Ja sorry, ik bedoelde eigenlijk een stoommandje. Die dingen gebruik ik altijd! Ook voor m'n groente enzo. Serieuze stoompannen vind ik zo duuuuuur!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef Blurred86 het volgende:
jee CF wat shit zeg!
en bedankt voor het recept! Ga het zeker een keer proberenheb alleen geen stoompan, zou het met een stoommandje ook kunnen?
PF: wat is er gebeurd dan? Nu ben ik nieuwsgierig!
Ja! Wel eetlijstjes posten hčquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:23 schreef Tamashii het volgende:
Mag ik hier eigenlijk ook posten als ik op ongeveer hetzelfde gewicht wil blijven en er het liefst ietsjes af wil hebben?
Zieke mannen stellen zich altijd aanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:28 schreef AKnynke het volgende:
Ik zit hier met een ziekig vrindje naast me, hij wordt zo wel heel knuffelig!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Een stel bezopen studenten heeft vannacht onze auto gemolesteerd. Ruit kapot, bedrading van het stuur kapotgetrokken en op het dak staan stampen.
Van mij mag jequote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:23 schreef Tamashii het volgende:
Mag ik hier eigenlijk ook posten als ik op ongeveer hetzelfde gewicht wil blijven en er het liefst ietsjes af wil hebben?
Niet geweldig, maar misschien heb ik wel gewoon een quarterlife crisis ofzoquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef Merel het volgende:
Niet geweldig, maar misschien heb ik wel gewoon een quarterlife crisis ofzo
heb jij je rijbewijs nu al??quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
Het goede nieuws is dat de verzekering alles vergoedt, zonder no-claimgezeik. Pfoe.
Niet dat er geen geld is om de auto te repareren, maar ik zou het zoooo kut vinden om mijn spaarcentjes moeten uitgeven aan zo'n lullig iets
Maar toch hoop ik nog heel hard dat ze het op de daders kunnen verhalen
Ik heb de Harmony van Advanced Bionicsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:12 schreef Muis006 het volgende:
Hey Vik, wat voor model CI heb jij? Ik stap eind oktober over op het Freedom model. Ik heb mijn huidige nou bijna 5 jaar.
Sorry ik dacht dat het wel duidelijk wasquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
PF moet trouwens écht eens ophouden met ons nieuwsgierig te maken om er vervolgens vandoor te gaan. Dit is al de zoveelste keer.
Nee hij is van Nucleus, maar de buitenkant schijnt overeen te komen met een CI. Er zitten allemaal gave nieuwe standen op, anti-ruis en gerichte speaker enzo dus het zal wel wennen zijn. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb de Harmony van Advanced Bionics.
Jij hebt toch geen CI? Of maakt Nuclear ook ABI's?
Zal vast wennen zijn, een nieuwe processor!
Blijkbaar welquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat het wel duidelijk was
Een discussie die heel schandalig was. Neem aan dat niemand op de exacte inhoud zit te wachten? Er staan namelijk al voorbeelden in het vorige topic.
Plus, ik ga na zo een incident meteen maatregelen treffen. Zo ver ben ik nu al wel
quote:
Kewlquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee hij is van Nucleus, maar de buitenkant schijnt overeen te komen met een CI. Er zitten allemaal gave nieuwe standen op, anti-ruis en gerichte speaker enzo dus het zal wel wennen zijn. Ik ben benieuwdoverzetten duurt maar 1.5 uur!
Wat leukquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kewl.
Cyborg hi five.
O die kinderen uit het klasje van vandaag hadden een heleboel vragen aan mij. De vingers bléven maar omhoog gaan!.
Geweldig vond ik dat, want dat heb ik nog niet meegemaakt op deze school. De meeste leerlingen zijn vrij afstandelijk.
Wat een sukkelsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Graftakkekut*******![]()
![]()
Een stel bezopen studenten heeft vannacht onze auto gemolesteerd. Ruit kapot, bedrading van het stuur kapotgetrokken en op het dak staan stampen.
Mijn humeur, wat doe je
Gefeliciteeeeeerdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dames, er mag gefeliciteerd worden.. Heb vandaag met de huisbaas kennisgemaakt, en hij wil het huis aan ons gaan verhuren.
.
quote:
Ik heb het gelezen en ik was er benieuwd naarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:04 schreef P.F het volgende:
Ja ik zal nog eens een heel verhaal typen!
incompetentquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en ik was er benieuwd naar. Maar wat moet je dan nu doen? Je vindt die coach een oncompetent mens en de decaan ken je al van voeding (en daar ben je zo te horen bang voor?). Wat nu?
Stom woordquote:
Logische vervolgvraag: wat was de andere fout die je bijna gemaakt had dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stom woord. En ik had het nog bijna dubbel fout
.
Ik had er bijna incompent van gemaaktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Logische vervolgvraag: wat was de andere fout die je bijna gemaakt had dan?.
I'm inquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank jullie wel dames!.
Gaan we trouwens dit jaar ook weer Secret Santa doen?. Ik vond dat echt heel leuk vorig jaar!
Ik ookquote:
Welk gedeelte is precies vaag? (Dan kan ik misschien opheldering geven)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
incompetent.
Hoei DaD!.
@ PF: ja ik heb het ook gelezen, maar ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Het klinkt als een enorm vaag, ongeloofwaardig verhaal (niet dat ik jou niet geloof hoor). Maar ik vraag me in dat soort situaties altijd af wat de andere kant van het verhaal is
.
Dat was van de deeltijdvariant!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en ik was er benieuwd naar. Maar wat moet je dan nu doen? Je vindt die coach een oncompetent mens en de decaan ken je al van voeding (en daar ben je zo te horen bang voor?). Wat nu?
Daar dacht ik dus ook meteen aanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook. En dit jaar níet via bol.com met een verkoper die het boek kwijt is
. Heeft iemand daarna ooit nog van Anneque gehoord?
Ik ga een mailtje sturen dat de escalatie van vanmiddag totaaaal niet de bedoeling was omdat zij, mijn coach een heel belangrijk persoon voor mij isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
YAAAAAAY gefeliciteerd, DaD!!En vriendje van DaD! Woehoeee!
![]()
Ik denk trouwens dat ik al eerder es 'illegaal' voor je gejuicht hebmwehe! But who cares! Whoera!
PF: in dit soort gevallen is het veelal denk ik een geval van: je moet het ermee doen. Systemen en mensen kunnen soms onhandig in elkaar zitten, maar als zij het voor het zeggen hebben moet je je veelal 'buigzaam' opstellen ben ik bangBehalve als de incompetentie heel erg is, dan kan je een stapje hoger gaan klagen
Maar in hoeverre dat wat uithaalt valt dan nog te bezien.
Oja!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daph, vorig jaar hebben we lootjes getrokken (had PF geregeld volgens mij?) en toen moesten degenen die meededen een cadeautje sturen naar degene wiens lootje ze hadden, zonder te zeggen van wie het kwam natuurlijk. Was echt leuk!
+ voor mij: ik ben beleefd gebleven en heb zelf maar het gesprek afgekaptquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:05 schreef kwakz0r het volgende:
@ vik: mijn binnenzolen laten altijd los na een paar keer dragen (soms al de eerste keer) mijn zweetpootjes en de lijm van die zolen hebben nogal een wisselwerking geloof ik.voor PF... soms moet je gewoon de incompetentie van iemand die autoriteit over je heeft accepteren, en proberen zo min mogelijk problemen met zo iemand te krijgen...denk ik...
ok, ik ga zo maar eens naar huis/de winkel. ik heb zo hard mn best gedaan deze week en gewoon NIKS nuttigs op papier gekregen. mn bureau ligt vol met dikke boeken, waar ik in gelezen heb en nu ben ik alleen maar nog meer de weg kwijtof eigenlijk niet, maar ik voel me weer een soort alsof ik aan t begin sta ipv dat ik al heel veel gedaan heb...
nu dikke stress voor concert morgen (als er iemand zin heeft: 20.15, herengrachtkerk leiden, herengracht 68 - het wordt echt práchtig!) maar ik geloof dat ik alles onder controle heb en alles tot 1 lijstje heb beperkt (wat moet er meegenomen, wat moet ik nog vragen aan mensen, wat moet ik ter plekke doen, welke mededelingen moet ik aan koor en orkest doen zodat alles soepel verloopt). ik hoop alleen in godesnaam op publiek...anders zijn we failliet na dit project
ik zei ook niet dat je dat niet gedaan hadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:08 schreef P.F het volgende:
[..]
+ voor mij: ik ben beleefd gebleven en heb zelf maar het gesprek afgekapt![]()
Ik kreeg helemaal vlekken voor mijn ogen en een trillende mondhoek (de bovenste, niet van huilen maar van kwaadheid, ik ben nog NOOIT zo boos geweest!!)
hahaha PFquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga een mailtje sturen dat de escalatie van vanmiddag totaaaal niet de bedoeling was omdat zij, mijn coach een heel belangrijk persoon voor mij is![]()
Kan iemand het geslijm er dan in frotten?
Ik kom nu niet verder dan: Je bent rot en zuur van binnen en je seksuele tekort en dat je man vreemd ging met de buurvrouw hoef je niet op mij af te reageren.
Ja! Ik heb meteen wat anders uitgezocht toen de verkoper na 3 maanden oid eindelijk kon vertellen dat ie het boek kwijt wasquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja!
Heeft Co haar cadeau nog gehad??
En neen heeft nooit meer iets gehad
Ik vind het leuk om het weer te doen maar nu alleen met mensen die minimaal een half jaar posten
Nee ik dacht ook niet van nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat je dat niet gedaan hadmeer dat het helaas zo is dat het soms moet...
Truequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
En Blurretje, misschien moet je ook even over een zekere eet-gene heen? Ik vind het in het begin ook heel raar om bijv. soep mee te nemen en op te warmen, of zomaar ineens nootjes te gaan eten, maar het wentEn nu ben ik die collega die altijd warme happen met exotische geuren eet
Ik deed vorig jaar niet mee, maar volgens mij moest je zelf iets bedenken wat je bij die persoon vindt passen. Leuk hč?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:34 schreef Daph_ het volgende:
Oh dat klinkt best leuk!Is het dan zelf iets bedenken of wordt dat ook op een lijstje gezet? [/secretsantan00bie]
Oh jeequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik deed vorig jaar niet mee, maar volgens mij moest je zelf iets bedenken wat je bij die persoon vindt passen. Leuk hč?. Ik ben benieuwd wat mijn secret santa voor mij gaat verzinnen
.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik deed vorig jaar niet mee, maar volgens mij moest je zelf iets bedenken wat je bij die persoon vindt passen. Leuk hč?. Ik ben benieuwd wat mijn secret santa voor mij gaat verzinnen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
hij kan wel een taal- en typecursusje gebruikenquote:Ook werk ik mee aan mediche onderzoeken, mijn aandeel in het ondezoel is meestal wat de natuurgeneeskunst kan betekenen voor deze patiënten. Momeneteel werk ik mee aan een onderzoek over fibriologie.
Enkele andere onderzoeken waren candida, migraine, wip less, burn out syndroom en wat een een marathonschaatser tijdens de marathon bij -20 Celcius
Een boek wordt het al niet, want het bedrag is niet zo hoogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh jeedan maar hopen dat je niet bijvoorbeeld een boek uitzoekt dat diegene al heeft
Wel leuk ja!!
Wat een dramaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Blurred86 het volgende:
oh my, ik ben een stukje aan het lezen op een website van een of andere "voedingsdeskundige":
[..]
hij kan wel een taal- en typecursusje gebruiken
Ah okee.. Nou ins en outs komen binnenkort wel denk ik?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een boek wordt het al niet, want het bedrag is niet zo hoog. Hoeveel was het ook alweer, vorig jaar?
@ Maria:dat ja. Of iets voorspelbaar potterigs
.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou Vik gewoon routebeschrijvingen sturen vanuit Groningen naar alle IKEA's in Nederland.
Zullen we nu even iemand anders tot het object van grapjes maken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
Een mega-verpakking Linera-pate krijgt ze van mij
Volgens mij is dat er alleen van zoet beleg? En daar houd ik dan weer net niet van. Sorry ik ben moeilijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Blurred, als je kleinverpakking jam/hagelslag of wat er ook maar is in kleinverpakking aan beleg, dan kun je gewoon je crackers ter plekke smeren.
Wat about fruit?? Rauwe wortels?
Jij ook niet. Iets met een nieuw huisje enzoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alleen Vik hoeft dat dus niet..
Maar ik ben heel kieskeurig over wat ik in m'n nieuwe huisje wil hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij ook niet. Iets met een nieuw huisje enzo.
Vorig jaar waren puppelsokken helemaal hot. Maar ja, nu is nog maar 25 % van de puppels over hier.
De buren hadden die jongens op de auto's zien lopen, ze wonen er in de buurt. Dus die gasten weggejaagd, politie gebeld en gemeld en gaan slapen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Blurred86 het volgende:
Hoe zijn jullie er eigenlijk achtergekomen wie het gedaan heeft CF?
Het waren er toch 5quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij ook niet. Iets met een nieuw huisje enzo.
Vorig jaar waren puppelsokken helemaal hot. Maar ja, nu is nog maar 25 % van de puppels over hier.
Maar er zijn geen ooggetuigen van het intikken van de ruiten enzo, alleen van het stampen op de daken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:10 schreef Blurred86 het volgende:
Ik zou denken dat een ooggetuige ook bewijs is? maar ik heb er duidelijk geen verstand van![]()
Ik ontdek net dat ik 551 recepten in mijn foodgawker favorieten heb staan, die wil ik allemaal nog een keer maken
Nee? Co, Greys, Vivi, SHE.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het waren er toch 5
Blurred, avocadootje door je salade?
Hihi, echt HEEL veel kruidnoten. Je hebt van die zakjes van de hoogvliet. Zeg maar een zo'n heel zakje. En ik had vandaag gewoon een vreetkick door die pepernoten, normaal haal ik ze nooit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je vegetarier, Tamashii?
Wat heb je weinig gegeten vandaag! Was dit echt alles? Hoeveel is "veel kruidnoten"?
Dankjewel voor de tip! Ik heb vroeger een dieetist gehad die ongeveer hetzelfde zei. Maar weetje soms heb je hier zooooveel behoefte aan. En ik probeer het echt te verbeteren, soms eet ik als lunch twee boterhammen met vleessalade of grillworst of kaas! Maar dat is eigenlijk echt maar soms, omdat ik sochtends niet de tijd heb het klaar te maken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef kwakz0r het volgende:
@ tamashii: ik denk dat je minder last van trek in zoet zou hebben als je wat meer zinnige voeidngsstoffen at overdag... geen vruchtensapjes en evergreens (loze suikers, krijg je vreethonger van) maar boterhammen met pindakaas, of kipfilet, of 30+ kaas, of hummus, of nou ja noem maar op. zuivel is ook een goeie vuller. en nootjes!
zeg mevrouw mutsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn briljante lijstje
O: 1 krentebol
T: 1 gebakje: bosvruchtenbavarararoraorois
L: 1 croissant, bakje perzikkwark, mini-loempia, broodje met komijnekaas
T: -
L: restje lasagne
Evenementje van het werk met een verzorgde lunch
Morgen tandarts, dus dan kan ik niet eten, dat scheelt weer
's avonds albvast smeren en in de koelkast leggenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dankjewel voor de tip! Ik heb vroeger een dieetist gehad die ongeveer hetzelfde zei. Maar weetje soms heb je hier zooooveel behoefte aan. En ik probeer het echt te verbeteren, soms eet ik als lunch twee boterhammen met vleessalade of grillworst of kaas! Maar dat is eigenlijk echt maar soms, omdat ik sochtends niet de tijd heb het klaar te maken.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zeg mevrouw mutsdie lunch kon er best bij vandaag, met je magere lijstjes met weinig zinnigs erop van de afgelopen week... wel gķed eten he?
Eh, eigenlijk niks. Mis het ook niet ofzo. Ik eet nooit zoveel. Maar ik hou heel erg van zoet, niet normaal!! Gaan soms wel eens 2 grote Milka repen in het weekend doorheen. Of boterhammen met chocoladepasta.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:24 schreef Dendrietje het volgende:
@Tamashii: Wat eet je dan normaal als lunch? Als je dus geen tijd hebt brood te maken, maar ook niet zwicht voor kruidnootjes?
kweenie, ik zie volgens mij vaak 1 boterham en 1 appel en een beetje zuivel soms 2 crackers of een krentenbol ofzo. en dan vaak salades als avondeten, en"restjes" dit of dat of "een beetje" dit of dat... en vaak "morgen balansen" als je 1 ongezond dingetje gegeten hebt...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Valt toch best wel mee?
Ben nog nootjes vergeten voor vandaag.
je kan nooit afvallen als je zo weinig eet, echt niet... misshcien kun je eens op www.voedingscentrum.nl kijken voor de aanbevolen hoeveelheden eten voor gezonde mensen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh, eigenlijk niks. Mis het ook niet ofzo. Ik eet nooit zoveel. Maar ik hou heel erg van zoet, niet normaal!! Gaan soms wel eens 2 grote Milka repen in het weekend doorheen. Of boterhammen met chocoladepasta.Maar ik wil gezonder gaan leven en daardoor iets afvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Merel op 08-10-2009 22:40:22 ]"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef Merel het volgende:
Trusten allemaal
En voor wie zin heeft in wat melodrama om de dag lekker mee af te sluiten:Echt rot voor je! Maar je bent sterker dan je denkt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
omdat je lijf gewend is aan zo weinig eten. je verbrnading is langzaam. om af te vallen moet je dan dus idd. nķg minder gaan eten dan nu. dat is ten eerste niet gezond, en ten tweede niet vol te houden. ooit moet je weer normaal gaan eten, en dan kom je aan... enige gezonde oplossing is om nu langzaamaan wat meer en gezonder te gaan eten, tot je normale hoeveelheden eet (zeker omdat je nog zo jong bent kan dat nog heel goed en is het bovendien extra belangrijk!) en dan af te vallen door een beetje meer te bewegen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Tamashii het volgende:
Sterkte Merel.
En kwakz0r, waarom kun je dan niet afvallen? Want ik kom zeker niet aan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef Merel het volgende:
Trusten allemaal
En voor wie zin heeft in wat melodrama om de dag lekker mee af te sluiten:he bah. wat is mcsex toch een eikel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(vanuit het oogpunt van jouw ruimhartig beschermende medeslankies dan he)
voor jou
Kwak
Neenee, dankjewel juist. Dit is wel ongeveer precies wat de diëtist zegt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
omdat je lijf gewend is aan zo weinig eten. je verbrnading is langzaam. om af te vallen moet je dan dus idd. nķg minder gaan eten dan nu. dat is ten eerste niet gezond, en ten tweede niet vol te houden. ooit moet je weer normaal gaan eten, en dan kom je aan... enige gezonde oplossing is om nu langzaamaan wat meer en gezonder te gaan eten, tot je normale hoeveelheden eet (zeker omdat je nog zo jong bent kan dat nog heel goed en is het bovendien extra belangrijk!) en dan af te vallen door een beetje meer te bewegen.
je bent nog erg jong toch? nu kan je lijf nog bijna alles hebben! daarom is t extra belangrijk om nu een gezonde basis te leggen...
maar goed, ik ben alweer uitgepreekt.
dat moet je niet meteen denken dan he? dat t toch sowieso fout gaat omdat je s avonds patat eet! van een keertje patat eten is nog nooit iemand dik geworden...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neenee, dankjewel juist. Dit is wel ongeveer precies wat de diëtist zegt.
Maarja, ik zal morgen eens kijken of ik de hele dag gezond kan doen en normaal kan eten. Maar sowieso savonds gaat het dan fout want dan eten we patat.
Ah alleen al om deze post doe ik mee, en hoop ik dat ik jou krijg, dan ga ik op zoek naar het allerpotterigste en voorspelbaarste dat ik kan vinden en dan doe ik een kopie van jouw post erbijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een boek wordt het al niet, want het bedrag is niet zo hoog. Hoeveel was het ook alweer, vorig jaar?
@ Maria:dat ja. Of iets voorspelbaar potterigs
.
Die kan ik wel gratis regelen denk ik, een vriend van me gaat 'em wegdoenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou vraag ik me af wat voor voorspelbaar potterigs je kan kopen![]()
Een houthakkersblouse? Een tuinbroek? Een bloempot om kapsel mee te knippen? Die mega-cheesy poster van die twee zoenende wieven die al jaren via o.a. large te koop is?
dit gaat over mc Sex van Merel? of over die vriend?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:04 schreef loveli het volgende:
En die egotrippende penis eerste klas moet z'n bek houden.
McSex.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:06 schreef cyclechick het volgende:
[..]
dit gaat over mc Sex van Merel? of over die vriend?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Ik moest echt genant hard lachen om dit toch wel flauwe grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot nog toe: CF, wat een kloothommels zeg!
PF: herkenbare reactie op onrechtvaardigheid, ik word dan ook altijd überbeleefd en ga heel formeel doen. Waarschijnlijk mega-irritant. En:![]()
DaD:voor jullie nieuwe huisje!!
nu verder lezen.
hahahaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik stem ervoor om McSex tegenwoordig bekend te laten staan als McKakkerlakBekt lekker weg en is een stuk accurater
![]()
Of McCockroach (om de seksuele referentie erin te laten maar een stuk minder aanlokkelijk te doen klinken). McSlimy-icky-degenerate-piece-of-GOO. Zoiets.
McLul-de-behanger.
Die heb ik natuurlijk alquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die mega-cheesy poster van die twee zoenende wieven die al jaren via o.a. large te koop is?
Uh, wat snap jij niet aan het woordje 'secret'?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
That's settled, Loveli is Viking's Secret Santa![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik stem ervoor om McSex tegenwoordig bekend te laten staan als McKakkerlakBekt lekker weg en is een stuk accurater
![]()
Of McCockroach (om de seksuele referentie erin te laten maar een stuk minder aanlokkelijk te doen klinken). McSlimy-icky-degenerate-piece-of-GOO. Zoiets.
McLul-de-behanger.
argh wat een cliffhangerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:24 schreef Merel het volgende:
[..]Nu begin ik de dag in ieder geval vrolijk
Behalve dan dat ik m'n fiets niet zie als ik uit 't raam kijk, ben bang dat ie gestolen isIk ga nu kijken, later verslag!
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:27 schreef uniekhoorn het volgende:
DAD, van harte gefeliciteerd..
En secret santa?? Nee dank u
Fiets is niet gejat, alleen m'n knalrode fietstassen, waardoor ik m'n fiets niet herkendequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:24 schreef Merel het volgende:
Behalve dan dat ik m'n fiets niet zie als ik uit 't raam kijk, ben bang dat ie gestolen isIk ga nu kijken, later verslag!
't Komt wel goed hoor. Ik heb alleen vanavond een familiefeest waar ik heel erg tegenop zie. "Hoe gaat het met je werk??" "Hoe staat het in de liefde??" - allemaal vragen waar ik even het antwoord niet op weet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Merel: t gaat niet echt lekker he ! Sterkte!![]()
Urgh. Vreselijk, dat soort gezeik. Succesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:23 schreef Merel het volgende:
't Komt wel goed hoor. Ik heb alleen vanavond een familiefeest waar ik heel erg tegenop zie. "Hoe gaat het met je werk??" "Hoe staat het in de liefde??" - allemaal vragen waar ik even het antwoord niet op weet.
Neem een sterke bak koffie en ga naar het toiletquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Urgh. Vreselijk, dat soort gezeik. Succes
Zo. Gisteren friet gegeten, vanochtend 900 gram zwaarder en een massieve plofpens. Hoezo, het kwaad straft zichtzelf?
Charmingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Neem een sterke bak koffie en ga naar het toilet
Goeie tip! De meeste mensen willen het helemaal niet weten als het niet zo ok gaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel: op dat familiefeest gewoon op alles 'goed heur' zeggenDa's ergens toch wat mensen verwachten geloof ik
zooi-producten? Cruesli is toch supergoed? zit allemaal gezonde dingen in? Evergreen beweert hetzelfde en ik heb een tussendoortje nodig. Aquarius komt omdat ik geen drinken bij me had en het is gezonder dan cola! wat ik eerst wilde halen. Vleessalade niet goed?!?!?! Er zit heel veel gezond in en en en en. :| WTF,quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
Tamashii, je zit waarschijnlijk niet aan teveel kcal, maar waarom zoveel 'zooi-producten'? Cruesli: veel suiker, weinig vezels, evergreen idem, aquarius, vleessalade, crueslireep: zit allemaal niets nuttigs in. Je kunt véél gezondere keuzes maken!
Lees jiij verpakkingen? Cruesli en evergreen bevatten allebei veel suiker (en natuurlijk doet evergreen alsof ze heel gezond zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
zooi-producten? Cruesli is toch supergoed? zit allemaal gezonde dingen in? Evergreen beweert hetzelfde en ik heb een tussendoortje nodig. Aquarius komt omdat ik geen drinken bij me had en het is gezonder dan cola! wat ik eerst wilde halen. Vleessalade niet goed?!?!?! Er zit heel veel gezond in en en en en. :| WTF,
De afweging van 'gezond' en 'lekker' is natuurlijk heel persoonlijk. Heel veel dames hier zijn dol op brinta/havermout-papzooi in de ochtend. Heel gezond, maar dat krijg ik dus echt niet wegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:43 schreef Tamashii het volgende:
Halfvol doen we sowieso altijd, vol is vies.Maar die muesli heb ik ook, maar dan ook met krenten.
dat bedoelde ik geisteren tamashii: veel van de dingen die je eet (en die veel nederlanders eten en als gezond zien) zijn niet zo gezond: er zit veel suiker in en weinig vezels bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
zooi-producten? Cruesli is toch supergoed? zit allemaal gezonde dingen in? Evergreen beweert hetzelfde en ik heb een tussendoortje nodig. Aquarius komt omdat ik geen drinken bij me had en het is gezonder dan cola! wat ik eerst wilde halen. Vleessalade niet goed?!?!?! Er zit heel veel gezond in en en en en. :| WTF,
In aanvulling daarop: vruchtensappen zijn maar marginaal gezonder dan frisdrank en bevatten evenveel kcal. Je kunt je siinaasappeltje beter zo opeten dan uitpersen, omdat je daarmee heel veel vezels verliest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:27 schreef kwakz0r het volgende:
vruchtensappen en frisdranken met mate. als je het lekker vindt is er niks mis met light frisdrank. water is het allerbeste...
Ik las: ik had zo'n zin om te huilen in trouwjurken.........quote:................maar had zo'n zin om me te hullen in trouwjurken
Noes, Bakhtin! Heldinquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:23 schreef kwakz0r het volgende:
ohja maria, ik heb mezelf een keer enorm in de problemen gebracht door in een simpel 2e jaars filologie essay (middel engelse literatuur) mezelf vreselijk te verslikken in de theorie van bakhtin die ik erbij gehaald had (over the carnivalesque en rabelais enzo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
kijk, tot je D is je lijstje écht heel karig hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aloha! Ik heb noooooooooo cavities![]()
Lijstje:
O: bakje havermout
T: tandarts
L: 1 krentebol
D: Vooraf: met tonijn gevulde puntpaprika's, hoofdgerecht Spaanse tomatentaart (met slagroom en eieren en taartdeeg en meer van dat evils) mogelijk nog creme brulee als dessert, maar ik weet nog niet of ik mezelf dat ķķk nog aan wil doen.
En morgen weer uit eten
En nu extra balen dat de RPM-les op vrijdagavond foetsie is
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kijk, tot je D is je lijstje écht heel karig hoor
O: bakje havermout
T: tandarts
L: 1 krentebol
das misshcien 250 kcal totaal... (ik neem tenminste aan dat je niet een hele tandarts gegeten hebt. dat gaat natuurlijk in de kilo's lopen)
dan kan een flink diner er prima vanaf (en je tomatentaart is nooit 1250 kcal of meer)
dat bedoelde ik gisteren met compenseren terwijl het niet nodig is enzo... en ik denk niet dat ik me vergis, maar dat jij gewoon niet doorhebt dat je te weinig eet nog/weer...
*bewaart essayplan voor latere sollicitatie*quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
@ maria: jeez. ik ben nooit heel ver gekomen met literatuur...t klinkt als een flinke berg hooi. je zou er denk ik een proefschrift over kunnen schrijven...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik las: ik had zo'n zin om te huilen in trouwjurken.........
Vond het al wat overdreven!
Dat muziekje ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:27 schreef Daph_ het volgende:
Sweden's got talent..![]()
http://www.youtube.com/v/PlDn1auRmy4
quote:
leuk!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het zwart. Foto met mij komt nog wel een keer, hij zit nu in de was en ik moet over 15 min weg. Ik ga grijs (stond nog mooier! Maar goedkoper via internet) ook nog een keer bestellen
.
Goed, hier is het dus bij gebleven, heb geen trek in lunch gehad en nu eigenlijk ook niet meer..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Verder sluit ik me aan bij Kwak
Lijst voor vandaag:
O: 68 gram muesli met 170 gram optimel bosvruchtenyoghurt,bekertje optimel
T: M&M's![]()
L: geen idee nog?
T: spa en fruit
D: uit eten bij een halal toko met oud-klasgenootjes
Jaah, klinkt goed!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh cycle! Deze zit momenteel ook in de RPM, is ook fijn om op te fietsen. Misschien nog een idee
Die meisjes in Afrika zijn op hun twaalfde getrouwd en hebben hun handen vol werkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:23 schreef Merel het volgende:
[..]
't Komt wel goed hoor. Ik heb alleen vanavond een familiefeest waar ik heel erg tegenop zie. "Hoe gaat het met je werk??" "Hoe staat het in de liefde??" - allemaal vragen waar ik even het antwoord niet op weet.
Maar ach, de kindertjes in Afrika hebben het nog rotter, dus ik mag niet klagenEn normaliter val ik af als ik me rot voel, dus het is ook nog on-topic
wat studeer jij ook alweer?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:03 schreef Goodbye het volgende:
Kramp valt wel onder pijn, ja! Vervelend!
Ik heb ook veel geleerd vandaag, gehad over teams en hoe die kunnen functioneren of juist helemaal niet. Ik ben een denker
HRMquote:
Goed hoor babe, teh Slenk-police is fier op uquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Kreeg vandaag ook weer complimentjes mbt afvallen: Ze waren mij een beetje aan het 'afstoffen'. "Oh we moeten nu ophouden, want anders blijft er niks meer van haar over!". Nou dat is ook een beetje overdreven, maar goed. Vervolgens: "Hoeveel ben je kwijt? Hoe heb je het gedaan?"
.
En ik ben nu echt behoorlijk tevreden over mijn lijf. Ik vind mezelf nu niet dik meer. Ik vind dat ik een normaal postuur heb. Ondanks mr. vetrol op m'n buik (die toch steeds slinkt
) geef ik m'n lijf dus toch een dikke 8,5 en kan ik er ook mee leven als het zo blijft
.
Zou je Dexter aanraden? Ik weet nog steeds niet of ik 't moet gaan kijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Nu even bijlezen en vanavond ga ik een inhaalslag Desperate Housewives en Dexter maken. Ga lekker in bed liggen met de verwarming aan, want op school was het echt koud. Ramen open enzo
.
Vik, plaats eens een foto van hoe je er nu uitziet? Ik heb vandaag ook veel geleerd, over de Duitse taal. Verder is m'n vriend (ik wil steeds vriendje typen, maar eigenlijk ben ik wel volwassen heb ik een vriend, geen vriendje, vind ik) nog steeds ziek, met vrij hoge koorts en algehele lamlendigheid, dus ik ben in zorg-modus. Naar de videotheek om films te halen, sinaasappels uitpersen en soep maken (opwarmen..)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Kreeg vandaag ook weer complimentjes mbt afvallen: Ze waren mij een beetje aan het 'afstoffen'. "Oh we moeten nu ophouden, want anders blijft er niks meer van haar over!". Nou dat is ook een beetje overdreven, maar goed. Vervolgens: "Hoeveel ben je kwijt? Hoe heb je het gedaan?"
.
En ik ben nu echt behoorlijk tevreden over mijn lijf. Ik vind mezelf nu niet dik meer. Ik vind dat ik een normaal postuur heb. Ondanks mr. vetrol op m'n buik (die toch steeds slinkt
) geef ik m'n lijf dus toch een dikke 8,5 en kan ik er ook mee leven als het zo blijft
.
Heel erg mooi! En blond en lang! Maar ook erg vrouwelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:02 schreef shinydiscoball het volgende:
Bob: Denemarken lijkt me echt te gek...hoe zijn de mannen daar?![]()
Nee, en het was inderdaad bijna 250 gram..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Misselijk? Ik heb ooit een half pond macademia's achter elkaar opgegeten, daarna hoefde ik echt een dag niets meer te eten
Half pond??quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Misselijk? Ik heb ooit een half pond macademia's achter elkaar opgegeten, daarna hoefde ik echt een dag niets meer te eten
Uhu, je hebt hier zo veel fantastische winkels.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
Bob, ben je ook helemaal verslingerd aan Deense kleding nu? Ik vond Kopenhagen echt een walhalla, wat dat betreft. Wel duur, trouwens.
Haha zo lang ben ik niet nee, ik ben best wel zwaar voor mn lengte! Mn buikomtrek is ook behoorlijk geloof ik, dus misschien heb ik gewoon een ietwat gunstige vetverdeling als ik sta ofzo... Als ik zit heb ik wel een buikrolquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Feli Maria! Wat is jouw streef eigenlijk? Je bent best lang zeker? Want op foto's lijk je al zo slank!
Edit: oh, ik zie dat je 1.68 bent - dat valt eigenlijk wel mee dus. Toch ben je al mooi slank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |