quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
JAAAAA OOK HELEMAAL NIET VOOR DE HAND LIGGEND DIE " GRAP "![]()
![]()
![]()
"D::DD:::
![]()
:' ( DDD
Die van mij, obviouslyquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:20 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke reactie nou dommer is.
Ik voel me ineens genaaidquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik had een aantal producten besteld, en dit duurde echt lang voordat de bestelstatus werd gewijzigd.
Na een maand gemaild met Rachel van DP waar de order bleef.
3 dagen later de order binnen, maar allemaal verkeerde producten. Weer gemaild en toen mocht ik die andere dingen houden, EN ik kreeg de origineel bestelde producten alsnog + wat extra producten + 2 coupons voor nog eens het aankoopbedrag die ik vrij mag besteden op Dealperfect.
Goede service
Maar jpg97 zit dan ook wel vuistdiep in DP..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik voel me ineens genaaid![]()
Ik dacht dat mijn problemen goed waren opgelost
Nee niet alleen maar. Handig als je selectief leest. Er werd gevraagd waar alle DP bestellers waren. En dat het vroeger populair zou zijn en nu niet meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
Maar jpg97 zit dan ook wel vuistdiep in DP..
@JPG97 ; nog steeds leuk/cool.. dus het is alleen leuk als je extra spullen krijgt?
Zoals wij zijden, het was leuk toen we nog rechtstreeks contact met jack hadden!
quote:Zoals wij zijden,
Ik zou voor een tientje meer gewoon een Linksys kopen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft iemand ervaring met de wireless netwerk adapters van DX? Ik heb een standaard Tele2 modem en 4 Mb/s internet, maar volgend jaar wordt dat sneller. Ben ik dan nog beter af met
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22683
Of met een http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27721 / http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25834
Bij de laatste 2 staan geen reviews en ik vraag me af of het, de Chinese kwaliteit kennende, de paar extra euro waard is of dat ze eigenlijk vergelijkbaar zijn.
moet je dan jack/rachel mailen als je ze gevarieerd wil hebben?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef GuitarJJ het volgende:
Nou eindelijk die 100 wensballonnen ontvangenMeerdere kleuren deze keer en in 4 pakjes van 25 verzonden. (een van 26, gewoon 1tje teveel)
Vroeg nog aan de pakjesman of hij iets wist van de lange wachttijden laatste tijd (bij mij iig). "Jaa, het moet verzonden worden, dan moet het opnieuw opnieuw verpakt worden en moet het overgestapeld worden blablabla.." Hij weet er volgensmij niet zoveel vanEen pakje wordt echt niet opnieuw verpakt
Hier 3 klotekwaliteit plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De klootzak!!!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:19 schreef GuitarJJ het volgende:
Nou eindelijk die 100 wensballonnen ontvangenMeerdere kleuren deze keer en in 4 pakjes van 25 verzonden. (een van 26, gewoon 1tje teveel)
Vroeg nog aan de pakjesman of hij iets wist van de lange wachttijden laatste tijd (bij mij iig). "Jaa, het moet verzonden worden, dan moet het opnieuw opnieuw verpakt worden en moet het overgestapeld worden blablabla.." Hij weet er volgensmij niet zoveel vanEen pakje wordt echt niet opnieuw verpakt
Hier 3 klotekwaliteit plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaa dat is rechtstreeks berekend!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:24 schreef mickeyD het volgende:
klopt weinig van, of je laat iets weg in je berekening:
125 Chinese yuan = 18.313625 U.S. dollars
143 Chinese yuan = 20.950787 U.S. dollars
ik heb 100 euro voor 100 ballonnen inc. verzenden betaald, 1 euro per stuk dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:12 schreef tokko1 het volgende:
GuitarJJ wat heb je betaald voor die 100 wensballonnen dan?En heb je dr al plannen mee of ga je ze in NL op de markt doorverkopen
Maar dat staat er nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:01 schreef monkeybrain het volgende:
Feces, poep dus
Zet die maar niet aan je gezicht![]()
Heb je ze al?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
ik heb 100 euro voor 100 ballonnen inc. verzenden betaald, 1 euro per stuk dusHeb 60 euro korting gekregen want als je die pakken van 10 koopt/kocht via DP waren ze 1,60 euro per stuk
Ja, hou er 15 zelf en heb er 85 verkocht aan een kennis.
Reken er maar niet opquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:18 schreef Dynd het volgende:
DP is vanaf morgen weer van te bestellen toch?
Kijk je wel uit met daken van riet etcquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:08 schreef mstr het volgende:
Ik heb ook 10 wensballonnen liggen
Als het goed weer is, maar eens eentje oplaten en foto's maken
Maar daar hebben die Chinezen vaker last van!quote:
Probeer het over een paar dagen nog eens, en als het dan niet werkt, tsjah.. Je bestelt niet bij bol.com of zo, dat het binnen 3 dagen binnen is en vanaf inpakken met track en trace goed te volgen is. Protop: het KAN wat langer duren voordat het binnen is. Heeft er mee te maken dat je pakketje van "een eindje weg" moet komen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:09 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik wacht nog steeds. Het is al 10 dagen verder en er staat nog steeds Waiting for supllier
Ik wou ze even mailen maar dan zegt hij dat het een foute order nummer is. Wat dus gewoon goed is want ik kan hem tracken. Maar ik kan hem ook niet nakijken op mijn account???![]()
Ach, ik woon in Utrecht, dus zoveel rieten daken zijn er niet hierquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:25 schreef mug89 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met daken van riet etc
anders kun je je foto's gelijk doormailen naar fok/de krant voor een brandweerspecial![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |