Ranzig zegquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:24 schreef Farenji het volgende:
Ik heb heel lang met een japans ontbijt ontbeten: rijst koken, daar pleur je een rauw ei doorheen plus sojasaus en wat sambal, roeren klaar.
Het klinkt enigszins ranzig ja maar het is best lekker. Door de hitte van de pasgekookte rijst stolt het ei een beetje en dat vormt een soort laagje om de rijst. Niet slijmerig ofzo dus en het ei is ook zeker niet rauw meer. Het is een lekker hartig en pittig ontbijtje.quote:
Niet zozeer de inhoud maar het moment van nuttigen lijkt me ranzig . Maargoed heb ook collega's die ontbijten met noedelsoep of zelfs een Big Macquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef Farenji het volgende:
[..]
Het klinkt enigszins ranzig ja maar het is best lekker. Door de hitte van de pasgekookte rijst stolt het ei een beetje en dat vormt een soort laagje om de rijst. Niet slijmerig ofzo dus en het ei is ook zeker niet rauw meer. Het is een lekker hartig en pittig ontbijtje.
Een bigmac hoef ik helemaal nooit en zeker niet als ontbijt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:07 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Niet zozeer de inhoud maar het moment van nuttigen lijkt me ranzig . Maargoed heb ook collega's die ontbijten met noedelsoep of zelfs een Big Mac
Minimaal 3 x in de week.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Maar ik heb geen problemen met een Engels ontbijt, worstjes, bonen, eieren, bacon, heerlijk. Zolang ik maar even wakker kan worden en de tijd heb (en ik het niet zelf hoef klaar te maken). Door de weeks vroeg met weinig tijd krijg ik het echt niet door mijn strot.
Wat is dat voor zwarte vlek?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Minimaal 3 x in de week.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gebakken bloedworst.quote:
Op zich wel lekker, gebakken bloedworst, maar 3x in de week en 'smorgens? Ik moet er niet aan denken,,quote:
Dat dacht ik ook voor ik ooit zo'n ontbijt had gegeten. Maar na één keer was ik verkocht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Op zich wel lekker, gebakken bloedworst, maar 3x in de week en 'smorgens? Ik moet er niet aan denken,,
Nooit met pannenkoeken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:47 schreef Pannenkoeken het volgende:
De ene keer 2 boterhammen met kipfilet en een glas thee. En de andere keer 2 appels
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Minimaal 3 x in de week.![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |