abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73470359
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Wat lekker zeg, dat je bijna op vakantie gaat, met dit druilerige weer hier!

Enne, van wie moet dat dan mogen?
Van m'n innerlijke stem, binnenin m'n diepste eigenste binnenste, jeweetz!! Die is de laatste tijd heul niet zo streng voor me!! Heel schappelijk!! Ik durf al wel een week or so niet op de weegschaal!

O trouwens: welkom dendrietje!1
pi_73470468
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:30 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Vooral dat eerste. mijn ontbijt was een glas optimel drink (ja, die uit de bonus!) en daarna ging het fout heul veul chocola gegeten. toen de rest van de dag niks, en mijn avondeten was een broodje mario. net na het sporten nog een kleine eiwitshake genomen, om te voorkomen dat ik nu weer slechte digen ga eten

Morgen gaat het vast weer beter

hoe komt het dat je zo moe bent? Hard gewerkt? slecht geslapen? of minder energie-gevoel doordat de zon weg is? dat heb ik heel vaak namelijk, dan wil je alleen maar slapen/op de bank hangen als je thuis komt
Wat is een broodje Mario??

Dat moe.....ik denk een combinatie van herfst inderdaad en een griepje wat er in de verte zat aan te komen. Wat ik wel heb kunnen afwenden met echt shitladingen aan vitamine c. Knock wood.

Hoe was je etentje bij McMindvol?
pi_73470501
Broodje Mario, die ken ik! Nooit gehad though.

Ze zijn héél rijkelijk belegd, haha.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73470729
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat is een broodje Mario??

Dat moe.....ik denk een combinatie van herfst inderdaad en een griepje wat er in de verte zat aan te komen. Wat ik wel heb kunnen afwenden met echt shitladingen aan vitamine c. Knock wood.

Hoe was je etentje bij McMindvol?
[img][/img] dat is een broodje mario

ai, ik hoop dat je dan niet op je vakantie ziek wordt! maar daar is zon en zee en rust, dus dat komt vast helemaal goed hoe lang ga je eigenlijk weg?

Het etentje was erg leuk gister kwam ie bij mij eten, maar mijn eten was mislukt wilde padthai maken, maar de noedels waren te zacht, waardoor het meer een thaise pap werd

[ Bericht 3% gewijzigd door cyclechick op 08-10-2009 09:18:18 ]
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73470780
Lijstje:

O: Brinta
T: 2 bastognekoekjes (bij de scriptiegroep sluiten we altijd af met thee en koekjes )
L: 2 bruine broodjes met kaas, kom tomatensoep, beker Optimel
D: lasagne met champignons en courgettes
T: nog een beetje lasagne (D was om 5 uur, ik kom nu net uit m'n werk)
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73470834
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Jawel, allemaal in 1 schaaltje en het is de lekkerste combi ooit!! Ik eet al een week hetzelfde toetje, wegens alleen nog maar zin daar in
Vanillevla met citroensorbetijs ... (met chocoladevla zou ik het ook nog wel op kunnen )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73471256
Mochten jullie tijd/zin hebben, dan wil ik jullie even attenderen op het volgende topic, want ik heb advies nodig.

Vermoedens kindermishandeling / huiselijk geweld
pi_73471386
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef cyclechick het volgende:

[..]

[ afbeelding ] dat is een broodje mario

ai, ik hoop dat je dan niet op je vakantie ziek wordt! maar daar is zon en zee en rust, dus dat komt vast helemaal goed hoe lang ga je eigenlijk weg?

Het etentje was erg leuk gister kwam ie bij mij eten, maar mijn eten was mislukt wilde padthai maken, maar de noedels waren te zacht, waardoor het meer een thaise pap werd

Je hebt het toch gewoon verkocht als gebonden soep toch?? Delicatesse in Thailand!!

Nee, ik voel geen griep meer, dus dat is goed, want veel zee en rust ga ik niet zien. Zon wel! In Cairo is het 30 graden en in Luxor 37!! Ik ga 9 dagen, waarvan 2 reisdagen en dan in Egypte een kleine rondreis, dus Cairo en de piramides, Luxor (met ballonvlucht) en dan nog 2 dagen strand (daar ga ik een introductieduik nemen).
Ik heb er veel zin in, maar ik ga maar zo kort, omdat ik niet zeker weet of ik wel functioneer binnen zo'n groep. Mocht het bevallen, dan ga ik volgend jaar wel wat langer en verder weg!
pi_73471468
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Je hebt het toch gewoon verkocht als gebonden soep toch?? Delicatesse in Thailand!!

Nee, ik voel geen griep meer, dus dat is goed, want veel zee en rust ga ik niet zien. Zon wel! In Cairo is het 30 graden en in Luxor 37!! Ik ga 9 dagen, waarvan 2 reisdagen en dan in Egypte een kleine rondreis, dus Cairo en de piramides, Luxor (met ballonvlucht) en dan nog 2 dagen strand (daar ga ik een introductieduik nemen).
Ik heb er veel zin in, maar ik ga maar zo kort, omdat ik niet zeker weet of ik wel functioneer binnen zo'n groep. Mocht het bevallen, dan ga ik volgend jaar wel wat langer en verder weg!
dat klinkt superleuk!!alvast heel veel plezier gewenst, mocht ik dat vergeten te zeggen

ik kwam erachter dat ik komende zomer 7 weken vrij heb van mijn studie, dus dan wil ik ook graag ver & lang weg

en nu ga ik douchen en slapen, truste ladies
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 22:31:15 #260
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73472634
Trusten, Fiets! Broodje Mario Lekker warm broodje zodat de kaas zacht wordt

Ik ben terug en het was echt enorm leuk! Ik studeerde af met allemaal vriendinnetjes en we werden bijna allemaal na elkaar opgeroepen Ik kreeg een lieve toespraak van mijn begeleider en iedereen kreeg een universiteits-beeldje, een domtoren-chocolade-dingetje in de pauze, een baret (zo'n afstudeer-ding! ), een flesje wijn en een roos! En je diploma + bijlage natuurlijk
Van mn mams heb ik een ketting met een turqoise gehad en --> superleuk --> mijn collega's (ik werk bij de uni ) kwamen bijna allemaal langs om naar mijn uitreiking te kijken en ze hadden een grote bos bloemen voor me En vriendje nam mams en mij mee uit eten!

Dus yay
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73472884
Lijstje plan morgen:

O: 2 volkoren boterhammen met kaas, achterham tot tosti, 1 banaan, 30g whey, sinaasappelsap
T: Banaan
L: 2 volkoren boterhammen met kipfilet
D: Roerbakgroente, kip, sesamzaadjes (al om 16u ivm werk )
T: Kwark met whey

Nu naar bedje toe
pi_73473788
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Trusten, Fiets! Broodje Mario Lekker warm broodje zodat de kaas zacht wordt

Ik ben terug en het was echt enorm leuk! Ik studeerde af met allemaal vriendinnetjes en we werden bijna allemaal na elkaar opgeroepen Ik kreeg een lieve toespraak van mijn begeleider en iedereen kreeg een universiteits-beeldje, een domtoren-chocolade-dingetje in de pauze, een baret (zo'n afstudeer-ding! ), een flesje wijn en een roos! En je diploma + bijlage natuurlijk
Van mn mams heb ik een ketting met een turqoise gehad en --> superleuk --> mijn collega's (ik werk bij de uni ) kwamen bijna allemaal langs om naar mijn uitreiking te kijken en ze hadden een grote bos bloemen voor me En vriendje nam mams en mij mee uit eten!

Dus yay
Klinkt als een fijne dag Indiaantje!!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:07:56 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73474012
Was het ook Co! En nu ben ik zo duf als een konijn en ga ik slapen Doeiii!
pi_73474927
Wat leuk, Mariaatje, gefeliciteerd!

Onweert het in NL ook zo? Hier al de hele avond
pi_73475041
Lekker weer is het hier in ieder geval niet CF

Iemand anders ook naar Murder on the Orient Express gekeken? Ik heb hem al 5 x gezien ofzo als kind maar hij blijft zo slecht en fijn

Ik ga ook weer tukken, nighty night!
pi_73475332
Dendrientje, hoera voor de eerste keer achter elkaar 30 minuten! Echt een overwinnig is dat he

Blurretje, ja hoor, supersimpel receptje van Donna Hay. Wel met cups, en als je het in 2en deelt, heb je genoeg voor 4 kleintjes.
4 eieren
1/2 kop suiker
1/4 kop geraspte palmsuiker (weet niet of je het kent? je koopt blokken bij de toko, het kost geen drol en het is best lekker. Anders evt lichte basterdsuiker, denk ik)
1 el kokend water
1 1/4 kop zelfrijzend bakmeel
3 el kokosmeel

Doe de eieren en de suiker in de kom van een elektrische mixer. Roer de palmsuiker in het water tot de suiker is opgelost en voeg dit toe aan de eieren en de suiker in de kom. Klop het mengsel op hoge snelheid 8-10 minuten of tot het licht en dik is. Schep voorzichtig meel en kokos erdoor.
Lepel het mengsel in 6 Chinese theekoppen of rijstkommetjes. Zet de kommen in een stoompan boven een wok met kokend water, dek ze af en stoom 15 minuten of tot de cakes bol en stevig zijn. Serveer met potjes Chinese thee.

Easy Ik had 4 kleine ramequinnetjes in een stoompan.
  Vis een optie? donderdag 8 oktober 2009 @ 02:42:59 #267
70532 loveli
N
pi_73476563
Eindelijk thuis...
crap in = crap out
  donderdag 8 oktober 2009 @ 03:27:43 #268
331 Merel
Be here now.
pi_73476694
Ik kan niet slapen

Goede gelegenheid om het topic eens bij te lezen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 8 oktober 2009 @ 04:01:07 #269
331 Merel
Be here now.
pi_73476736
Ik sla waarschijnlijk nog een hoop over, maar toch:

PF, wat balen van je studie en dat je nu iets anders moet gaan doen. Dat je het leuk vindt dat je goed bent in je nieuwe studie is herkenbaar, dingen zijn nu eenmaal leuker als ze goed gaan Maar denk je nu echt dat dit de studie is waar je uiteindelijk gelukkig van wordt? Zie je een baan in deze richting later wel zitten? Niet om je te demotiveren hoor, want ik vind het al supergoed dat je nu dit bent gaan doen en niet bij de pakken bent gaan neerzitten, maar ik hoop gewoon dat je iets vindt (of misschien al gevonden hebt hoor!) dat je echt ligt

En ik las dat neen lekker aan het integreren is Bevalt je nieuwe studentenhuis?

Dendrietje welkom!

Vik hoe gaat het verder met de studie nu? En nog gecondoleerd met je ooms

Phaidra, ik weet niet of je dit nog op tijd leest, maar veel plezier in Rome!! Ik hou zo van die stad Ga er begn december met m'n beste vriend heen om een vriendin op te zoeken, heb er zo veel zin in! En een reis begeleiden is gewoon super, heb ik hele goede herinneringen aan. Have fun!

PPP, lastig hè, dat stilstaan Ik weet ook niet zo goed hoe ik van m'n "plateau" af moet komen. Ik wil hoe ik nu eet namelijk niet veranderen, want ik vind m'n eetpatroon overwegend prima. Dus dan moet het van meer sporten komen, maar daarvoor is geen tijd! En ik wil echt nog die laatste 3 kilo eraf..

Is SDB alweer helemaal beter? En hoe is 't met de oogjes van Uniek? En met de achillespees van Cycle? En met Daph? En Chico?

En dat plaatje van MoBlo met die gevulde BH

Co ik ben echt benieuwd hoe Egypte is!! Het groepsgebeuren is mij heel erg meegevallen, maar het was dan ook een prima groep. Geen nieuwe beste vrienden, maar prima mensen om een week mee door te komen.

Loveli waarom is het zo laat geworden? En Maria gefeliciteerd!!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_73476966
Haha, goede poging hoor, Merel - je hebt vrijwel iedereen gehad volgens mij . En t stilstaan is idd lastig, ik ga nu iig de lunch af en toe vervangen door salade, hopelijk krijg ik er dan nog iets vanaf.. en dan ga ik gewoon meer sporten zodra ik daar tijd voor heb (vanaf januari ).

Ik ben alweer vroeg op, moet wederom om 9 uur in Leiden zijn (het vervelende is alleen, het is alleen maar voor mn bachelorbespreking, en die duurt waarschijnlijk maar een half uurtje ofzo - dan had ik het liever een uurtje later gehad ).

Lijstje voor vandaag:
O: 2 crackers met komkommersalade (pff, ik kreeg het echt haast niet weg, maar tis nu op)
L: twee boterhammen met een gebakken eitje (vanavond even boodschappen doen, alles = op)
T: cracker met komkommersalade
D: moeten nog boodschappen doen, maar we hebben allebei zin in soep, dus waarschijnlijk champignonsoep + stokbrood oid
  donderdag 8 oktober 2009 @ 07:57:31 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73477216
67.8 vanochtend . En dat door normale hoeveelheden te eten! . Ja sorry hoor, dat ik dat blijf zeggen, maar het is gewoon super . Ik ga m'n streef aanpassen naar 65.
Niet meer actief op Fok!
pi_73478058
Goedemorgen.

Welkom Dendrietje!

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje vegaschijf
L: salade van tomaat, mozzarella en zwarte olijven
T: paprika met turkse geitenkaas
D: kaasfondue

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: onbekend
T: salade van tomaat, paprika en mozzarella
D: onbekend
pi_73478686
Merel wat een uitstekende samenvattende update/vraagpost Gaat op zich wel redelijk, ben vandaag erg moe ondanks dat ik 9 uur geslapen heb vanacht (en gisteren overdag een uurtje) en ik heb overal spierpijn. Hoort dat erbij? Ik heb het gevoel dat ik krachttraining heb gedaan met te zware gewichten

Hoe gaat het met jou?

Vandaag een 'balansdag', morgen namelijk wéér uit eten (dit keer met oud-klasgenootjes)
O: twee bruine boterhammen met hagelslag, halve beker optimel, glas thee (was bij vriendje)
T: spa en fruit, banaan/appel (als dat er is )
L: bak bosvruchtenyoghurt met beetje muesli denk ik
T: iets van fruit, eventueel stukje taart*
D: wat de pot schaft - veel veggies en weinig aardappel/pasta als dat mogelijk is..

* zusje is op dit moment aan het afrijden en ik hoop zó dat ze slaagt Als dat het geval is dan neem ik vanmiddag wel nog een stukje taart om het te vieren

Nu aan het werk
pi_73478787
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 07:57 schreef Viking84 het volgende:
67.8 vanochtend . En dat door normale hoeveelheden te eten! . Ja sorry hoor, dat ik dat blijf zeggen, maar het is gewoon super . Ik ga m'n streef aanpassen naar 65.
Wat goehoed!!! Jeetje, wat gaat dat snel ineens naar beneden.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 10:27:21 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73479624
Goed bezig Vikkert
En Merel ook, zoveel bijlezen Ik kon ook niet echt slapen, leek wel een wentelteefje, zoveel heb ik me omgedraaid

En nog bedankt voor de feelsetaasies

Had ik al welkom Dendrietje gezegd? If not: welkom Dendrietje! Go go hardlopers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')