Van m'n innerlijke stem, binnenin m'n diepste eigenste binnenste, jeweetz!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat lekker zeg, dat je bijna op vakantie gaat, met dit druilerige weer hier!![]()
Enne, van wie moet dat dan mogen?
Wat is een broodje Mario??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Vooral dat eerste. mijn ontbijt was een glas optimel drink (ja, die uit de bonus!) en daarna ging het foutheul veul chocola gegeten. toen de rest van de dag niks, en mijn avondeten was een broodje mario. net na het sporten nog een kleine eiwitshake genomen, om te voorkomen dat ik nu weer slechte digen ga eten
Morgen gaat het vast weer beter![]()
hoe komt het dat je zo moe bent? Hard gewerkt? slecht geslapen? of minder energie-gevoel doordat de zon weg is? dat heb ik heel vaak namelijk, dan wil je alleen maar slapen/op de bank hangen als je thuis komt
[img][/img] dat is een broodje marioquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is een broodje Mario??![]()
Dat moe.....ik denk een combinatie van herfst inderdaad en een griepje wat er in de verte zat aan te komen. Wat ik wel heb kunnen afwenden met echt shitladingen aan vitamine c. Knock wood.
Hoe was je etentje bij McMindvol?
Vanillevla met citroensorbetijsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, allemaal in 1 schaaltje en het is de lekkerste combi ooit!!Ik eet al een week hetzelfde toetje, wegens alleen nog maar zin daar in
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dat is een broodje mario![]()
ai, ik hoop dat je dan niet op je vakantie ziek wordt! maar daar is zon en zee en rust, dus dat komt vast helemaal goedhoe lang ga je eigenlijk weg?
Het etentje was erg leukgister kwam ie bij mij eten, maar mijn eten was mislukt
wilde padthai maken, maar de noedels waren te zacht, waardoor het meer een thaise pap werd
dat klinkt superleuk!!alvast heel veel plezier gewenst, mocht ik dat vergeten te zeggenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt het toch gewoon verkocht als gebonden soep toch?? Delicatesse in Thailand!!![]()
Nee, ik voel geen griep meer, dus dat is goed, want veel zee en rust ga ik niet zien. Zon wel! In Cairo is het 30 graden en in Luxor 37!! Ik ga 9 dagen, waarvan 2 reisdagen en dan in Egypte een kleine rondreis, dus Cairo en de piramides, Luxor (met ballonvlucht) en dan nog 2 dagen strand (daar ga ik een introductieduik nemen).
Ik heb er veel zin in, maar ik ga maar zo kort, omdat ik niet zeker weet of ik wel functioneer binnen zo'n groep. Mocht het bevallen, dan ga ik volgend jaar wel wat langer en verder weg!
Klinkt als een fijne dag Indiaantje!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Trusten, Fiets! Broodje MarioLekker warm broodje zodat de kaas zacht wordt
![]()
Ik ben terug en het was echt enorm leuk!Ik studeerde af met allemaal vriendinnetjes en we werden bijna allemaal na elkaar opgeroepen
Ik kreeg een lieve toespraak van mijn begeleider en iedereen kreeg een universiteits-beeldje, een domtoren-chocolade-dingetje in de pauze, een baret (zo'n afstudeer-ding!
), een flesje wijn en een roos! En je diploma + bijlage natuurlijk
![]()
Van mn mams heb ik een ketting met een turqoise gehad en --> superleuk --> mijn collega's (ik werk bij de uni) kwamen bijna allemaal langs om naar mijn uitreiking te kijken en ze hadden een grote bos bloemen voor me
En vriendje nam mams en mij mee uit eten!
Dus yay
Wat goehoed!!! Jeetje, wat gaat dat snel ineens naar beneden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:57 schreef Viking84 het volgende:
67.8 vanochtend. En dat door normale hoeveelheden te eten!
. Ja sorry hoor, dat ik dat blijf zeggen, maar het is gewoon super
. Ik ga m'n streef aanpassen naar 65.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |