Pauperquote:
Ga lekker een baan zoeken ofzo !quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:21 schreef Sigmund666 het volgende:
2 rauwe eieren. Daarna 5 kilometer op het strand rennen met mantramuziek aan op mijn iPod. Weer naar huis, glas jus d'orange drinken, goed boek lezen en daarna in de zoutwaterkuip.
En dat, beste fokkers!, zouden meer mensen moeten doen. Zou de hele wereld er VEEL beter uit zien
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:20 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Pauper
OT broodje met iets van rosbief of filet american en anders Yoghurt met muesli .
En een broodje kaas (of wat er ook maar in huis is qua beleg)quote:
Dat was ik vergeten: En na het zoutwaterbad ga ik weer mijn drukke leven in als harde werker in deze maatschappij.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ga lekker een baan zoeken ofzo !
Volgens mij is de dag al bijna voorbij tegen de tijd dat jij klaar bent met al je spirituele weegmomentenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat was ik vergeten: En na het zoutwaterbad ga ik weer mijn drukke leven in als harde werker in deze maatschappij.
Als ontbijt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:38 schreef CP69 het volgende:
Gekookte aardappelen met (schoongemaakte) schil Tonijn in olijfolie en curry eroverheen.
of ....
Zilvervliesrijst/meergranenrijst met tonijn in olijfolie en ketchap eroverheen.
ene dag dit , andere dag dat dus
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:33 schreef varcento het volgende:
[ afbeelding ]
I heard u liek cornflakes?
Ja, en cocaine en hoeren blijft wel staanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
och wordt er weer moeilijk gedaan terwijl ik het over een balgehakt pinda heb?
Gast, het is ontbijt hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:58 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Oh en soms gaat de frituur aan.
Waarom geen broodje Bakpao, jongen?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:58 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Oh en soms gaat de frituur aan.
Omdat bakpoa niet bestaatquote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:02 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Waarom geen broodje Bakpoa, jongen?!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:02 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Waarom geen broodje Bakpao, jongen?!
Pindakaas is wel lekker.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Brood met pindakaas + een appel
Soms havermoutmaar zo'n pannetje schoonmaken is weer zoveel moeite dus dat eet ik niet zo regelmatig
Yep , ik doe Fitness en het ontbijt is het ALLERBELANGRIJKSTE als je je energie-level de gehele dag hoog wilt houden ( je teert er als het ware de hele dag op) , en geen inzinking op het werk wil krijgen ...of later op de sportschool.quote:
En bouwvakkers zijn cool.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:04 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ik moet op zeuven uur op de bouw staan bier zuipen, dan is die chinees nog nie open jonge.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:05 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Nee jonge, denkte gij echt dak werk?
quote:
Heul niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:07 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Maareh, scooter kopen? (ik hoop echt dat je het doorhebt)
als ontbijt? nu maak je het toch wel erg bont....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
bapao. Echt super lekker! Vooral op de markt!
Havermoutpap... Welkom in 2009.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:29 schreef Pisces29 het volgende:
Paar boterhammen met kaas of iets anders wat er in huis is... En een Cappuccino. En soms havermoutpap als het te vroeg voor brood is.
Dat had ik laatst ook gekocht maar ik krijg het echt niet weg gewoonquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:46 schreef 2cv het volgende:
+/- 0,5 liter melk met daardoorheen gemengd 3 zakjes Wake-Up van Brinta.
Pak Brinta kopen , melk warmen tot je een niet al te dikke pap hebt (als het afkoelt dikt het nog iets in)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook gekocht maar ik krijg het echt niet weg gewoon!
Ik hou van pap als ontbijtmaar kan het zelf niet zo goed maken dus eet meestal een banaan of een broodje.
Rozijntjes meekoken is ook full of winquote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:05 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Pak Brinta kopen , melk warmen tot je een niet al te dikke pap hebt (als het afkoelt dikt het nog iets in)
Hoe moeilijk kan dat zijn?
Moeilijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:05 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Pak Brinta kopen , melk warmen tot je een niet al te dikke pap hebt (als het afkoelt dikt het nog iets in)
Hoe moeilijk kan dat zijn?
M'n neefje is zeg maar down with johny (geen geintje) en die maakt het elke ochtend zelfstandig. Volgens mij kan jij het best alleen heb je er geen zin in ofzoquote:
Niks. Boterham met kaas(of tosti variant) is mijn lunch.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:16 schreef F04 het volgende:
Ik vroeg me gewoon eens af wat jullie nou voor ontbijt eten. Een gewone boterham met kaas of iets anders?
BINGOquote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
M'n neefje is zeg maar down with johny (geen geintje) en die maakt het elke ochtend zelfstandig. Volgens mij kan jij het best alleen heb je er geen zin in ofzo
Och uiteindelijk is dat ook gewoon een broodje met vulling.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
als ontbijt? nu maak je het toch wel erg bont....
Geniaalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:21 schreef Apekoek het volgende:
Ik wordt altijd wakker met een joint van de vorige dag in me bek. Die steek ik vervolgens op en begin alvast een volgende te draaien met een blikje golden power erbij. Dit is vaak mijn ontbijt om effectief aan mijn nieuwe complexe werkdag te beginnen. Op dagen wanneer ik minder strategische analyses moet doen binnen het bedrijf vervang ik het blikje golden power door een schultenbrau, dit zijn op de dagen dat de aandacht meer verschoven moet worden op de QFD systemen die de kwaliteit van diverse processen moeten bewaken. Dagen wanneer ik me bezig moet houden met NPD (New Process Development) is het handig om creatiever te zijn aangezien men in de begin fasen moet brainstormen om een nieuw product te ontwikkelen in het NPD traject, dan is een portie paddenstoelen als een ontbijt aan te raden,.
Hoe laat sta je op dan?quote:
Ranzig zegquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:24 schreef Farenji het volgende:
Ik heb heel lang met een japans ontbijt ontbeten: rijst koken, daar pleur je een rauw ei doorheen plus sojasaus en wat sambal, roeren klaar.
Het klinkt enigszins ranzig ja maar het is best lekker. Door de hitte van de pasgekookte rijst stolt het ei een beetje en dat vormt een soort laagje om de rijst. Niet slijmerig ofzo dus en het ei is ook zeker niet rauw meer. Het is een lekker hartig en pittig ontbijtje.quote:
Niet zozeer de inhoud maar het moment van nuttigen lijkt me ranzig . Maargoed heb ook collega's die ontbijten met noedelsoep of zelfs een Big Macquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef Farenji het volgende:
[..]
Het klinkt enigszins ranzig ja maar het is best lekker. Door de hitte van de pasgekookte rijst stolt het ei een beetje en dat vormt een soort laagje om de rijst. Niet slijmerig ofzo dus en het ei is ook zeker niet rauw meer. Het is een lekker hartig en pittig ontbijtje.
Een bigmac hoef ik helemaal nooit en zeker niet als ontbijt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:07 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Niet zozeer de inhoud maar het moment van nuttigen lijkt me ranzig . Maargoed heb ook collega's die ontbijten met noedelsoep of zelfs een Big Mac
Minimaal 3 x in de week.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Maar ik heb geen problemen met een Engels ontbijt, worstjes, bonen, eieren, bacon, heerlijk. Zolang ik maar even wakker kan worden en de tijd heb (en ik het niet zelf hoef klaar te maken). Door de weeks vroeg met weinig tijd krijg ik het echt niet door mijn strot.
Wat is dat voor zwarte vlek?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Minimaal 3 x in de week.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gebakken bloedworst.quote:
Op zich wel lekker, gebakken bloedworst, maar 3x in de week en 'smorgens? Ik moet er niet aan denken,,quote:
Dat dacht ik ook voor ik ooit zo'n ontbijt had gegeten. Maar na één keer was ik verkocht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Op zich wel lekker, gebakken bloedworst, maar 3x in de week en 'smorgens? Ik moet er niet aan denken,,
Nooit met pannenkoeken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:47 schreef Pannenkoeken het volgende:
De ene keer 2 boterhammen met kipfilet en een glas thee. En de andere keer 2 appels
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Minimaal 3 x in de week.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me toch wel een echt weekend of vakantie ontbijt. Denk niet dat er mensen zijn die dit even klaar maken die om 7 uur richting het werk moeten. Common sense.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:29 schreef covie het volgende:
[..]
als ik die engelse ontbijtjes zie dan vraag ik me altijd af hoe ze dat toch wegkrijgen 's morgens (laat staan dat k er tijd voor heb om het klaar te maken)
volgens mij heb je bovendien genoeg caloriën binnen dat je de rest van de dag niks meer hoeft te eten.
Dat laatste is nu juist het voordeel! Op vakantie een flink ontbijt eten, en dan pas tegen het avondeten weer honger krijgen. Prima toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:29 schreef covie het volgende:
[..]
als ik die engelse ontbijtjes zie dan vraag ik me altijd af hoe ze dat toch wegkrijgen 's morgens (laat staan dat k er tijd voor heb om het klaar te maken)
volgens mij heb je bovendien genoeg caloriën binnen dat je de rest van de dag niks meer hoeft te eten.
De schotten vullen het aan metquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:06 schreef GimmeGore het volgende:
vandaag ontbeten met kippensoep
Ik zou toch echt nog wel eens een keertje zo n Engels ontbijt proberen (wat eten de Schotten bij hun ontbijt?)
maar dan wel als iemand anders het voor me klaarmaakt
Hier (USA) staan mijn collega's en vele anderen elke morgen om 6.30 in de rij bij de McD of Burger King. En die ontbijtjes liegen er ook niet om, hamburgers, dikke gebakken eieren, vettige bacon etc. Of een combinatie van alles. En een halve liter cola om het weg te spoelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel een echt weekend of vakantie ontbijt. Denk niet dat er mensen zijn die dit even klaar maken die om 7 uur richting het werk moeten. Common sense.
Onbegrijpelijk inderdaad, ik snap het echt niet. Voor het werk kan ik echt niet optimaal genieten van mijn maal, en dan al helemaal niet van zoiets. Maar dit zijn vaak ook de vette varkens neem ik aan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hier (USA) staan mijn collega's en vele anderen elke morgen om 6.30 in de rij bij de McD of Burger King. En die ontbijtjes liegen er ook niet om, hamburgers, dikke gebakken eieren, vettige bacon etc. Of een combinatie van alles. En een halve liter cola om het weg te spoelen.
Ik ga van de geur al bijna kotsen. Ik eet als ontbijt gewoon een bakje cereal en rond een uur of 10 mijn eerste broodje. Hoewel die Japanse rijst ook erg goed klinkt, maar daar heb ik geen tijd voor 's ochtends.
Vind dat ook nog eens heeeeel onverzorgd staan. Ik hou ook van enorm vet snacken en ranzig eten, maar liefst niet dat iedereen steeds mee geniet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:52 schreef Barcaconia het volgende:
Het is inderdaad niet iedereen. De meeste hebben wel een paar kledingmaatjes meer ja. Maar toch, onbegrijpelijk genoeg, niet allemaal. Misschien zijn ze hier beter gewend aan het verwerken van zulk voedsel oid?
Er zijn er ook genoeg die het niet elke dag doen maar 1 of 2x per week maar dan nog, dat kan toch niet goed zijn?
En eten is gewoon in de auto of aan het bureau als je het niet op tijd op krijgt natuurlijk.
gatverdamme het hele kantoor dat dan al om 8 uur 's morgens naar gfrituur ruiktquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vind dat ook nog eens heeeeel onverzorgd staan. Ik hou ook van enorm vet snacken en ranzig eten, maar liefst niet dat iedereen steeds mee geniet.
Ook dat ja, hamburgers en eierenlucht op kantoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:09 schreef covie het volgende:
[..]
gatverdamme het hele kantoor dat dan al om 8 uur 's morgens naar gfrituur ruikt![]()
Ik hou ook wel van een frietje maar niet als ontbijt als ik t 's morgens vroeg eet is het na het stappen.
Ik heb één keer zo'n Egg McMuffin ding op, ook in de VS. Echt NIET te vreten. En de geur die er dan hangt is idd fucking ranzig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hier (USA) staan mijn collega's en vele anderen elke morgen om 6.30 in de rij bij de McD of Burger King. En die ontbijtjes liegen er ook niet om, hamburgers, dikke gebakken eieren, vettige bacon etc. Of een combinatie van alles. En een halve liter cola om het weg te spoelen.
Ik ga van de geur al bijna kotsen. Ik eet als ontbijt gewoon een bakje cereal en rond een uur of 10 mijn eerste broodje. Hoewel die Japanse rijst ook erg goed klinkt, maar daar heb ik geen tijd voor 's ochtends.
In de States: elke ochtend fruityoghurt met crushli, tossed fruit salad, croissant, en een verse orange juice. En dat gewoon in Bryant Park of Central Park om 6.30 opeten.. heerlijk!! Zal nu wel wat fris zijn op dat tijdstip, maar afgelopen mei en juni was dat ideaal om de dag te starten in NYC..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Na 12/13 met koffiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:07 schreef dubidub het volgende:
Waar is het oudhollandse 3 boterhammen met kaas/worst gebleven? Ben ik de enige?
Om een uur of tien op kantoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:07 schreef dubidub het volgende:
Waar is het oudhollandse 3 boterhammen met kaas/worst gebleven? Ben ik de enige?
Worst.quote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chorizoquote:Chorizo is een van oorsprong Spaanse worstsoort die kruidig van smaak en roodachtig van kleur is en een stevige, grove structuur heeft. Een kenmerkend ingrediënt is de pimiento choricero, een paprika(poeder) (al dan niet pittig) wat niet alleen zorgt voor de smaak en de rode kleur van de chorizo, maar dankzij de daarin aanwezige etherische oliën ook bijdraagt aan een betere houdbaarheid. Normaal gesproken wordt chorizo vervaardigd van zeer grof gehakt, vettig varkensvlees (maar niet per se exclusief). Andere belangrijke bestanddelen zijn zout, knoflook, oregano, suiker en eventueel andere kruiden zoals komijn.
Shag roken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ben al blij als ik een peuk gedraaid heb voor ik het huis uit ben, maar zelfs dat komt maar zelden voor.
mos???quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
drie sneetjes, kaas met mos er op
Vorig jaar op vakantie in Schotland ook dit voor 8 of 9 dagen gehad.. En tis echt ideaal als je de hele dag onderweg bent. Rond 8 uur/ half 9 ontbijten, en tegen 7 uur savonds pas weer honger krijgen.. Ideaal!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
heerlijk, Engels/Schots ontbijt!
Het kan even wennen zijn, maar als je daar op vakantie bent en de hele dag onderweg bent, is het heerlijk. Vooral in het niet zo dicht bevolkte Schotland.
's Ochtends dat ontbijten en pas rond 4 uur weer trek krijgen in iets. Je komt er ook niet echt van aan zolang je maar voldoende beweegt en niet 's middags nog uitgebreid gaat lunchen
Lekkerrrrr.. vooral met roosviceequote:
Doe ik ook. Wat kokosmelk erbij , vanillesuiker en geraspte gember vind ik lekker, vanmorgen nog gegeten. Kaneel is ook lekker. Of rozijnen of ander (gedroogd) fruit.quote:Op zondag 1 november 2009 16:41 schreef Mochi-chan het volgende:
Met havermout probeer ik het altijd elke dag net wat anders klaar te maken, zo heb ik een keer in plaats van melk sojamelk geprobeerd, wat koffiepoeder door de melk, cacao door de melk etc. haha, het blijft leuk!
Je hebt dus wel honger, maar geen trek.quote:Op maandag 2 november 2009 20:19 schreef movearound het volgende:
ik ontbijt niet. niet omdat ik smorgens geen trek heb. maar omdat ik smorgens geen hap door me heel krijg. ik ga al bijna over me nek als ik een glas su of een kop koffie smorgens drink.
smorgens drink ik alleen water.
Pff hoe krijg je het weg, je hebt zojuist mijn hele dag opgenoemd ongeveer hahaquote:Op maandag 2 november 2009 13:24 schreef Sandoval het volgende:
4 volkoren boterhammen met boter, kaas en kipfilet. Daarbij een halve fles Hero Fruit & Co of een half pak melk. (meestal dat eerste)
Als je een grote vent wil zijn moet je goed ontbijten.
Lol?quote:Op maandag 2 november 2009 21:54 schreef movearound het volgende:
4 botterhammen eet ik in 2 dagen.
lol.
En ik weeg nog minder dan 70kg met mijn 1.87mquote:Op maandag 2 november 2009 21:30 schreef Lano het volgende:
[..]
Pff hoe krijg je het weg, je hebt zojuist mijn hele dag opgenoemd ongeveer haha
DAt is niet waar natuurlijkik eet maar 3 boterhammen per dag![]()
Sounds healthy to me!quote:Op maandag 2 november 2009 13:24 schreef Sandoval het volgende:
4 volkoren boterhammen met boter, kaas en kipfilet. Daarbij een halve fles Hero Fruit & Co of een half pak melk. (meestal dat eerste)
Als je een grote vent wil zijn moet je goed ontbijten.
Snelle stofwisseling roeleertquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:54 schreef Sandoval het volgende:
[..]
En ik weeg nog minder dan 70kg met mijn 1.87m
Zo jij begint vroeg met de alcohol.quote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef Supperboeren het volgende:
Een echte donkere boterham(ja die vieze zwarten) en dan met een dikke laag pindakaas, en om er bij te drinken een dubbele Irish expresso!!!
quote:Op maandag 16 november 2009 12:46 schreef Apekoek het volgende:
Ook een heel goed ontbijt voor iets later op de ochtend:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |