jaa dat is rechtstreeks berekend!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:24 schreef mickeyD het volgende:
klopt weinig van, of je laat iets weg in je berekening:
125 Chinese yuan = 18.313625 U.S. dollars
143 Chinese yuan = 20.950787 U.S. dollars
ik heb 100 euro voor 100 ballonnen inc. verzenden betaald, 1 euro per stuk dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:12 schreef tokko1 het volgende:
GuitarJJ wat heb je betaald voor die 100 wensballonnen dan?En heb je dr al plannen mee of ga je ze in NL op de markt doorverkopen
Maar dat staat er nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:01 schreef monkeybrain het volgende:
Feces, poep dus
Zet die maar niet aan je gezicht![]()
Heb je ze al?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
ik heb 100 euro voor 100 ballonnen inc. verzenden betaald, 1 euro per stuk dusHeb 60 euro korting gekregen want als je die pakken van 10 koopt/kocht via DP waren ze 1,60 euro per stuk
Ja, hou er 15 zelf en heb er 85 verkocht aan een kennis.
Reken er maar niet opquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:18 schreef Dynd het volgende:
DP is vanaf morgen weer van te bestellen toch?
Kijk je wel uit met daken van riet etcquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:08 schreef mstr het volgende:
Ik heb ook 10 wensballonnen liggen
Als het goed weer is, maar eens eentje oplaten en foto's maken
Maar daar hebben die Chinezen vaker last van!quote:
Probeer het over een paar dagen nog eens, en als het dan niet werkt, tsjah.. Je bestelt niet bij bol.com of zo, dat het binnen 3 dagen binnen is en vanaf inpakken met track en trace goed te volgen is. Protop: het KAN wat langer duren voordat het binnen is. Heeft er mee te maken dat je pakketje van "een eindje weg" moet komen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik wacht nog steeds. Het is al 10 dagen verder en er staat nog steeds Waiting for supllier
Ik wou ze even mailen maar dan zegt hij dat het een foute order nummer is. Wat dus gewoon goed is want ik kan hem tracken. Maar ik kan hem ook niet nakijken op mijn account???![]()
Ach, ik woon in Utrecht, dus zoveel rieten daken zijn er niet hierquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:25 schreef mug89 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met daken van riet etc
anders kun je je foto's gelijk doormailen naar fok/de krant voor een brandweerspecial![]()
500 dollar totaal? xDquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:38 schreef revpolen het volgende:
zo weer bestelling gedaan
10 spijkerbroeken van bekend merk voor 50 dollar
inclusief verzendkosten
die wbeiste is echt niet leuk meer. alweer aantal 100,- deze week besteld![]()
Kloptquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:05 schreef caspergf1 het volgende:
Als je een neppe g-star broek koopt, dan onderschept de douane hem toch?
Namaak is toch forbidden?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:26 schreef northernlight81 het volgende:
Gaat dealperfect nou wel verder met Paypal? Ik dacht gelezen te hebben dat ze hiermee stopte en naar andere betalingsmogelijkheden gaan zoeken.
Moneymaker schijnt nog meer te letten of de inhoud van sites niet illegaal is, dus dat gaat hem denk ik niet worden. Dan blijft voor ons als Nederlanders denk ik alleen Paypal over, want direct betalen via creditcard doe ik echt niet op zo'n Chinese site.
Lang op moeten wachten? Ik wacht al 3 weken op een microSD kaartje van Mymemory namelijk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:20 schreef mstr het volgende:
Net m'n cameratas binnen gekregen van MyMemory voor mijn Canon 1000D
1 a 1½ week.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:36 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Lang op moeten wachten? Ik wacht al 3 weken op een microSD kaartje van Mymemory namelijk.
DP had ze, maar die doen nu lastig met betalen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:14 schreef caspergf1 het volgende:
Heeft iemand een linkje van zo'n chinese ballon, zo'n wensballon.
Op dealextreme heb ik er een gevonden, een double pack voor 4 euro.
Maar dat vind ik best prijzig, zijn er goedkopere?
Op dit moment is DP heel slecht bezig ja, omdat ze gezeik hebben met Paypal, dus ze geen betalingen en dus bestellingen kunnen ontvangen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:20 schreef caspergf1 het volgende:
Oke thanks, maar ligt het aan mij of is DP een stuk minder gebruiksvriendelijk dan DX?
DX heeft ook breder assortiment toch?
En die Jack, als ik het goed begrijp is hij een:
Chinees die in China woont, die werkt voor DP, engels kan lezen, soms dit topic vertaald naar het engels, Nederlanders helpt op msn in het engels.
OF heb ik het fout?
van de zomer bij de action 0,50 eurocentquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:07 schreef mstr het volgende:
Shuttershades
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29890
En die zijn nog mooier ook dan deze.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:14 schreef mcwops het volgende:
[..]
van de zomer bij de action 0,50 eurocent
Bellen naar de TNT.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:27 schreef joepie91 het volgende:
Hoe kon je nou ook al weer je TNT Post trackingnummer opvragen aan de hand van je Hong Kong Post tracking number? En kan dat ook op een zaterdag (nu dus)?
Welk nummer? Gewoon van het hoofdkantoor (058 - 233 33 33)? En kan dat dan dus ook op zaterdag?quote:
Dealextreme #40 - Pending Refund Authorizarion; Cancelledquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:33 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Welk nummer? Gewoon van het hoofdkantoor (058 - 233 33 33)? En kan dat dan dus ook op zaterdag?
Bij DP?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:38 schreef revpolen het volgende:
inclusief verzendkosten
Ik geloof er geen drol van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:38 schreef revpolen het volgende:
inclusief verzendkosten
nee beter lezen..quote:
In dat geval zal het geven van de linkjes van die broeken misschien leuk zijn voor anderen hier..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:23 schreef revpolen het volgende:
[..]
nee beter lezen..
10 stuks voor 50 dollar.
5 dollar de stuk 8P
Is aangepastquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:51 schreef jopiede het volgende:
waterpijp large is goedkoper dan de kleine versie![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23257 = 19 dollar
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23256 = 42 dollar
Ben benieuwd naar de link...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:23 schreef revpolen het volgende:
[..]
nee beter lezen..
10 stuks voor 50 dollar.
5 dollar de stuk 8P
Sommige mensen zijn echt bar slecht in Engels ja, ik snap het ook niet, zelfs op vmbo is Engels toch een verplicht vak?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:51 schreef Skiet het volgende:
OMG sommige mensen...
"Finger decorations
Dear DP,
i would like to buy 3 golden finger decorations (brase Cnuckles*) and a Rb sunglasses black glasses...
i would like to know when i can order these products again?(days)
best regards,
Cas Rammeloo
The Netherlands
*= you know what i mean
2009/10/7 4:23:44/ IP:Recorded
"
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt bar slecht in Engels ja, ik snap het ook niet, zelfs op vmbo is Engels toch een verplicht vak?
Wat mankeert er dan aan zijn Engels? Wat zou er anders moeten om Jack en/of Rachel het wel te laten snappen wat zij nu niet snappen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt bar slecht in Engels ja, ik snap het ook niet, zelfs op vmbo is Engels toch een verplicht vak?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:05 schreef mickeyD het volgende:
@ pedron: nutteloos, je praat tegen mister (self called) perfect
Ik ben absoluut niet beledigd en nee ik ben Cas ook niet, ik ken hem niet en hoef hem ook niet te kennen, ik had zelfs zijn vader kunnen zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat ooit gezegd dan?
En PedroN, "brase cnuckles", geen hoofdletter i bij "what I mean" en "I would like", etc, dat is gewoon triest, zulke dingen hoor je gewoon te weten. Ben je misschien zelf die Cas Rammeloo, dat je nu zo beledigd bent?
Daarnaast is die naam bij die artikelen vermelden ook niet echt slim.
En mickeyD: natuurlijk gaat iemand ouder dan 70 nog bij een Chinees bedrijf wat boksbeugels en een RaBan-zonnebril bestellen en met PayPal betalen... tuurlijk.
Tel daar maar 7 dagen bij...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:01 schreef mickeyD het volgende:
verwacht toch wel maandag of dinsdag mn afgelopen woensdag verstuurde neppe nokla accu..
eerst maar es ff flink aan de lader met dat ding en de temperatuur in de gaten houden
sssst! laat me nou nog een klein beetje hoop hebben op de oranje brigadequote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:24 schreef Joene94 het volgende:
[..]
In dat geval zal het geven van de linkjes van die broeken misschien leuk zijn voor anderen hier..
No offense: Maar, echt de lelijkste broeken die ik ooooit gezien hebquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:53 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.tradetang.com/(...)/108063-1535705.html
goeie deal en nog mooie ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:53 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.tradetang.com/(...)/108063-1535705.html
Japanners geven over het algemeen aan dat ze geen Engels spreken. Waarom? Ze spreken het wel, maar hun uitspraak is meestal slecht. Daar schamen ze zich voor, en dus geven ze aan dat ze het gewoonweg niet spreken. Nederlanders denken dat ze alles kunnen, en maken zichzelf overal belachelijk met hun steenkolen Engels. Wat dus best dom over komt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:00 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wat mankeert er dan aan zijn Engels? Wat zou er anders moeten om Jack en/of Rachel het wel te laten snappen wat zij nu niet snappen?
Ik denk dat zijn Engels beter is dan dat van Jack en/of Rachel.
En waarom zou het perfect moeten zijn, het gaat erom dat die Chinezen het snappen.
Hoe zou jij het doen dan?
Ik denk niet dat een oudere opzoek zal gaan naar een boksbeugel op een Chinese site. Zag dat iemand mij al voor was met die opmerking overigens.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:00 schreef mickeyD het volgende:
je vergeet natuurlijk even voor het gemak dat het internet niet alleen voor studenten en tieners is, maar ook voor mensen die de oorlog nog hebben meegemaakt (en alles wat er tussen zit) en die op de 1 of andere manier de "start" knop gevonden hebben op hun BCC pc.
Whaha, als het nu gewoon basic jeans waren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:00 schreef jopiede het volgende:
[..]
No offense: Maar, echt de lelijkste broeken die ik ooooit gezien heb
neem aan datje niet bekend met me amerikaanse maten..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Whaha, als het nu gewoon basic jeans waren.
Alleen maar in smurfen maten verkrijgbaar, 40 is de grootste
*zucht*quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef NoShitSherlock het volgende:
Is dit trouwens allemaal relatief goedkoop of kan je dit voor dezelfde prijs ook in NEderland krijgen?
En betaal je echt altijd geen verzendkosten of kunnen er in sommige gevallen nog extra verzendkosten bij komen?
Geen invoerrechten, een winst van een procent, tegenover een veel hogere winst in nederland, geen tot weinig personeel. etc etc etc.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef NoShitSherlock het volgende:
Is dit trouwens allemaal relatief goedkoop of kan je dit voor dezelfde prijs ook in NEderland krijgen?
En betaal je echt altijd geen verzendkosten of kunnen er in sommige gevallen nog extra verzendkosten bij komen?
quote:
Ik blijf lief, word er alleen zo moe van.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Geen invoerrechten, een winst van een procent, tegenover een veel hogere winst in nederland, geen tot weinig personeel. etc etc etc.
en je betaald geen kosten, in de zin van, die zit bij de prijs inbegrepen.
[..]lief blijven
hAHA lekker voorjequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef JEFFreal het volgende:
kanker JACK beetje dure soundmagic pl-50 bij hem gekocht en na 2 dagen werkte aan 1 dopje het geluid niet meer goed en na een klacht geen reactie meer hoor
Beter krijg je SARS in dat derde rangs land van je!![]()
100% is 1 broek hoor, dus 95% is al voldoende kortingquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef caspergf1 het volgende:
Het meeste op dit soort sites is gewoon Chinese troep gemaakt door een aantal straatjochies en een vrouw in een boerka. Dat werk doen ze al voor 2 bonen, de merkkleding is dus gewoon dikke fake.
Een gstar broek van 5 euro vind je niet snel in een winkel, tenzij je 3000% korting hebt ofzo.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik blijf lief, word er alleen zo moe van.
De mensen die wel daar willen kopen, maar niet de tijd hebben om zich 5, ja VIJF, minuten in te lezen.
En dat durft China 3e rangs te noemenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef JEFFreal het volgende:
kanker JACK beetje dure soundmagic pl-50 bij hem gekocht en na 2 dagen werkte aan 1 dopje het geluid niet meer goed en na een klacht geen reactie meer hoor
Of je doet gewoon even rustig.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:09 schreef JEFFreal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |