abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73483438
Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door P.F op 08-10-2009 16:24:30 ]
pi_73483454
Waar?

Fipoooo
pi_73483492
Ja ik met m'n coach

Het was zoo schandalig! Echt een incompetent mens.
pi_73483497
OP komt later
pi_73483513
Wat is er gebeurd dan P.F?
  Vis een optie? donderdag 8 oktober 2009 @ 12:54:15 #6
70532 loveli
N
pi_73483528
setrage po
crap in = crap out
pi_73483529
Ik ben nu ook wel benieuwd
pi_73483533
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:54 schreef loveli het volgende:
sepo
Fail
pi_73483536
Ola!

Even een lijstje en dan ga ik zo aan de schoonmaak
Was laat wakker trouwens

O: activia naturel
T/L: 2 boterhammen philadelpia/tomaat
T: banaan misschien een koekje
D: uit eten: tapas!
pi_73483553
Ohja en bier dus
pi_73483569
PF ik ben nu wel heel erg benieuwd wat er gebeurd is
pi_73483642
jee CF wat shit zeg!
en bedankt voor het recept! Ga het zeker een keer proberen heb alleen geen stoompan, zou het met een stoommandje ook kunnen?

PF: wat is er gebeurd dan? Nu ben ik nieuwsgierig!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73483687
Dat van die auto, wat een eikels
pi_73483784
Lijstjee:
O: Pompoensoep + 2 maīsboterhammen
L: Peer + Eitje + knäckebröd light brie
D: Pannenkoeken
T: Bier

Al was mijn ontbijt ook half alvast lunch want ik ben pas een uurtje mijn bed uit.
pi_73483895
tvp en werken!

Had de muziek gevonden, thanks!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73483902
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:58 schreef Blurred86 het volgende:
jee CF wat shit zeg!
en bedankt voor het recept! Ga het zeker een keer proberen heb alleen geen stoompan, zou het met een stoommandje ook kunnen?

PF: wat is er gebeurd dan? Nu ben ik nieuwsgierig!
Ja sorry, ik bedoelde eigenlijk een stoommandje. Die dingen gebruik ik altijd! Ook voor m'n groente enzo. Serieuze stoompannen vind ik zo duuuuuur!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:13:05 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73484104
Oei PF, klinkt niet goed!

Ik ben heel pro-actief Engelse universiteiten aan het mailen die GEEN agreement hebben met de UU, om te kijken of ik daar toch kan studeren voor 1 semester Alle uni's waarmee de UU wél banden heeft hebben cursussen die me niet aanspreken
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73484190
Maar als je uni geen afspraken met ze heeft gemaakt moet je waarschijnlijk gewoon collegegeld betalen toch Maria? En ik dacht dat dat in Engeland best duur was.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:22:35 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73484370
Ik weet! Maar ik wil weten hoeveel dat is enzo want ik ga niet voor een heel jaar! Het is namelijk zo: vanuit mijn opleiding stimuleren ze mensen die geinteresseerd zijn in postcolonial studies om naar Leeds te gaan. Maar de agreement met Leeds is helemaal nog niet rond En de cursussen van daar vind ik helemaal niet ZO interessant eigenlijk... Dus ik dacht ja, als ik toch al extra moet gaan betalen als ik iets in mijn veld wil doen, kan ik maar beter eens rondshoppen om te zien wat ik wél interessant vind
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:28:28 #20
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73484534
tvp..

wat kut zeg CF!

Ik zit hier met een ziekig vrindje naast me, hij wordt zo wel heel knuffelig!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73485568
Dag loop helemaal in 't honderd qua plannen die ik had, eten is dus ook meteen helemaal anders

O: Banaan, tosti
T: Appel
L: Blikje tonijn, 2 boterhammen kipfilet
D: Roerbakgroente met kip
pi_73485905
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:23 schreef Tamashii het volgende:
Mag ik hier eigenlijk ook posten als ik op ongeveer hetzelfde gewicht wil blijven en er het liefst ietsjes af wil hebben?
Ja! Wel eetlijstjes posten hč
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:13:59 #23
331 Merel
Be here now.
pi_73486008
PF, vertel, wat was er nou?
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:28 schreef AKnynke het volgende:

Ik zit hier met een ziekig vrindje naast me, hij wordt zo wel heel knuffelig!
Zieke mannen stellen zich altijd aan
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:52 schreef ColdFeet het volgende:

Een stel bezopen studenten heeft vannacht onze auto gemolesteerd. Ruit kapot, bedrading van het stuur kapotgetrokken en op het dak staan stampen.
Hopen dat de verzekering het dekt inderdaad...
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:23 schreef Tamashii het volgende:
Mag ik hier eigenlijk ook posten als ik op ongeveer hetzelfde gewicht wil blijven en er het liefst ietsjes af wil hebben?
Van mij mag je
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 09:44 schreef Daph_ het volgende:

Hoe gaat het met jou?
Niet geweldig, maar misschien heb ik wel gewoon een quarterlife crisis ofzo
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_73486123
PF-bitchfight-tvp.
  Vis een optie? donderdag 8 oktober 2009 @ 14:26:37 #25
70532 loveli
N
pi_73486456
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef Merel het volgende:
Niet geweldig, maar misschien heb ik wel gewoon een quarterlife crisis ofzo

crap in = crap out
pi_73486860
bitchfight-tvp!

oh, Maria?! Heb je al naar York gekeken?
Ja doei.
pi_73486899
Lijstje:

B: 2 bruine boterhammen met sesampasta en slankie kaas( net rubber, bah)
T: 2 muesli repen

Meh
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:45:13 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73487081
Ik heb gekeken naar York ja! Maar daar hebben ze niet echt vakken die me aanspreken Ik ben echt heul kieskeurig geloof ik

*aai SDB* *voert soep*
pi_73487166
CF, wat kut! .

Ik zit te wachten tot m'n huisgenootje thuiskomt met de Australiër die ze in Canada heeft ontmoet. Ze is 'm van het vliegveld halen, ik vind het echt spannend. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73487357
Het goede nieuws is dat de verzekering alles vergoedt, zonder no-claimgezeik. Pfoe.
Niet dat er geen geld is om de auto te repareren, maar ik zou het zoooo kut vinden om mijn spaarcentjes moeten uitgeven aan zo'n lullig iets

Maar toch hoop ik nog heel hard dat ze het op de daders kunnen verhalen
pi_73487526
Gelukkig, CF! Wel echt heel lullig!

PF, ook ik ben nu nieuwsgierig .

Verder is dit alleen een snelle tvp, val om van de slaap eigenlijk (zit constant te gapen hier), maar moet echt nog even verder aan de studie enzo.

Daag!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:02:35 #32
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73487661
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
Het goede nieuws is dat de verzekering alles vergoedt, zonder no-claimgezeik. Pfoe.
Niet dat er geen geld is om de auto te repareren, maar ik zou het zoooo kut vinden om mijn spaarcentjes moeten uitgeven aan zo'n lullig iets

Maar toch hoop ik nog heel hard dat ze het op de daders kunnen verhalen
heb jij je rijbewijs nu al??
pi_73489712
Helaas. Moet er weer eens mee gaan beginnen

Mijn lijst voor vandaag:
O: bakje perzikenyoghurt/magere yoghurt
L: restant bobotie met een piezeltje rijst, wat chutney en een banaan
T: handje walnoten
T: banaan
S: pilates
D: friet
T: wijn
pi_73489724
zure matten
Ja doei.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:04:39 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73489815
Wat is dat toch ongelooflijk kut CF!

WEEKEND
O: magere yogurt met mandarijn
T: boterham achterham
T: appel
T: rauwe worteltjes
T: halve komkommer
T: cup a soup kerrie
L: Kom koninginnesoep met 2 boterhammen achterham, glas halvolle melk
T: peer
T: tomaat
T: boterham achterham
T: blokje choco
D: Kom eigengemaakte champignonsoep met gehaktballetjes
2 pitabroodjes met veel sla en eigengemaakte kipshoarma met eigengemaakte knoflooksaus..

Veel !
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73489891
een vlugge teeveepee... nog steeds druk, en nu 5 dikke boeken voor de neus in de valsche hoop dat ik er iets van ga opsteken om uit mn zwarte schrijfgat te kruipen...

Kwak
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:09:02 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73489984
TVP.

Leuke dag gehad vandaag. Voor het eerst bij Havo 2 gekeken en dat is echt een schattig klasje. Veel leerlingen met CI en eentje wil zelfs advocate worden .

Nu eens bijlezen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:11:51 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73490080
lijstje tot nu toe:

O: grote kom muesli met appel en kiwi en magere yoghurt
T: mueslireep
T; paar dropjes
L: pannenkoeken
D: ik denk rode-wijn-spaghetti met walnoten en peterselie, met wat salade ernaast..)
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:12:59 #39
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_73490116
Hey Vik, wat voor model CI heb jij? Ik stap eind oktober over op het Freedom model . Ik heb mijn huidige nou bijna 5 jaar.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:14:28 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73490177
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:12 schreef Muis006 het volgende:
Hey Vik, wat voor model CI heb jij? Ik stap eind oktober over op het Freedom model . Ik heb mijn huidige nou bijna 5 jaar.
Ik heb de Harmony van Advanced Bionics .
Jij hebt toch geen CI? Of maakt Nuclear ook ABI's?

Zal vast wennen zijn, een nieuwe processor!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:15:48 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73490233
PF moet trouwens écht eens ophouden met ons nieuwsgierig te maken om er vervolgens vandoor te gaan . Dit is al de zoveelste keer.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:17:58 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73490303
Lijstjes!

Gisteren:
O: volkorenbroodkaastosti
L: biologische mueslireep
T: domtorentje-chocolaatje
D: (en nou komtie ) voor: empanadaatje en stukje brood met kruidenboter, hoofdgerecht was steak (lomo de cuadril geloof ik) met wat patatjes en salade, na was ijs met dulce de leche. En twee cola erbij!

Vandaag:
O: volkorenbroodkaastosti (ik ben echt verknocht de laatste tijd )
T: beker melk
L: twee sneetjes met biefstukworst
T: bakje special k met melk
D: beats me!
S: Zumba
pi_73490350
biefstukworst Nom!!

Wij eten vandavond nasi met kip en pittige saus

Ben daarstraks even naar het winkelcentum hier geweest, ben 30/45 minuten weggeweest maar vond het best vermoeiend..
pi_73490440
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:15 schreef Viking84 het volgende:
PF moet trouwens écht eens ophouden met ons nieuwsgierig te maken om er vervolgens vandoor te gaan . Dit is al de zoveelste keer.
Sorry ik dacht dat het wel duidelijk was

Een discussie die heel schandalig was. Neem aan dat niemand op de exacte inhoud zit te wachten? Er staan namelijk al voorbeelden in het vorige topic.

Plus, ik ga na zo een incident meteen maatregelen treffen. Zo ver ben ik nu al wel
pi_73490461
Maar als er nog vragen zijn wil ik ze best beantwoorden hoor, ik ben de moeilijkste niet!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:24:07 #46
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_73490505
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb de Harmony van Advanced Bionics .
Jij hebt toch geen CI? Of maakt Nuclear ook ABI's?

Zal vast wennen zijn, een nieuwe processor!
Nee hij is van Nucleus, maar de buitenkant schijnt overeen te komen met een CI. Er zitten allemaal gave nieuwe standen op, anti-ruis en gerichte speaker enzo dus het zal wel wennen zijn. Ik ben benieuwd overzetten duurt maar 1.5 uur!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Vis een optie? donderdag 8 oktober 2009 @ 16:24:23 #47
70532 loveli
N
pi_73490513
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Sorry ik dacht dat het wel duidelijk was

Een discussie die heel schandalig was. Neem aan dat niemand op de exacte inhoud zit te wachten? Er staan namelijk al voorbeelden in het vorige topic.

Plus, ik ga na zo een incident meteen maatregelen treffen. Zo ver ben ik nu al wel
Blijkbaar wel
crap in = crap out
pi_73490571
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Blijkbaar wel
*F5* *F5* *F5* *F5* *F5* *F5* *F5*
pi_73490667
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Blijkbaar wel

Wat een lieverds zijn jullie ook.

Ik heb dus een coach, maar ieder gesprek loopt uit op een soort conflict. En dat begrijp ik niet zo goed, want mondeling ben ik heel vaardig

Het lijkt echt alsof zij het op mij heeft voorzien... (En dit is niet mijn interpretatie!)

Ik had een afspraak gemist, dit heb ik doorgegeven VOORDAT ik de afspraak zou missen. Niet ruim van te voren, maar wel zodat zij niet heeft hoeven wachten. Ik accepteerde dat mijn kans voorbij was, volgende keer zorg ik dat ik er ben en klaar. Ja toch?

Naar mijn inziens was het gesprek al afgerond..

Wilde zij de diepere betekenis en verklaring doorgronden van mijn absence. En waarom ik niet van te daags voren had gemeld dat ik door een onvoorziene omstandigheid mijn afspraak had gemist.

Toen vroeg ik haar of ze wel wist wat een onvoorziene omstandigheid was...

En ze bleef maar zeiken en zuigen en ik bleef ZO beleefd.

Dus ik zei: Ik heb nu alles gezegd wat ik wil zeggen, ik ben eigenlijk wel klaar met dit gesprek.

En toen zei ze: O ik had het idee dat je het er niet mee eens was en door wou blijven praten.

En zo ging het nog heeel lang door. En dit was allemaal na het eerdere voorval !
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:38:12 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73490945
Hoi!

CF: das mooi klote!!

Cycling: sober van pink in de bimbo jones remix idd

Doei!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')