te lezen hoe je het naar je zin hebt Viking!

Ik heb net braaf m'n oefeningen gedaan van de fysio, maar ik wilde de derde set lunges doen ("uitstappen" ) en toen schoot er zowat kramp in mn benen eerst wilde ik nog gewoon doorgaan, maar toen herinnerde ik me dat het geen pijn mocht doen en kramp valt toch wel onder pijn
pi_73527882
oh en als we toch studiegerelateerd bezig zijn, ik heb vandaag ook echt allemaal leuke dingen geleerd! had mijn eerste les inspanningsfysiologie, en dat is echt superinteressant, heb nu al zin in volgende week
pi_73527991
Kramp valt wel onder pijn, ja! Vervelend!

Ik heb ook veel geleerd vandaag, gehad over teams en hoe die kunnen functioneren of juist helemaal niet. Ik ben een denker
  Vis een optie? vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:04:25 #258
70532 loveli
N
pi_73528029
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:23 schreef Merel het volgende:

[..]

Maar ach, de kindertjes in Afrika hebben het nog rotter, dus ik mag niet klagen En normaliter val ik af als ik me rot voel, dus het is ook nog on-topic
Die meisjes in Afrika zijn op hun twaalfde getrouwd en hebben hun handen vol werk
crap in = crap out
pi_73528903
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:03 schreef Goodbye het volgende:
Kramp valt wel onder pijn, ja! Vervelend!

Ik heb ook veel geleerd vandaag, gehad over teams en hoe die kunnen functioneren of juist helemaal niet. Ik ben een denker
wat studeer jij ook alweer?
pi_73529032
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:30 schreef cyclechick het volgende:

[..]

wat studeer jij ook alweer?
HRM Ben nu bezig met een managementvak, en dat is errrrg leuk. Vooral omdat je heel erg over jezelf moet nadenken. Lastig is dat hoor!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:38:05 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73529127
Kreeg vandaag ook weer complimentjes mbt afvallen: Ze waren mij een beetje aan het 'afstoffen'. "Oh we moeten nu ophouden, want anders blijft er niks meer van haar over!" . Nou dat is ook een beetje overdreven, maar goed. Vervolgens: "Hoeveel ben je kwijt? Hoe heb je het gedaan?" .

En ik ben nu echt behoorlijk tevreden over mijn lijf. Ik vind mezelf nu niet dik meer. Ik vind dat ik een normaal postuur heb . Ondanks mr. vetrol op m'n buik (die toch steeds slinkt ) geef ik m'n lijf dus toch een dikke 8,5 en kan ik er ook mee leven als het zo blijft .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:44:06 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73529296
Good for you Vik Klinkt erg fijn
En geen honger en wel lekker eten, fijn he?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:59:42 #263
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_73529781
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Kreeg vandaag ook weer complimentjes mbt afvallen: Ze waren mij een beetje aan het 'afstoffen'. "Oh we moeten nu ophouden, want anders blijft er niks meer van haar over!" . Nou dat is ook een beetje overdreven, maar goed. Vervolgens: "Hoeveel ben je kwijt? Hoe heb je het gedaan?" .

En ik ben nu echt behoorlijk tevreden over mijn lijf. Ik vind mezelf nu niet dik meer. Ik vind dat ik een normaal postuur heb . Ondanks mr. vetrol op m'n buik (die toch steeds slinkt ) geef ik m'n lijf dus toch een dikke 8,5 en kan ik er ook mee leven als het zo blijft .
Goed hoor babe, teh Slenk-police is fier op u

't lijkt wel hoeveel moeite sommigen van jullie moeten doen om er een kilootje af te krijgen, tegengesteld evenredig is voor mij om er een kilo bij te krijgen.. Pff ik heb de afgelopen 3 maanden niks in de gym gedaan omdat ik vond dat ik er geen tijd voor had. en nu ben ik terug 72 kg en ik kan weer helemaal overnieuw beginnen Deze week weer begonnen met trainen en vét spierpijn natuurlijk..
pi_73530441
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
Hoi .
Nu even bijlezen en vanavond ga ik een inhaalslag Desperate Housewives en Dexter maken . Ga lekker in bed liggen met de verwarming aan, want op school was het echt koud. Ramen open enzo .
Zou je Dexter aanraden? Ik weet nog steeds niet of ik 't moet gaan kijken.

Word je die lijstjes niet zat, elke dag hetzelfde? Niet dat 't zo grandioos fout is, maar het lijkt me zo saai!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:28:04 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73530698
Way to go Vik!

En aaaaw arme Kaas! Maar goed dat je met frisse moed weer begonnen bent - da Slankcheerleaders staan achter je
Do a split, give a yell, ja die kaas, die ken het wel
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:33:41 #266
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73530913
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:

Vik, plaats eens een foto van hoe je er nu uitziet? Ik heb vandaag ook veel geleerd, over de Duitse taal. Verder is m'n vriend (ik wil steeds vriendje typen, maar eigenlijk ben ik wel volwassen heb ik een vriend, geen vriendje, vind ik) nog steeds ziek, met vrij hoge koorts en algehele lamlendigheid, dus ik ben in zorg-modus. Naar de videotheek om films te halen, sinaasappels uitpersen en soep maken (opwarmen..)

Lijstje:
O: 3 boterhammen met hagelslag, beschuit
T: mueslireep
L: restje rode-wijn spagetthi met walnoten en peterselie van gister
T: (schaam) halve zak nibbits met smeerkaas
D: biefstuk met brood en een salade met balsamico-dressing, en een glas rode wijn
T: niets meer denk ik, zit prop en prop vol!
pi_73531316
Meuh trouwens. Ik was na werktijd zo moe dat ik zomaar twee uur heb geslapen Ik voel me zo lam en kouwelijk! Hemel, ik hoop niet dat ik griep krijg, want ik moet maandag voor het eerst weer college geven
pi_73531389
Ik ben ook zo moe, kan echt niks beters dan op de bank zitten. En zelfs dat vind ik al vermoeiend

En ik ben misselijk, naar gevoel is dat.
pi_73531960
ik ontplof!!! de nacho's con todos was weer echt

Lijstje klopt dan ook helemaal vandaag.

Mijn boek over 'British Cultural Identities' is binnen en daar ga ik zo even lekker in bladeren Daarna alsnog proberen om het boek dat we voor geschiedenis hebben door te ploegen. Als het na deze poging weer mislukt geef ik het op en doe ik het met de timeline van de BBC. Gelukkig is echt de hele groep (zo'n 90 man) het met mij eens dat het boek echt niet geschikt is om uit te leren (uberhaupt niet om te lezen ) dus ik vind het al heel wat dat ik het nog een kans geef

Oh, had ik al gezegd dat ik ontplof?

enneh, voor Vik pics!
Ja doei.
pi_73532677
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:02 schreef shinydiscoball het volgende:
Bob: Denemarken lijkt me echt te gek...hoe zijn de mannen daar?
Heel erg mooi! En blond en lang! Maar ook erg vrouwelijk. Dus in het begin vond ik ze helemaal niet sexy, maar ik moet zeggen: het went.
pi_73534912
Bob, ben je ook helemaal verslingerd aan Deense kleding nu? Ik vond Kopenhagen echt een walhalla, wat dat betreft. Wel duur, trouwens.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:40:37 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73534929
Warme nootjes van de markt,jummie!!
Nou weet ik zeker dat ik teveel heb gehad
pi_73535139
Misselijk? Ik heb ooit een half pond macademia's achter elkaar opgegeten, daarna hoefde ik echt een dag niets meer te eten
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:48:44 #274
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73535183
ik vind de zweedse mannen trouwens helemaal niet zo bijzonder lang of blond. Had gedacht dat dat meer opvallend zou zijn...
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:49:37 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73535211
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Misselijk? Ik heb ooit een half pond macademia's achter elkaar opgegeten, daarna hoefde ik echt een dag niets meer te eten
Nee, en het was inderdaad bijna 250 gram..
Heb nog steeds honger namelijk
pi_73536678
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Half pond?? Da's minstens een miljoen calorieen!!
pi_73536715
Ja, dat moet tock aardig richting 2K zijn gegaan
pi_73537227
Ik heb bij mijn vader vanavond ook behoolijk zitten kanen. Voor-, hoofd- en nagerecht. Schoon op.

Ben nu m'n spulletjes voor Egypte aan het klaarleggen. Morgen nog even de laatste dingetjes kopen en m'n hondje uit logeren brengen. (Alwéér, hij weet nog van niets. Durf het nog niet te vertellen )
pi_73538217
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
Bob, ben je ook helemaal verslingerd aan Deense kleding nu? Ik vond Kopenhagen echt een walhalla, wat dat betreft. Wel duur, trouwens.
Uhu, je hebt hier zo veel fantastische winkels. In het begin heb ik mezelf helemaal blut geshopt, en nu ontwijk ik de winkelstraat maar. Ik denk niet dat ik ooit alles weer in die twee tassen gepropt krijg waarmee ik ben gekomen.

Trouwens, ik ga morgen denk ik naar het Louisiana, dat museum vond jij erg leuk toch?
pi_73538250
En ik ben zo jaloers Conleche, je gaat gewoon op weg naar de zon .
pi_73538509
Ja! Het Louisiana is super! De collectie is erg veelzijdig, en de locatie en het pand zijn geweldig. Die uitzichten! En de beeldentuin

Zal wel mooi zijn in de herfst!
pi_73541040
Goedemorgen.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 07:56:22 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73541052
Goeiemorgen .

@ CF: nee die lijstjes word ik niet zat. Ik vind het lekker overzichtelijk om elke dag hetzelfde te eten. Er zijn al zoveel dingen waar ik over moet nadenken, wat ik op m'n boterham doe hoeft daar niet ook nog eens bij .

Pics komen volgend weekend miss, want dan ben ik bij m'n ouders en heb ik de beschikking over een staspiegel .

@ Mo: wat is nacho's con todos? En moet dat niet in het meervoud?

@ Co: als ik je niet meer 'spreek': heul veul plezier in Egypte!

Ik ga vandaag een dagje weinig doen Beetje jammer dat ik zo vroeg wakker ben, maar dat krijg je als je om 21:30 al op bed ligt.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 08:22:05 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73541156
Fijne vakantie co!!

En waaaaayyyy to go Vik!

Eten hier gister ook schoon opgegaan, incl. de creme brulee.

Nu RPM!
pi_73541283
Goedemorgen.

Veel plezier Co!

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: omelet van 2 eieren, champs en kaas
L: salade van tomaat, mozzarella en zwarte olijven
T: paprika met turkse kaas
D: onbekend andijvieschotel met tomaat en kaaskorst

Planning voor vandaag:
O: 2 bruine boterhammen met gebakken ei
S: flink eind wandelen
L: volkoren tosti mozarella, tomaat, pesto
S: flink eind wandelen
D: onbekend
pi_73541641
Morge

Vergeetmewelletje: wat eet jij altijd super gezond zeg en lekker volgens mij ook

Gisteren:
O: activia met beetje yoghurt en muesli, halve banaan
S: sportschool
L: 2 boterhammen philadelpia/rauwkost, 1 boterham halvajam, beker optimel
T: snack a jack en appel
D: sperziebonen, beetje gekookte aardappels, tartaartje, beetje appelmoes
T: snack a jack
T: biertje en wat nootjes, paar chipjes

Planning vandaag:
O: activia met klein resje yoghurt en beetje muesli
S: hardlopen
L: 2 ovenbroodjes met? gekookt ei?, beker optimel
D: wat de pot schaft op werk
T: misschien nog een biertje
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:12:24 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73541879
Zo. Puf. Zweet. Hijg. Dat was even bikkelen op de vroege zaterdagochtend. Nu nog ff crashen .
pi_73542191
Goeiemorgen!

Ik kom net uit bed rollen en XM heeft al weer gesport, hoor! En creme brulee Mijn favo dessert

Cootje, als ik je niet mee zie online: Alvast héél veel plezier in Egype, geniet er van!

Lijstje:
O: boterham achterham, beker chocomel light
L: even ergens een broodje eten, denk ik. Ws. met filet americain of oude kaas
T: fruit
T: zuivel
D: Sushiiiiiiiii
pi_73542202
Goedemorgen!

Cocktailavond gister was heel leuk, alleen niet echt slankverantwoord natuurlijk .

'T was ongeveer dit:
- Cosmopolitan
- Strawberry Daiquiri
- Blue Hawaiian
- Caipirinha

En dat samen met ongeveer een miljoen toastjes met o.a. tonijnsalade, kip-kerriesalade, komkommersalade, pesto en crčme de brie - niet écht gezond dus.

Vandaag beetje balansen (voor zover mogelijk, vanavond weer een vriendin hier):
O: vanilleyoghurt met cruesli
L: couscoussalade met paprika
D: champignonsoep met stokbrood
T: cosmopolitans of witte wijn, met popcorn of chips of toastjes
pi_73542263
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 10:38 schreef Goodbye het volgende:
D: Sushiiiiiiiii

wij ook straks lekker boodschapjes doen

goedemorgen!
Ja doei.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:06:26 #291
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73542593
goeiemorgen! Heerlijk hardgelopen in de regen vanmorgen, het wordt tijd voor een hardloopjack. Zo maar eens ontbijten, en dan uitgebreid boodschappen doen met het vriendje...Hij voelt zich gelukkig weer een beetje beter!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:17:13 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73542729
Hoiii! Ik heb ook weer gesport hoor, om 9.00 en nu ben ik icky en ga ik douchen
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:21:45 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73542811
Goed bezig
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:22:07 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73543830
57 kg
Moet nu toch wat meer gaan eten

Lijst:
O: 2boterhammen met sandwichspread
T: halve winterwortel
L: 2 boterhammen met rosbief, 2 beschuit jam
T: pruim
T: blokje choco
D: stoofpot met rundvlees en bier enzo Dat staat al op natuurlijk, is het om half zeven wel klaar
Met gekookte aardappels en rode kool
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:23:48 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73543861
Ook gij, Brutus!

En weetjeweetjeweetje. Zonet stond ik op den weegschaal en woog ik 70,1 Ik bereik nieuwe dieptepunten, op de goeie manier *gaat lijstje aanpassen*

Prospective lijstje:
O: Special K met melk
S: Zumba dus bijna vergeten!
T: plakje gelderse worst
L: volkorenbroodkaastosti en een beker melk
T: bananananana
T: er zal trouwens nog wel een broodje/bakje kwark in gaan.
D: ik denk tortilla's met gehakt, geraspte kaas en een HELEBOEL avocado met ui Alleen nog bedenken wat ik er verder aan veggies bij kan doen, want vriendje eet geen avocado

Oh en ik heb het hoogste BMI van het hele OP lijstje zie ik Hoera Wat win ik?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:26:02 #296
331 Merel
Be here now.
pi_73543903
Goeiemorgen! Wat zijn jullie allemaal goed aan het sporten!

Familiefeest gisteravond was oké, leuker dan verwacht, gewoon oppervlakkige gesprekjes. Zometeen lunchen (nouja, voor mij wordt dat ontbijt) met m'n beste vriend, en de rest van de dag een beetje in huis hangen en Grey's en PP en Fringe kijken
pi_73543912
Feli Maria! Wat is jouw streef eigenlijk? Je bent best lang zeker? Want op foto's lijk je al zo slank!

Edit: oh, ik zie dat je 1.68 bent - dat valt eigenlijk wel mee dus. Toch ben je al mooi slank .
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:29:15 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73543977
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Feli Maria! Wat is jouw streef eigenlijk? Je bent best lang zeker? Want op foto's lijk je al zo slank!

Edit: oh, ik zie dat je 1.68 bent - dat valt eigenlijk wel mee dus. Toch ben je al mooi slank .

Haha zo lang ben ik niet nee, ik ben best wel zwaar voor mn lengte! Mn buikomtrek is ook behoorlijk geloof ik, dus misschien heb ik gewoon een ietwat gunstige vetverdeling als ik sta ofzo... Als ik zit heb ik wel een buikrol En mn tooshie is ook behoorlijk aan de maat, dus op de buik en bips zit alles

Fijn dat het feest meeviel, Merel! Veel plezier met brunchen/hangdag!
pi_73544000
/care

Maria is gewoon hawt
Ja doei.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:32:32 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73544043
Bruut heet, jeweets! *vinger-op-bips-*pshhhh*-actie doet*

Moootje