quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waarmee moet ik die zippo-copy vullen?
klopt, dat hoort zo, geduld, je bestelling is onderweg!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:36 schreef sven93 het volgende:
Net een betaling aan Budgetgadgets gedaan, maar blijkt niet goed gegaan te zijn, ik heb betaald, maar op de site is de status pending.
ik heb de standaart star aansteker van FP die werk gewoon op benzine flesje van 125ML kost bij de plaatselijke sigarenboer 2,50(merk ermuri)quote:
Zou ik hem vandaag (postbode was vandaag ermee aan de deur) ook kunnen ophalen? Want wat hierboven staat kan toch ook inhouden dat de tijd van het drie weken ophalen, ingaat NA morgen 10.00?quote:U kunt de zending vanaf de eerstvolgende werkdag na 10.00 uur (op maandag na 13:30 uur) gedurende drie weken afhalen op postvestiging.
EERSTVOLGENDE WERKDAG, dus morgen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef Microfoon het volgende:
Hmm, pakketje is op het postkantoor...
Op het briefje staat:
[..]
Zou ik hem vandaag (postbode was vandaag ermee aan de deur) ook kunnen ophalen? Want wat hierboven staat kan toch ook inhouden dat de tijd van het drie weken ophalen, ingaat NA morgen 10.00?
Of heb ik dit mis?
Ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:23 schreef Microfoon het volgende:
Ja dat zie ik ook wel![]()
Maar, bedoelen ze daarmee niet dat de TIJD (van 3 weken) morgen om 10 uur INGAAT?
JA DAT BEDOELEN ZE! ga maar ophalen. Dat briefje hoef je ook niet mee te nemen trouwens.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:23 schreef Microfoon het volgende:
Ja dat zie ik ook wel![]()
Maar, bedoelen ze daarmee niet dat de TIJD (van 3 weken) morgen om 10 uur INGAAT?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef Microfoon het volgende:
Op het briefje staat:
[..]
Zou ik hem vandaag (postbode was vandaag ermee aan de deur) ook kunnen ophalen? Want wat hierboven staat kan toch ook inhouden dat de tijd van het drie weken ophalen, ingaat NA morgen 10.00?
Of heb ik dit mis?
LEUGENSquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch overduidelijk. Morgen kan je hem vanaf 10:00 ophalen op het postkantoor.
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:26 schreef Microfoon het volgende:
[..]
M.a.w., dat stukje tekst vertelt niet dat ik het pas na morgen 10.00 MAG ophalen?
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:26 schreef Microfoon het volgende:
[..]
M.a.w., dat stukje tekst vertelt niet dat ik het pas na morgen 10.00 MAG ophalen?
Maar wel stipt om 10 uur! Als je om 10.30u komt aankakken dan mag je het over 3 weken nog eens proberenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee.
Je kan het pas MORGEN om 10 uur ophalen, en dan blijft het vanaf die tijd 3 weken liggen.
www.taobaonow.com is de enige (?) oplossing (tijdelijk).quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:38 schreef mtchel112 het volgende:
kan er trouwen nog wel gewoon gekocht worden op taobao?
Ja gewoon ophalen! Heb ik ook gedaan met me iphone... Werd vrijdag geleverd toen ik er neit was, ik kon hem maandag ophalen... Gewoon vrijdag naar postkantoor gegaan en ja hoor hij was er gewoon. Meeste postbodes nemen hun onafgeleverde pakketten weer direct naar kantoor...quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef Microfoon het volgende:
Op het briefje staat:
[..]
Of heb ik dit mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |