Kewlquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee hij is van Nucleus, maar de buitenkant schijnt overeen te komen met een CI. Er zitten allemaal gave nieuwe standen op, anti-ruis en gerichte speaker enzo dus het zal wel wennen zijn. Ik ben benieuwdoverzetten duurt maar 1.5 uur!
Wat leukquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kewl.
Cyborg hi five.
O die kinderen uit het klasje van vandaag hadden een heleboel vragen aan mij. De vingers bléven maar omhoog gaan!.
Geweldig vond ik dat, want dat heb ik nog niet meegemaakt op deze school. De meeste leerlingen zijn vrij afstandelijk.
Wat een sukkelsquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Graftakkekut*******![]()
![]()
Een stel bezopen studenten heeft vannacht onze auto gemolesteerd. Ruit kapot, bedrading van het stuur kapotgetrokken en op het dak staan stampen.
Mijn humeur, wat doe je
Gefeliciteeeeeerdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dames, er mag gefeliciteerd worden.. Heb vandaag met de huisbaas kennisgemaakt, en hij wil het huis aan ons gaan verhuren.
.
quote:
Ik heb het gelezen en ik was er benieuwd naarquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:04 schreef P.F het volgende:
Ja ik zal nog eens een heel verhaal typen!
incompetentquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en ik was er benieuwd naar. Maar wat moet je dan nu doen? Je vindt die coach een oncompetent mens en de decaan ken je al van voeding (en daar ben je zo te horen bang voor?). Wat nu?
Stom woordquote:
Logische vervolgvraag: wat was de andere fout die je bijna gemaakt had dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stom woord. En ik had het nog bijna dubbel fout
.
Ik had er bijna incompent van gemaaktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Logische vervolgvraag: wat was de andere fout die je bijna gemaakt had dan?.
I'm inquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank jullie wel dames!.
Gaan we trouwens dit jaar ook weer Secret Santa doen?. Ik vond dat echt heel leuk vorig jaar!
Ik ookquote:
Welk gedeelte is precies vaag? (Dan kan ik misschien opheldering geven)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
incompetent.
Hoei DaD!.
@ PF: ja ik heb het ook gelezen, maar ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Het klinkt als een enorm vaag, ongeloofwaardig verhaal (niet dat ik jou niet geloof hoor). Maar ik vraag me in dat soort situaties altijd af wat de andere kant van het verhaal is
.
Dat was van de deeltijdvariant!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en ik was er benieuwd naar. Maar wat moet je dan nu doen? Je vindt die coach een oncompetent mens en de decaan ken je al van voeding (en daar ben je zo te horen bang voor?). Wat nu?
Daar dacht ik dus ook meteen aanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook. En dit jaar níet via bol.com met een verkoper die het boek kwijt is
. Heeft iemand daarna ooit nog van Anneque gehoord?
Ik ga een mailtje sturen dat de escalatie van vanmiddag totaaaal niet de bedoeling was omdat zij, mijn coach een heel belangrijk persoon voor mij isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
YAAAAAAY gefeliciteerd, DaD!!En vriendje van DaD! Woehoeee!
![]()
Ik denk trouwens dat ik al eerder es 'illegaal' voor je gejuicht hebmwehe! But who cares! Whoera!
PF: in dit soort gevallen is het veelal denk ik een geval van: je moet het ermee doen. Systemen en mensen kunnen soms onhandig in elkaar zitten, maar als zij het voor het zeggen hebben moet je je veelal 'buigzaam' opstellen ben ik bangBehalve als de incompetentie heel erg is, dan kan je een stapje hoger gaan klagen
Maar in hoeverre dat wat uithaalt valt dan nog te bezien.
Oja!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daph, vorig jaar hebben we lootjes getrokken (had PF geregeld volgens mij?) en toen moesten degenen die meededen een cadeautje sturen naar degene wiens lootje ze hadden, zonder te zeggen van wie het kwam natuurlijk. Was echt leuk!
+ voor mij: ik ben beleefd gebleven en heb zelf maar het gesprek afgekaptquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:05 schreef kwakz0r het volgende:
@ vik: mijn binnenzolen laten altijd los na een paar keer dragen (soms al de eerste keer) mijn zweetpootjes en de lijm van die zolen hebben nogal een wisselwerking geloof ik.voor PF... soms moet je gewoon de incompetentie van iemand die autoriteit over je heeft accepteren, en proberen zo min mogelijk problemen met zo iemand te krijgen...denk ik...
ok, ik ga zo maar eens naar huis/de winkel. ik heb zo hard mn best gedaan deze week en gewoon NIKS nuttigs op papier gekregen. mn bureau ligt vol met dikke boeken, waar ik in gelezen heb en nu ben ik alleen maar nog meer de weg kwijtof eigenlijk niet, maar ik voel me weer een soort alsof ik aan t begin sta ipv dat ik al heel veel gedaan heb...
nu dikke stress voor concert morgen (als er iemand zin heeft: 20.15, herengrachtkerk leiden, herengracht 68 - het wordt echt práchtig!) maar ik geloof dat ik alles onder controle heb en alles tot 1 lijstje heb beperkt (wat moet er meegenomen, wat moet ik nog vragen aan mensen, wat moet ik ter plekke doen, welke mededelingen moet ik aan koor en orkest doen zodat alles soepel verloopt). ik hoop alleen in godesnaam op publiek...anders zijn we failliet na dit project
ik zei ook niet dat je dat niet gedaan hadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:08 schreef P.F het volgende:
[..]
+ voor mij: ik ben beleefd gebleven en heb zelf maar het gesprek afgekapt![]()
Ik kreeg helemaal vlekken voor mijn ogen en een trillende mondhoek (de bovenste, niet van huilen maar van kwaadheid, ik ben nog NOOIT zo boos geweest!!)
hahaha PFquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga een mailtje sturen dat de escalatie van vanmiddag totaaaal niet de bedoeling was omdat zij, mijn coach een heel belangrijk persoon voor mij is![]()
Kan iemand het geslijm er dan in frotten?
Ik kom nu niet verder dan: Je bent rot en zuur van binnen en je seksuele tekort en dat je man vreemd ging met de buurvrouw hoef je niet op mij af te reageren.
Ja! Ik heb meteen wat anders uitgezocht toen de verkoper na 3 maanden oid eindelijk kon vertellen dat ie het boek kwijt wasquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja!
Heeft Co haar cadeau nog gehad??
En neen heeft nooit meer iets gehad
Ik vind het leuk om het weer te doen maar nu alleen met mensen die minimaal een half jaar posten
Nee ik dacht ook niet van nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat je dat niet gedaan hadmeer dat het helaas zo is dat het soms moet...
Truequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
En Blurretje, misschien moet je ook even over een zekere eet-gene heen? Ik vind het in het begin ook heel raar om bijv. soep mee te nemen en op te warmen, of zomaar ineens nootjes te gaan eten, maar het wentEn nu ben ik die collega die altijd warme happen met exotische geuren eet
Ik deed vorig jaar niet mee, maar volgens mij moest je zelf iets bedenken wat je bij die persoon vindt passen. Leuk hè?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:34 schreef Daph_ het volgende:
Oh dat klinkt best leuk!Is het dan zelf iets bedenken of wordt dat ook op een lijstje gezet? [/secretsantan00bie]
Oh jeequote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik deed vorig jaar niet mee, maar volgens mij moest je zelf iets bedenken wat je bij die persoon vindt passen. Leuk hè?. Ik ben benieuwd wat mijn secret santa voor mij gaat verzinnen
.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik deed vorig jaar niet mee, maar volgens mij moest je zelf iets bedenken wat je bij die persoon vindt passen. Leuk hè?. Ik ben benieuwd wat mijn secret santa voor mij gaat verzinnen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
hij kan wel een taal- en typecursusje gebruikenquote:Ook werk ik mee aan mediche onderzoeken, mijn aandeel in het ondezoel is meestal wat de natuurgeneeskunst kan betekenen voor deze patiënten. Momeneteel werk ik mee aan een onderzoek over fibriologie.
Enkele andere onderzoeken waren candida, migraine, wip less, burn out syndroom en wat een een marathonschaatser tijdens de marathon bij -20 Celcius
Een boek wordt het al niet, want het bedrag is niet zo hoogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh jeedan maar hopen dat je niet bijvoorbeeld een boek uitzoekt dat diegene al heeft
Wel leuk ja!!
Wat een dramaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef Blurred86 het volgende:
oh my, ik ben een stukje aan het lezen op een website van een of andere "voedingsdeskundige":
[..]
hij kan wel een taal- en typecursusje gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |