Die kan ik wel gratis regelen denk ik, een vriend van me gaat 'em wegdoenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou vraag ik me af wat voor voorspelbaar potterigs je kan kopen![]()
Een houthakkersblouse? Een tuinbroek? Een bloempot om kapsel mee te knippen? Die mega-cheesy poster van die twee zoenende wieven die al jaren via o.a. large te koop is?
dit gaat over mc Sex van Merel? of over die vriend?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:04 schreef loveli het volgende:
En die egotrippende penis eerste klas moet z'n bek houden.
McSex.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:06 schreef cyclechick het volgende:
[..]
dit gaat over mc Sex van Merel? of over die vriend?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Ik moest echt genant hard lachen om dit toch wel flauwe grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot nog toe: CF, wat een kloothommels zeg!
PF: herkenbare reactie op onrechtvaardigheid, ik word dan ook altijd überbeleefd en ga heel formeel doen. Waarschijnlijk mega-irritant. En:![]()
DaD:voor jullie nieuwe huisje!!
nu verder lezen.
hahahaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik stem ervoor om McSex tegenwoordig bekend te laten staan als McKakkerlakBekt lekker weg en is een stuk accurater
![]()
Of McCockroach (om de seksuele referentie erin te laten maar een stuk minder aanlokkelijk te doen klinken). McSlimy-icky-degenerate-piece-of-GOO. Zoiets.
McLul-de-behanger.
Die heb ik natuurlijk alquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die mega-cheesy poster van die twee zoenende wieven die al jaren via o.a. large te koop is?
Uh, wat snap jij niet aan het woordje 'secret'?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
That's settled, Loveli is Viking's Secret Santa![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik stem ervoor om McSex tegenwoordig bekend te laten staan als McKakkerlakBekt lekker weg en is een stuk accurater
![]()
Of McCockroach (om de seksuele referentie erin te laten maar een stuk minder aanlokkelijk te doen klinken). McSlimy-icky-degenerate-piece-of-GOO. Zoiets.
McLul-de-behanger.
argh wat een cliffhangerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:24 schreef Merel het volgende:
[..]Nu begin ik de dag in ieder geval vrolijk
Behalve dan dat ik m'n fiets niet zie als ik uit 't raam kijk, ben bang dat ie gestolen isIk ga nu kijken, later verslag!
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:27 schreef uniekhoorn het volgende:
DAD, van harte gefeliciteerd..
En secret santa?? Nee dank u
Fiets is niet gejat, alleen m'n knalrode fietstassen, waardoor ik m'n fiets niet herkendequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:24 schreef Merel het volgende:
Behalve dan dat ik m'n fiets niet zie als ik uit 't raam kijk, ben bang dat ie gestolen isIk ga nu kijken, later verslag!
't Komt wel goed hoor. Ik heb alleen vanavond een familiefeest waar ik heel erg tegenop zie. "Hoe gaat het met je werk??" "Hoe staat het in de liefde??" - allemaal vragen waar ik even het antwoord niet op weet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Merel: t gaat niet echt lekker he ! Sterkte!![]()
Urgh. Vreselijk, dat soort gezeik. Succesquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:23 schreef Merel het volgende:
't Komt wel goed hoor. Ik heb alleen vanavond een familiefeest waar ik heel erg tegenop zie. "Hoe gaat het met je werk??" "Hoe staat het in de liefde??" - allemaal vragen waar ik even het antwoord niet op weet.
Neem een sterke bak koffie en ga naar het toiletquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Urgh. Vreselijk, dat soort gezeik. Succes
Zo. Gisteren friet gegeten, vanochtend 900 gram zwaarder en een massieve plofpens. Hoezo, het kwaad straft zichtzelf?
Charmingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Neem een sterke bak koffie en ga naar het toilet
Goeie tip! De meeste mensen willen het helemaal niet weten als het niet zo ok gaat.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Merel: op dat familiefeest gewoon op alles 'goed heur' zeggenDa's ergens toch wat mensen verwachten geloof ik
zooi-producten? Cruesli is toch supergoed? zit allemaal gezonde dingen in? Evergreen beweert hetzelfde en ik heb een tussendoortje nodig. Aquarius komt omdat ik geen drinken bij me had en het is gezonder dan cola! wat ik eerst wilde halen. Vleessalade niet goed?!?!?! Er zit heel veel gezond in en en en en. :| WTF,quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
Tamashii, je zit waarschijnlijk niet aan teveel kcal, maar waarom zoveel 'zooi-producten'? Cruesli: veel suiker, weinig vezels, evergreen idem, aquarius, vleessalade, crueslireep: zit allemaal niets nuttigs in. Je kunt véél gezondere keuzes maken!
Lees jiij verpakkingen? Cruesli en evergreen bevatten allebei veel suiker (en natuurlijk doet evergreen alsof ze heel gezond zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
zooi-producten? Cruesli is toch supergoed? zit allemaal gezonde dingen in? Evergreen beweert hetzelfde en ik heb een tussendoortje nodig. Aquarius komt omdat ik geen drinken bij me had en het is gezonder dan cola! wat ik eerst wilde halen. Vleessalade niet goed?!?!?! Er zit heel veel gezond in en en en en. :| WTF,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |