Ah okee.. Nou ins en outs komen binnenkort wel denk ik?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een boek wordt het al niet, want het bedrag is niet zo hoog. Hoeveel was het ook alweer, vorig jaar?
@ Maria:dat ja. Of iets voorspelbaar potterigs
.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou Vik gewoon routebeschrijvingen sturen vanuit Groningen naar alle IKEA's in Nederland.
Zullen we nu even iemand anders tot het object van grapjes maken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
Een mega-verpakking Linera-pate krijgt ze van mij
Volgens mij is dat er alleen van zoet beleg? En daar houd ik dan weer net niet van. Sorry ik ben moeilijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Blurred, als je kleinverpakking jam/hagelslag of wat er ook maar is in kleinverpakking aan beleg, dan kun je gewoon je crackers ter plekke smeren.
Wat about fruit?? Rauwe wortels?
Jij ook niet. Iets met een nieuw huisje enzoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alleen Vik hoeft dat dus niet..
Maar ik ben heel kieskeurig over wat ik in m'n nieuwe huisje wil hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij ook niet. Iets met een nieuw huisje enzo.
Vorig jaar waren puppelsokken helemaal hot. Maar ja, nu is nog maar 25 % van de puppels over hier.
De buren hadden die jongens op de auto's zien lopen, ze wonen er in de buurt. Dus die gasten weggejaagd, politie gebeld en gemeld en gaan slapen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Blurred86 het volgende:
Hoe zijn jullie er eigenlijk achtergekomen wie het gedaan heeft CF?
Het waren er toch 5quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij ook niet. Iets met een nieuw huisje enzo.
Vorig jaar waren puppelsokken helemaal hot. Maar ja, nu is nog maar 25 % van de puppels over hier.
Maar er zijn geen ooggetuigen van het intikken van de ruiten enzo, alleen van het stampen op de daken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:10 schreef Blurred86 het volgende:
Ik zou denken dat een ooggetuige ook bewijs is? maar ik heb er duidelijk geen verstand van![]()
Ik ontdek net dat ik 551 recepten in mijn foodgawker favorieten heb staan, die wil ik allemaal nog een keer maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |