abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:13:36 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73492090
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:24 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nee hij is van Nucleus, maar de buitenkant schijnt overeen te komen met een CI. Er zitten allemaal gave nieuwe standen op, anti-ruis en gerichte speaker enzo dus het zal wel wennen zijn. Ik ben benieuwd overzetten duurt maar 1.5 uur!
Kewl .

Cyborg hi five .

O die kinderen uit het klasje van vandaag hadden een heleboel vragen aan mij. De vingers bléven maar omhoog gaan! .
Geweldig vond ik dat, want dat heb ik nog niet meegemaakt op deze school. De meeste leerlingen zijn vrij afstandelijk.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:15:01 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73492138
Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: boterham met paté + gebakachtig iets met appel, muesli, rozijnen (stagedocent was jarig geweest) + banaan
T: twee boterhammen met paté
T: citroendropijsje
D: kip en paprika en ui van de grill
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:26:02 #53
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_73492527
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kewl .

Cyborg hi five .

O die kinderen uit het klasje van vandaag hadden een heleboel vragen aan mij. De vingers bléven maar omhoog gaan! .
Geweldig vond ik dat, want dat heb ik nog niet meegemaakt op deze school. De meeste leerlingen zijn vrij afstandelijk.
Wat leuk het lijkt me ook zo leuk dat ze naar je kunnen 'opkijken', dat je als voorbeeld kan dienen voor ze.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_73493577
Dames, er mag gefeliciteerd worden. . Heb vandaag met de huisbaas kennisgemaakt, en hij wil het huis aan ons gaan verhuren. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73493645
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Graftakkekut*******
Een stel bezopen studenten heeft vannacht onze auto gemolesteerd. Ruit kapot, bedrading van het stuur kapotgetrokken en op het dak staan stampen.

Mijn humeur, wat doe je
Wat een sukkels . Wel mooi dat het vergoed wordt, maar toch, hoe verzin je het om dat even te doen?

Klinkt als een lekker mens PF .

@Viking: wat leuk dat ze zo geinteresseerd waren!

En Merel vroeg gister hoe het met me ging: nou op zich wel prima. Ben druk met school, baantje, fotografie en tussendoor nog een hele zooi afspraken met vrienden. Soms een beetje té druk, maar wel leuk .

Zo en nu ben ik echt op. Trein had kwartier vertraging vanmorgen (en ik moest ook weer terug, op tijd terug zijn want ik kan het niet maken te laat te komen in een les waar ik zelf een van de docenten ben, dus hele tijd in uni superonrustig geweest omdat ik bang was het niet te redden), werkcollege, werken (was druk, veel meer leerlingen dan de bedoeling en ze hadden veel vragen) en nu zit ik eindelijk een paar minuten. Kan ik zo weer huiswerk gaan maken, want komend weekend weer weg .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73493656
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dames, er mag gefeliciteerd worden. . Heb vandaag met de huisbaas kennisgemaakt, en hij wil het huis aan ons gaan verhuren. .
Gefeliciteeeeeerd Hehe eindelijk mag het
pi_73493689
Ja ik zal nog eens een heel verhaal typen !
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:06:18 #58
331 Merel
Be here now.
pi_73493745
quote:
Het is allemaal ook niet dramatisch hoor, maar als ik zou zeggen "oooooh het gaat zooooo goed met me" dan zou ik gewoon liegen. Ik zou gewoon blij moeten zijn met wat ik heb, maar ik heb constant zo'n onrustig gewoon dat er dingen anders moeten: baan, liefde, huis, hobby's. Maar dat heeft iedereen wel eens toch?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_73493769
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:04 schreef P.F het volgende:
Ja ik zal nog eens een heel verhaal typen !
Ik heb het gelezen en ik was er benieuwd naar . Maar wat moet je dan nu doen? Je vindt die coach een oncompetent mens en de decaan ken je al van voeding (en daar ben je zo te horen bang voor?). Wat nu?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:07:07 #60
331 Merel
Be here now.
pi_73493778
DaD gefeliciteerd met je huis!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:09:05 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73493833
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen en ik was er benieuwd naar . Maar wat moet je dan nu doen? Je vindt die coach een oncompetent mens en de decaan ken je al van voeding (en daar ben je zo te horen bang voor?). Wat nu?
incompetent .

Hoei DaD! .

@ PF: ja ik heb het ook gelezen, maar ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Het klinkt als een enorm vaag, ongeloofwaardig verhaal (niet dat ik jou niet geloof hoor ). Maar ik vraag me in dat soort situaties altijd af wat de andere kant van het verhaal is .
Niet meer actief op Fok!
pi_73494013
D&D

CF

PF
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:16:50 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73494086
Net nog even teruggelezen. Wat balen zeg, CF! . Ik hoop dat ze kunnen achterhalen wie erachter zitten .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:17:32 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73494104
YAAAAAAY gefeliciteerd, DaD!! En vriendje van DaD! Woehoeee!
Ik denk trouwens dat ik al eerder es 'illegaal' voor je gejuicht heb mwehe! But who cares! Whoera!

PF: in dit soort gevallen is het veelal denk ik een geval van: je moet het ermee doen. Systemen en mensen kunnen soms onhandig in elkaar zitten, maar als zij het voor het zeggen hebben moet je je veelal 'buigzaam' opstellen ben ik bang Behalve als de incompetentie heel erg is, dan kan je een stapje hoger gaan klagen Maar in hoeverre dat wat uithaalt valt dan nog te bezien.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73494255
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

incompetent .
Stom woord . En ik had het nog bijna dubbel fout .
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:22:45 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73494281
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Stom woord . En ik had het nog bijna dubbel fout .
Logische vervolgvraag: wat was de andere fout die je bijna gemaakt had dan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_73494352
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Logische vervolgvraag: wat was de andere fout die je bijna gemaakt had dan? .
Ik had er bijna incompent van gemaakt . En daarna wilde ik er een n extra inplakken .
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:26:52 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73494431
Ik baal trouwens stevig. Zou vanochtend m'n nieuwe laarzen aandoen: binnenzool helemaal los . Snap niet hoe dat kan. Ook de stiksels op de zolen gingen al wat los zitten, maar dat is niet zo gek, aangezien je op je zolen loopt (joh echt? )
Ik heb ze nog niet eens een maand en ik heb de bon nog, dus ik ga er dit weekend even mee terug. Hopelijk hebben ze die laarzen nog.
Niet meer actief op Fok!
pi_73495192
Dank jullie wel dames! .

Gaan we trouwens dit jaar ook weer Secret Santa doen? . Ik vond dat echt heel leuk vorig jaar!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:50:54 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73495228
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank jullie wel dames! .

Gaan we trouwens dit jaar ook weer Secret Santa doen? . Ik vond dat echt heel leuk vorig jaar!
I'm in .
Niet meer actief op Fok!
pi_73495419
voor Pf's verhaal; klinkt als een erg gezellige coach..

YAAAAAY voor DaD en vriendje van DaD

Enne, wat is 'secret santa doen'?
pi_73495490
Daph, vorig jaar hebben we lootjes getrokken (had PF geregeld volgens mij?) en toen moesten degenen die meededen een cadeautje sturen naar degene wiens lootje ze hadden, zonder te zeggen van wie het kwam natuurlijk. Was echt leuk!
pi_73495621
gefeliciteerd DaD!

en Secret Santa klinkt leuk!

lijstje:
O: havermout met banaan, pindakaas, lijnzaad
L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas, lightsalami, mosterd, 1x ei, extra light mayo en tomaat) +2x koffie met melk
D: ui, knof, paprika, tomaat, witte bonen in tomatensaus, tonijn en mais
T: ? yoghurt met druiven en muesli denk ik

ga eens even de kcal tellen, ik heb het gevoel dat ik een beetje weinig eet de laatste tijd..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73495729
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

I'm in .
Ik ook . En dit jaar níet via bol.com met een verkoper die het boek kwijt is . Heeft iemand daarna ooit nog van Anneque gehoord?
pi_73495761
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

incompetent .

Hoei DaD! .

@ PF: ja ik heb het ook gelezen, maar ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Het klinkt als een enorm vaag, ongeloofwaardig verhaal (niet dat ik jou niet geloof hoor ). Maar ik vraag me in dat soort situaties altijd af wat de andere kant van het verhaal is .
Welk gedeelte is precies vaag? (Dan kan ik misschien opheldering geven)

Hm.. Ik heb 5 getuigen die het ook een meer dan bizare reactie van die vrouw...
pi_73495788
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat was van de deeltijdvariant!

Ik ben snel naar die van de voltijd gegaan en die vond het ook vaag! Maar die zei: misschien was het een grapje?

En toen zei ik "Ik heb haar nooit zien lachen, maar wie weet... "
pi_73495826
@ vik: mijn binnenzolen laten altijd los na een paar keer dragen (soms al de eerste keer) mijn zweetpootjes en de lijm van die zolen hebben nogal een wisselwerking geloof ik.

voor PF... soms moet je gewoon de incompetentie van iemand die autoriteit over je heeft accepteren, en proberen zo min mogelijk problemen met zo iemand te krijgen...denk ik...

ok, ik ga zo maar eens naar huis/de winkel. ik heb zo hard mn best gedaan deze week en gewoon NIKS nuttigs op papier gekregen. mn bureau ligt vol met dikke boeken, waar ik in gelezen heb en nu ben ik alleen maar nog meer de weg kwijt of eigenlijk niet, maar ik voel me weer een soort alsof ik aan t begin sta ipv dat ik al heel veel gedaan heb...

nu dikke stress voor concert morgen (als er iemand zin heeft: 20.15, herengrachtkerk leiden, herengracht 68 - het wordt echt práchtig!) maar ik geloof dat ik alles onder controle heb en alles tot 1 lijstje heb beperkt (wat moet er meegenomen, wat moet ik nog vragen aan mensen, wat moet ik ter plekke doen, welke mededelingen moet ik aan koor en orkest doen zodat alles soepel verloopt). ik hoop alleen in godesnaam op publiek...anders zijn we failliet na dit project
Kwak
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:05:50 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73495847
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ook . En dit jaar níet via bol.com met een verkoper die het boek kwijt is . Heeft iemand daarna ooit nog van Anneque gehoord?
Daar dacht ik dus ook meteen aan .

Regel: mensen die korter dan X weken meeposten hier mogen niet meedoen .

geintje hoor dit was echt een uitzondering volgens mij...
Niet meer actief op Fok!
pi_73495870
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
YAAAAAAY gefeliciteerd, DaD!! En vriendje van DaD! Woehoeee!
Ik denk trouwens dat ik al eerder es 'illegaal' voor je gejuicht heb mwehe! But who cares! Whoera!

PF: in dit soort gevallen is het veelal denk ik een geval van: je moet het ermee doen. Systemen en mensen kunnen soms onhandig in elkaar zitten, maar als zij het voor het zeggen hebben moet je je veelal 'buigzaam' opstellen ben ik bang Behalve als de incompetentie heel erg is, dan kan je een stapje hoger gaan klagen Maar in hoeverre dat wat uithaalt valt dan nog te bezien.
Ik ga een mailtje sturen dat de escalatie van vanmiddag totaaaal niet de bedoeling was omdat zij, mijn coach een heel belangrijk persoon voor mij is

Kan iemand het geslijm er dan in frotten ?
Ik kom nu niet verder dan: Je bent rot en zuur van binnen en je seksuele tekort en dat je man vreemd ging met de buurvrouw hoef je niet op mij af te reageren.
pi_73495900
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daph, vorig jaar hebben we lootjes getrokken (had PF geregeld volgens mij?) en toen moesten degenen die meededen een cadeautje sturen naar degene wiens lootje ze hadden, zonder te zeggen van wie het kwam natuurlijk. Was echt leuk!
Oja!

Heeft Co haar cadeau nog gehad??

En neen heeft nooit meer iets gehad

Ik vind het leuk om het weer te doen maar nu alleen met mensen die minimaal een half jaar posten
pi_73495952
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:05 schreef kwakz0r het volgende:
@ vik: mijn binnenzolen laten altijd los na een paar keer dragen (soms al de eerste keer) mijn zweetpootjes en de lijm van die zolen hebben nogal een wisselwerking geloof ik.

voor PF... soms moet je gewoon de incompetentie van iemand die autoriteit over je heeft accepteren, en proberen zo min mogelijk problemen met zo iemand te krijgen...denk ik...

ok, ik ga zo maar eens naar huis/de winkel. ik heb zo hard mn best gedaan deze week en gewoon NIKS nuttigs op papier gekregen. mn bureau ligt vol met dikke boeken, waar ik in gelezen heb en nu ben ik alleen maar nog meer de weg kwijt of eigenlijk niet, maar ik voel me weer een soort alsof ik aan t begin sta ipv dat ik al heel veel gedaan heb...

nu dikke stress voor concert morgen (als er iemand zin heeft: 20.15, herengrachtkerk leiden, herengracht 68 - het wordt echt práchtig!) maar ik geloof dat ik alles onder controle heb en alles tot 1 lijstje heb beperkt (wat moet er meegenomen, wat moet ik nog vragen aan mensen, wat moet ik ter plekke doen, welke mededelingen moet ik aan koor en orkest doen zodat alles soepel verloopt). ik hoop alleen in godesnaam op publiek...anders zijn we failliet na dit project
+ voor mij: ik ben beleefd gebleven en heb zelf maar het gesprek afgekapt
Ik kreeg helemaal vlekken voor mijn ogen en een trillende mondhoek (de bovenste, niet van huilen maar van kwaadheid, ik ben nog NOOIT zo boos geweest!!)
pi_73496071
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:08 schreef P.F het volgende:

[..]

+ voor mij: ik ben beleefd gebleven en heb zelf maar het gesprek afgekapt
Ik kreeg helemaal vlekken voor mijn ogen en een trillende mondhoek (de bovenste, niet van huilen maar van kwaadheid, ik ben nog NOOIT zo boos geweest!!)
ik zei ook niet dat je dat niet gedaan had meer dat het helaas zo is dat het soms moet...
Kwak
pi_73496110
Pff nog geen 1500 kcal vandaag, en dit is best een normale dag voor mij. Ik moet toch maar eens tussendoortjes gaan nemen, maar ik weet niet wat.. en ik vind het altijd zo'n gedoe om dingen mee te nemen en de meeste tussendoortjes die ik kan bedenken vind ik te ongezond
pi_73496142
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ga een mailtje sturen dat de escalatie van vanmiddag totaaaal niet de bedoeling was omdat zij, mijn coach een heel belangrijk persoon voor mij is

Kan iemand het geslijm er dan in frotten ?
Ik kom nu niet verder dan: Je bent rot en zuur van binnen en je seksuele tekort en dat je man vreemd ging met de buurvrouw hoef je niet op mij af te reageren.
hahaha PF
pi_73496149
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:07 schreef P.F het volgende:

[..]

Oja!

Heeft Co haar cadeau nog gehad??

En neen heeft nooit meer iets gehad

Ik vind het leuk om het weer te doen maar nu alleen met mensen die minimaal een half jaar posten
Ja! Ik heb meteen wat anders uitgezocht toen de verkoper na 3 maanden oid eindelijk kon vertellen dat ie het boek kwijt was .

Maar dan idd met mensen die op zn minst als een soort van regular gezien worden tegen die tijd, kunnen dus ook mensen zijn die nu net zijn gaan posten (tegen december zijn ze dan wel redelijk regular, als ze blijven posten tenminste ).
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:15:18 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73496174
Kwak: ik zal duimen voor joe!

Blurred: ehm, kwark, yoghurt, noten, fruit, zoiets?
pi_73496190
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik zei ook niet dat je dat niet gedaan had meer dat het helaas zo is dat het soms moet...

Nee ik dacht ook niet van niet
maar nog even voor de duidelijkheid.

Ik denk dat zij daardoor ook zo boos werd? Ze staat boven geschreeuw maar iemand die haar zinnen netjes blijft formuleren? Huh?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:19:41 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73496322
PF: ik weet niet hoe erg de escalatie was, maar wat je zelf aanvankelijk postte leek me wel goed (dat eerste stuk dus, niet het tweede )
Dus ehrm, "Ik heb het idee dat een meningsverschil wat uit de hand liep vanmiddag, wat uiteraard helemaal mijn bedoeling niet was. Ik hoop dat we dit meningsverschil verder achter ons kunnen laten, en op goede voet verder kunnen."
Zoiets? Ik ben er ook niet zo goed in want ik ga extremere vormen van meningsverschillen meestal uit de weg *heldin*
pi_73496380
Maria: yoghurt, fruit en noten (in mijn muesli) eet ik iedere dag als toetje, dat is namelijk net het enige tussendoortje dat ik altijd wél neem Ik zoek meer nog iets voor 's middags en het moet ook makkelijk mee te nemen zijn naar uni, dus dan valt knäckebröd met beleg ook af (dat eet ik vaak als tussendoortje als ik thuis ben).
pi_73496952
Oh dat klinkt best leuk! Is het dan zelf iets bedenken of wordt dat ook op een lijstje gezet? [/secretsantan00bie]
pi_73496976
Viking, ze weten wel wie het gedaan heeft, maar om dat te bewijzen is een tweede. Ik vrees dat ze er gewoon mee wegkomen

DaD'tje! Hiep hiep hoera Eindelijk geregeld! Super voor jullie (voor jou een eigen keuken en voor je mister een kleine atelierruimte, toch?).

En Blurretje, misschien moet je ook even over een zekere eet-gene heen? Ik vind het in het begin ook heel raar om bijv. soep mee te nemen en op te warmen, of zomaar ineens nootjes te gaan eten, maar het went En nu ben ik die collega die altijd warme happen met exotische geuren eet
pi_73497043
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
En Blurretje, misschien moet je ook even over een zekere eet-gene heen? Ik vind het in het begin ook heel raar om bijv. soep mee te nemen en op te warmen, of zomaar ineens nootjes te gaan eten, maar het went En nu ben ik die collega die altijd warme happen met exotische geuren eet
True Ik moest er ook aan wennen, nu ben ik de collega met de "yoghurt-trog"
pi_73497338
Daar heb je misschien wel gelijk in ja, ik heb het gevoel dat als ik iets meeneem dat het dan een sultana of evergreen oid moet zijn en daar houd ik helemaal niet van. Think outside the box! ik ga het proberen
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:44:49 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73497349
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:34 schreef Daph_ het volgende:
Oh dat klinkt best leuk! Is het dan zelf iets bedenken of wordt dat ook op een lijstje gezet? [/secretsantan00bie]
Ik deed vorig jaar niet mee, maar volgens mij moest je zelf iets bedenken wat je bij die persoon vindt passen. Leuk hè? . Ik ben benieuwd wat mijn secret santa voor mij gaat verzinnen .
Niet meer actief op Fok!
pi_73497396
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik deed vorig jaar niet mee, maar volgens mij moest je zelf iets bedenken wat je bij die persoon vindt passen. Leuk hè? . Ik ben benieuwd wat mijn secret santa voor mij gaat verzinnen .
Oh jee dan maar hopen dat je niet bijvoorbeeld een boek uitzoekt dat diegene al heeft Wel leuk ja!!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:46:17 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73497409
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:46:49 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73497434

Ik vind het een puik plan

En feli's voor DaD!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73497448
oh my, ik ben een stukje aan het lezen op een website van een of andere "voedingsdeskundige":
quote:
Ook werk ik mee aan mediche onderzoeken, mijn aandeel in het ondezoel is meestal wat de natuurgeneeskunst kan betekenen voor deze patiënten. Momeneteel werk ik mee aan een onderzoek over fibriologie.

Enkele andere onderzoeken waren candida, migraine, wip less, burn out syndroom en wat een een marathonschaatser tijdens de marathon bij -20 Celcius
hij kan wel een taal- en typecursusje gebruiken
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:47:09 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73497450
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Oh jee dan maar hopen dat je niet bijvoorbeeld een boek uitzoekt dat diegene al heeft Wel leuk ja!!
Een boek wordt het al niet, want het bedrag is niet zo hoog . Hoeveel was het ook alweer, vorig jaar?

@ Maria: dat ja. Of iets voorspelbaar potterigs .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:48:21 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73497493
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Blurred86 het volgende:
oh my, ik ben een stukje aan het lezen op een website van een of andere "voedingsdeskundige":
[..]

hij kan wel een taal- en typecursusje gebruiken
Wat een drama .

Ik moest laatst voor school ook een tekst lezen met raar lopende zinnen. Snap niet dat de docenten zo'n tekst opgeven. Maar zij zien het ws niet eens ofzo .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')