Volgens mij ontgaat de betekenis van het woord "transmitter" je een beetje..quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:50 schreef zlakto het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of de transmitter werkt op de mp4,wat ik wel weet is dat de meeste chinese mp4 spelers een radio ingebouwd heeft die prima werkt ik heb 4 chinese mp4's en allemaal hebben ze fm radio
Mijn post was ook ironisch bedoeld, maar waarom zou je jezelf op een forum gaan censureren, en dan ook nog gewoon het woordje 'kut'?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:25 schreef bbfakir het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou is hij wel een beetje geciviliceerd.
Eerder de suppliers denk ik zoquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mijn post was ook ironisch bedoeld, maar waarom zou je jezelf op een forum gaan censureren, en dan ook nog gewoon het woordje 'kut'?
Het is trouwens geciviliseerd.
Ontopic: DX is weer lekker bezig:
[ afbeelding ]
Dadelijk naait hij iedereen en is Jack gone!quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:55 schreef lezut het volgende:
Wat is er aan de hand bij Jack? Ik had nog een behoorlijke bestelling lopen, maar daarvan heb ik een deel teruggekregen op PayPal en de rest heb ik nooit ontvangen.
Ik begin een beetje zenuwachtig te worden eigenlijk..
Ja, maar ze gaven bij alles aan dat het in 2 tot 5 dagen leverbaar is, ook dat ding van 19-9.quote:
Nee, nooit.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:51 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaven bij alles aan dat het in 2 tot 5 dagen leverbaar is, ook dat ding van 19-9.
DX heeft zelfs die 1 tot 3 dagen-status nog, net alsof ze die ooit nog waarmaken.
ja idd sorry beetje te snel gereageerdquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Volgens mij ontgaat de betekenis van het woord "transmitter" je een beetje..![]()
Laat staan de werking..
Heb je na de paypal betaling wel op de retour knop gedrukt? Om 1 of andere reden wordt dit specifiek aangegeven anders werkt de website nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:36 schreef sven93 het volgende:
Net een betaling aan Budgetgadgets gedaan, maar blijkt niet goed gegaan te zijn, ik heb betaald, maar op de site is de status pending.
Ja, ik dacht dat die pas later kwamquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:36 schreef sven93 het volgende:
Net een betaling aan Budgetgadgets gedaan, maar blijkt niet goed gegaan te zijn, ik heb betaald, maar op de site is de status pending.
Ja.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:03 schreef mug89 het volgende:
Bij mij komt er nu na Shipped ineens Waiting for Supplier via Tracked Air Mail te staan..
en nu zie ik dat 1 artikel (afstandbediening voor cam) op pending staat ipv shipped,
maar betekend dit nu dat de rest wel gewoon verzonden wordt?
De rest is al verzonden, dat ding wat op pending staat wordt dus later nog verstuurd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:03 schreef mug89 het volgende:
Bij mij komt er nu na Shipped ineens Waiting for Supplier via Tracked Air Mail te staan..
en nu zie ik dat 1 artikel (afstandbediening voor cam) op pending staat ipv shipped,
maar betekend dit nu dat de rest wel gewoon verzonden wordt?
gelukkigquote:
Toch jammer dat ze er eerst shipped neerzetten, dan hebben ze t systeem niet helemaal goed op elkaar afgesteldquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
De rest is al verzonden, dat ding wat op pending staat wordt dus later nog verstuurd.
Kopen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:11 schreef focal het volgende:
Wtf hoe kom ik aan zo'n aansteker. Perfect cadeau!
Wees blij dat zij het zo doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:09 schreef mug89 het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze er eerst shipped neerzetten, dan hebben ze t systeem niet helemaal goed op elkaar afgesteld
maar goed, dat weet je als je vanaf de andere kant van de wereld iets besteld
rustig wachten...
Volgens mij waren het verkeerde leveringen, en nu bieden ze ze niet meer aan...quote:
Ah, dat is helemaal leuk jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Wees blij dat zij het zo doen.
Bij FP staat er gewoon 'shipped' en als je het pakketje krijgt, een paar dingen mist en een ticket maakt, krijg je te horen dat de rest nog geshipped moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |