Nee? Co, Greys, Vivi, SHE.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het waren er toch 5
Blurred, avocadootje door je salade?
Hihi, echt HEEL veel kruidnoten. Je hebt van die zakjes van de hoogvliet. Zeg maar een zo'n heel zakje. En ik had vandaag gewoon een vreetkick door die pepernoten, normaal haal ik ze nooit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ben je vegetarier, Tamashii?
Wat heb je weinig gegeten vandaag! Was dit echt alles? Hoeveel is "veel kruidnoten"?
Dankjewel voor de tip! Ik heb vroeger een dieetist gehad die ongeveer hetzelfde zei. Maar weetje soms heb je hier zooooveel behoefte aan. En ik probeer het echt te verbeteren, soms eet ik als lunch twee boterhammen met vleessalade of grillworst of kaas! Maar dat is eigenlijk echt maar soms, omdat ik sochtends niet de tijd heb het klaar te maken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:14 schreef kwakz0r het volgende:
@ tamashii: ik denk dat je minder last van trek in zoet zou hebben als je wat meer zinnige voeidngsstoffen at overdag... geen vruchtensapjes en evergreens (loze suikers, krijg je vreethonger van) maar boterhammen met pindakaas, of kipfilet, of 30+ kaas, of hummus, of nou ja noem maar op. zuivel is ook een goeie vuller. en nootjes!
zeg mevrouw mutsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn briljante lijstje
O: 1 krentebol
T: 1 gebakje: bosvruchtenbavarararoraorois
L: 1 croissant, bakje perzikkwark, mini-loempia, broodje met komijnekaas
T: -
L: restje lasagne
Evenementje van het werk met een verzorgde lunch
Morgen tandarts, dus dan kan ik niet eten, dat scheelt weer
's avonds albvast smeren en in de koelkast leggenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dankjewel voor de tip! Ik heb vroeger een dieetist gehad die ongeveer hetzelfde zei. Maar weetje soms heb je hier zooooveel behoefte aan. En ik probeer het echt te verbeteren, soms eet ik als lunch twee boterhammen met vleessalade of grillworst of kaas! Maar dat is eigenlijk echt maar soms, omdat ik sochtends niet de tijd heb het klaar te maken.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zeg mevrouw mutsdie lunch kon er best bij vandaag, met je magere lijstjes met weinig zinnigs erop van de afgelopen week... wel góed eten he?
Eh, eigenlijk niks. Mis het ook niet ofzo. Ik eet nooit zoveel. Maar ik hou heel erg van zoet, niet normaal!! Gaan soms wel eens 2 grote Milka repen in het weekend doorheen. Of boterhammen met chocoladepasta.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:24 schreef Dendrietje het volgende:
@Tamashii: Wat eet je dan normaal als lunch? Als je dus geen tijd hebt brood te maken, maar ook niet zwicht voor kruidnootjes?
kweenie, ik zie volgens mij vaak 1 boterham en 1 appel en een beetje zuivel soms 2 crackers of een krentenbol ofzo. en dan vaak salades als avondeten, en"restjes" dit of dat of "een beetje" dit of dat... en vaak "morgen balansen" als je 1 ongezond dingetje gegeten hebt...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Valt toch best wel mee?
Ben nog nootjes vergeten voor vandaag.
je kan nooit afvallen als je zo weinig eet, echt niet... misshcien kun je eens op www.voedingscentrum.nl kijken voor de aanbevolen hoeveelheden eten voor gezonde mensen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh, eigenlijk niks. Mis het ook niet ofzo. Ik eet nooit zoveel. Maar ik hou heel erg van zoet, niet normaal!! Gaan soms wel eens 2 grote Milka repen in het weekend doorheen. Of boterhammen met chocoladepasta.Maar ik wil gezonder gaan leven en daardoor iets afvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Merel op 08-10-2009 22:40:22 ]"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef Merel het volgende:
Trusten allemaal
En voor wie zin heeft in wat melodrama om de dag lekker mee af te sluiten:Echt rot voor je! Maar je bent sterker dan je denkt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
omdat je lijf gewend is aan zo weinig eten. je verbrnading is langzaam. om af te vallen moet je dan dus idd. nóg minder gaan eten dan nu. dat is ten eerste niet gezond, en ten tweede niet vol te houden. ooit moet je weer normaal gaan eten, en dan kom je aan... enige gezonde oplossing is om nu langzaamaan wat meer en gezonder te gaan eten, tot je normale hoeveelheden eet (zeker omdat je nog zo jong bent kan dat nog heel goed en is het bovendien extra belangrijk!) en dan af te vallen door een beetje meer te bewegen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Tamashii het volgende:
Sterkte Merel.
En kwakz0r, waarom kun je dan niet afvallen? Want ik kom zeker niet aan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:32 schreef Merel het volgende:
Trusten allemaal
En voor wie zin heeft in wat melodrama om de dag lekker mee af te sluiten:he bah. wat is mcsex toch een eikel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(vanuit het oogpunt van jouw ruimhartig beschermende medeslankies dan he)
voor jou
Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |