De afweging van 'gezond' en 'lekker' is natuurlijk heel persoonlijk. Heel veel dames hier zijn dol op brinta/havermout-papzooi in de ochtend. Heel gezond, maar dat krijg ik dus echt niet wegquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:43 schreef Tamashii het volgende:
Halfvol doen we sowieso altijd, vol is vies.Maar die muesli heb ik ook, maar dan ook met krenten.
dat bedoelde ik geisteren tamashii: veel van de dingen die je eet (en die veel nederlanders eten en als gezond zien) zijn niet zo gezond: er zit veel suiker in en weinig vezels bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
zooi-producten? Cruesli is toch supergoed? zit allemaal gezonde dingen in? Evergreen beweert hetzelfde en ik heb een tussendoortje nodig. Aquarius komt omdat ik geen drinken bij me had en het is gezonder dan cola! wat ik eerst wilde halen. Vleessalade niet goed?!?!?! Er zit heel veel gezond in en en en en. :| WTF,
In aanvulling daarop: vruchtensappen zijn maar marginaal gezonder dan frisdrank en bevatten evenveel kcal. Je kunt je siinaasappeltje beter zo opeten dan uitpersen, omdat je daarmee heel veel vezels verliest.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:27 schreef kwakz0r het volgende:
vruchtensappen en frisdranken met mate. als je het lekker vindt is er niks mis met light frisdrank. water is het allerbeste...
Ik las: ik had zo'n zin om te huilen in trouwjurken.........quote:................maar had zo'n zin om me te hullen in trouwjurken
Noes, Bakhtin! Heldinquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:23 schreef kwakz0r het volgende:
ohja maria, ik heb mezelf een keer enorm in de problemen gebracht door in een simpel 2e jaars filologie essay (middel engelse literatuur) mezelf vreselijk te verslikken in de theorie van bakhtin die ik erbij gehaald had (over the carnivalesque en rabelais enzo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
kijk, tot je D is je lijstje écht heel karig hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aloha! Ik heb noooooooooo cavities![]()
Lijstje:
O: bakje havermout
T: tandarts
L: 1 krentebol
T: -
D: Vooraf: met tonijn gevulde puntpaprika's, hoofdgerecht Spaanse tomatentaart (met slagroom en eieren en taartdeeg en meer van dat evils) mogelijk nog creme brulee als dessert, maar ik weet nog niet of ik mezelf dat óók nog aan wil doen.
En morgen weer uit eten
En nu extra balen dat de RPM-les op vrijdagavond foetsie is
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kijk, tot je D is je lijstje écht heel karig hoor
O: bakje havermout
T: tandarts
L: 1 krentebol
T: -
das misshcien 250 kcal totaal... (ik neem tenminste aan dat je niet een hele tandarts gegeten hebt. dat gaat natuurlijk in de kilo's lopen)
dan kan een flink diner er prima vanaf (en je tomatentaart is nooit 1250 kcal of meer)
dat bedoelde ik gisteren met compenseren terwijl het niet nodig is enzo... en ik denk niet dat ik me vergis, maar dat jij gewoon niet doorhebt dat je te weinig eet nog/weer...
*bewaart essayplan voor latere sollicitatie*quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:53 schreef kwakz0r het volgende:
@ maria: jeez. ik ben nooit heel ver gekomen met literatuur...t klinkt als een flinke berg hooi. je zou er denk ik een proefschrift over kunnen schrijven...
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik las: ik had zo'n zin om te huilen in trouwjurken.........
Vond het al wat overdreven!
Dat muziekje ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:27 schreef Daph_ het volgende:
Sweden's got talent..![]()
http://www.youtube.com/v/PlDn1auRmy4
quote:
leuk!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het zwart. Foto met mij komt nog wel een keer, hij zit nu in de was en ik moet over 15 min weg. Ik ga grijs (stond nog mooier! Maar goedkoper via internet) ook nog een keer bestellen
.
Goed, hier is het dus bij gebleven, heb geen trek in lunch gehad en nu eigenlijk ook niet meer..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Verder sluit ik me aan bij Kwak
Lijst voor vandaag:
O: 68 gram muesli met 170 gram optimel bosvruchtenyoghurt,bekertje optimel
T: M&M's![]()
L: geen idee nog?
T: spa en fruit
D: uit eten bij een halal toko met oud-klasgenootjes
Jaah, klinkt goed!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh cycle! Deze zit momenteel ook in de RPM, is ook fijn om op te fietsen. Misschien nog een idee
Die meisjes in Afrika zijn op hun twaalfde getrouwd en hebben hun handen vol werkquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:23 schreef Merel het volgende:
[..]
't Komt wel goed hoor. Ik heb alleen vanavond een familiefeest waar ik heel erg tegenop zie. "Hoe gaat het met je werk??" "Hoe staat het in de liefde??" - allemaal vragen waar ik even het antwoord niet op weet.
Maar ach, de kindertjes in Afrika hebben het nog rotter, dus ik mag niet klagenEn normaliter val ik af als ik me rot voel, dus het is ook nog on-topic
wat studeer jij ook alweer?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:03 schreef Goodbye het volgende:
Kramp valt wel onder pijn, ja! Vervelend!
Ik heb ook veel geleerd vandaag, gehad over teams en hoe die kunnen functioneren of juist helemaal niet. Ik ben een denker
HRMquote:
Goed hoor babe, teh Slenk-police is fier op uquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Kreeg vandaag ook weer complimentjes mbt afvallen: Ze waren mij een beetje aan het 'afstoffen'. "Oh we moeten nu ophouden, want anders blijft er niks meer van haar over!". Nou dat is ook een beetje overdreven, maar goed. Vervolgens: "Hoeveel ben je kwijt? Hoe heb je het gedaan?"
.
En ik ben nu echt behoorlijk tevreden over mijn lijf. Ik vind mezelf nu niet dik meer. Ik vind dat ik een normaal postuur heb. Ondanks mr. vetrol op m'n buik (die toch steeds slinkt
) geef ik m'n lijf dus toch een dikke 8,5 en kan ik er ook mee leven als het zo blijft
.
Zou je Dexter aanraden? Ik weet nog steeds niet of ik 't moet gaan kijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Nu even bijlezen en vanavond ga ik een inhaalslag Desperate Housewives en Dexter maken. Ga lekker in bed liggen met de verwarming aan, want op school was het echt koud. Ramen open enzo
.
Vik, plaats eens een foto van hoe je er nu uitziet? Ik heb vandaag ook veel geleerd, over de Duitse taal. Verder is m'n vriend (ik wil steeds vriendje typen, maar eigenlijk ben ik wel volwassen heb ik een vriend, geen vriendje, vind ik) nog steeds ziek, met vrij hoge koorts en algehele lamlendigheid, dus ik ben in zorg-modus. Naar de videotheek om films te halen, sinaasappels uitpersen en soep maken (opwarmen..)quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:38 schreef Viking84 het volgende:
Kreeg vandaag ook weer complimentjes mbt afvallen: Ze waren mij een beetje aan het 'afstoffen'. "Oh we moeten nu ophouden, want anders blijft er niks meer van haar over!". Nou dat is ook een beetje overdreven, maar goed. Vervolgens: "Hoeveel ben je kwijt? Hoe heb je het gedaan?"
.
En ik ben nu echt behoorlijk tevreden over mijn lijf. Ik vind mezelf nu niet dik meer. Ik vind dat ik een normaal postuur heb. Ondanks mr. vetrol op m'n buik (die toch steeds slinkt
) geef ik m'n lijf dus toch een dikke 8,5 en kan ik er ook mee leven als het zo blijft
.
Heel erg mooi! En blond en lang! Maar ook erg vrouwelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:02 schreef shinydiscoball het volgende:
Bob: Denemarken lijkt me echt te gek...hoe zijn de mannen daar?![]()
Nee, en het was inderdaad bijna 250 gram..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Misselijk? Ik heb ooit een half pond macademia's achter elkaar opgegeten, daarna hoefde ik echt een dag niets meer te eten
Half pond??quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Misselijk? Ik heb ooit een half pond macademia's achter elkaar opgegeten, daarna hoefde ik echt een dag niets meer te eten
Uhu, je hebt hier zo veel fantastische winkels.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
Bob, ben je ook helemaal verslingerd aan Deense kleding nu? Ik vond Kopenhagen echt een walhalla, wat dat betreft. Wel duur, trouwens.
Haha zo lang ben ik niet nee, ik ben best wel zwaar voor mn lengte! Mn buikomtrek is ook behoorlijk geloof ik, dus misschien heb ik gewoon een ietwat gunstige vetverdeling als ik sta ofzo... Als ik zit heb ik wel een buikrolquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Feli Maria! Wat is jouw streef eigenlijk? Je bent best lang zeker? Want op foto's lijk je al zo slank!
Edit: oh, ik zie dat je 1.68 bent - dat valt eigenlijk wel mee dus. Toch ben je al mooi slank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |