Neenee, dankjewel juist. Dit is wel ongeveer precies wat de diëtist zegt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
omdat je lijf gewend is aan zo weinig eten. je verbrnading is langzaam. om af te vallen moet je dan dus idd. nóg minder gaan eten dan nu. dat is ten eerste niet gezond, en ten tweede niet vol te houden. ooit moet je weer normaal gaan eten, en dan kom je aan... enige gezonde oplossing is om nu langzaamaan wat meer en gezonder te gaan eten, tot je normale hoeveelheden eet (zeker omdat je nog zo jong bent kan dat nog heel goed en is het bovendien extra belangrijk!) en dan af te vallen door een beetje meer te bewegen.
je bent nog erg jong toch? nu kan je lijf nog bijna alles hebben! daarom is t extra belangrijk om nu een gezonde basis te leggen...
maar goed, ik ben alweer uitgepreekt.
dat moet je niet meteen denken dan he? dat t toch sowieso fout gaat omdat je s avonds patat eet! van een keertje patat eten is nog nooit iemand dik geworden...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neenee, dankjewel juist. Dit is wel ongeveer precies wat de diëtist zegt.
Maarja, ik zal morgen eens kijken of ik de hele dag gezond kan doen en normaal kan eten. Maar sowieso savonds gaat het dan fout want dan eten we patat.
Ah alleen al om deze post doe ik mee, en hoop ik dat ik jou krijg, dan ga ik op zoek naar het allerpotterigste en voorspelbaarste dat ik kan vinden en dan doe ik een kopie van jouw post erbijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een boek wordt het al niet, want het bedrag is niet zo hoog. Hoeveel was het ook alweer, vorig jaar?
@ Maria:dat ja. Of iets voorspelbaar potterigs
.
Die kan ik wel gratis regelen denk ik, een vriend van me gaat 'em wegdoenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou vraag ik me af wat voor voorspelbaar potterigs je kan kopen![]()
Een houthakkersblouse? Een tuinbroek? Een bloempot om kapsel mee te knippen? Die mega-cheesy poster van die twee zoenende wieven die al jaren via o.a. large te koop is?
dit gaat over mc Sex van Merel? of over die vriend?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:04 schreef loveli het volgende:
En die egotrippende penis eerste klas moet z'n bek houden.
McSex.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:06 schreef cyclechick het volgende:
[..]
dit gaat over mc Sex van Merel? of over die vriend?
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Ik moest echt genant hard lachen om dit toch wel flauwe grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot nog toe: CF, wat een kloothommels zeg!
PF: herkenbare reactie op onrechtvaardigheid, ik word dan ook altijd überbeleefd en ga heel formeel doen. Waarschijnlijk mega-irritant. En:![]()
DaD:voor jullie nieuwe huisje!!
nu verder lezen.
hahahaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik stem ervoor om McSex tegenwoordig bekend te laten staan als McKakkerlakBekt lekker weg en is een stuk accurater
![]()
Of McCockroach (om de seksuele referentie erin te laten maar een stuk minder aanlokkelijk te doen klinken). McSlimy-icky-degenerate-piece-of-GOO. Zoiets.
McLul-de-behanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |