abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73495207
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Minimaal 5 dagen, maximaal een maand
Dat.
Mijn mij was het vroeger altijd precies 5 dagen tegenwoordig 2 weken ofzo (bij pakjes van DP)
pi_73495244
waterpijp large is goedkoper dan de kleine versie
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23257 = 19 dollar
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23256 = 42 dollar
pi_73496219
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:49 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft er wel eens iemand een specifiek aantal dagen genoemd, dat meestal ook klopte.
[..]

Lijkt me knap dat iemand een specifiek aantal dagen kan meldden wat ook klopt aangezien je dat gewoon niet kan geven.

En ik hoop dat je doorhebt dat het sarcastisch was dat stukje over TNT en HK Post
pi_73496871
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef Microfoon het volgende:
Hoelang duurt het gemiddeld voor je pakketje aankomt in Nederland nadat dit er komt te staan:
[..]

?

Bij mij is het ALTIJD tussen de 3 en 7 dagen. Meestal 4 dagen, hangt er even van af of er een weekend tussen zit.
De grootste vertraging zit momenteel bij de HK-post. Een pakketje verzonden op de 21e van DX verliet HongKong pas de 27e.
De pakketjes van DX zijn bij mij altijd sneller dan van b.v. FP of KD vanaf het moment dat ik de melding krijg dat het is verzonden.
pi_73497008
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:51 schreef jopiede het volgende:
waterpijp large is goedkoper dan de kleine versie
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23257 = 19 dollar
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23256 = 42 dollar
Dat komt omdat ze de grote eerst in stukken slaan, dat is makkelijker met de verzending. Ik zou het persoonlijk niet gokken dat zoiets heel aankomt.
pi_73497013
Waar zijn al die DP lovers van een half jaar terug gebleven??
pi_73497275
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:36 schreef PedroN het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze de grote eerst in stukken slaan, dat is makkelijker met de verzending. Ik zou het persoonlijk niet gokken dat zoiets heel aankomt.
Tja, voor ¤13..
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_73497913
yeey!
M'n horloge is eindelijk geshipped, iig, het ligt nu bij HK post (15 september besteld overigens).
pi_73498228
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 19:36 schreef THEFXR het volgende:

Weinig om van te houden als je niet kan bestellen toch
pi_73499029
Weet iemand of deze op Vista kan? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2633
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:30:26 #61
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73499128
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef Skiet het volgende:
Voor zover ik weet werkt er nog steeds niemand van ons bij de TNT/HK Post
Tnt Post... pakketjes smijten en ja.. smijten we gaan echt niet voorzichtig doen met die dingen en "breekbaar" drop zetten is .. "Hé breekbaar! vangen!" ,, en polen kunnen over 't algemeen niet heel goed vangen
quote:
I k vind 't nogsteeds een super mooi initiatief Nog 1 bestelling lopen
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 8 oktober 2009 @ 20:32:27 #62
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73499201
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:27 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Weet iemand of deze op Vista kan? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2633
Op 't forum van DealExtreme staat dit over die controllers..
quote:
Somethief Tuesday, February 26, 2008 10:53 AM Reply
It works, after installing the software from the CD delivered in the box both controllers worked perfectly in Vista. Just get 'em
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_73499310
Iemand die ook een Rolax Onderzeeer heeft en weet hoe ik het bandje verder kan inkorten?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:06:50 #64
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73500501
Budgetgadgets is net zo'n snelle shop als focalprice, mijn CeeKaa horloge is al onderweg las ik in een mailtje vanmorgen. Eens wat meer snuffelen daar
pi_73500693
Mijn Budgetgadgets horloge is ook geshipped las ik vanmorgen. Zal es kijken hoelang dat nou gaat duren.
pi_73500701
Mijne is pending Trouwens, ik was ook niet van plan em te kopen. Heb nog een mooie hier staan en ga in de voorjaar weer naar egypte krijg je 20 pakjes tabak, 50 kooltjes+een waterpijp van een meter voor 35 euro(tabak in nederlands is 5 euro per stuk)
pi_73502560
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:07 schreef Skiet het volgende:

[..]

Weinig om van te houden als je niet kan bestellen toch
Die gasten zaten vuistdiep in Jack, nu is het dus helemaal kut, met DP
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:07:34 #68
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73503259
quote:
Ik ben er nog hoor.
Ik moet toegeven dat het slechter is geworden, maar dat is ook logisch, het is nu gewoon een kleinere DX geworden. De service, waar het in het begin populair om werd, is helaas nu gewoon op DX-niveau.

Het is te populair geworden om het met het huidige aantal werknemers nog goed te houden. Waarom ze niet meer mensen aannemen is voor mij een raadsel, en de service laat inderdaad op zich wachten.
Toen het nog klein was waren er minder klanten, minder bestellingen en dus kon alles veel sneller.

Ik kan me nog wel herinneren (en Dion ook) dat toen Jack net begon hij op Skype lachend een videogesprek begon en leuke gadgets liet zien, en je via MSN meteen een reactie kreeg. Toen werd DP erg populair door het te vermelden in de oude DX-reeks, en dan wordt het alleen maar groter en groter; ze moeten daar rekening mee houden door meer medewerkers aan te nemen, maar dat doen ze niet, of héél geleidelijk.

Daarnaast is DP wel de enige die tijdenlang illegale items aanbood (en niet van plan is te stoppen blijkbaar), en waar TaoBao-orders gedaan kunnen worden zonder hoge verzendkosten en een minimaal winstbedrag voor de tussenpersoon (wat TaoBaoNow.com dus wel heeft).
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73503654
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik ben er nog hoor.
Ik moet toegeven dat het slechter is geworden, maar dat is ook logisch, het is nu gewoon een kleinere DX geworden. De service, waar het in het begin populair om werd, is helaas nu gewoon op DX-niveau.

Het is te populair geworden om het met het huidige aantal werknemers nog goed te houden. Waarom ze niet meer mensen aannemen is voor mij een raadsel, en de service laat inderdaad op zich wachten.
Toen het nog klein was waren er minder klanten, minder bestellingen en dus kon alles veel sneller.

Ik kan me nog wel herinneren (en Dion ook) dat toen Jack net begon hij op Skype lachend een videogesprek begon en leuke gadgets liet zien, en je via MSN meteen een reactie kreeg. Toen werd DP erg populair door het te vermelden in de oude DX-reeks, en dan wordt het alleen maar groter en groter; ze moeten daar rekening mee houden door meer medewerkers aan te nemen, maar dat doen ze niet, of héél geleidelijk.

Daarnaast is DP wel de enige die tijdenlang illegale items aanbood (en niet van plan is te stoppen blijkbaar), en waar TaoBao-orders gedaan kunnen worden zonder hoge verzendkosten en een minimaal winstbedrag
voor de tussenpersoon (wat TaoBaoNow.com dus wel heeft).
Die tijd mis ik ook Jack met gadgets lachend achter z'n webcam
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_73503741
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 22:15 schreef Semmm het volgende:

[..]

Die tijd mis ik ook Jack met gadgets lachend achter z'n webcam
Ja, inderdaad. Dat waren de leuke tijden, nu zul je zulke acties echt niet meer verwachten.
pi_73504587
Dp heeft een nieuw tabje boven in, discussions. Alleen werkt het tabje niet
Eerst stond daar een tabje "Drop Shipping" maar die werkte ook niet....

Ik verwacht woensdag mijn v-moda oordopjes die hier in Nederland +100euro kosten, heb ze voor 30 euro
Nogmaals voor de geintereseerden http://stores.shop.ebay.c(...)34Q2ec0Q2em14?_pgn=4
Het schijnen super oortjes te zijn Vooral de bas

[ Bericht 24% gewijzigd door Semmm op 08-10-2009 22:40:58 ]
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:41:42 #72
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_73504855
quote:

[..]

Ik ben er nog hoor.

Daarnaast is DP wel de enige die tijdenlang illegale items aanbood (en niet van plan is te stoppen blijkbaar), en waar TaoBao-orders gedaan kunnen worden zonder hoge verzendkosten en een minimaal winstbedrag voor de tussenpersoon (wat TaoBaoNow.com dus wel heeft).
DX had ook illegale items, maar heeft die al eerder verwijderd. Werpsterren enzo. Al zijn ze volgens mij alweer terug.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_73505466
quote:

[..]

Ik ben er nog hoor.

hahah die tijden mis ik ook, Toen jack nog Vol trots voor de webcam
het zojuist voor mij speciaal van de markt het bose v3 met een glimlach liet zien.

Toen haalde die dus nog echt requestjes van mensen 1 voor 1 van de markt etc
en beantwoorde die mensen gewoon via msn

goede tijden idd
pi_73507994
Een veel te late tvp
Wat is het adres van die nieuwe DP website die 10 oktober open gaat? Of is dat gewoon weer dealperfect.com?
pi_73508776
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]

Jaaah, die zijn nu onze gadgets aan het maken.

!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')