Je order is in behandeling.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:46 schreef eagle89 het volgende:
Weet iemand wat dit betekend, als ik bij ordertrack bij dealextreme kijk?
Processing - Contact us for the latest update.
Wel kwalitatiefquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef asabeta het volgende:
Wat denk je van G-star en Nikie, allemaal door kindertjes gemaakt..
Helaas zijn die merken niet zo goedkoop hier
Werkt die ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Eindelijk me RC Helikopter binnengekregen, na bijna 1 maand wachten
Zonder douane controle![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef asabeta het volgende:
[..]
Je order is in behandeling.
Neem contact op voor de laatste update.
Wachten? Ik heb die heli die ik binnenkreeg gister, besteld op 12 september!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:25 schreef zquing het volgende:
Wat moet ik doen als iets 22 september verstuurd is en ik 't nogsteeds niet binnen heb?
Ik ga straks maar een keertje bellen
Maar een heli is redelijk groot, ik heb slecht een klein pakketje deze keer...... Het heeft nog nooit zo lang geduurd voor mij. 2 weken was 't langst voor mij tot nu toequote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wachten? Ik heb die heli die ik binnenkreeg gister, besteld op 12 september!
Het komt wel binnen, anders krijg je wel een bericht van de douane.
nice, welke had je besteld?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Eindelijk me RC Helikopter binnengekregen, na bijna 1 maand wachten
Zonder douane controle![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaah, die zijn nu onze gadgets aan het maken.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar een heli is redelijk groot, ik heb slecht een klein pakketje deze keer...... Het heeft nog nooit zo lang geduurd voor mij. 2 weken was 't langst voor mij tot nu toe
En wat moest je betalen en wat was het gewicht? Zal wel pittig zwaar geweest zijn of niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/au(...)36fc5.jhtml?cm_cat=0
Ik verwachte ook niet dat iemand hier antwoord ging geven op mn vraag hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dus omdat een pakketje groter is duurt het langer? Je moet gewoon rustig afwachten, misschien moet dat wel duidelijker in de OP geplaatst worden. Minstens 1 maand rustig bij je brievenbus wachten voor je hier gaat vragen waar je pakketje blijft.
Voor zover ik weet werkt er nog steeds niemand van ons bij de TNT/HK Post
$41.00 dollar voor product en verzendkosten, en later kwam er nog $7 dollar extra verzendkosten bijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:20 schreef Skiet het volgende:
[..]
En wat moest je betalen en wat was het gewicht? Zal wel pittig zwaar geweest zijn of niet?
50 euro?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:54 schreef mickeyD het volgende:
wel mooi kostenplaatje voor nieuwe bestellers..
iets op chinese site's wat daar 128 Yuan kost ( rond de 13 euro dus) gaat je thuisbezorgd dus zo'n 50 euro maximaal kosten.
Welke had je verwacht danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:03 schreef mcwops het volgende:
even een ticket aangemaakt. kreeg deze binnen gisteren harstikke doa![]()
ja, stom zeg, zit ik de rest wel om te rekenen, en t eindbedrag nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
50 euro?
41 dollar + 7 dollar = 48 dollar
48 Amerikaanse dollars = 32,5137167 euro's
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:10 schreef Downstar het volgende:
Krijg ik de mail van rachel weer is ;
WEER een niet goed beantwoorde vraag![]()
nu weet ik de prijs nog niet.. zucht hahah!
Zet ze er nu in dat deze versie ook met US adapter was .. pff vroeg ik niet eens![]()
![]()
ik moet bij jullie beiden aan deze campagne denkenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:08 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja, stom zeg, zit ik de rest wel om te rekenen, en t eindbedrag niet
een werkende Marcoquote:
hahah uitlegquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:17 schreef mcwops het volgende:
[..]
[..]
ik moet bij jullie beiden aan deze campagne denken
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:15 schreef northernlight81 het volgende:
Wel een hele goede TT.
Had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht, maar dat zal bij best veel producten gebeuren daar (ook van de producten die we hier kopen).
Ik vind kinderarbeid eigenlijk gewoon kindermishandeling. Je kan alleen aan je geld denken, maar ik vind het belachelijk dat een kind min of meer mishandelt wordt zodat ik een luxeproduct wat ik veelal niet echt nodig heb wat goedkoper krijg. Ik ga hier wel rekening mee houden.
Dat kan ik niet, ik weet verder ook weinig over de mensenrechten in China, of dat kinderarbeid daar echt overal plaatsvind of ik sommige regio's? Ook heel veel westerse bedrijven produceren in China of kopen halffabricaten in uit China, die zorgen er meestal echt wel voor dat dit in die fabrieken niet gebeurt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:19 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hoe wil je daar ooit rekening mee houden? Beste is om dan uit dit topic te verdwijnen en niks meer van DP/FP/DX te bestellen. Sterker nog, alles wat Made in China is moet je maar laten liggen dan. Want hoe wil je zeker weten dat iets tegen een eerlijk loon onder goede werkomstandigheden gemaakt wordt?
Is ze dr weer??quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:10 schreef Downstar het volgende:
Krijg ik de mail van rachel weer is ;
WEER een niet goed beantwoorde vraag![]()
nu weet ik de prijs nog niet.. zucht hahah!
Zet ze er nu in dat deze versie ook met US adapter was .. pff vroeg ik niet eens![]()
![]()
weer een dag wachten, jack lijkt mij over het algemeen toch wat slimmer te zijn
![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:49 schreef mtchel112 het volgende:
waterpijpfans: nieuwe in de DX shop (koop ze maar in de winkel:P)
nog steeds geen antwoord van DX, is al 1,5 week geleden dat ik mail stuurde grr
dat bedoel ik :pquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:02 schreef Skiet het volgende:
[..]
Bij DX kan je beter een support ticket aanmaken volgens mij.
?quote:The item (***) left Hong Kong for its destination on datum.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ben op zoek naar 'n eenvoudige mp3-speler, liefst zoveel mogelijk geheugen, moet tegen 'n stootje kunnen (wordt met hardlopen gebruikt) en als 't kan 'n FM-radio erop.
Iemand toevallig zo'n ding aangeschaft bij één van de webshops en er goede ervaringen mee? Zo ja, welke?! Laat 't me horen ajb
Minimaal 5 dagen, maximaal een maandquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef Microfoon het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld voor je pakketje aankomt in Nederland nadat dit er komt te staan:
[..]
?
Volgens mij heeft er wel eens iemand een specifiek aantal dagen genoemd, dat meestal ook klopte.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Minimaal 5 dagen, maximaal een maand
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dus omdat een pakketje groter is duurt het langer? Je moet gewoon rustig afwachten, misschien moet dat wel duidelijker in de OP geplaatst worden. Minstens 1 maand rustig bij je brievenbus wachten voor je hier gaat vragen waar je pakketje blijft.
Dat.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Minimaal 5 dagen, maximaal een maand
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:49 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er wel eens iemand een specifiek aantal dagen genoemd, dat meestal ook klopte.
[..]
Bij mij is het ALTIJD tussen de 3 en 7 dagen. Meestal 4 dagen, hangt er even van af of er een weekend tussen zit.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef Microfoon het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld voor je pakketje aankomt in Nederland nadat dit er komt te staan:
[..]
?
Dat komt omdat ze de grote eerst in stukken slaan, dat is makkelijker met de verzending. Ik zou het persoonlijk niet gokken dat zoiets heel aankomt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:51 schreef jopiede het volgende:
waterpijp large is goedkoper dan de kleine versie![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23257 = 19 dollar
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23256 = 42 dollar
Tja, voor ¤13..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:36 schreef PedroN het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze de grote eerst in stukken slaan, dat is makkelijker met de verzending. Ik zou het persoonlijk niet gokken dat zoiets heel aankomt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:36 schreef THEFXR het volgende:
Waar zijn al die DP lovers van een half jaar terug gebleven??
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef Skiet het volgende:
I k vind 't nogsteeds een super mooi initiatiefquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:36 schreef THEFXR het volgende:
Op 't forum van DealExtreme staat dit over die controllers..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:27 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Weet iemand of deze op Vista kan? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2633
quote:Somethief Tuesday, February 26, 2008 10:53 AM Reply
It works, after installing the software from the CD delivered in the box both controllers worked perfectly in Vista. Just get 'em![]()
Die gasten zaten vuistdiep in Jack, nu is het dus helemaal kut, met DPquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:07 schreef Skiet het volgende:
[..]
Weinig om van te houden als je niet kan bestellen toch
Ik ben er nog hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:36 schreef THEFXR het volgende:
Die tijd mis ik ookquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor.
Ik moet toegeven dat het slechter is geworden, maar dat is ook logisch, het is nu gewoon een kleinere DX geworden. De service, waar het in het begin populair om werd, is helaas nu gewoon op DX-niveau.
Het is te populair geworden om het met het huidige aantal werknemers nog goed te houden. Waarom ze niet meer mensen aannemen is voor mij een raadsel, en de service laat inderdaad op zich wachten.
Toen het nog klein was waren er minder klanten, minder bestellingen en dus kon alles veel sneller.
Ik kan me nog wel herinneren (en Dion ook) dat toen Jack net begon hij op Skype lachend een videogesprek begon en leuke gadgets liet zien, en je via MSN meteen een reactie kreeg. Toen werd DP erg populair door het te vermelden in de oude DX-reeks, en dan wordt het alleen maar groter en groter; ze moeten daar rekening mee houden door meer medewerkers aan te nemen, maar dat doen ze niet, of héél geleidelijk.
Daarnaast is DP wel de enige die tijdenlang illegale items aanbood (en niet van plan is te stoppen blijkbaar), en waar TaoBao-orders gedaan kunnen worden zonder hoge verzendkosten en een minimaal winstbedrag
voor de tussenpersoon (wat TaoBaoNow.com dus wel heeft).
Ja, inderdaad. Dat waren de leuke tijden, nu zul je zulke acties echt niet meer verwachten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:15 schreef Semmm het volgende:
[..]
Die tijd mis ik ookJack met gadgets lachend achter z'n webcam
DX had ook illegale items, maar heeft die al eerder verwijderd. Werpsterren enzo. Al zijn ze volgens mij alweer terug.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor.
Ik moet toegeven dat het slechter is geworden, maar dat is ook logisch, het is nu gewoon een kleinere DX geworden. De service, waar het in het begin populair om werd, is helaas nu gewoon op DX-niveau.
Het is te populair geworden om het met het huidige aantal werknemers nog goed te houden. Waarom ze niet meer mensen aannemen is voor mij een raadsel, en de service laat inderdaad op zich wachten.
Toen het nog klein was waren er minder klanten, minder bestellingen en dus kon alles veel sneller.
Ik kan me nog wel herinneren (en Dion ook) dat toen Jack net begon hij op Skype lachend een videogesprek begon en leuke gadgets liet zien, en je via MSN meteen een reactie kreeg. Toen werd DP erg populair door het te vermelden in de oude DX-reeks, en dan wordt het alleen maar groter en groter; ze moeten daar rekening mee houden door meer medewerkers aan te nemen, maar dat doen ze niet, of héél geleidelijk.
Daarnaast is DP wel de enige die tijdenlang illegale items aanbood (en niet van plan is te stoppen blijkbaar), en waar TaoBao-orders gedaan kunnen worden zonder hoge verzendkosten en een minimaal winstbedrag voor de tussenpersoon (wat TaoBaoNow.com dus wel heeft).
hahah die tijden mis ik ook, Toen jack nog Vol trots voor de webcamquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor.
Daarnaast is DP wel de enige die tijdenlang illegale items aanbood (en niet van plan is te stoppen blijkbaar), en waar TaoBao-orders gedaan kunnen worden zonder hoge verzendkosten en een minimaal winstbedrag voor de tussenpersoon (wat TaoBaoNow.com dus wel heeft).
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaah, die zijn nu onze gadgets aan het maken.
DealPerfect is nog steeds cool!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor.
JAAAAA OOK HELEMAAL NIET VOOR DE HAND LIGGEND DIE " GRAP "quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:58 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gratis loempia speciaal bij de lokale afhaalchinees.
Ik had een aantal producten besteld, en dit duurde echt lang voordat de bestelstatus werd gewijzigd.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
JAAAAA OOK HELEMAAL NIET VOOR DE HAND LIGGEND DIE " GRAP "![]()
![]()
![]()
"D::DD:::
![]()
:' ( DDD
Die van mij, obviouslyquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:20 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke reactie nou dommer is.
Ik voel me ineens genaaidquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik had een aantal producten besteld, en dit duurde echt lang voordat de bestelstatus werd gewijzigd.
Na een maand gemaild met Rachel van DP waar de order bleef.
3 dagen later de order binnen, maar allemaal verkeerde producten. Weer gemaild en toen mocht ik die andere dingen houden, EN ik kreeg de origineel bestelde producten alsnog + wat extra producten + 2 coupons voor nog eens het aankoopbedrag die ik vrij mag besteden op Dealperfect.
Goede service
Maar jpg97 zit dan ook wel vuistdiep in DP..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik voel me ineens genaaid![]()
Ik dacht dat mijn problemen goed waren opgelost
Nee niet alleen maar. Handig als je selectief leest. Er werd gevraagd waar alle DP bestellers waren. En dat het vroeger populair zou zijn en nu niet meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
Maar jpg97 zit dan ook wel vuistdiep in DP..
@JPG97 ; nog steeds leuk/cool.. dus het is alleen leuk als je extra spullen krijgt?
Zoals wij zijden, het was leuk toen we nog rechtstreeks contact met jack hadden!
quote:Zoals wij zijden,
Ik zou voor een tientje meer gewoon een Linksys kopen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand ervaring met de wireless netwerk adapters van DX? Ik heb een standaard Tele2 modem en 4 Mb/s internet, maar volgend jaar wordt dat sneller. Ben ik dan nog beter af met
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22683
Of met een http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27721 / http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25834
Bij de laatste 2 staan geen reviews en ik vraag me af of het, de Chinese kwaliteit kennende, de paar extra euro waard is of dat ze eigenlijk vergelijkbaar zijn.
moet je dan jack/rachel mailen als je ze gevarieerd wil hebben?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef GuitarJJ het volgende:
Nou eindelijk die 100 wensballonnen ontvangenMeerdere kleuren deze keer en in 4 pakjes van 25 verzonden. (een van 26, gewoon 1tje teveel)
Vroeg nog aan de pakjesman of hij iets wist van de lange wachttijden laatste tijd (bij mij iig). "Jaa, het moet verzonden worden, dan moet het opnieuw opnieuw verpakt worden en moet het overgestapeld worden blablabla.." Hij weet er volgensmij niet zoveel vanEen pakje wordt echt niet opnieuw verpakt
Hier 3 klotekwaliteit plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De klootzak!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef GuitarJJ het volgende:
Nou eindelijk die 100 wensballonnen ontvangenMeerdere kleuren deze keer en in 4 pakjes van 25 verzonden. (een van 26, gewoon 1tje teveel)
Vroeg nog aan de pakjesman of hij iets wist van de lange wachttijden laatste tijd (bij mij iig). "Jaa, het moet verzonden worden, dan moet het opnieuw opnieuw verpakt worden en moet het overgestapeld worden blablabla.." Hij weet er volgensmij niet zoveel vanEen pakje wordt echt niet opnieuw verpakt
Hier 3 klotekwaliteit plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaa dat is rechtstreeks berekend!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:24 schreef mickeyD het volgende:
klopt weinig van, of je laat iets weg in je berekening:
125 Chinese yuan = 18.313625 U.S. dollars
143 Chinese yuan = 20.950787 U.S. dollars
ik heb 100 euro voor 100 ballonnen inc. verzenden betaald, 1 euro per stuk dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:12 schreef tokko1 het volgende:
GuitarJJ wat heb je betaald voor die 100 wensballonnen dan?En heb je dr al plannen mee of ga je ze in NL op de markt doorverkopen
Maar dat staat er nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:01 schreef monkeybrain het volgende:
Feces, poep dus
Zet die maar niet aan je gezicht![]()
Heb je ze al?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
ik heb 100 euro voor 100 ballonnen inc. verzenden betaald, 1 euro per stuk dusHeb 60 euro korting gekregen want als je die pakken van 10 koopt/kocht via DP waren ze 1,60 euro per stuk
Ja, hou er 15 zelf en heb er 85 verkocht aan een kennis.
Reken er maar niet opquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:18 schreef Dynd het volgende:
DP is vanaf morgen weer van te bestellen toch?
Kijk je wel uit met daken van riet etcquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:08 schreef mstr het volgende:
Ik heb ook 10 wensballonnen liggen
Als het goed weer is, maar eens eentje oplaten en foto's maken
Maar daar hebben die Chinezen vaker last van!quote:
Probeer het over een paar dagen nog eens, en als het dan niet werkt, tsjah.. Je bestelt niet bij bol.com of zo, dat het binnen 3 dagen binnen is en vanaf inpakken met track en trace goed te volgen is. Protop: het KAN wat langer duren voordat het binnen is. Heeft er mee te maken dat je pakketje van "een eindje weg" moet komen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik wacht nog steeds. Het is al 10 dagen verder en er staat nog steeds Waiting for supllier
Ik wou ze even mailen maar dan zegt hij dat het een foute order nummer is. Wat dus gewoon goed is want ik kan hem tracken. Maar ik kan hem ook niet nakijken op mijn account???![]()
Ach, ik woon in Utrecht, dus zoveel rieten daken zijn er niet hierquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:25 schreef mug89 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met daken van riet etc
anders kun je je foto's gelijk doormailen naar fok/de krant voor een brandweerspecial![]()
500 dollar totaal? xDquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:38 schreef revpolen het volgende:
zo weer bestelling gedaan
10 spijkerbroeken van bekend merk voor 50 dollar
inclusief verzendkosten
die wbeiste is echt niet leuk meer. alweer aantal 100,- deze week besteld![]()
Kloptquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:05 schreef caspergf1 het volgende:
Als je een neppe g-star broek koopt, dan onderschept de douane hem toch?
Namaak is toch forbidden?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:26 schreef northernlight81 het volgende:
Gaat dealperfect nou wel verder met Paypal? Ik dacht gelezen te hebben dat ze hiermee stopte en naar andere betalingsmogelijkheden gaan zoeken.
Moneymaker schijnt nog meer te letten of de inhoud van sites niet illegaal is, dus dat gaat hem denk ik niet worden. Dan blijft voor ons als Nederlanders denk ik alleen Paypal over, want direct betalen via creditcard doe ik echt niet op zo'n Chinese site.
Lang op moeten wachten? Ik wacht al 3 weken op een microSD kaartje van Mymemory namelijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:20 schreef mstr het volgende:
Net m'n cameratas binnen gekregen van MyMemory voor mijn Canon 1000D
1 a 1½ week.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:36 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Lang op moeten wachten? Ik wacht al 3 weken op een microSD kaartje van Mymemory namelijk.
DP had ze, maar die doen nu lastig met betalen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:14 schreef caspergf1 het volgende:
Heeft iemand een linkje van zo'n chinese ballon, zo'n wensballon.
Op dealextreme heb ik er een gevonden, een double pack voor 4 euro.
Maar dat vind ik best prijzig, zijn er goedkopere?
Op dit moment is DP heel slecht bezig ja, omdat ze gezeik hebben met Paypal, dus ze geen betalingen en dus bestellingen kunnen ontvangen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:20 schreef caspergf1 het volgende:
Oke thanks, maar ligt het aan mij of is DP een stuk minder gebruiksvriendelijk dan DX?
DX heeft ook breder assortiment toch?
En die Jack, als ik het goed begrijp is hij een:
Chinees die in China woont, die werkt voor DP, engels kan lezen, soms dit topic vertaald naar het engels, Nederlanders helpt op msn in het engels.
OF heb ik het fout?
van de zomer bij de action 0,50 eurocentquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:07 schreef mstr het volgende:
Shuttershades
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29890
En die zijn nog mooier ook dan deze.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:14 schreef mcwops het volgende:
[..]
van de zomer bij de action 0,50 eurocent
Bellen naar de TNT.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:27 schreef joepie91 het volgende:
Hoe kon je nou ook al weer je TNT Post trackingnummer opvragen aan de hand van je Hong Kong Post tracking number? En kan dat ook op een zaterdag (nu dus)?
Welk nummer? Gewoon van het hoofdkantoor (058 - 233 33 33)? En kan dat dan dus ook op zaterdag?quote:
Dealextreme #40 - Pending Refund Authorizarion; Cancelledquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:33 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Welk nummer? Gewoon van het hoofdkantoor (058 - 233 33 33)? En kan dat dan dus ook op zaterdag?
Bij DP?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:38 schreef revpolen het volgende:
inclusief verzendkosten
Ik geloof er geen drol van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:38 schreef revpolen het volgende:
inclusief verzendkosten
nee beter lezen..quote:
In dat geval zal het geven van de linkjes van die broeken misschien leuk zijn voor anderen hier..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:23 schreef revpolen het volgende:
[..]
nee beter lezen..
10 stuks voor 50 dollar.
5 dollar de stuk 8P
Is aangepastquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:51 schreef jopiede het volgende:
waterpijp large is goedkoper dan de kleine versie![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23257 = 19 dollar
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23256 = 42 dollar
Ben benieuwd naar de link...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:23 schreef revpolen het volgende:
[..]
nee beter lezen..
10 stuks voor 50 dollar.
5 dollar de stuk 8P
Sommige mensen zijn echt bar slecht in Engels ja, ik snap het ook niet, zelfs op vmbo is Engels toch een verplicht vak?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:51 schreef Skiet het volgende:
OMG sommige mensen...
"Finger decorations
Dear DP,
i would like to buy 3 golden finger decorations (brase Cnuckles*) and a Rb sunglasses black glasses...
i would like to know when i can order these products again?(days)
best regards,
Cas Rammeloo
The Netherlands
*= you know what i mean
2009/10/7 4:23:44/ IP:Recorded
"
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt bar slecht in Engels ja, ik snap het ook niet, zelfs op vmbo is Engels toch een verplicht vak?
Wat mankeert er dan aan zijn Engels? Wat zou er anders moeten om Jack en/of Rachel het wel te laten snappen wat zij nu niet snappen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt bar slecht in Engels ja, ik snap het ook niet, zelfs op vmbo is Engels toch een verplicht vak?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:05 schreef mickeyD het volgende:
@ pedron: nutteloos, je praat tegen mister (self called) perfect
Ik ben absoluut niet beledigd en nee ik ben Cas ook niet, ik ken hem niet en hoef hem ook niet te kennen, ik had zelfs zijn vader kunnen zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat ooit gezegd dan?
En PedroN, "brase cnuckles", geen hoofdletter i bij "what I mean" en "I would like", etc, dat is gewoon triest, zulke dingen hoor je gewoon te weten. Ben je misschien zelf die Cas Rammeloo, dat je nu zo beledigd bent?
Daarnaast is die naam bij die artikelen vermelden ook niet echt slim.
En mickeyD: natuurlijk gaat iemand ouder dan 70 nog bij een Chinees bedrijf wat boksbeugels en een RaBan-zonnebril bestellen en met PayPal betalen... tuurlijk.
Tel daar maar 7 dagen bij...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:01 schreef mickeyD het volgende:
verwacht toch wel maandag of dinsdag mn afgelopen woensdag verstuurde neppe nokla accu..
eerst maar es ff flink aan de lader met dat ding en de temperatuur in de gaten houden
sssst! laat me nou nog een klein beetje hoop hebben op de oranje brigadequote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:24 schreef Joene94 het volgende:
[..]
In dat geval zal het geven van de linkjes van die broeken misschien leuk zijn voor anderen hier..
No offense: Maar, echt de lelijkste broeken die ik ooooit gezien hebquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:53 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.tradetang.com/(...)/108063-1535705.html
goeie deal en nog mooie ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:53 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.tradetang.com/(...)/108063-1535705.html
Japanners geven over het algemeen aan dat ze geen Engels spreken. Waarom? Ze spreken het wel, maar hun uitspraak is meestal slecht. Daar schamen ze zich voor, en dus geven ze aan dat ze het gewoonweg niet spreken. Nederlanders denken dat ze alles kunnen, en maken zichzelf overal belachelijk met hun steenkolen Engels. Wat dus best dom over komt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:00 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wat mankeert er dan aan zijn Engels? Wat zou er anders moeten om Jack en/of Rachel het wel te laten snappen wat zij nu niet snappen?
Ik denk dat zijn Engels beter is dan dat van Jack en/of Rachel.
En waarom zou het perfect moeten zijn, het gaat erom dat die Chinezen het snappen.
Hoe zou jij het doen dan?
Ik denk niet dat een oudere opzoek zal gaan naar een boksbeugel op een Chinese site. Zag dat iemand mij al voor was met die opmerking overigens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:00 schreef mickeyD het volgende:
je vergeet natuurlijk even voor het gemak dat het internet niet alleen voor studenten en tieners is, maar ook voor mensen die de oorlog nog hebben meegemaakt (en alles wat er tussen zit) en die op de 1 of andere manier de "start" knop gevonden hebben op hun BCC pc.
Whaha, als het nu gewoon basic jeans waren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:00 schreef jopiede het volgende:
[..]
No offense: Maar, echt de lelijkste broeken die ik ooooit gezien heb
neem aan datje niet bekend met me amerikaanse maten..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Whaha, als het nu gewoon basic jeans waren.
Alleen maar in smurfen maten verkrijgbaar, 40 is de grootste
*zucht*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef NoShitSherlock het volgende:
Is dit trouwens allemaal relatief goedkoop of kan je dit voor dezelfde prijs ook in NEderland krijgen?
En betaal je echt altijd geen verzendkosten of kunnen er in sommige gevallen nog extra verzendkosten bij komen?
Geen invoerrechten, een winst van een procent, tegenover een veel hogere winst in nederland, geen tot weinig personeel. etc etc etc.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef NoShitSherlock het volgende:
Is dit trouwens allemaal relatief goedkoop of kan je dit voor dezelfde prijs ook in NEderland krijgen?
En betaal je echt altijd geen verzendkosten of kunnen er in sommige gevallen nog extra verzendkosten bij komen?
quote:
Ik blijf lief, word er alleen zo moe van.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Geen invoerrechten, een winst van een procent, tegenover een veel hogere winst in nederland, geen tot weinig personeel. etc etc etc.
en je betaald geen kosten, in de zin van, die zit bij de prijs inbegrepen.
[..]lief blijven
hAHA lekker voorjequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef JEFFreal het volgende:
kanker JACK beetje dure soundmagic pl-50 bij hem gekocht en na 2 dagen werkte aan 1 dopje het geluid niet meer goed en na een klacht geen reactie meer hoor
Beter krijg je SARS in dat derde rangs land van je!![]()
100% is 1 broek hoor, dus 95% is al voldoende kortingquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef caspergf1 het volgende:
Het meeste op dit soort sites is gewoon Chinese troep gemaakt door een aantal straatjochies en een vrouw in een boerka. Dat werk doen ze al voor 2 bonen, de merkkleding is dus gewoon dikke fake.
Een gstar broek van 5 euro vind je niet snel in een winkel, tenzij je 3000% korting hebt ofzo.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik blijf lief, word er alleen zo moe van.
De mensen die wel daar willen kopen, maar niet de tijd hebben om zich 5, ja VIJF, minuten in te lezen.
En dat durft China 3e rangs te noemenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef JEFFreal het volgende:
kanker JACK beetje dure soundmagic pl-50 bij hem gekocht en na 2 dagen werkte aan 1 dopje het geluid niet meer goed en na een klacht geen reactie meer hoor
Of je doet gewoon even rustig.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef JEFFreal het volgende:
hehequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Wel gekregen als ik kijk naar je taalgebruik.
Checkt eerste zin en reageert met: jouw username.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef NoShitSherlock het volgende:
Casper.. Toevallig "cas" in het kort?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:51 schreef Skiet het volgende:
OMG sommige mensen...
<snip>
best regards,
Cas Rammeloo
De OP werkt hier nog wel:quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:27 schreef vinylhits het volgende:
Waar kan ik momenteel het beste een rolex submariner kopen rond de ¤20?
(aangezien dp nog steeds niet werkt)
quote:Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:
Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.
Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}
In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is
ioffer is net zo'n site als tradetang of DHgate het is betrouwbaar als je maar van de goeie verkopers kooptquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:18 schreef Babbatuur het volgende:
Ey, als onwetende vraag ik even om wat advies in dit topic:
Is de site http://www.ioffer.com betrouwbaar? Ik las wat over pakketen die werden vernietigd, maar dat ging toch om grote getalen, kleinere afnames komen toch wel voorbij de douane?
Alvast bedankt!
Excuses even niet aan gedacht.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:40 schreef mickeyD het volgende:
op marktplaats denk ik.
http://link.marktplaats.nl/280795141 hier: ¤50,-
1) je schreeuwt
2) zoiets heet hier een rolax onderzeeer of iets dergelijkszie de OP op pagina 1
ik weet niet zeker of de transmitter werkt op de mp4,wat ik wel weet is dat de meeste chinese mp4 spelers een radio ingebouwd heeft die prima werkt ik heb 4 chinese mp4's en allemaal hebben ze fm radioquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:37 schreef mister010 het volgende:
hallo, allemaal
ik heb een vraagje ik wil deze kopen: http://item.taobao.com/au(...)16572fb64cfafea1.htm
en deze: http://cgi.ebay.nl/LCD-FM-Transmitter-fits-iPod-Touch-Nano-4g-Black_W0QQitemZ310131546896QQcmdZViewItemQQptZUK_CE_MP3Access_RL?hash=item483547db10&_trksid=p3286.c0.m14
nou vroeg ik mij af of jullie misschien weten of deze met elkaar werken?
alvast bedankt.
Is bij meer mensen DX uit de lucht?quote:
In tegenstelling tot jou is hij wel een beetje geciviliceerd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:12 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
kut bedoel je? waarom censureer je jezelf voor zo'n woordje?kankerdom
Volgens mij ontgaat de betekenis van het woord "transmitter" je een beetje..quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:50 schreef zlakto het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of de transmitter werkt op de mp4,wat ik wel weet is dat de meeste chinese mp4 spelers een radio ingebouwd heeft die prima werkt ik heb 4 chinese mp4's en allemaal hebben ze fm radio
Mijn post was ook ironisch bedoeld, maar waarom zou je jezelf op een forum gaan censureren, en dan ook nog gewoon het woordje 'kut'?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:25 schreef bbfakir het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou is hij wel een beetje geciviliceerd.
Eerder de suppliers denk ik zoquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mijn post was ook ironisch bedoeld, maar waarom zou je jezelf op een forum gaan censureren, en dan ook nog gewoon het woordje 'kut'?
Het is trouwens geciviliseerd.
Ontopic: DX is weer lekker bezig:
[ afbeelding ]
Dadelijk naait hij iedereen en is Jack gone!quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:55 schreef lezut het volgende:
Wat is er aan de hand bij Jack? Ik had nog een behoorlijke bestelling lopen, maar daarvan heb ik een deel teruggekregen op PayPal en de rest heb ik nooit ontvangen.
Ik begin een beetje zenuwachtig te worden eigenlijk..
Ja, maar ze gaven bij alles aan dat het in 2 tot 5 dagen leverbaar is, ook dat ding van 19-9.quote:
Nee, nooit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:51 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaven bij alles aan dat het in 2 tot 5 dagen leverbaar is, ook dat ding van 19-9.
DX heeft zelfs die 1 tot 3 dagen-status nog, net alsof ze die ooit nog waarmaken.
ja idd sorry beetje te snel gereageerdquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Volgens mij ontgaat de betekenis van het woord "transmitter" je een beetje..![]()
Laat staan de werking..
Heb je na de paypal betaling wel op de retour knop gedrukt? Om 1 of andere reden wordt dit specifiek aangegeven anders werkt de website nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:36 schreef sven93 het volgende:
Net een betaling aan Budgetgadgets gedaan, maar blijkt niet goed gegaan te zijn, ik heb betaald, maar op de site is de status pending.
Ja, ik dacht dat die pas later kwamquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:36 schreef sven93 het volgende:
Net een betaling aan Budgetgadgets gedaan, maar blijkt niet goed gegaan te zijn, ik heb betaald, maar op de site is de status pending.
Ja.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:03 schreef mug89 het volgende:
Bij mij komt er nu na Shipped ineens Waiting for Supplier via Tracked Air Mail te staan..
en nu zie ik dat 1 artikel (afstandbediening voor cam) op pending staat ipv shipped,
maar betekend dit nu dat de rest wel gewoon verzonden wordt?
De rest is al verzonden, dat ding wat op pending staat wordt dus later nog verstuurd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:03 schreef mug89 het volgende:
Bij mij komt er nu na Shipped ineens Waiting for Supplier via Tracked Air Mail te staan..
en nu zie ik dat 1 artikel (afstandbediening voor cam) op pending staat ipv shipped,
maar betekend dit nu dat de rest wel gewoon verzonden wordt?
gelukkigquote:
Toch jammer dat ze er eerst shipped neerzetten, dan hebben ze t systeem niet helemaal goed op elkaar afgesteldquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
De rest is al verzonden, dat ding wat op pending staat wordt dus later nog verstuurd.
Kopen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:11 schreef focal het volgende:
Wtf hoe kom ik aan zo'n aansteker. Perfect cadeau!
Wees blij dat zij het zo doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:09 schreef mug89 het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze er eerst shipped neerzetten, dan hebben ze t systeem niet helemaal goed op elkaar afgesteld
maar goed, dat weet je als je vanaf de andere kant van de wereld iets besteld
rustig wachten...
Volgens mij waren het verkeerde leveringen, en nu bieden ze ze niet meer aan...quote:
Ah, dat is helemaal leuk jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Wees blij dat zij het zo doen.
Bij FP staat er gewoon 'shipped' en als je het pakketje krijgt, een paar dingen mist en een ticket maakt, krijg je te horen dat de rest nog geshipped moet worden
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waarmee moet ik die zippo-copy vullen?
klopt, dat hoort zo, geduld, je bestelling is onderweg!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:36 schreef sven93 het volgende:
ik heb de standaart star aansteker van FP die werk gewoon op benzine flesje van 125ML kost bij de plaatselijke sigarenboer 2,50(merk ermuri)quote:
Zou ik hem vandaag (postbode was vandaag ermee aan de deur) ook kunnen ophalen? Want wat hierboven staat kan toch ook inhouden dat de tijd van het drie weken ophalen, ingaat NA morgen 10.00?quote:U kunt de zending vanaf de eerstvolgende werkdag na 10.00 uur (op maandag na 13:30 uur) gedurende drie weken afhalen op postvestiging.
EERSTVOLGENDE WERKDAG, dus morgen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef Microfoon het volgende:
Hmm, pakketje is op het postkantoor...
Op het briefje staat:
[..]
Zou ik hem vandaag (postbode was vandaag ermee aan de deur) ook kunnen ophalen? Want wat hierboven staat kan toch ook inhouden dat de tijd van het drie weken ophalen, ingaat NA morgen 10.00?
Of heb ik dit mis?
Ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:23 schreef Microfoon het volgende:
Ja dat zie ik ook wel![]()
Maar, bedoelen ze daarmee niet dat de TIJD (van 3 weken) morgen om 10 uur INGAAT?
JA DAT BEDOELEN ZE! ga maar ophalen. Dat briefje hoef je ook niet mee te nemen trouwens.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:23 schreef Microfoon het volgende:
Ja dat zie ik ook wel![]()
Maar, bedoelen ze daarmee niet dat de TIJD (van 3 weken) morgen om 10 uur INGAAT?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef Microfoon het volgende:
Op het briefje staat:
[..]
Zou ik hem vandaag (postbode was vandaag ermee aan de deur) ook kunnen ophalen? Want wat hierboven staat kan toch ook inhouden dat de tijd van het drie weken ophalen, ingaat NA morgen 10.00?
Of heb ik dit mis?
LEUGENSquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch overduidelijk. Morgen kan je hem vanaf 10:00 ophalen op het postkantoor.
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:26 schreef Microfoon het volgende:
[..]
M.a.w., dat stukje tekst vertelt niet dat ik het pas na morgen 10.00 MAG ophalen?
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:26 schreef Microfoon het volgende:
[..]
M.a.w., dat stukje tekst vertelt niet dat ik het pas na morgen 10.00 MAG ophalen?
Maar wel stipt om 10 uur! Als je om 10.30u komt aankakken dan mag je het over 3 weken nog eens proberenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee.
Je kan het pas MORGEN om 10 uur ophalen, en dan blijft het vanaf die tijd 3 weken liggen.
www.taobaonow.com is de enige (?) oplossing (tijdelijk).quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:38 schreef mtchel112 het volgende:
kan er trouwen nog wel gewoon gekocht worden op taobao?
Ja gewoon ophalen! Heb ik ook gedaan met me iphone... Werd vrijdag geleverd toen ik er neit was, ik kon hem maandag ophalen... Gewoon vrijdag naar postkantoor gegaan en ja hoor hij was er gewoon. Meeste postbodes nemen hun onafgeleverde pakketten weer direct naar kantoor...quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef Microfoon het volgende:
Op het briefje staat:
[..]
Of heb ik dit mis?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef joepie91 het volgende:
Voor zover ik weet kun je een Zippo niet zomaar met benzine vullen; hiervoor heb je speciale benzine nodig. Of die dan van Zippo is of niet boeit ook geen flikker, als het maar wel speciaal voor Zippo's ontwikkeld is.
Overigens heb ik mijn Dingoo A320 binnen, review volgt snel.
Ik moet zeggen dat ik vooral érg tevreden ben over de bizar goede geluidskwaliteit, en de bijgeleverde oordopjes werken ook zeer goed, alleen de basweergave is wat slecht als je de equalizer instelt.
Maar dat stinkt en de eerste hijs is dan erg smerig. Beter koop je gewoon die originele zippo-vulling. Kun je in haast alle supermarkten kopen bij de sigaretten-balie voor een paar euro.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:31 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
wasbenzine van de Hema (2 euro/liter) werkt ook uitstekend
Klopt. Had vandaag precies hetzelfde met mijn Dingoo. Was blijkbaar rond 1 uur postbode hier geweest en briefje in de bus gedaan, rond 2 uur kwam ik thuis. Ben gewoon naar het postkantoor gegaan en jawel, daar lag mijn pakketje, net zoals de vorige kerenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja gewoon ophalen! Heb ik ook gedaan met me iphone... Werd vrijdag geleverd toen ik er neit was, ik kon hem maandag ophalen... Gewoon vrijdag naar postkantoor gegaan en ja hoor hij was er gewoon. Meeste postbodes nemen hun onafgeleverde pakketten weer direct naar kantoor...
Ik vind DP gewoon nog goed hoor, prijs is laag enzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:15 schreef dj_ko het volgende:
zo ik heb hier al een tijdje niet meer gepost, ik lees dat de reactietijden van DP erg slecht zijn? zijn dr ook nog mensen hier die nu nog wel goede ervaringen met DP hebben?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:49 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Maar dat stinkt en de eerste hijs is dan erg smerig. Beter koop je gewoon die originele zippo-vulling. Kun je in haast alle supermarkten kopen bij de sigaretten-balie voor een paar euro.
Nee, want hij kan geen betalingen ontvangen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:42 schreef vinylhits het volgende:
je kan jack ook niet mailen als je wat wilt bestellen ofzo?
Echt vervelend..!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want hij kan geen betalingen ontvangen.
Ojee..!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:46 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Echt vervelend..!!
Wil echt graag een rolax bestellen
Die kans is gewoon aanwezig, ik had laatst een pakket besteld. En dis is gewoon niet onderschept.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:46 schreef Machlas het volgende:
Als ik een jeans bestel bij DealPerfect voor 30 euro, hoe groot is de kans dat douane dit onderschept?
En kan ik ook ergens erbij bestellen zodat het als gift verzonden word,zoja hoe?
En iemand ervaring over hoe de kwaliteit is...
Je kan momenteel niet bij DP betalen met paypall. dankjewelquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:33 schreef soulfly1983 het volgende:
hallo,
voorheen kon ik op dealperfect dingen in mijn cart toevoegen, en vervolgens via paypal betalen en het was klaar.
nu kan ik alleen kiezen uit wishlist of buy sugestion en dan kan je kiezen uit amazon ebay etc.
is iemand dit al opgevallen, en hoe bestel ik nu gewoon via dealperfect zoals ik normaal deed?
is een account verplicht of iets degelijks?
Ziet er tof uit! Mooi uitgebreidquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:40 schreef joepie91 het volgende:
Alvast een klein stukje review van de Dingoo A320, de rest maak ik later wel.
Uiterlijk
De Dingoo A320 ziet er erg goed uit, er is duidelijk zorg besteed aan het ontwerp, ook al is dit deels overgenomen van andere consoles. Het operating system (firmware) is redelijk goed. Het probeert de PSP na te doen (en dit lukt redelijk), maar toch blijft het jammer van dat lettertype dat je op al die goedkope spelers en telefoons ook tegenkomt. Hier schijnt een patch voor te zijn, maar daar moet ik nog even naar op zoek.
Gewicht en ergonomie enzo
De Dingoo A320 is erg licht. Je kunt hem makkelijk in je broekzak hebben zonder dat je er iets van merkt. Hij is ietwat aan de kleine kant, maar speelt nog steeds best goed. Het enige nadeel is dat, als je grote handen hebt, en je hebt een koptelefoon aangesloten, het stekkertje ervan een beetje in de weg kan zitten.
Scherm
Een érg goed scherm, zeer goede kijkhoek en weinig last van zonlicht (voorzover je dat kunt zien op een regenachtige herfstdag... jawel, het is weer herfst) Het scherm is duidelijk, met goed contrast, en een goede backlight met 5 lichtniveau's (van bijna geen licht tot best wel veel licht).
TV-out
De TV-out werkt best goed. De kwaliteit is super, alleen lukte het mij niet om het beeld goed op mijn TV te passen. Dit ligt waarschijnlijk aan de TV en niet aan de DingooBeeld zie je alleen als je "Connect TV" hebt ingedrukt in je menu, het geluid wordt altijd doorgevoerd (
?)
Geluid
Het geluid is van verbazingwekkend goede kwaliteit. Uiteraard klinkt het op de ingebouwde speakers niet fantastisch, maar zodra je oordopjes aansluit ligt de geluidskwaliteit (zoals aangegeven in een aantal andere reviews) op iPod-niveau, zoniet hoger. Totaal geen ruis, kristalhelder geluid, en een goede basweergave. De oordopjes die bijgeleverd worden zijn ook van verbazend goede kwaliteit, het enige wat ik hier wat minder vond was de basweergave. Terwijl de Dingoo zeker de mogelijkheid heeft om goed de bas weer te geven, zijn het gewoon de oordopjes die het niet ondersteunen. Ondanks dat het 'ouderwetse' oordopjes zijn (dus niet in-ear o.i.d.) zijn ze erg comfortabel en voel je ze bijna niet zitten. Ook iets bijzonders is een MP3tje dat meegeleverd wordt op de Dingoo. Dit bestand geeft een demonstratie van "holophonic" sound, oftewel 3D-geluid door stereo-oordopjes of een stereo-koptelefoon. Het valt op dat de Dingoo zeer goed is in het weergeven van holophonic sound, ook met een aantal andere holophonic MP3tjes die ik van het internet heb geplukt. Hij presteert hier beter dan alle computers waar ik het tot nu toe mee heb geprobeerd.
Emulators
Zoals al bekend zijn de emulators behoorlijk ruk, met uitzondering van de GBA-emulator die behoorlijk goed draait. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik mijn firmware niet heb geupgrade en dat mijn emulators dus wat slechter presteren dan de nieuwste versies. Ik ben op dit moment bezig met het installeren van Dingux (Dingoo Linux) op mijn Dingoo, deze heeft veel betere emulators aan boord.
Features en compleetheid
Als je de Dingoo ontvangt, zitten er standaard oordopjes, een datakabel/oplaadkabel (volgens mij miniUSB -> USB), en een adaptorblok (met USB-aansluiting) bij. De Dingoo is vooraf opgeladen, en heeft al een aantal afbeeldingen, muziekjes (waarvan een paar zelfs best mooi) en filmpjes (vooral trailers) op het interne geheugen van 4GB staan. Hij ondersteunt MiniSD kaartjes (of MicroSD met adaptor, zoals ik doe) en dit werkt ook goed. De eerste keer herkent hij een kaartje niet, maar als ik hem er uithaal en er weer in doe herkent hij hem daarna elke keer direct. Waarschijnlijk dus iets met het indexeren van het kaartje.
Multimedia
Goed. Simpelweg goed. Besturing is een beetje vreemd in sommige schermen, maar hij speelt een behoorlijke berg formaten af, en dat doet 'ie goed. Bij het afkoppelen van de USB-aansluiting indexeert de Dingoo alle muziekbestanden op het interne geheugen en de MiniSD-kaart, en legt een database aan. Je hebt dan ook onder andere een zoekfunctie (waar je zelf in kunt typen waar je naar op zoek bent), en functies om op artiest, titel, en andere dingen te filteren. Dit alles werkt verrassend goed. Video is helder (voorzover het videobestand zelf dat was) en speelt goed af. Het enige probleem wat ik heb gevonden is dat MP4 niet altijd lekker afspeelt (even MPEG-1 van maken ofzo) en dat incomplete bestanden (van Limewire e.d.) gewoon niet afspelen. Nieuwere WMV-standaarden spelen soms erg schokkerig af. Verder is de video in orde, en doet hij wat hij moet doen.
Andere troep
Er zijn een aantal meegeleverde spelletjes, onder andere uitgebreidere spellen zoals 7 Days: Salvation. Ook zitten er wat "Casual Games" (oftewel Bejeweled en Zuma enzo) bij, zij het met andere namen. Deze spelen allemaal gewoon lekker, ook al stellen ze soms niet veel voor. Ik ben nog steeds bezig met het erop zetten van Linux. Er schijnt sinds een maand ofzo een nieuwere Dingoo in productie te zijn met een andere chip o.i.d. (en die heb ik dus) waar het installeren van Dingux wat lastiger gaat. Ik hou jullie op de hoogte
Mocht ik hier nog iets vergeten zijn, dan komt dat later
Even een klein voetnootje: de zwarte Dingoo is een echte onvervalste vingerafdrukkenmagneet. Als in, echt gigantisch erg. Als in, zorg dat je altijd een brillendoekje ofzo bij hebt
Is goed. Ik zal ook nog een Engelse vertaling posten op mijn weblog, daar kan ik er makkelijk afbeeldingen bijpleuren, en dan kan ik die ook weer in deze review gebruikenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ziet er tof uit! Mooi uitgebreid
Wil je hem in REV plaatsen als het klaar is?
Hoeft niet in dat gadget topic hoor, deze is meer dan uitgebreid genoeg voor een eigen topic
Rond de 15de nu dus bij DP (Hopelijk)quote:Hello, Dynd,
We feel very sorry for keeping you waiting and also for all the trouble caused.
It is also a very hard time for us. We are very anxious about the payment problem and trying our best to solve it in a prompt way.
According to newest process, it is supposed to put new account into use around 15th. But not for sure.
Anyway, I will keep you updated and send you the payment request for your order.
Thank you for your patience.
Best regards,
Rachel
Nog even wachten en anders morgen nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:39 schreef Swagger het volgende:
Ik wil wat bestellen maar ik kan niet voor een bankrekening kiezen bij checkout. Er staat bij paypal dat ik een credit card moet toevoegen..
Any help? ik heb 5 minuten geleden die bedraagjes ingevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |