abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:36:57 #1
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73483096

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)
Zie ook http://www.deal-perfect.com

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.
Om te kijken of je pakketje al in Nederland is aangekomen (maar nog niet bij je thuis), kan je het volgende doen:
058 2 333 333 bellen. Kies 1 voor Nederlands, 1 voor pakketten en 3 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

*Let op*
Volgens HK post stond dat hij op 12 september verstuurd is. Gister pas in nederland omgeboekt. Kan dus even duren
[/quote

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] |

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

pi_73483108
En door.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_73483243
Die TT
  donderdag 8 oktober 2009 @ 12:44:20 #4
261797 Onbepaald
Met citroentje graag!
pi_73483263
Het is wel waar
Geef rijst en train je Engels!
pi_73483335
Weet iemand wat dit betekend, als ik bij ordertrack bij dealextreme kijk?

Processing - Contact us for the latest update.
pi_73483344
Wat denk je van G-star en Nikie, allemaal door kindertjes gemaakt..
Helaas zijn die merken niet zo goedkoop hier
pi_73483358
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef eagle89 het volgende:
Weet iemand wat dit betekend, als ik bij ordertrack bij dealextreme kijk?

Processing - Contact us for the latest update.
Je order is in behandeling.
Neem contact op voor de laatste update.
pi_73483601
goede TT
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_73483624
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef asabeta het volgende:
Wat denk je van G-star en Nikie, allemaal door kindertjes gemaakt..
Helaas zijn die merken niet zo goedkoop hier
Wel kwalitatief
pi_73483657
Eindelijk me RC Helikopter binnengekregen, na bijna 1 maand wachten
Zonder douane controle

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2009 12:59:16 ]
pi_73483689
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zonder douane controle
Werkt die ook ?
pi_73483759
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Werkt die ook ?
leuk speelgoed
pi_73483832
Oke, bedankt.
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef asabeta het volgende:

[..]

Je order is in behandeling.
Neem contact op voor de laatste update.
pi_73484450
Wat moet ik doen als iets 22 september verstuurd is en ik 't nogsteeds niet binnen heb?

Ik ga straks maar een keertje bellen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_73484526
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:25 schreef zquing het volgende:
Wat moet ik doen als iets 22 september verstuurd is en ik 't nogsteeds niet binnen heb?

Ik ga straks maar een keertje bellen
Wachten? Ik heb die heli die ik binnenkreeg gister, besteld op 12 september!
Het komt wel binnen , anders krijg je wel een bericht van de douane.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2009 13:28:29 ]
pi_73484649
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Wachten? Ik heb die heli die ik binnenkreeg gister, besteld op 12 september!
Het komt wel binnen , anders krijg je wel een bericht van de douane.
Maar een heli is redelijk groot, ik heb slecht een klein pakketje deze keer...... Het heeft nog nooit zo lang geduurd voor mij. 2 weken was 't langst voor mij tot nu toe
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:48:49 #18
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_73485148
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zonder douane controle
nice, welke had je besteld?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_73485588

Jaaah, die zijn nu onze gadgets aan het maken.
pi_73485977
Die kinderen hebben mijn ipot-oordopjes 2 rechterkanten gegeven
pi_73485993
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]

Goed bezig
pi_73486007
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:31 schreef zquing het volgende:

[..]

Maar een heli is redelijk groot, ik heb slecht een klein pakketje deze keer...... Het heeft nog nooit zo lang geduurd voor mij. 2 weken was 't langst voor mij tot nu toe

Dus omdat een pakketje groter is duurt het langer? Je moet gewoon rustig afwachten, misschien moet dat wel duidelijker in de OP geplaatst worden. Minstens 1 maand rustig bij je brievenbus wachten voor je hier gaat vragen waar je pakketje blijft.

Voor zover ik weet werkt er nog steeds niemand van ons bij de TNT/HK Post
pi_73486191
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:48 schreef mickeyD het volgende:

[..]

nice, welke had je besteld?
http://item.taobao.com/au(...)36fc5.jhtml?cm_cat=0
pi_73486233
quote:
En wat moest je betalen en wat was het gewicht? Zal wel pittig zwaar geweest zijn of niet?
pi_73486266
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dus omdat een pakketje groter is duurt het langer? Je moet gewoon rustig afwachten, misschien moet dat wel duidelijker in de OP geplaatst worden. Minstens 1 maand rustig bij je brievenbus wachten voor je hier gaat vragen waar je pakketje blijft.

Ik verwachte ook niet dat iemand hier antwoord ging geven op mn vraag hoor Grote pakketjes duren vaak langer(iig dat is mijn ervaring)
pi_73486315
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:20 schreef Skiet het volgende:

[..]

En wat moest je betalen en wat was het gewicht? Zal wel pittig zwaar geweest zijn of niet?
$41.00 dollar voor product en verzendkosten, en later kwam er nog $7 dollar extra verzendkosten bij
Maar goed, ik heb er wel plezier aan. Leuk speelgoed

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2009 14:23:19 ]
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:46:23 #27
131319 mickeyD
pi_73487119
je hebt in iedergeval een iets grotere dan hier verkocht worden, en 1 met FM control, degene die ze hier verkopen zijn allemaal mini, wegen een paar gram en hebben infrarood control.en kosten dan ook tussen de ¤30 en ¤50.

leuk ding..

ps: als tie stuk gaat, er zijn reserve onderdelen voor te koop! kwam ik vandeweek tegen

[ Bericht 28% gewijzigd door mickeyD op 08-10-2009 14:58:09 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  donderdag 8 oktober 2009 @ 14:54:35 #28
131319 mickeyD
pi_73487399
wel mooi kostenplaatje voor nieuwe bestellers..
iets op chinese site's wat daar 128 Yuan kost ( rond de 13 euro dus) gaat je thuisbezorgd dus zo'n 50 euro 32 euro maximaal kosten.

[ Bericht 5% gewijzigd door mickeyD op 08-10-2009 15:20:30 ]
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:03:51 #29
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73487699
even een ticket aangemaakt. kreeg deze binnen gisteren harstikke doa
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_73487766
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:54 schreef mickeyD het volgende:
wel mooi kostenplaatje voor nieuwe bestellers..
iets op chinese site's wat daar 128 Yuan kost ( rond de 13 euro dus) gaat je thuisbezorgd dus zo'n 50 euro maximaal kosten.
50 euro?

41 dollar + 7 dollar = 48 dollar
48 Amerikaanse dollars = 32,5137167 euro's

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2009 15:06:26 ]
pi_73487786
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:03 schreef mcwops het volgende:
even een ticket aangemaakt. kreeg deze binnen gisteren harstikke doa
Welke had je verwacht dan ?
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:08:33 #32
131319 mickeyD
pi_73487847
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

50 euro?

41 dollar + 7 dollar = 48 dollar
48 Amerikaanse dollars = 32,5137167 euro's
ja, stom zeg, zit ik de rest wel om te rekenen, en t eindbedrag niet

een marge van 18 euro is wat ruim he?

[ Bericht 4% gewijzigd door mickeyD op 08-10-2009 15:14:57 ]
pi_73487905
Krijg ik de mail van rachel weer is ;

WEER een niet goed beantwoorde vraag
nu weet ik de prijs nog niet.. zucht hahah!

Zet ze er nu in dat deze versie ook met US adapter was .. pff vroeg ik niet eens

weer een dag wachten , jack lijkt mij over het algemeen toch wat slimmer te zijn

[ Bericht 16% gewijzigd door Downstar op 08-10-2009 15:16:36 ]
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:17:12 #34
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73488149
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:10 schreef Downstar het volgende:

Zet ze er nu in dat deze versie ook met US adapter was .. pff vroeg ik niet eens
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:08 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ja, stom zeg, zit ik de rest wel om te rekenen, en t eindbedrag niet
ik moet bij jullie beiden aan deze campagne denken
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:17:44 #35
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73488170
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Welke had je verwacht dan ?
een werkende Marco
pi_73488580
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:17 schreef mcwops het volgende:

[..]

[..]

ik moet bij jullie beiden aan deze campagne denken
hahah uitleg ?
pi_73489814
Tvp
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_73490234
Wel een hele goede TT.
Had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht, maar dat zal bij best veel producten gebeuren daar (ook van de producten die we hier kopen).
Ik vind kinderarbeid eigenlijk gewoon kindermishandeling. Je kan alleen aan je geld denken, maar ik vind het belachelijk dat een kind min of meer mishandelt wordt zodat ik een luxeproduct wat ik veelal niet echt nodig heb wat goedkoper krijg. Ik ga hier wel rekening mee houden.
pi_73490352
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:15 schreef northernlight81 het volgende:
Wel een hele goede TT.
Had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht, maar dat zal bij best veel producten gebeuren daar (ook van de producten die we hier kopen).
Ik vind kinderarbeid eigenlijk gewoon kindermishandeling. Je kan alleen aan je geld denken, maar ik vind het belachelijk dat een kind min of meer mishandelt wordt zodat ik een luxeproduct wat ik veelal niet echt nodig heb wat goedkoper krijg. Ik ga hier wel rekening mee houden.

Hoe wil je daar ooit rekening mee houden? Beste is om dan uit dit topic te verdwijnen en niks meer van DP/FP/DX te bestellen. Sterker nog, alles wat Made in China is moet je maar laten liggen dan. Want hoe wil je zeker weten dat iets tegen een eerlijk loon onder goede werkomstandigheden gemaakt wordt?
pi_73490701
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:19 schreef Skiet het volgende:

[..]

Hoe wil je daar ooit rekening mee houden? Beste is om dan uit dit topic te verdwijnen en niks meer van DP/FP/DX te bestellen. Sterker nog, alles wat Made in China is moet je maar laten liggen dan. Want hoe wil je zeker weten dat iets tegen een eerlijk loon onder goede werkomstandigheden gemaakt wordt?
Dat kan ik niet, ik weet verder ook weinig over de mensenrechten in China, of dat kinderarbeid daar echt overal plaatsvind of ik sommige regio's? Ook heel veel westerse bedrijven produceren in China of kopen halffabricaten in uit China, die zorgen er meestal echt wel voor dat dit in die fabrieken niet gebeurt.

Ik ben ook echt geen moraalridder die hierover gaat zeiken of mensen afkeurt die hier geen rekening mee houden. Ik vind alleen voor mezelf dat het niet oke is om onnodige producten te bestellen omdat het toch zo goedkoop is, en dat hiervoor dan kinderen gebruikt worden om het te maken.
Bij de meeste wat duurdere dingen kijk ik ook wat het hier kost en op ebay. Dit neem ik toch een beetje mee in mijn afweging.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:50:29 #41
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73491397
Wacht al 6 dagen maar hij is nog steeds "In supllier"ofzo
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:02:56 #42
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73491764
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:10 schreef Downstar het volgende:

weer een dag wachten , jack lijkt mij over het algemeen toch wat slimmer te zijn
Is ze dr weer?? Want wil even deze laptop sleeve bestellen
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24965 (paypal bij rachel nog?? of nogsteeds gezeik )
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:23:48 #43
104963 ETA
European Travel Author
pi_73492456
al 8 dagen op: Expedited Order Received - in stock. Nog 4,5 week voordat ik de spullen echt nodig heb, normaal gesproken moet het lukken, maar ja.....
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_73493228
waterpijpfans: nieuwe in de DX shop (koop ze maar in de winkel:P)

nog steeds geen antwoord van DX, is al 1,5 week geleden dat ik mail stuurde grr
pi_73493626
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:49 schreef mtchel112 het volgende:
waterpijpfans: nieuwe in de DX shop (koop ze maar in de winkel:P)

nog steeds geen antwoord van DX, is al 1,5 week geleden dat ik mail stuurde grr

Bij DX kan je beter een support ticket aanmaken volgens mij.
pi_73493635
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:02 schreef Skiet het volgende:

[..]

Bij DX kan je beter een support ticket aanmaken volgens mij.
dat bedoel ik :p
pi_73494043
Hoelang duurt het gemiddeld voor je pakketje aankomt in Nederland nadat dit er komt te staan:
quote:
The item (***) left Hong Kong for its destination on datum.
?

De microfoon heeft gesproken.
pi_73494157
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 'n eenvoudige mp3-speler, liefst zoveel mogelijk geheugen, moet tegen 'n stootje kunnen (wordt met hardlopen gebruikt) en als 't kan 'n FM-radio erop.

Iemand toevallig zo'n ding aangeschaft bij één van de webshops en er goede ervaringen mee? Zo ja, welke?! Laat 't me horen ajb
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_73494341
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef Microfoon het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld voor je pakketje aankomt in Nederland nadat dit er komt te staan:
[..]

?

Minimaal 5 dagen, maximaal een maand

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2009 18:24:43 ]
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:49:52 #50
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_73495186
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Volgens mij heeft er wel eens iemand een specifiek aantal dagen genoemd, dat meestal ook klopte.
quote:

[..]

ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_73495207
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dat.
Mijn mij was het vroeger altijd precies 5 dagen tegenwoordig 2 weken ofzo (bij pakjes van DP)
pi_73495244
waterpijp large is goedkoper dan de kleine versie
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23257 = 19 dollar
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23256 = 42 dollar
pi_73496219
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:49 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft er wel eens iemand een specifiek aantal dagen genoemd, dat meestal ook klopte.
[..]

Lijkt me knap dat iemand een specifiek aantal dagen kan meldden wat ook klopt aangezien je dat gewoon niet kan geven.

En ik hoop dat je doorhebt dat het sarcastisch was dat stukje over TNT en HK Post
pi_73496871
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef Microfoon het volgende:
[..]

?

Bij mij is het ALTIJD tussen de 3 en 7 dagen. Meestal 4 dagen, hangt er even van af of er een weekend tussen zit.
De grootste vertraging zit momenteel bij de HK-post. Een pakketje verzonden op de 21e van DX verliet HongKong pas de 27e.
De pakketjes van DX zijn bij mij altijd sneller dan van b.v. FP of KD vanaf het moment dat ik de melding krijg dat het is verzonden.
pi_73497008
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:51 schreef jopiede het volgende:
Dat komt omdat ze de grote eerst in stukken slaan, dat is makkelijker met de verzending. Ik zou het persoonlijk niet gokken dat zoiets heel aankomt.
pi_73497013
Waar zijn al die DP lovers van een half jaar terug gebleven??
pi_73497275
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:36 schreef PedroN het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze de grote eerst in stukken slaan, dat is makkelijker met de verzending. Ik zou het persoonlijk niet gokken dat zoiets heel aankomt.
Tja, voor ¤13..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_73497913
yeey!
M'n horloge is eindelijk geshipped, iig, het ligt nu bij HK post (15 september besteld overigens).
pi_73498228
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:36 schreef THEFXR het volgende:

Weinig om van te houden als je niet kan bestellen toch
pi_73499029
Weet iemand of deze op Vista kan? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2633
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:30:26 #61
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73499128
quote:
Tnt Post... pakketjes smijten en ja.. smijten we gaan echt niet voorzichtig doen met die dingen en "breekbaar" drop zetten is .. "Hé breekbaar! vangen!" ,, en polen kunnen over 't algemeen niet heel goed vangen
quote:
I k vind 't nogsteeds een super mooi initiatief Nog 1 bestelling lopen
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:32:27 #62
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73499201
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:27 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Weet iemand of deze op Vista kan? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2633
Op 't forum van DealExtreme staat dit over die controllers..
quote:
Somethief Tuesday, February 26, 2008 10:53 AM Reply
It works, after installing the software from the CD delivered in the box both controllers worked perfectly in Vista. Just get 'em
pi_73499310
Iemand die ook een Rolax Onderzeeer heeft en weet hoe ik het bandje verder kan inkorten?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:06:50 #64
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73500501
Budgetgadgets is net zo'n snelle shop als focalprice, mijn CeeKaa horloge is al onderweg las ik in een mailtje vanmorgen. Eens wat meer snuffelen daar
pi_73500693
Mijn Budgetgadgets horloge is ook geshipped las ik vanmorgen. Zal es kijken hoelang dat nou gaat duren.
pi_73500701
Mijne is pending Trouwens, ik was ook niet van plan em te kopen. Heb nog een mooie hier staan en ga in de voorjaar weer naar egypte krijg je 20 pakjes tabak, 50 kooltjes+een waterpijp van een meter voor 35 euro(tabak in nederlands is 5 euro per stuk)
pi_73502560
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:07 schreef Skiet het volgende:

[..]

Weinig om van te houden als je niet kan bestellen toch
Die gasten zaten vuistdiep in Jack, nu is het dus helemaal kut, met DP
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:07:34 #68
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73503259
quote:
Ik ben er nog hoor.
Ik moet toegeven dat het slechter is geworden, maar dat is ook logisch, het is nu gewoon een kleinere DX geworden. De service, waar het in het begin populair om werd, is helaas nu gewoon op DX-niveau.

Het is te populair geworden om het met het huidige aantal werknemers nog goed te houden. Waarom ze niet meer mensen aannemen is voor mij een raadsel, en de service laat inderdaad op zich wachten.
Toen het nog klein was waren er minder klanten, minder bestellingen en dus kon alles veel sneller.

Ik kan me nog wel herinneren (en Dion ook) dat toen Jack net begon hij op Skype lachend een videogesprek begon en leuke gadgets liet zien, en je via MSN meteen een reactie kreeg. Toen werd DP erg populair door het te vermelden in de oude DX-reeks, en dan wordt het alleen maar groter en groter; ze moeten daar rekening mee houden door meer medewerkers aan te nemen, maar dat doen ze niet, of héél geleidelijk.

Daarnaast is DP wel de enige die tijdenlang illegale items aanbood (en niet van plan is te stoppen blijkbaar), en waar TaoBao-orders gedaan kunnen worden zonder hoge verzendkosten en een minimaal winstbedrag voor de tussenpersoon (wat TaoBaoNow.com dus wel heeft).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73503654
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik ben er nog hoor.
Ik moet toegeven dat het slechter is geworden, maar dat is ook logisch, het is nu gewoon een kleinere DX geworden. De service, waar het in het begin populair om werd, is helaas nu gewoon op DX-niveau.

Het is te populair geworden om het met het huidige aantal werknemers nog goed te houden. Waarom ze niet meer mensen aannemen is voor mij een raadsel, en de service laat inderdaad op zich wachten.
Toen het nog klein was waren er minder klanten, minder bestellingen en dus kon alles veel sneller.

Ik kan me nog wel herinneren (en Dion ook) dat toen Jack net begon hij op Skype lachend een videogesprek begon en leuke gadgets liet zien, en je via MSN meteen een reactie kreeg. Toen werd DP erg populair door het te vermelden in de oude DX-reeks, en dan wordt het alleen maar groter en groter; ze moeten daar rekening mee houden door meer medewerkers aan te nemen, maar dat doen ze niet, of héél geleidelijk.

Daarnaast is DP wel de enige die tijdenlang illegale items aanbood (en niet van plan is te stoppen blijkbaar), en waar TaoBao-orders gedaan kunnen worden zonder hoge verzendkosten en een minimaal winstbedrag
voor de tussenpersoon (wat TaoBaoNow.com dus wel heeft).
Die tijd mis ik ook Jack met gadgets lachend achter z'n webcam
pi_73503741
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:15 schreef Semmm het volgende:

[..]

Die tijd mis ik ook Jack met gadgets lachend achter z'n webcam
Ja, inderdaad. Dat waren de leuke tijden, nu zul je zulke acties echt niet meer verwachten.
pi_73504587
Dp heeft een nieuw tabje boven in, discussions. Alleen werkt het tabje niet
Eerst stond daar een tabje "Drop Shipping" maar die werkte ook niet....

Ik verwacht woensdag mijn v-moda oordopjes die hier in Nederland +100euro kosten, heb ze voor 30 euro
Nogmaals voor de geintereseerden http://stores.shop.ebay.c(...)34Q2ec0Q2em14?_pgn=4
Het schijnen super oortjes te zijn Vooral de bas

[ Bericht 24% gewijzigd door Semmm op 08-10-2009 22:40:58 ]
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:41:42 #72
183846 joepie91
pi_73504855
quote:

[..]

Ik ben er nog hoor.

Daarnaast is DP wel de enige die tijdenlang illegale items aanbood (en niet van plan is te stoppen blijkbaar), en waar TaoBao-orders gedaan kunnen worden zonder hoge verzendkosten en een minimaal winstbedrag voor de tussenpersoon (wat TaoBaoNow.com dus wel heeft).
DX had ook illegale items, maar heeft die al eerder verwijderd. Werpsterren enzo. Al zijn ze volgens mij alweer terug.
pi_73505466
quote:

[..]

Ik ben er nog hoor.

hahah die tijden mis ik ook, Toen jack nog Vol trots voor de webcam
het zojuist voor mij speciaal van de markt het bose v3 met een glimlach liet zien.

Toen haalde die dus nog echt requestjes van mensen 1 voor 1 van de markt etc
en beantwoorde die mensen gewoon via msn

goede tijden idd
pi_73507994
Een veel te late tvp
Wat is het adres van die nieuwe DP website die 10 oktober open gaat? Of is dat gewoon weer dealperfect.com?
pi_73508776
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]

!
pi_73509334
Expedited Order Received - in stock,
oftewel, TVP
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 08:30:06 #77
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_73510867
tvp
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:19:16 #78
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73511575
quote:

[..]

Ik ben er nog hoor.

DealPerfect is nog steeds cool!

Ik heb een probleem met een zending gehad en dan dat hebben ze op een leuke manier goed gemaakt

Dus ik ga er weer bestellen zodra het mogelijk is ( ze hebben nu paypal perikelen ).
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_73511998
en wat was die leuke manier?
jaja, en azo...
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:58:36 #80
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73512379
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:39 schreef thecuriousone het volgende:
Gratis loempia speciaal bij de lokale afhaalchinees.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:02:42 #81
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73512482
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:58 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gratis loempia speciaal bij de lokale afhaalchinees.
JAAAAA OOK HELEMAAL NIET VOOR DE HAND LIGGEND DIE " GRAP " "D::DD::: :' ( DDD
PieAir
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:05:08 #82
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73512535
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:39 schreef thecuriousone het volgende:
Ik had een aantal producten besteld, en dit duurde echt lang voordat de bestelstatus werd gewijzigd.
Na een maand gemaild met Rachel van DP waar de order bleef.

3 dagen later de order binnen, maar allemaal verkeerde producten. Weer gemaild en toen mocht ik die andere dingen houden, EN ik kreeg de origineel bestelde producten alsnog + wat extra producten + 2 coupons voor nog eens het aankoopbedrag die ik vrij mag besteden op Dealperfect.

Goede service
PieAir
pi_73512830
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:02 schreef jpg97 het volgende:

[..]

JAAAAA OOK HELEMAAL NIET VOOR DE HAND LIGGEND DIE " GRAP " "D::DD::: :' ( DDD

Ik vraag me af welke reactie nou dommer is.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:22:06 #84
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73512861
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:20 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik vraag me af welke reactie nou dommer is.
Die van mij, obviously
PieAir
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:29:09 #85
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73513032
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:05 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ik had een aantal producten besteld, en dit duurde echt lang voordat de bestelstatus werd gewijzigd.
Na een maand gemaild met Rachel van DP waar de order bleef.

3 dagen later de order binnen, maar allemaal verkeerde producten. Weer gemaild en toen mocht ik die andere dingen houden, EN ik kreeg de origineel bestelde producten alsnog + wat extra producten + 2 coupons voor nog eens het aankoopbedrag die ik vrij mag besteden op Dealperfect.

Goede service
Ik voel me ineens genaaid
Ik dacht dat mijn problemen goed waren opgelost
pi_73515058
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik voel me ineens genaaid
Ik dacht dat mijn problemen goed waren opgelost
Maar jpg97 zit dan ook wel vuistdiep in DP..

@JPG97 ; nog steeds leuk/cool.. dus het is alleen leuk als je extra spullen krijgt ?

Zoals wij zijden zeiden , het was leuk toen we nog rechtstreeks contact met jack hadden!

[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 09-10-2009 13:12:01 ]
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:47:01 #87
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73515220
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:41 schreef Downstar het volgende:

[..]

Maar jpg97 zit dan ook wel vuistdiep in DP..

@JPG97 ; nog steeds leuk/cool.. dus het is alleen leuk als je extra spullen krijgt ?

Zoals wij zijden, het was leuk toen we nog rechtstreeks contact met jack hadden!
Nee niet alleen maar. Handig als je selectief leest. Er werd gevraagd waar alle DP bestellers waren. En dat het vroeger populair zou zijn en nu niet meer.

Vanwaar denk je dat ik " vuistdiep " in DP zit?

Bovendien:
quote:
Zoals wij zijden,
PieAir
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:37:56 #88
131319 mickeyD
pi_73516748
nieuwe spelling.
pi_73517808
hahah damn wat een fout van me idd..

uiteraard zeiden .. pfoee schaam schaam

nee maar vuistdiep is misschien niet het goede woord jpg,
maar denk dat je wel snapt wat ik bedoel toch..
als ik zo je reactie las, leek het net of je alleen maar om de extra producten DP cool vond.
maar na uitleg snap ik het

toch wel een nette manier van ze idd, gratis spulletjes en Kortingsbonnen..
Service na de bestelling is bij DP best goed

[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 09-10-2009 13:32:13 ]
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:19:50 #90
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_73518064
Heeft iemand ervaring met de wireless netwerk adapters van DX? Ik heb een standaard Tele2 modem en 4 Mb/s internet, maar volgend jaar wordt dat sneller. Ben ik dan nog beter af met

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22683

Of met een http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27721 / http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25834

Bij de laatste 2 staan geen reviews en ik vraag me af of het, de Chinese kwaliteit kennende, de paar extra euro waard is of dat ze eigenlijk vergelijkbaar zijn.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:21:07 #91
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73518097
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand ervaring met de wireless netwerk adapters van DX? Ik heb een standaard Tele2 modem en 4 Mb/s internet, maar volgend jaar wordt dat sneller. Ben ik dan nog beter af met

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22683

Of met een http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27721 / http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25834

Bij de laatste 2 staan geen reviews en ik vraag me af of het, de Chinese kwaliteit kennende, de paar extra euro waard is of dat ze eigenlijk vergelijkbaar zijn.
Ik zou voor een tientje meer gewoon een Linksys kopen.
PieAir
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:04:10 #92
131319 mickeyD
pi_73519454
de eerste zou ik zeker laten liggen, want die ondersteunt geen N-band.
en daarbij zijn de kosten voor een adapter hier al zo laag, dat je beter hier kunt gaan shoppen.
dan weet je tenminste zeker dat als er IEEE 802.11n/b/g op staat, hij het ook echt ondersteunt,
en dat de reikwijdte van de ingebouwde zender verder is dan de eerste de beste gipsen muur die hij tegenkomt.
pi_73521713
Nou eindelijk die 100 wensballonnen ontvangen Meerdere kleuren deze keer en in 4 pakjes van 25 verzonden. (een van 26, gewoon 1tje teveel)
Vroeg nog aan de pakjesman of hij iets wist van de lange wachttijden laatste tijd (bij mij iig). "Jaa, het moet verzonden worden, dan moet het opnieuw opnieuw verpakt worden en moet het overgestapeld worden blablabla.." Hij weet er volgensmij niet zoveel van Een pakje wordt echt niet opnieuw verpakt

Hier 3 klotekwaliteit plaatjes:

vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:21:04 #94
183846 joepie91
pi_73521750
Ik raad persoonlijk voor een USB-WLAN-stick Linksys aan, en voor een PCI-kaart kun je het beste voor een Sitecom gaan. IMO zijn Sitecom PCI-kaarten net zo betrouwbaar als Linksys (dat geldt dus NIET voor de WLAN-sticks) en de Sitecom-software die je erbij krijgt is gewoon erg goed. Werkt een heel stuk beter dan dat gedrocht van een Wireless Configuration Service dat je bij Windows erbij krijgt.

Overigens werken Sitecom PCI-kaarten ook op Windows 98 enzo, dankzij bijgeleverde software

Bottomline: Koop in Nederland. WLAN-sticks en -kaarten zijn het niet waard om uit China te komen, ze zijn er nauwelijks goedkoper en ze gaan gewoon veel sneller kapot (volgens een hoop forumtopics op DX). En dan dus linksys in het geval van een USB-WLAN-stick en Sitecom in het geval van een PCI-kaart.
pi_73522083
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef GuitarJJ het volgende:
Nou eindelijk die 100 wensballonnen ontvangen Meerdere kleuren deze keer en in 4 pakjes van 25 verzonden. (een van 26, gewoon 1tje teveel)
Vroeg nog aan de pakjesman of hij iets wist van de lange wachttijden laatste tijd (bij mij iig). "Jaa, het moet verzonden worden, dan moet het opnieuw opnieuw verpakt worden en moet het overgestapeld worden blablabla.." Hij weet er volgensmij niet zoveel van Een pakje wordt echt niet opnieuw verpakt

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet je dan jack/rachel mailen als je ze gevarieerd wil hebben?
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:41:00 #96
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73522381
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef GuitarJJ het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De klootzak!!!

Ik had trouwens een flink grotere stapel verwacht, waarom weet ik niet
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:41:48 #97
131319 mickeyD
pi_73522414
voor mensen op zoek naar een nieuwe sciphone, hier wat hot news!

They are offering different models, so far I have seen n12,n16,n17,n19,n20,n21 Source: http://www.gadgetfolder.c(...)-android-phones.html

I'm looking for a dealer for the n21, I found one for the n19, but I would love more info on the n21
More specs can be found on BlueLans Main product Page: http://www.mysciphone.com/pro1-1.asp

on their website (U will notice the n12 isnt toted as an Android phone anymore, I guess they found it underpowered)
but the n19-n21 have some impressive specs

Where did I find the n19? Ebay from winlans (Yes, the same ppl that run http://www.scophone.com/) for a price of $199

de N12 die eind oktober verwacht wordt, gaat dus blijkbaar definitief niet worden geleverd met android er op, maar windows mobile!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:46:46 #98
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73522583
Ik heb trouwens een bloempot opengemaakt. Het werkt precies zoals ik dacht, met magneten.
Je hebt gewoon 3 magneten naast elkaar zitten aan 3 stokjes, door de elektriciteit beginnen die elkaar af te stoten en begint het te wiebelen.

Ik weet niet of ik nu kanker ga krijgen maar de pot rook heerlijk van binnen, een soort badschuim lucht. Een paar keer diep zitten inademen

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 09-10-2009 15:54:03 ]
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:52:37 #99
131319 mickeyD
pi_73522744
ahh joh, dat openbaart zich pas na een jaar of 10, en dan weet je toch niet meer wat je vandaag hebt uitgespookt. dan geven ze gewoon meeroken, uitlaatgassen of bespoten spruitjes de schuld!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:12:33 #100
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73523348
GuitarJJ wat heb je betaald voor die 100 wensballonnen dan? En heb je dr al plannen mee of ga je ze in NL op de markt doorverkopen
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:28:07 #101
131319 mickeyD
pi_73523846
op taobao zijn ze ongeveer ¤0,30ct per stuk (EXCLUSIEF afhandelings en verzendkosten!!!!!!!)
hier in NL kosten ze tussen de ¤1,50 en ¤5,- per stuk.
http://search1.taobao.com(...)htm?ssid=s1#ListView

het heet daar dus een sky lantern, en geen wish balloon
pi_73525272
Eindelijk een pricerequest van Rachel gehad ( nu eindelijk goed )

alleen klopt er geen hol van de prijs ..

Ik vroeg eerst wat aan ( zelfde product) die was ( beide 200 gram)

115 yuan + 10 yuan( ship naar jack)= 125 yuan = 22.99$ ( volgens jack)

ander product ( kon jack niet reageren, bezig met betalingsmethode...)

volgens rachel: 128 yuan + 15 Yuan( Ship to you) = 143 yuan = 32.78$..

Verschil is dus

143yuan - 125 yuan = 18 yuan
$32.78 - $22.99 = $9,97

Oftwel ik betaal voor 18 yuan = ongeveer 10 dollar meer ..

een beetje verschil vind ik oke, maar 10 dollar
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:24:09 #103
131319 mickeyD
pi_73525480
klopt weinig van, of je laat iets weg in je berekening:
125 Chinese yuan = 18.313625 U.S. dollars
143 Chinese yuan = 20.950787 U.S. dollars
pi_73525597
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:24 schreef mickeyD het volgende:
klopt weinig van, of je laat iets weg in je berekening:
125 Chinese yuan = 18.313625 U.S. dollars
143 Chinese yuan = 20.950787 U.S. dollars
jaa dat is rechtstreeks berekend!

in die prijzen van jack en rachel zitten dus verzendkosten + shipping naar mij etc nog in ..

maar daarom zeg ik voor 125 yuan betaal ik 23$ zeg maar

en voor 143 yuan betaal ik 33$

dus voor 18 yuan verschil ; 10 dollar meerr
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:55:52 #105
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_73526236
Bedankt voor de reacties over de netwerkadapters! Ik bestel hem dan indd wel ergens in Nederland, of ik ga een keer naar de winkel van de week.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_73529443
Wellicht een vreemde eend in de bijt, maar ik kon het toch niet laten:

Wat is een, vrij vertaald in het Nederlands, een gezichtszuigvrachtauto?
Macaber
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:01:01 #107
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73529822
Feces, poep dus
Zet die maar niet aan je gezicht
pi_73530070
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:12 schreef tokko1 het volgende:
GuitarJJ wat heb je betaald voor die 100 wensballonnen dan? En heb je dr al plannen mee of ga je ze in NL op de markt doorverkopen
ik heb 100 euro voor 100 ballonnen inc. verzenden betaald, 1 euro per stuk dus Heb 60 euro korting gekregen want als je die pakken van 10 koopt/kocht via DP waren ze 1,60 euro per stuk

Ja, hou er 15 zelf en heb er 85 verkocht aan een kennis.
pi_73530101
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:01 schreef monkeybrain het volgende:
Feces, poep dus
Zet die maar niet aan je gezicht
Maar dat staat er niet
pi_73532340
tvp
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:26:21 #111
270782 Tazar_Yoot
Je moet wat.
pi_73532628
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

ik heb 100 euro voor 100 ballonnen inc. verzenden betaald, 1 euro per stuk dus Heb 60 euro korting gekregen want als je die pakken van 10 koopt/kocht via DP waren ze 1,60 euro per stuk

Ja, hou er 15 zelf en heb er 85 verkocht aan een kennis.
Heb je ze al?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:29:26 #112
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73532710
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 21:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Heb je ze al?
Op de vorige pagina heeft hij zelfs foto's gepost .
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:09:39 #113
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_73533944
Ik wacht nog steeds. Het is al 10 dagen verder en er staat nog steeds Waiting for supllier

Ik wou ze even mailen maar dan zegt hij dat het een foute order nummer is. Wat dus gewoon goed is want ik kan hem tracken. Maar ik kan hem ook niet nakijken op mijn account???

[ Bericht 63% gewijzigd door RhytmicalRemedy op 09-10-2009 22:18:31 ]
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_73534235
DP is vanaf morgen weer van te bestellen toch?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:08:53 #115
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73537779
Ik heb ook 10 wensballonnen liggen
Als het goed weer is, maar eens eentje oplaten en foto's maken
pi_73538302
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:18 schreef Dynd het volgende:
DP is vanaf morgen weer van te bestellen toch?
Reken er maar niet op
pi_73539517
Hoelang (is een chinees) blijft de status Expedited Order Received - in stock meestal staan totdat er iets mee gedaan wordt?

ik heb 1x eerder besteld en toen heb ik die status nooit gezien, ik had toen ook maar 3x 1 en hetzeflde product, en nu 4 verschillende..

als ik t goed begrijp hebben ze de producten wel op voorraad, en is het nu gewoon wachten totdat die (luie) kindertjes de producten omvormen tot een mooi pakketje?
pi_73539551
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 00:08 schreef mstr het volgende:
Ik heb ook 10 wensballonnen liggen
Als het goed weer is, maar eens eentje oplaten en foto's maken
Kijk je wel uit met daken van riet etc
anders kun je je foto's gelijk doormailen naar fok/de krant voor een brandweerspecial
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:20:38 #119
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_73541982
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 20:09 schreef ChevyVanDude het volgende:

[..]

Maar dat staat er niet
Maar daar hebben die Chinezen vaker last van!
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik wacht nog steeds. Het is al 10 dagen verder en er staat nog steeds Waiting for supllier

Ik wou ze even mailen maar dan zegt hij dat het een foute order nummer is. Wat dus gewoon goed is want ik kan hem tracken. Maar ik kan hem ook niet nakijken op mijn account???
Probeer het over een paar dagen nog eens, en als het dan niet werkt, tsjah.. Je bestelt niet bij bol.com of zo, dat het binnen 3 dagen binnen is en vanaf inpakken met track en trace goed te volgen is. Protop: het KAN wat langer duren voordat het binnen is. Heeft er mee te maken dat je pakketje van "een eindje weg" moet komen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:05:36 #120
131319 mickeyD
pi_73542582
mijn afhaal bezorgchinees meldt mij tenminste dit in zn bevestigingsmail:

It is estimated to arrive in 10-15 business days (2-3 weeks) upon delivering. We try our best to provide affordable, reliable postal service.

We hope it arrive on time but since this is an international delivery, shipping time will be highly depended on the courier company and local customs/duties. And there are more and more packages shipped via Hong Kong Post. Due to insufficient flights, some packages can not be shipped out on time. Thank you for your understanding.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:24:58 #121
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73543886
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 01:25 schreef mug89 het volgende:

[..]

Kijk je wel uit met daken van riet etc
anders kun je je foto's gelijk doormailen naar fok/de krant voor een brandweerspecial
Ach, ik woon in Utrecht, dus zoveel rieten daken zijn er niet hier
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:38:56 #122
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_73544181
zo weer bestelling gedaan
10 spijkerbroeken van bekend merk voor 50 dollar
inclusief verzendkosten
die wbeiste is echt niet leuk meer. alweer aantal 100,- deze week besteld
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:39:58 #123
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73544199
Ik ben gelukkig redelijk van m'n 'verslaving' af
Moet ook wel nu ik weer studeer en stuk minder werk.
pi_73544399
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:38 schreef revpolen het volgende:
inclusief verzendkosten
500 dollar totaal? xD
kei lief.
pi_73544779
Als je een neppe g-star broek koopt, dan onderschept de douane hem toch?
Namaak is toch forbidden?
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_73544902
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:05 schreef caspergf1 het volgende:
Als je een neppe g-star broek koopt, dan onderschept de douane hem toch?
Namaak is toch forbidden?
Klopt
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:12:47 #127
131319 mickeyD
pi_73544936
1 broek komt er wel doorheen, maar een pakket van 10 iets minder vlotjes denk ik..
weegt ook een hoop by the way.
aan de buitenkant van de verpakking kunnen ze natuurlijk niet zien wat er in zit en of het een "merk" artikel is.
alles controleren wat nederland in komt is niet te handhaven.
pi_73544949
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:11 schreef Skiet het volgende:

[..]

Klopt
Ze controleren niet alle pakjes! Als ze hem controleren ben je hem kwijt jah!
pi_73545098
Tuurlijk controleren ze niet alles. Maar dat snapt die beste jongen toch ook wel haha.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:20:27 #130
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73545114
Net m'n cameratas binnen gekregen van MyMemory voor mijn Canon 1000D
pi_73545278
Gaat dealperfect nou wel verder met Paypal? Ik dacht gelezen te hebben dat ze hiermee stopte en naar andere betalingsmogelijkheden gaan zoeken.
Moneymaker schijnt nog meer te letten of de inhoud van sites niet illegaal is, dus dat gaat hem denk ik niet worden. Dan blijft voor ons als Nederlanders denk ik alleen Paypal over, want direct betalen via creditcard doe ik echt niet op zo'n Chinese site.
pi_73545371
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:26 schreef northernlight81 het volgende:
Gaat dealperfect nou wel verder met Paypal? Ik dacht gelezen te hebben dat ze hiermee stopte en naar andere betalingsmogelijkheden gaan zoeken.
Moneymaker schijnt nog meer te letten of de inhoud van sites niet illegaal is, dus dat gaat hem denk ik niet worden. Dan blijft voor ons als Nederlanders denk ik alleen Paypal over, want direct betalen via creditcard doe ik echt niet op zo'n Chinese site.

Je moet het forum van DP gewoon lezen. Daar staan "updates" en het lijkt erop dat ze stug door willen gaan met paypal en dat ze in gesprek zijn. Lees helemaal niks over hoe wat waar en wanneer en met welke dienst of iets wat ook maar lijkt op vooruitgang in het betalings gedoe.
pi_73545562
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:20 schreef mstr het volgende:
Net m'n cameratas binnen gekregen van MyMemory voor mijn Canon 1000D
Lang op moeten wachten? Ik wacht al 3 weken op een microSD kaartje van Mymemory namelijk.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:39:05 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73545627
TVPAY
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:48:18 #135
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73545900
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:36 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Lang op moeten wachten? Ik wacht al 3 weken op een microSD kaartje van Mymemory namelijk.
1 a 1½ week.
Mijn laatste ervaring met MyMemory voor m'n tas:
[Digitale opslag] Kingston 8GB SDHC Class 4
pi_73546643
Heeft iemand een linkje van zo'n chinese ballon, zo'n wensballon.
Op dealextreme heb ik er een gevonden, een double pack voor 4 euro.
Maar dat vind ik best prijzig, zijn er goedkopere?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:16:32 #137
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73546697
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:14 schreef caspergf1 het volgende:
Heeft iemand een linkje van zo'n chinese ballon, zo'n wensballon.
Op dealextreme heb ik er een gevonden, een double pack voor 4 euro.
Maar dat vind ik best prijzig, zijn er goedkopere?
DP had ze, maar die doen nu lastig met betalen.
Ik had er 10 voor 22 dollar, dus een stuk goedkoper.
pi_73546798
Oke thanks, maar ligt het aan mij of is DP een stuk minder gebruiksvriendelijk dan DX?
DX heeft ook breder assortiment toch?

En die Jack, als ik het goed begrijp is hij een:

Chinees die in China woont, die werkt voor DP, engels kan lezen, soms dit topic vertaald naar het engels, Nederlanders helpt op msn in het engels.

OF heb ik het fout?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:22:25 #139
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73546837
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:20 schreef caspergf1 het volgende:
Oke thanks, maar ligt het aan mij of is DP een stuk minder gebruiksvriendelijk dan DX?
DX heeft ook breder assortiment toch?

En die Jack, als ik het goed begrijp is hij een:

Chinees die in China woont, die werkt voor DP, engels kan lezen, soms dit topic vertaald naar het engels, Nederlanders helpt op msn in het engels.

OF heb ik het fout?
Op dit moment is DP heel slecht bezig ja, omdat ze gezeik hebben met Paypal, dus ze geen betalingen en dus bestellingen kunnen ontvangen.

DX is veel groter en is al veel langer bezig en daardoor ook een groter assortiment.

Jack is de eigenaar van DP.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:53:43 #140
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73547755
Even mijn voorspelling voor vandaag

10 oktober gaat de winkel open, kun je weer betalen en is de website helemaal op orde...

zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:07:40 #141
98259 mstr
Een jonge God!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:14:02 #142
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73548330
quote:
van de zomer bij de action 0,50 eurocent
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:14:48 #143
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73548356
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:14 schreef mcwops het volgende:

[..]

van de zomer bij de action 0,50 eurocent
En die zijn nog mooier ook dan deze.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:27:00 #144
183846 joepie91
pi_73548663
Hoe kon je nou ook al weer je TNT Post trackingnummer opvragen aan de hand van je Hong Kong Post tracking number? En kan dat ook op een zaterdag (nu dus)?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:33:15 #145
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73548852
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:27 schreef joepie91 het volgende:
Hoe kon je nou ook al weer je TNT Post trackingnummer opvragen aan de hand van je Hong Kong Post tracking number? En kan dat ook op een zaterdag (nu dus)?
Bellen naar de TNT.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:33:35 #146
183846 joepie91
pi_73548857
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:33 schreef mstr het volgende:

[..]

Bellen naar de TNT.
Welk nummer? Gewoon van het hoofdkantoor (058 - 233 33 33)? En kan dat dan dus ook op zaterdag?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:34:24 #147
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73548878
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:33 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Welk nummer? Gewoon van het hoofdkantoor (058 - 233 33 33)? En kan dat dan dus ook op zaterdag?
Dealextreme #40 - Pending Refund Authorizarion; Cancelled
pi_73549004
Nou, dat probleem van DP is zoals te verwachten nog niet opgelost, zucht.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:24:32 #149
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_73550249
quote:
inclusief verzendkosten
Bij DP?
pi_73551786
quote:
inclusief verzendkosten
Ik geloof er geen drol van.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:23:08 #151
226677 revpolen
pi_73553178
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 12:49 schreef Lolque het volgende:

[..]

500 dollar totaal? xD
nee beter lezen..
10 stuks voor 50 dollar.
5 dollar de stuk 8P
pi_73553210
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:23 schreef revpolen het volgende:

[..]

nee beter lezen..
10 stuks voor 50 dollar.
5 dollar de stuk 8P
In dat geval zal het geven van de linkjes van die broeken misschien leuk zijn voor anderen hier..
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:27:27 #153
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73553297
Dat wil ik ook wel weten, de verzendkosten voor 1 broek is niet eens $5
pi_73553932
Ik wil ook , ik wil ook

50 dollar 10 broeken :# ?
pi_73553976
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:51 schreef jopiede het volgende:
Is aangepast
pi_73554028
OMG sommige mensen...

"Finger decorations

Dear DP,

i would like to buy 3 golden finger decorations (brase Cnuckles*) and a Rb sunglasses black glasses...

i would like to know when i can order these products again?(days)

best regards,

Cas Rammeloo

The Netherlands

*= you know what i mean
2009/10/7 4:23:44/ IP:Recorded
"
pi_73554283
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:23 schreef revpolen het volgende:

[..]

nee beter lezen..
10 stuks voor 50 dollar.
5 dollar de stuk 8P
Ben benieuwd naar de link...
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:22:49 #158
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73555047
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:51 schreef Skiet het volgende:
OMG sommige mensen...

"Finger decorations
Dear DP,
i would like to buy 3 golden finger decorations (brase Cnuckles*) and a Rb sunglasses black glasses...
i would like to know when i can order these products again?(days)

best regards,
Cas Rammeloo
The Netherlands

*= you know what i mean
2009/10/7 4:23:44/ IP:Recorded
"
Sommige mensen zijn echt bar slecht in Engels ja, ik snap het ook niet, zelfs op vmbo is Engels toch een verplicht vak?
pi_73556290
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn echt bar slecht in Engels ja, ik snap het ook niet, zelfs op vmbo is Engels toch een verplicht vak?

Ja, maar dat niet alleen. Gewoon die dingen aanvragen en je voor en achternaam erbij zetten op een openbaar forum.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:00:50 #160
131319 mickeyD
pi_73556354
je vergeet natuurlijk even voor het gemak dat het internet niet alleen voor studenten en tieners is, maar ook voor mensen die de oorlog nog hebben meegemaakt (en alles wat er tussen zit) en die op de 1 of andere manier de "start" knop gevonden hebben op hun BCC pc.
pi_73556360
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Wat mankeert er dan aan zijn Engels? Wat zou er anders moeten om Jack en/of Rachel het wel te laten snappen wat zij nu niet snappen?
Ik denk dat zijn Engels beter is dan dat van Jack en/of Rachel.

En waarom zou het perfect moeten zijn, het gaat erom dat die Chinezen het snappen.

Hoe zou jij het doen dan?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:04:54 #162
131319 mickeyD
pi_73556499
pi_73556518
Wtf kerel doe is normaal
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:05:56 #164
131319 mickeyD
pi_73556537
@ pedron: nutteloos, je praat tegen mister (self called) perfect
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:15:06 #165
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73556841
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:05 schreef mickeyD het volgende:
@ pedron: nutteloos, je praat tegen mister (self called) perfect

Wanneer heb ik dat ooit gezegd dan?

En PedroN, "brase cnuckles", geen hoofdletter i bij "what I mean" en "I would like", etc, dat is gewoon triest, zulke dingen hoor je gewoon te weten. Ben je misschien zelf die Cas Rammeloo, dat je nu zo beledigd bent?
Daarnaast is die naam bij die artikelen vermelden ook niet echt slim .

En mickeyD: natuurlijk gaat iemand ouder dan 70 nog bij een Chinees bedrijf wat boksbeugels en een RaBan-zonnebril bestellen en met PayPal betalen... tuurlijk.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:16:40 #166
131319 mickeyD
pi_73556894
oh niet? zal je nog verbazen wat die oudjes allemaal kunnen en doen op internet!

edit om jouw edit: nee geen boksbeugels denk ik
meer steunzolen
pi_73557400
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:15 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Wanneer heb ik dat ooit gezegd dan?

En PedroN, "brase cnuckles", geen hoofdletter i bij "what I mean" en "I would like", etc, dat is gewoon triest, zulke dingen hoor je gewoon te weten. Ben je misschien zelf die Cas Rammeloo, dat je nu zo beledigd bent?
Daarnaast is die naam bij die artikelen vermelden ook niet echt slim .

En mickeyD: natuurlijk gaat iemand ouder dan 70 nog bij een Chinees bedrijf wat boksbeugels en een RaBan-zonnebril bestellen en met PayPal betalen... tuurlijk.
Ik ben absoluut niet beledigd en nee ik ben Cas ook niet, ik ken hem niet en hoef hem ook niet te kennen, ik had zelfs zijn vader kunnen zijn.
Het gaat erom dat op zo'n Chinese website je soms beter geen perfect Engels kan spreken/schrijven omdat ze het dan al helemaal niet meer snappen.
Gewoon simpel kleine zinnetjes werkt beter dan uitgebreide in perfect Engels geschreven epistels.
Slim is het zeker niet om gewoon je naam neer te zetten, maar dat zelfde geldt b.v. voor je e-mailadres en dat doen de meeste van on ook toch wel een keer?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:34:12 #168
131319 mickeyD
pi_73557534
ja okay, echter de meeste internetters (beetje doorgewinterde) hebben daar speciale adressen voor
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:36:55 #169
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73557607
De VWO allochtonen krijgen kapsones

Prima Engels voor een Nederlander, we begrijpen hem toch. Niet iedereen pikt dat soort zaken heel snel op, Engels moet je niet vanzelfsprekend vinden. Het Nederlandse onderwijs is ook behoorlijk bagger dus tja...
Een beetje gezeur

Ik vond juist zijn gehele naam op het forum plempen icm illegale producten die richting Nederland moeten gaan nogal het IQ van een garnaal Je ziet wel vaker van dat soort vogels op Jack zijn forum verschijnen, allemaal Nederlanders
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:42:29 #170
131319 mickeyD
pi_73557768
mooi, weer een plek om weg te blijven dus.. ik lust geen vis
pi_73557908
Ik doelde ook niet op zijn Engels, maar het product wat hij aanvraagt in combinatie met zijn complete naam.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:01:43 #172
131319 mickeyD
pi_73558331
verwacht toch wel maandag of dinsdag mn afgelopen woensdag verstuurde neppe nokla accu..
eerst maar es ff flink aan de lader met dat ding en de temperatuur in de gaten houden
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:16:46 #173
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73558696
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:01 schreef mickeyD het volgende:
verwacht toch wel maandag of dinsdag mn afgelopen woensdag verstuurde neppe nokla accu..
eerst maar es ff flink aan de lader met dat ding en de temperatuur in de gaten houden
Tel daar maar 7 dagen bij...
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:41:34 #174
183846 joepie91
pi_73559313
Mja goed. Track&Trace-nummer aanvragen kan dus alleen doordeweeks tussen half 9 's ochtends en half 6 's middags. Weten we dat ook weer.

Keuzemenu's
pi_73559544
http://thecat1126.hyves.nl/
Is dat ook weer duidelijk 16/17 jarige jongen.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:49:13 #176
131319 mickeyD
pi_73559566
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 21:16 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Tel daar maar 7 dagen bij...
sssst! laat me nou nog een klein beetje hoop hebben op de oranje brigade
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:53:22 #177
226677 revpolen
pi_73559686
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:24 schreef Joene94 het volgende:

[..]

In dat geval zal het geven van de linkjes van die broeken misschien leuk zijn voor anderen hier..

http://www.tradetang.com/(...)/108063-1535705.html
pi_73559723
Ik kreeg mijn bestelling gister, 3 dagen nadat dit er stond bij het tracken:

The item (RT028551502HK) left Hong Kong for its destination on 6-Oct-2009

pi_73559878
quote:
No offense: Maar, echt de lelijkste broeken die ik ooooit gezien heb
pi_73560035
quote:
goeie deal en nog mooie ook maar shipt ie wel naar NL? want hij zegt dat hij met EMS shipt
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:09:50 #181
48067 neo2000
pi_73560102
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:00 schreef PedroN het volgende:

[..]

Wat mankeert er dan aan zijn Engels? Wat zou er anders moeten om Jack en/of Rachel het wel te laten snappen wat zij nu niet snappen?
Ik denk dat zijn Engels beter is dan dat van Jack en/of Rachel.

En waarom zou het perfect moeten zijn, het gaat erom dat die Chinezen het snappen.

Hoe zou jij het doen dan?
Japanners geven over het algemeen aan dat ze geen Engels spreken. Waarom? Ze spreken het wel, maar hun uitspraak is meestal slecht. Daar schamen ze zich voor, en dus geven ze aan dat ze het gewoonweg niet spreken. Nederlanders denken dat ze alles kunnen, en maken zichzelf overal belachelijk met hun steenkolen Engels. Wat dus best dom over komt.

En je Engels hoeft niet perfect te zijn, maar het woordje "brass" is toch helemaal niet zo moeilijk. Die gozer is gewoon te lam geweest om het op te zoeken via google. Wel een Chinese website vinden en er in Steenkolen Engels orders plaatsen om waarsch. vervolgens gemakkelijk geld te verdienen met door te verkopen, maar niet de moeite nemen om normaal te communiceren. Waarmee hij ook aan geeft dat Nederlanders naast dom, ook nog eens aartslui zijn. Mag de rest zich dan schamen..? Ik wel in ieder geval. Want vaak kom je van die posts tegen, ook op de DX website, waarvan je denkt: "jezus, wat een tokkie taalgebruik" of gewoonweg belachelijk Engels en ja hoor.. Is de bijbehorende user weer een wouter15 of een jeroentje37..
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 20:00 schreef mickeyD het volgende:
je vergeet natuurlijk even voor het gemak dat het internet niet alleen voor studenten en tieners is, maar ook voor mensen die de oorlog nog hebben meegemaakt (en alles wat er tussen zit) en die op de 1 of andere manier de "start" knop gevonden hebben op hun BCC pc.
Ik denk niet dat een oudere opzoek zal gaan naar een boksbeugel op een Chinese site. Zag dat iemand mij al voor was met die opmerking overigens.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:10:29 #182
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73560122
Mensen, komop.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:17:57 #183
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73560310
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:00 schreef jopiede het volgende:

[..]

No offense: Maar, echt de lelijkste broeken die ik ooooit gezien heb
Whaha, als het nu gewoon basic jeans waren.
Alleen maar in smurfen maten verkrijgbaar, 40 is de grootste
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:42:52 #184
226677 revpolen
pi_73560972
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 22:17 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Whaha, als het nu gewoon basic jeans waren.
Alleen maar in smurfen maten verkrijgbaar, 40 is de grootste
neem aan datje niet bekend met me amerikaanse maten..
Lev,i Gstar, Armani enz. zijn altijd in die maten.
heb zelf maat 38 en nou niet bepaald een kleine kontje
pi_73562180
wat zijn die broeke lelijk zeg

[ Bericht 81% gewijzigd door caspergf1 op 10-10-2009 23:43:35 ]
pi_73563037
Is dit trouwens allemaal relatief goedkoop of kan je dit voor dezelfde prijs ook in NEderland krijgen?
En betaal je echt altijd geen verzendkosten of kunnen er in sommige gevallen nog extra verzendkosten bij komen?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:59:54 #187
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73563196
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef NoShitSherlock het volgende:
Is dit trouwens allemaal relatief goedkoop of kan je dit voor dezelfde prijs ook in NEderland krijgen?
En betaal je echt altijd geen verzendkosten of kunnen er in sommige gevallen nog extra verzendkosten bij komen?
*zucht*
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:01:32 #188
270782 Tazar_Yoot
Je moet wat.
pi_73563250
quote:
Geen invoerrechten, een winst van een procent, tegenover een veel hogere winst in nederland, geen tot weinig personeel. etc etc etc.

en je betaald geen kosten, in de zin van, die zit bij de prijs inbegrepen.
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:59 schreef mstr het volgende:

[..]

*zucht*
lief blijven
pi_73563322
Het meeste op dit soort sites is gewoon Chinese troep gemaakt door een aantal straatjochies en een vrouw in een boerka. Dat werk doen ze al voor 2 bonen, de merkkleding is dus gewoon dikke fake.
Een gstar broek van 5 euro vind je niet snel in een winkel, tenzij je 3000% korting hebt ofzo.
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:06:01 #190
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73563394
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Geen invoerrechten, een winst van een procent, tegenover een veel hogere winst in nederland, geen tot weinig personeel. etc etc etc.

en je betaald geen kosten, in de zin van, die zit bij de prijs inbegrepen.
[..]

lief blijven
Ik blijf lief, word er alleen zo moe van.
De mensen die wel daar willen kopen, maar niet de tijd hebben om zich 5, ja VIJF, minuten in te lezen.
pi_73563523
kanker JACK beetje dure soundmagic pl-50 bij hem gekocht en na 2 dagen werkte aan 1 dopje het geluid niet meer goed en na een klacht geen reactie meer hoor
Beter krijg je SARS in dat derde rangs land van je!
pi_73563560
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef JEFFreal het volgende:
kanker JACK beetje dure soundmagic pl-50 bij hem gekocht en na 2 dagen werkte aan 1 dopje het geluid niet meer goed en na een klacht geen reactie meer hoor

hAHA lekker voorje
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:12:13 #193
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73563600
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef caspergf1 het volgende:
Het meeste op dit soort sites is gewoon Chinese troep gemaakt door een aantal straatjochies en een vrouw in een boerka. Dat werk doen ze al voor 2 bonen, de merkkleding is dus gewoon dikke fake.
Een gstar broek van 5 euro vind je niet snel in een winkel, tenzij je 3000% korting hebt ofzo.
100% is 1 broek hoor, dus 95% is al voldoende korting
pi_73563643
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:11 schreef caspergf1 het volgende:

[..]

hAHA lekker voorje
hoi ik ben casper.....
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:14:24 #195
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73563658
Mensen, gedraag jullie jezelf eens.
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:15:30 #196
270782 Tazar_Yoot
Je moet wat.
pi_73563688
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:06 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik blijf lief, word er alleen zo moe van.
De mensen die wel daar willen kopen, maar niet de tijd hebben om zich 5, ja VIJF, minuten in te lezen.

some things will never..(ever) change
pi_73563695
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef mstr het volgende:
Mensen, gedraag jullie jezelf eens.
ik heb nog geen klap uit gedeeld
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:16:37 #198
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73563732
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:15 schreef JEFFreal het volgende:

[..]

ik heb nog geen klap uit gedeeld
Wel gekregen als ik kijk naar je taalgebruik.
  zondag 11 oktober 2009 @ 00:19:10 #199
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73563798
quote:

En dat durft China 3e rangs te noemen

Er is een makkelijke oplossing maar tja, geen zin om dat nu te vertellen

[ Bericht 10% gewijzigd door monkeybrain op 11-10-2009 00:32:51 ]
  zondag 11 oktober 2009 @ 01:01:40 #200
183846 joepie91
pi_73564841
quote:

Of je doet gewoon even rustig.

iets met overprikkeld enzo
pi_73565388
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:16 schreef mstr het volgende:

[..]

Wel gekregen als ik kijk naar je taalgebruik.
hehe
pi_73567891
dat van tradetang volg ik niet helemaal....
Daar kan je gewoon zelf betrouwbaar wat bestellen en ze versturen ook naar nl?

http://www.tradetang.com/(...)103658-2148607.html#
Zoiets dus

edit: sommigen verzenden gratis en anderen weet niet?
Goein dag eem'n
  zondag 11 oktober 2009 @ 10:12:52 #203
226677 revpolen
pi_73568032
tradetang is betrouwbaar MITS je bij de goede personen koopt
Je paypal betaling gaat naar tradetang, die het doorgeeft als je bestelling is aangekomen
klopt sommige leverenn gratis andere niet
tip kijk en vergelijk
  zondag 11 oktober 2009 @ 10:15:30 #204
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_73568046
Waarom doet DX het niet?
  zondag 11 oktober 2009 @ 10:47:22 #205
131319 mickeyD
pi_73568350
sommigen rekenen $50 of meer EMS bezorgkosten voor een item van < $10,-
anderen versturen wel weer naar duitsland, frankrijk, engeland, eigenlijk overal om ons heen, maar niet naar NL. beter ga je ff in gesprek met zo iemand.wie weet wat het brengt.

[ Bericht 55% gewijzigd door mickeyD op 11-10-2009 10:52:51 ]
  zondag 11 oktober 2009 @ 10:56:14 #206
48067 neo2000
pi_73568467
quote:
Checkt eerste zin en reageert met: jouw username.
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 00:11 schreef caspergf1 het volgende:

[..]

hAHA lekker voorje
Casper.. Toevallig "cas" in het kort?
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 18:51 schreef Skiet het volgende:
OMG sommige mensen...
<snip>
best regards,

Cas Rammeloo
pi_73568621
Toch is het geen slecht idee om als West-Europeaan, naar China te gaan en daar een webwinkel op te zetten die zich vooral richt op export. Je moet natuurlijk wel een beetje te taal spreken enzo , maar toch lijkt me het geen slecht idee en zou je er volgensmij goed geld aan kunnen verdienen .
  zondag 11 oktober 2009 @ 11:18:30 #208
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_73568804
Ey, als onwetende vraag ik even om wat advies in dit topic:

Is de site http://www.ioffer.com betrouwbaar? Ik las wat over pakketen die werden vernietigd, maar dat ging toch om grote getalen, kleinere afnames komen toch wel voorbij de douane?

Alvast bedankt!
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_73568979
  • Waar kan ik momenteel het beste een rolex submariner kopen rond de ¤20?
    (aangezien dp nog steeds niet werkt)

[ Bericht 45% gewijzigd door vinylhits op 11-10-2009 11:38:26 ]
  • Goein dag eem'n
      zondag 11 oktober 2009 @ 11:40:26 #210
    131319 mickeyD
    pi_73569299
    op marktplaats denk ik.
    http://link.marktplaats.nl/280795141 hier: ¤50,-

1) je schreeuwt
    2) zoiets heet hier een rolax onderzeeer of iets dergelijks zie de OP op pagina 1

[ Bericht 48% gewijzigd door mickeyD op 11-10-2009 12:19:45 ]
      zondag 11 oktober 2009 @ 11:56:48 #211
    48067 neo2000
    pi_73569646
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 11:27 schreef vinylhits het volgende:
  • Waar kan ik momenteel het beste een rolex submariner kopen rond de ¤20?
    (aangezien dp nog steeds niet werkt)
  • De OP werkt hier nog wel:
    quote:
    Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
    of
    ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is
    pi_73570406
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 11:18 schreef Babbatuur het volgende:
    Ey, als onwetende vraag ik even om wat advies in dit topic:

Is de site http://www.ioffer.com betrouwbaar? Ik las wat over pakketen die werden vernietigd, maar dat ging toch om grote getalen, kleinere afnames komen toch wel voorbij de douane?

Alvast bedankt!
    ioffer is net zo'n site als tradetang of DHgate het is betrouwbaar als je maar van de goeie verkopers koopt
    pi_73572717
    hallo, allemaal
    ik heb een vraagje ik wil deze kopen: http://item.taobao.com/au(...)16572fb64cfafea1.htm

en deze: http://cgi.ebay.nl/LCD-FM-Transmitter-fits-iPod-Touch-Nano-4g-Black_W0QQitemZ310131546896QQcmdZViewItemQQptZUK_CE_MP3Access_RL?hash=item483547db10&_trksid=p3286.c0.m14

nou vroeg ik mij af of jullie misschien weten of deze met elkaar werken?
    alvast bedankt.
    pi_73573264
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 11:40 schreef mickeyD het volgende:
    op marktplaats denk ik.
    http://link.marktplaats.nl/280795141 hier: ¤50,-

1) je schreeuwt
    2) zoiets heet hier een rolax onderzeeer of iets dergelijks zie de OP op pagina 1
    Excuses even niet aan gedacht.
    Goein dag eem'n
    pi_73575058
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef mister010 het volgende:
    hallo, allemaal
    ik heb een vraagje ik wil deze kopen: http://item.taobao.com/au(...)16572fb64cfafea1.htm

en deze: http://cgi.ebay.nl/LCD-FM-Transmitter-fits-iPod-Touch-Nano-4g-Black_W0QQitemZ310131546896QQcmdZViewItemQQptZUK_CE_MP3Access_RL?hash=item483547db10&_trksid=p3286.c0.m14

nou vroeg ik mij af of jullie misschien weten of deze met elkaar werken?
    alvast bedankt.
    ik weet niet zeker of de transmitter werkt op de mp4,wat ik wel weet is dat de meeste chinese mp4 spelers een radio ingebouwd heeft die prima werkt ik heb 4 chinese mp4's en allemaal hebben ze fm radio
    pi_73575303
    Nou, ik vind die I-offer maar vaag hoor. Gibson Les Paul + accessoires voor 40 euro. Alleen die accessoires zijn al 40 euro hier.

http://www.ioffer.com/i/N(...)ic-Guitar--122264019

Onderaan de pagina staan wat reacties en daar heeft hij het opeens over 270 dollar. Vage shit dus.
      zondag 11 oktober 2009 @ 15:07:57 #217
    131319 mickeyD
    pi_73575593
    i-offer staat veel 2e hands op ook.
    het wordt gebruikt als marktplaats.
      zondag 11 oktober 2009 @ 16:06:32 #218
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_73577654
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 10:15 schreef Saninl het volgende:
    Waarom doet DX het niet?
    Is bij meer mensen DX uit de lucht?

Er staat bij mij gewoon dat hij geen verbinding kan maken
    pi_73580563
    Ik heb Jack al diverse keren gemaild dat ik wat wil bestellen 1 week terug en gister het zelfde weer.

Ik heb hem door gegeven wat ik wil bestellen (ruim 250 euro) maar krijg maar geen gehoor.

Denkt hij dat ik hem in de zeik neem of ? ? ? En hij kan toch gewoon een paypal verzoek naar mij toesturen die ik dan betaal. Heb ik vaker hier gelezen.

Of misschien rachel of tiffany proberen ?

Gr Robin,
      zondag 11 oktober 2009 @ 17:47:18 #221
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_73580596
    Ik zou even niet (proberen te) bestellen bij DP.
    Het loopt niet allemaal vlekkeloos.
    pi_73580695
    hmzz das wel mooi ***
    pi_73580800
    Wat is er aan de hand bij Jack? Ik had nog een behoorlijke bestelling lopen, maar daarvan heb ik een deel teruggekregen op PayPal en de rest heb ik nooit ontvangen.

Ik begin een beetje zenuwachtig te worden eigenlijk..
      zondag 11 oktober 2009 @ 18:12:13 #224
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_73581270
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 17:51 schreef Robin-e30 het volgende:
    hmzz das wel mooi ***
    kut bedoel je? waarom censureer je jezelf voor zo'n woordje? kankerdom
    pi_73586023
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 18:12 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

kut bedoel je? waarom censureer je jezelf voor zo'n woordje? kankerdom
    In tegenstelling tot jou is hij wel een beetje geciviliceerd.
    woef
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:28:58 #226
    48067 neo2000
    pi_73586226
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 14:50 schreef zlakto het volgende:

[..]

ik weet niet zeker of de transmitter werkt op de mp4,wat ik wel weet is dat de meeste chinese mp4 spelers een radio ingebouwd heeft die prima werkt ik heb 4 chinese mp4's en allemaal hebben ze fm radio
    Volgens mij ontgaat de betekenis van het woord "transmitter" je een beetje..
    Laat staan de werking..
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:34:30 #227
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_73586547
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 20:25 schreef bbfakir het volgende:

[..]

In tegenstelling tot jou is hij wel een beetje geciviliceerd.
    Mijn post was ook ironisch bedoeld, maar waarom zou je jezelf op een forum gaan censureren, en dan ook nog gewoon het woordje 'kut'?
    Het is trouwens geciviliseerd.

Ontopic: DX is weer lekker bezig:

zondag 11 oktober 2009 @ 20:43:42 #228
    132806 tokko1
    Wat Shiz zegt ..
    pi_73587158
    DX bij mij is ook lekker bezig,

10/6/2009 = Order Received - in stock
    9/27/2009 = Processing - Contact us for the latest updates. (hoelang kan dit zo duren.. duur al wel weekje ofz xD)

En heb ook nog 20 dollar order lopen @ DP ><
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:44:01 #229
    183846 joepie91
    pi_73587175
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 20:34 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Mijn post was ook ironisch bedoeld, maar waarom zou je jezelf op een forum gaan censureren, en dan ook nog gewoon het woordje 'kut'?
    Het is trouwens geciviliseerd.

Ontopic: DX is weer lekker bezig:

[ afbeelding ]
    Eerder de suppliers denk ik zo
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:48:38 #230
    147172 THEFXR
    Alpha Bear
    pi_73587398
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 17:55 schreef lezut het volgende:
    Wat is er aan de hand bij Jack? Ik had nog een behoorlijke bestelling lopen, maar daarvan heb ik een deel teruggekregen op PayPal en de rest heb ik nooit ontvangen.

Ik begin een beetje zenuwachtig te worden eigenlijk..
    Dadelijk naait hij iedereen en is Jack gone!
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:51:03 #231
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_73587542
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 20:44 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Eerder de suppliers denk ik zo
    Ja, maar ze gaven bij alles aan dat het in 2 tot 5 dagen leverbaar is, ook dat ding van 19-9.
    DX heeft zelfs die 1 tot 3 dagen-status nog, net alsof ze die ooit nog waarmaken .
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:52:04 #232
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_73587603
    Nog steeds houdt Rachel de boot af vwb TaoBao bestellingen, wat is dat nou voor een geneuzel? De 5e zou het PP systeem toch alweer werken?
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
      zondag 11 oktober 2009 @ 20:53:43 #233
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_73587709
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 20:51 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ja, maar ze gaven bij alles aan dat het in 2 tot 5 dagen leverbaar is, ook dat ding van 19-9.
    DX heeft zelfs die 1 tot 3 dagen-status nog, net alsof ze die ooit nog waarmaken .
    Nee, nooit.
    pi_73588531
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Volgens mij ontgaat de betekenis van het woord "transmitter" je een beetje..
    Laat staan de werking..
    ja idd sorry beetje te snel gereageerd
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:33:02 #235
    270782 Tazar_Yoot
    Je moet wat.
    pi_73590182
    Wat is de beste 'zippo' die ik kan kopen ?
    jullie kunnen er vast wel nu 1 aanraden
    pi_73590429
    Net een betaling aan Budgetgadgets gedaan, maar blijkt niet goed gegaan te zijn , ik heb betaald, maar op de site is de status pending.
      zondag 11 oktober 2009 @ 21:38:29 #237
    262852 monkeybrain
    High door Nescafé
    pi_73590541
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 21:36 schreef sven93 het volgende:
    Net een betaling aan Budgetgadgets gedaan, maar blijkt niet goed gegaan te zijn , ik heb betaald, maar op de site is de status pending.
    Heb je na de paypal betaling wel op de retour knop gedrukt? Om 1 of andere reden wordt dit specifiek aangegeven anders werkt de website niet
    pi_73595238
    quote:
    Ja, ik dacht dat die pas later kwam , maar niet dus. Wel kut, maar heb ze al een emailtje gestuurd.
      zondag 11 oktober 2009 @ 22:56:00 #239
    270782 Tazar_Yoot
    Je moet wat.
    pi_73595388
    De plaatjes op DX doen het niet
    pi_73595598
    tt
    pi_73595752
    Bij mij komt er nu na Shipped ineens Waiting for Supplier via Tracked Air Mail te staan..
    en nu zie ik dat 1 artikel (afstandbediening voor cam) op pending staat ipv shipped,

maar betekend dit nu dat de rest wel gewoon verzonden wordt?
      zondag 11 oktober 2009 @ 23:05:37 #242
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_73595835
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:03 schreef mug89 het volgende:
    Bij mij komt er nu na Shipped ineens Waiting for Supplier via Tracked Air Mail te staan..
    en nu zie ik dat 1 artikel (afstandbediening voor cam) op pending staat ipv shipped,

Ja.
      zondag 11 oktober 2009 @ 23:05:51 #243
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_73595841
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:03 schreef mug89 het volgende:

De rest is al verzonden, dat ding wat op pending staat wordt dus later nog verstuurd.
    pi_73595975
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:05 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja.
    gelukkig Google kon me wel helpen maar snapte r niet veel van
    Dus dan wacht ik mn andere productjes lekker af
    pi_73596020
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:05 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

De rest is al verzonden, dat ding wat op pending staat wordt dus later nog verstuurd.
    Toch jammer dat ze er eerst shipped neerzetten, dan hebben ze t systeem niet helemaal goed op elkaar afgesteld

maar goed, dat weet je als je vanaf de andere kant van de wereld iets besteld
    rustig wachten...
      zondag 11 oktober 2009 @ 23:12:51 #246
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_73596159
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:11 schreef focal het volgende:
    Wtf hoe kom ik aan zo'n aansteker. Perfect cadeau!
    Kopen.
      zondag 11 oktober 2009 @ 23:13:27 #247
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_73596192
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:09 schreef mug89 het volgende:

[..]

Toch jammer dat ze er eerst shipped neerzetten, dan hebben ze t systeem niet helemaal goed op elkaar afgesteld

maar goed, dat weet je als je vanaf de andere kant van de wereld iets besteld
    rustig wachten...
    Wees blij dat zij het zo doen.
    Bij FP staat er gewoon 'shipped' en als je het pakketje krijgt, een paar dingen mist en een ticket maakt, krijg je te horen dat de rest nog geshipped moet worden
    pi_73596573
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:12 schreef mstr het volgende:

[..]

Kopen.
    Volgens mij waren het verkeerde leveringen, en nu bieden ze ze niet meer aan...
    We komen hard, zo hard.
      zondag 11 oktober 2009 @ 23:53:39 #249
    270782 Tazar_Yoot
    Je moet wat.
    pi_73598343
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 23:13 schreef mstr het volgende:

[..]

Wees blij dat zij het zo doen.
    Bij FP staat er gewoon 'shipped' en als je het pakketje krijgt, een paar dingen mist en een ticket maakt, krijg je te horen dat de rest nog geshipped moet worden
    Ah, dat is helemaal leuk ja
    pi_73598442
    Waarmee moet ik die zippo-copy vullen?
      maandag 12 oktober 2009 @ 00:03:52 #252
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_73598457
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 00:01 schreef mug89 het volgende:

[..]

Ah, dat is helemaal leuk ja
    Maar gelukkig werken de tickets van FP altijd snel
    pi_73598603
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
    Waarmee moet ik die zippo-copy vullen?

Ik zou zeggen zippo vloeistof
    pi_73598970
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 00:08 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik zou zeggen zippo vloeistof
    benzine kan ook toch
    pi_73599567
    quote:
    klopt, dat hoort zo, geduld, je bestelling is onderweg!
    budgetgadgets is betrouwbaar!!!!
      maandag 12 oktober 2009 @ 13:19:43 #256
    128384 mcwops
    gat in je glas
    pi_73608003
    he wat lekker fris ruikt t hier . er is e.e.a. gepoetst zo te zien

had een DOA bij DX, fmtransmitter
    vrijdag ticket aangemaakt, vanmorgen bericht dat ze nieuwe sturen en ik oude ergens anders voor mag gebruiken
    was eerst Jack sneller dan DX, tis nu andersom. *mcwops: wacht nog op 3 orders van DP Jack
      maandag 12 oktober 2009 @ 13:37:25 #257
    131319 mickeyD
    pi_73608630
    er zijn zelfs fake sippo's die je met gas moet vullen.
    pi_73609241
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 00:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

benzine kan ook toch
    ik heb de standaart star aansteker van FP die werk gewoon op benzine flesje van 125ML kost bij de plaatselijke sigarenboer 2,50(merk ermuri)
      maandag 12 oktober 2009 @ 15:09:27 #259
    183846 joepie91
    pi_73611675
    Voor zover ik weet kun je een Zippo niet zomaar met benzine vullen; hiervoor heb je speciale benzine nodig. Of die dan van Zippo is of niet boeit ook geen flikker, als het maar wel speciaal voor Zippo's ontwikkeld is.

Overigens heb ik mijn Dingoo A320 binnen, review volgt snel.
    Ik moet zeggen dat ik vooral érg tevreden ben over de bizar goede geluidskwaliteit, en de bijgeleverde oordopjes werken ook zeer goed, alleen de basweergave is wat slecht als je de equalizer instelt.
    pi_73613970
    Hmm, pakketje is op het postkantoor...

Op het briefje staat:
    quote:
    U kunt de zending vanaf de eerstvolgende werkdag na 10.00 uur (op maandag na 13:30 uur) gedurende drie weken afhalen op postvestiging.
    Zou ik hem vandaag (postbode was vandaag ermee aan de deur) ook kunnen ophalen? Want wat hierboven staat kan toch ook inhouden dat de tijd van het drie weken ophalen, ingaat NA morgen 10.00?

Of heb ik dit mis?
      maandag 12 oktober 2009 @ 16:16:24 #261
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_73614030
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef Microfoon het volgende:

Op het briefje staat:
    [..]

Zou ik hem vandaag (postbode was vandaag ermee aan de deur) ook kunnen ophalen? Want wat hierboven staat kan toch ook inhouden dat de tijd van het drie weken ophalen, ingaat NA morgen 10.00?

Of heb ik dit mis?
    EERSTVOLGENDE WERKDAG, dus morgen.
    Wat is er lastig aan?
    pi_73614242
    Ja dat zie ik ook wel

Maar, bedoelen ze daarmee niet dat de TIJD (van 3 weken) morgen om 10 uur INGAAT?
      maandag 12 oktober 2009 @ 16:24:05 #263
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_73614274
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 16:23 schreef Microfoon het volgende:
    Ja dat zie ik ook wel

Maar, bedoelen ze daarmee niet dat de TIJD (van 3 weken) morgen om 10 uur INGAAT?
    Ja.
    En wat maakt dat nou uit?
    Alsof je het 3 weken gaat laten liggen daar
      maandag 12 oktober 2009 @ 16:24:20 #264
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_73614278
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 16:23 schreef Microfoon het volgende:
    Ja dat zie ik ook wel

JA DAT BEDOELEN ZE! ga maar ophalen. Dat briefje hoef je ook niet mee te nemen trouwens.
    Het staat er wel, maar ze bedoelen dat je het niet hoeft mee te nemen.
    PieAir
    pi_73614288
    quote:

Op het briefje staat:
    [..]

Of heb ik dit mis?

Dit lijkt me toch overduidelijk. Morgen kan je hem vanaf 10:00 ophalen op het postkantoor.
      maandag 12 oktober 2009 @ 16:24:59 #266
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_73614305
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 16:24 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dit lijkt me toch overduidelijk. Morgen kan je hem vanaf 10:00 ophalen op het postkantoor.
    LEUGENS
    PieAir
    pi_73614370
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 16:24 schreef mstr het volgende:

[..]

Ja.

M.a.w., dat stukje tekst vertelt niet dat ik het pas na morgen 10.00 MAG ophalen?
    pi_73614392
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 16:26 schreef Microfoon het volgende:

[..]

M.a.w., dat stukje tekst vertelt niet dat ik het pas na morgen 10.00 MAG ophalen?

geen edit; laatmaar

edit1: oeps

edit2: nu issie goed, oeps
      maandag 12 oktober 2009 @ 16:28:09 #269
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_73614404
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 16:26 schreef Microfoon het volgende:

[..]

Nee.
    Je kan het pas MORGEN om 10 uur ophalen, en dan blijft het vanaf die tijd 3 weken liggen.
      maandag 12 oktober 2009 @ 16:28:36 #270
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_73614423
    DX verkoopt ook een cursus begrijpend lezen.
    pi_73614425
    2 van die led snowballs maar eens besteld.
    Eens zien wat dat nou weer voor crap is
      maandag 12 oktober 2009 @ 16:29:08 #272
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_73614440
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 16:28 schreef mstr het volgende:

[..]

Nee.
    Je kan het pas MORGEN om 10 uur ophalen, en dan blijft het vanaf die tijd 3 weken liggen.
    Maar wel stipt om 10 uur! Als je om 10.30u komt aankakken dan mag je het over 3 weken nog eens proberen
    PieAir
    pi_73614751
    kan er trouwen nog wel gewoon gekocht worden op taobao?
      maandag 12 oktober 2009 @ 16:39:45 #274
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_73614784
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 16:38 schreef mtchel112 het volgende:
    kan er trouwen nog wel gewoon gekocht worden op taobao?
    www.taobaonow.com is de enige (?) oplossing (tijdelijk).
    pi_73615235
    quote:

Op het briefje staat:
    [..]

Of heb ik dit mis?
    Ja gewoon ophalen! Heb ik ook gedaan met me iphone... Werd vrijdag geleverd toen ik er neit was, ik kon hem maandag ophalen... Gewoon vrijdag naar postkantoor gegaan en ja hoor hij was er gewoon. Meeste postbodes nemen hun onafgeleverde pakketten weer direct naar kantoor...
    pi_73616483
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef joepie91 het volgende:
    Voor zover ik weet kun je een Zippo niet zomaar met benzine vullen; hiervoor heb je speciale benzine nodig. Of die dan van Zippo is of niet boeit ook geen flikker, als het maar wel speciaal voor Zippo's ontwikkeld is.

Overigens heb ik mijn Dingoo A320 binnen, review volgt snel.
    Ik moet zeggen dat ik vooral érg tevreden ben over de bizar goede geluidskwaliteit, en de bijgeleverde oordopjes werken ook zeer goed, alleen de basweergave is wat slecht als je de equalizer instelt.

wasbenzine van de Hema (2 euro/liter) werkt ook uitstekend
    pi_73617047
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 17:31 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

wasbenzine van de Hema (2 euro/liter) werkt ook uitstekend
    Maar dat stinkt en de eerste hijs is dan erg smerig. Beter koop je gewoon die originele zippo-vulling. Kun je in haast alle supermarkten kopen bij de sigaretten-balie voor een paar euro.
    pi_73617781
    zo ik heb hier al een tijdje niet meer gepost, ik lees dat de reactietijden van DP erg slecht zijn? zijn dr ook nog mensen hier die nu nog wel goede ervaringen met DP hebben?
    pi_73617906
    Ik gebruikte vroeger gewone (supermarkt) wasbenzine in mijn nep zippo. Werkte gewoon goed.
      maandag 12 oktober 2009 @ 18:39:31 #280
    183846 joepie91
    pi_73618508
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 16:52 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ja gewoon ophalen! Heb ik ook gedaan met me iphone... Werd vrijdag geleverd toen ik er neit was, ik kon hem maandag ophalen... Gewoon vrijdag naar postkantoor gegaan en ja hoor hij was er gewoon. Meeste postbodes nemen hun onafgeleverde pakketten weer direct naar kantoor...
    Klopt. Had vandaag precies hetzelfde met mijn Dingoo. Was blijkbaar rond 1 uur postbode hier geweest en briefje in de bus gedaan, rond 2 uur kwam ik thuis. Ben gewoon naar het postkantoor gegaan en jawel, daar lag mijn pakketje, net zoals de vorige keren
      maandag 12 oktober 2009 @ 19:18:33 #281
    132806 tokko1
    Wat Shiz zegt ..
    pi_73620102
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 18:15 schreef dj_ko het volgende:
    zo ik heb hier al een tijdje niet meer gepost, ik lees dat de reactietijden van DP erg slecht zijn? zijn dr ook nog mensen hier die nu nog wel goede ervaringen met DP hebben?
    Ik vind DP gewoon nog goed hoor, prijs is laag enzo
    Maar in verhouding met vroeger is service wel iets omlaag gegaan ja.. en mailtjes ga dr maar rustig voor zittten duurt dag(en) langer
    (ookal gister reactie op mailtje van 2 dagen geleden en vandaag weer reactie op de relply die ik gister stuurde)
    pi_73620464
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 17:49 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Maar dat stinkt en de eerste hijs is dan erg smerig. Beter koop je gewoon die originele zippo-vulling. Kun je in haast alle supermarkten kopen bij de sigaretten-balie voor een paar euro.

ok
    pi_73621506
    ik wil dp weer zosls die was:(
      maandag 12 oktober 2009 @ 20:40:13 #284
    183846 joepie91
    pi_73623985
    Alvast een klein stukje review van de Dingoo A320, de rest maak ik later wel.

Uiterlijk
    De Dingoo A320 ziet er erg goed uit, er is duidelijk zorg besteed aan het ontwerp, ook al is dit deels overgenomen van andere consoles. Het operating system (firmware) is redelijk goed. Het probeert de PSP na te doen (en dit lukt redelijk), maar toch blijft het jammer van dat lettertype dat je op al die goedkope spelers en telefoons ook tegenkomt. Hier schijnt een patch voor te zijn, maar daar moet ik nog even naar op zoek.

Gewicht en ergonomie enzo
    De Dingoo A320 is erg licht. Je kunt hem makkelijk in je broekzak hebben zonder dat je er iets van merkt. Hij is ietwat aan de kleine kant, maar speelt nog steeds best goed. Het enige nadeel is dat, als je grote handen hebt, en je hebt een koptelefoon aangesloten, het stekkertje ervan een beetje in de weg kan zitten.

Scherm
    Een érg goed scherm, zeer goede kijkhoek en weinig last van zonlicht (voorzover je dat kunt zien op een regenachtige herfstdag... jawel, het is weer herfst ) Het scherm is duidelijk, met goed contrast, en een goede backlight met 5 lichtniveau's (van bijna geen licht tot best wel veel licht).

TV-out
    De TV-out werkt best goed. De kwaliteit is super, alleen lukte het mij niet om het beeld goed op mijn TV te passen. Dit ligt waarschijnlijk aan de TV en niet aan de Dingoo Beeld zie je alleen als je "Connect TV" hebt ingedrukt in je menu, het geluid wordt altijd doorgevoerd ( ?)

Geluid
    Het geluid is van verbazingwekkend goede kwaliteit. Uiteraard klinkt het op de ingebouwde speakers niet fantastisch, maar zodra je oordopjes aansluit ligt de geluidskwaliteit (zoals aangegeven in een aantal andere reviews) op iPod-niveau, zoniet hoger. Totaal geen ruis, kristalhelder geluid, en een goede basweergave. De oordopjes die bijgeleverd worden zijn ook van verbazend goede kwaliteit, het enige wat ik hier wat minder vond was de basweergave. Terwijl de Dingoo zeker de mogelijkheid heeft om goed de bas weer te geven, zijn het gewoon de oordopjes die het niet ondersteunen. Ondanks dat het 'ouderwetse' oordopjes zijn (dus niet in-ear o.i.d.) zijn ze erg comfortabel en voel je ze bijna niet zitten. Ook iets bijzonders is een MP3tje dat meegeleverd wordt op de Dingoo. Dit bestand geeft een demonstratie van "holophonic" sound, oftewel 3D-geluid door stereo-oordopjes of een stereo-koptelefoon. Het valt op dat de Dingoo zeer goed is in het weergeven van holophonic sound, ook met een aantal andere holophonic MP3tjes die ik van het internet heb geplukt. Hij presteert hier beter dan alle computers waar ik het tot nu toe mee heb geprobeerd.

Emulators
    Zoals al bekend zijn de emulators behoorlijk ruk, met uitzondering van de GBA-emulator die behoorlijk goed draait. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik mijn firmware niet heb geupgrade en dat mijn emulators dus wat slechter presteren dan de nieuwste versies. Ik ben op dit moment bezig met het installeren van Dingux (Dingoo Linux) op mijn Dingoo, deze heeft veel betere emulators aan boord.

Features en compleetheid
    Als je de Dingoo ontvangt, zitten er standaard oordopjes, een datakabel/oplaadkabel (volgens mij miniUSB -> USB), en een adaptorblok (met USB-aansluiting) bij. De Dingoo is vooraf opgeladen, en heeft al een aantal afbeeldingen, muziekjes (waarvan een paar zelfs best mooi) en filmpjes (vooral trailers) op het interne geheugen van 4GB staan. Hij ondersteunt MiniSD kaartjes (of MicroSD met adaptor, zoals ik doe) en dit werkt ook goed. De eerste keer herkent hij een kaartje niet, maar als ik hem er uithaal en er weer in doe herkent hij hem daarna elke keer direct. Waarschijnlijk dus iets met het indexeren van het kaartje.

Multimedia
    Goed. Simpelweg goed. Besturing is een beetje vreemd in sommige schermen, maar hij speelt een behoorlijke berg formaten af, en dat doet 'ie goed. Bij het afkoppelen van de USB-aansluiting indexeert de Dingoo alle muziekbestanden op het interne geheugen en de MiniSD-kaart, en legt een database aan. Je hebt dan ook onder andere een zoekfunctie (waar je zelf in kunt typen waar je naar op zoek bent), en functies om op artiest, titel, en andere dingen te filteren. Dit alles werkt verrassend goed. Video is helder (voorzover het videobestand zelf dat was) en speelt goed af. Het enige probleem wat ik heb gevonden is dat MP4 niet altijd lekker afspeelt (even MPEG-1 van maken ofzo) en dat incomplete bestanden (van Limewire e.d.) gewoon niet afspelen. Nieuwere WMV-standaarden spelen soms erg schokkerig af. Verder is de video in orde, en doet hij wat hij moet doen.

Andere troep
    Er zijn een aantal meegeleverde spelletjes, onder andere uitgebreidere spellen zoals 7 Days: Salvation. Ook zitten er wat "Casual Games" (oftewel Bejeweled en Zuma enzo) bij, zij het met andere namen. Deze spelen allemaal gewoon lekker, ook al stellen ze soms niet veel voor. Ik ben nog steeds bezig met het erop zetten van Linux. Er schijnt sinds een maand ofzo een nieuwere Dingoo in productie te zijn met een andere chip o.i.d. (en die heb ik dus) waar het installeren van Dingux wat lastiger gaat. Ik hou jullie op de hoogte

Mocht ik hier nog iets vergeten zijn, dan komt dat later

Even een klein voetnootje: de zwarte Dingoo is een echte onvervalste vingerafdrukkenmagneet. Als in, echt gigantisch erg. Als in, zorg dat je altijd een brillendoekje ofzo bij hebt
    pi_73624125
    je kan jack ook niet mailen als je wat wilt bestellen ofzo?
    Goein dag eem'n
      maandag 12 oktober 2009 @ 20:44:25 #286
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_73624198
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 20:42 schreef vinylhits het volgende:
    je kan jack ook niet mailen als je wat wilt bestellen ofzo?
    Nee, want hij kan geen betalingen ontvangen.
    pi_73624311
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef mstr het volgende:

[..]

Nee, want hij kan geen betalingen ontvangen.
    Echt vervelend..!!
    Wil echt graag een rolax bestellen
    Goein dag eem'n
      maandag 12 oktober 2009 @ 20:47:06 #288
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_73624338
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef vinylhits het volgende:

[..]

Echt vervelend..!!
    Wil echt graag een rolax bestellen
    Ojee..!!
    Dan heb je pech..!!
    pi_73631141
    Als ik een jeans bestel bij DealPerfect voor 30 euro, hoe groot is de kans dat douane dit onderschept?
    En kan ik ook ergens erbij bestellen zodat het als gift verzonden word,zoja hoe?
    En iemand ervaring over hoe de kwaliteit is...
    pi_73631549
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 22:46 schreef Machlas het volgende:
    Als ik een jeans bestel bij DealPerfect voor 30 euro, hoe groot is de kans dat douane dit onderschept?
    En kan ik ook ergens erbij bestellen zodat het als gift verzonden word,zoja hoe?
    En iemand ervaring over hoe de kwaliteit is...
    Die kans is gewoon aanwezig, ik had laatst een pakket besteld. En dis is gewoon niet onderschept.
      maandag 12 oktober 2009 @ 23:11:48 #291
    132806 tokko1
    Wat Shiz zegt ..
    pi_73632342
    Rachel gaat wel gewoon door met het mailen.. ze zoekt nog iets wat ze nog niet heeft kunnen vinden @ taobao.. kijken wat ze mailt ivm betaling als ze 't wel gevonden heeft
    pi_73633216
    hallo,
    voorheen kon ik op dealperfect dingen in mijn cart toevoegen, en vervolgens via paypal betalen en het was klaar.

nu kan ik alleen kiezen uit wishlist of buy sugestion en dan kan je kiezen uit amazon ebay etc.
    is iemand dit al opgevallen, en hoe bestel ik nu gewoon via dealperfect zoals ik normaal deed?

is een account verplicht of iets degelijks?
    NEC TEMERE, NEC TIMIDE
    pi_73633262
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 23:33 schreef soulfly1983 het volgende:
    hallo,
    voorheen kon ik op dealperfect dingen in mijn cart toevoegen, en vervolgens via paypal betalen en het was klaar.

nu kan ik alleen kiezen uit wishlist of buy sugestion en dan kan je kiezen uit amazon ebay etc.
    is iemand dit al opgevallen, en hoe bestel ik nu gewoon via dealperfect zoals ik normaal deed?

is een account verplicht of iets degelijks?
    Je kan momenteel niet bij DP betalen met paypall. dankjewel
      Boks-Chick dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:42:07 #294
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_73638020
    quote:
    Op maandag 12 oktober 2009 20:40 schreef joepie91 het volgende:
    Alvast een klein stukje review van de Dingoo A320, de rest maak ik later wel.

Uiterlijk
    De Dingoo A320 ziet er erg goed uit, er is duidelijk zorg besteed aan het ontwerp, ook al is dit deels overgenomen van andere consoles. Het operating system (firmware) is redelijk goed. Het probeert de PSP na te doen (en dit lukt redelijk), maar toch blijft het jammer van dat lettertype dat je op al die goedkope spelers en telefoons ook tegenkomt. Hier schijnt een patch voor te zijn, maar daar moet ik nog even naar op zoek.

Gewicht en ergonomie enzo
    De Dingoo A320 is erg licht. Je kunt hem makkelijk in je broekzak hebben zonder dat je er iets van merkt. Hij is ietwat aan de kleine kant, maar speelt nog steeds best goed. Het enige nadeel is dat, als je grote handen hebt, en je hebt een koptelefoon aangesloten, het stekkertje ervan een beetje in de weg kan zitten.

Scherm
    Een érg goed scherm, zeer goede kijkhoek en weinig last van zonlicht (voorzover je dat kunt zien op een regenachtige herfstdag... jawel, het is weer herfst ) Het scherm is duidelijk, met goed contrast, en een goede backlight met 5 lichtniveau's (van bijna geen licht tot best wel veel licht).

TV-out
    De TV-out werkt best goed. De kwaliteit is super, alleen lukte het mij niet om het beeld goed op mijn TV te passen. Dit ligt waarschijnlijk aan de TV en niet aan de Dingoo Beeld zie je alleen als je "Connect TV" hebt ingedrukt in je menu, het geluid wordt altijd doorgevoerd ( ?)

Geluid
    Het geluid is van verbazingwekkend goede kwaliteit. Uiteraard klinkt het op de ingebouwde speakers niet fantastisch, maar zodra je oordopjes aansluit ligt de geluidskwaliteit (zoals aangegeven in een aantal andere reviews) op iPod-niveau, zoniet hoger. Totaal geen ruis, kristalhelder geluid, en een goede basweergave. De oordopjes die bijgeleverd worden zijn ook van verbazend goede kwaliteit, het enige wat ik hier wat minder vond was de basweergave. Terwijl de Dingoo zeker de mogelijkheid heeft om goed de bas weer te geven, zijn het gewoon de oordopjes die het niet ondersteunen. Ondanks dat het 'ouderwetse' oordopjes zijn (dus niet in-ear o.i.d.) zijn ze erg comfortabel en voel je ze bijna niet zitten. Ook iets bijzonders is een MP3tje dat meegeleverd wordt op de Dingoo. Dit bestand geeft een demonstratie van "holophonic" sound, oftewel 3D-geluid door stereo-oordopjes of een stereo-koptelefoon. Het valt op dat de Dingoo zeer goed is in het weergeven van holophonic sound, ook met een aantal andere holophonic MP3tjes die ik van het internet heb geplukt. Hij presteert hier beter dan alle computers waar ik het tot nu toe mee heb geprobeerd.

Emulators
    Zoals al bekend zijn de emulators behoorlijk ruk, met uitzondering van de GBA-emulator die behoorlijk goed draait. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik mijn firmware niet heb geupgrade en dat mijn emulators dus wat slechter presteren dan de nieuwste versies. Ik ben op dit moment bezig met het installeren van Dingux (Dingoo Linux) op mijn Dingoo, deze heeft veel betere emulators aan boord.

Features en compleetheid
    Als je de Dingoo ontvangt, zitten er standaard oordopjes, een datakabel/oplaadkabel (volgens mij miniUSB -> USB), en een adaptorblok (met USB-aansluiting) bij. De Dingoo is vooraf opgeladen, en heeft al een aantal afbeeldingen, muziekjes (waarvan een paar zelfs best mooi) en filmpjes (vooral trailers) op het interne geheugen van 4GB staan. Hij ondersteunt MiniSD kaartjes (of MicroSD met adaptor, zoals ik doe) en dit werkt ook goed. De eerste keer herkent hij een kaartje niet, maar als ik hem er uithaal en er weer in doe herkent hij hem daarna elke keer direct. Waarschijnlijk dus iets met het indexeren van het kaartje.

Multimedia
    Goed. Simpelweg goed. Besturing is een beetje vreemd in sommige schermen, maar hij speelt een behoorlijke berg formaten af, en dat doet 'ie goed. Bij het afkoppelen van de USB-aansluiting indexeert de Dingoo alle muziekbestanden op het interne geheugen en de MiniSD-kaart, en legt een database aan. Je hebt dan ook onder andere een zoekfunctie (waar je zelf in kunt typen waar je naar op zoek bent), en functies om op artiest, titel, en andere dingen te filteren. Dit alles werkt verrassend goed. Video is helder (voorzover het videobestand zelf dat was) en speelt goed af. Het enige probleem wat ik heb gevonden is dat MP4 niet altijd lekker afspeelt (even MPEG-1 van maken ofzo) en dat incomplete bestanden (van Limewire e.d.) gewoon niet afspelen. Nieuwere WMV-standaarden spelen soms erg schokkerig af. Verder is de video in orde, en doet hij wat hij moet doen.

Andere troep
    Er zijn een aantal meegeleverde spelletjes, onder andere uitgebreidere spellen zoals 7 Days: Salvation. Ook zitten er wat "Casual Games" (oftewel Bejeweled en Zuma enzo) bij, zij het met andere namen. Deze spelen allemaal gewoon lekker, ook al stellen ze soms niet veel voor. Ik ben nog steeds bezig met het erop zetten van Linux. Er schijnt sinds een maand ofzo een nieuwere Dingoo in productie te zijn met een andere chip o.i.d. (en die heb ik dus) waar het installeren van Dingux wat lastiger gaat. Ik hou jullie op de hoogte

Mocht ik hier nog iets vergeten zijn, dan komt dat later

Even een klein voetnootje: de zwarte Dingoo is een echte onvervalste vingerafdrukkenmagneet. Als in, echt gigantisch erg. Als in, zorg dat je altijd een brillendoekje ofzo bij hebt
    Ziet er tof uit! Mooi uitgebreid
    Wil je hem in REV plaatsen als het klaar is?
    Hoeft niet in dat gadget topic hoor, deze is meer dan uitgebreid genoeg voor een eigen topic
    lolwut
      dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:48:26 #295
    183846 joepie91
    pi_73640731
    quote:
    Op dinsdag 13 oktober 2009 08:42 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ziet er tof uit! Mooi uitgebreid
    Wil je hem in REV plaatsen als het klaar is?
    Hoeft niet in dat gadget topic hoor, deze is meer dan uitgebreid genoeg voor een eigen topic
    Is goed. Ik zal ook nog een Engelse vertaling posten op mijn weblog, daar kan ik er makkelijk afbeeldingen bijpleuren, en dan kan ik die ook weer in deze review gebruiken
    Mja, wat mist er nog aan die review, qua bespreekpunten? (behalve foto's)
    pi_73643414
    besturing van de emulators, want daar draait het toch om? Het gamen
    pi_73644184
    quote:
    Hello, Dynd,

We feel very sorry for keeping you waiting and also for all the trouble caused.

It is also a very hard time for us. We are very anxious about the payment problem and trying our best to solve it in a prompt way.

According to newest process, it is supposed to put new account into use around 15th. But not for sure.

Anyway, I will keep you updated and send you the payment request for your order.

Thank you for your patience.

Best regards,
    Rachel
    Rond de 15de nu dus bij DP (Hopelijk)
    pi_73644710
    Het zal mij benieuwen of we dan ook daadwerkelijk weer kunnen betalen. Ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in dat het op korte termijn goed gaat komen. Maar we wachten af.
      dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:39:47 #299
    269388 Swagger
    wat een kut username eigenlijk
    pi_73645936
    Ik wil wat bestellen maar ik kan niet voor een bankrekening kiezen bij checkout. Er staat bij paypal dat ik een credit card moet toevoegen..

Any help? ik heb 5 minuten geleden die bedraagjes ingevoerd.
    Groetjes,
    Swagger
      dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:53:19 #300
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_73646375
    quote:
    Op dinsdag 13 oktober 2009 13:39 schreef Swagger het volgende:
    Ik wil wat bestellen maar ik kan niet voor een bankrekening kiezen bij checkout. Er staat bij paypal dat ik een credit card moet toevoegen..

Any help? ik heb 5 minuten geleden die bedraagjes ingevoerd.
    Nog even wachten en anders morgen nog een keer proberen.
      dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:53:33 #301
    98259 mstr
    Een jonge God!
    pi_73646382
    Laat ik hem dan ook maar vol maken.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')