abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73633274
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:24 schreef Farenji het volgende:
Ik heb heel lang met een japans ontbijt ontbeten: rijst koken, daar pleur je een rauw ei doorheen plus sojasaus en wat sambal, roeren klaar.

Ranzig zeg
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_73633314
de laatste tijd 2 broodjes kaas met dikkelaag sambal
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_73633344
Quaker cruesli balans
pi_73633593
Dat verschilt.
full stops and exclamation marks
pi_73633673
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:35 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ranzig zeg
Het klinkt enigszins ranzig ja maar het is best lekker. Door de hitte van de pasgekookte rijst stolt het ei een beetje en dat vormt een soort laagje om de rijst. Niet slijmerig ofzo dus en het ei is ook zeker niet rauw meer. Het is een lekker hartig en pittig ontbijtje.
pi_73634318
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:47 schreef Farenji het volgende:

[..]

Het klinkt enigszins ranzig ja maar het is best lekker. Door de hitte van de pasgekookte rijst stolt het ei een beetje en dat vormt een soort laagje om de rijst. Niet slijmerig ofzo dus en het ei is ook zeker niet rauw meer. Het is een lekker hartig en pittig ontbijtje.
Niet zozeer de inhoud maar het moment van nuttigen lijkt me ranzig . Maargoed heb ook collega's die ontbijten met noedelsoep of zelfs een Big Mac
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_73634457
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:07 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Niet zozeer de inhoud maar het moment van nuttigen lijkt me ranzig . Maargoed heb ook collega's die ontbijten met noedelsoep of zelfs een Big Mac
Een bigmac hoef ik helemaal nooit en zeker niet als ontbijt.
Maar ik heb geen problemen met een Engels ontbijt, worstjes, bonen, eieren, bacon, heerlijk. Zolang ik maar even wakker kan worden en de tijd heb (en ik het niet zelf hoef klaar te maken). Door de weeks vroeg met weinig tijd krijg ik het echt niet door mijn strot.
pi_73634769
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:05 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Hoe laat sta je op dan?
's ochtends totaal geen trek , alleen koffie
Ik zwaai naar dieren.
pi_73635120
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:12 schreef Farenji het volgende:

[..]

Maar ik heb geen problemen met een Engels ontbijt, worstjes, bonen, eieren, bacon, heerlijk. Zolang ik maar even wakker kan worden en de tijd heb (en ik het niet zelf hoef klaar te maken). Door de weeks vroeg met weinig tijd krijg ik het echt niet door mijn strot.
Minimaal 3 x in de week.

"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 00:51:11 #110
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_73635443
Door de week verschilt het nogal. Standaard een mok koffie en een glas water en afwisselend muesli of 2 boterhammen, of ontbijtkoek of cornflakes of crackers.
Op zaterdag 2 verse harde broodjes met kaas en op zondag meestal iets met eieren (uitsmijter of roerei)
Jij ook?
pi_73636047
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:38 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Minimaal 3 x in de week.

[ afbeelding ]
Wat is dat voor zwarte vlek?
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 01:27:32 #112
220798 pump_kin
they came from behind...
pi_73636102
Wil best een keer bij Farenji ontbijten, klinkt goed, komt r maar nooit van om 's ochtends rijst te koken

Zelf eet ik maar n bakkie volvezel spul van kweeniewelkmerk, quaker kan dat? en dan met soya melk, kan je goed van naar de plee de rest vd dag
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 01:28:44 #113
220798 pump_kin
they came from behind...
pi_73636120
spinazie ?? anders wat normaal in een iets vastigere vorm in t toilet ligt
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 01:23 schreef Geerd het volgende:

[..]

pi_73636142
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 01:23 schreef Geerd het volgende:

[..]

Gebakken bloedworst.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 01:33:30 #115
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_73636168
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 01:30 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Gebakken bloedworst.
Op zich wel lekker, gebakken bloedworst, maar 3x in de week en 'smorgens? Ik moet er niet aan denken,,
Jij ook?
pi_73636218
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 01:33 schreef Krambo het volgende:

[..]

Op zich wel lekker, gebakken bloedworst, maar 3x in de week en 'smorgens? Ik moet er niet aan denken,,
Dat dacht ik ook voor ik ooit zo'n ontbijt had gegeten. Maar na één keer was ik verkocht.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:28:41 #117
180137 liessa
*geschift*
pi_73637867
Ik ontbijt met ofwel een schaaltje meergranencornflakes, ofwel een bakje miso-soep, ofwel een boterham (als ik lui ben). De miso soep eet ik meestal op mijn werk als ik erg laat ben (zoals nu, moet over een kwartier weg en alles nog bin elkaar harken wat meemoet naar mijn werk.

In het weekend een Engels ontbijtje af en toe, of een lekker gebakken eitje met spekjes en kaas, is niet te versmaden! Maar meestal in het weekend ook cornflakes.

Mijn broer at vroeger ook wel eens macaroni als ontbijt, is erg gezond. Ze zeggen wel eens "ontbijt als een koning, lunch als een prins en dineer als een pauper", dat is het gezondst. Je doseert je eten dan zo dat het meeste verteerd is voor je gaat slapen.
Maar ikzelf doe het ook zelden op die manier, ik hou wel van een bordje boerenkool 's met worst avonds.
liessaslunch.blogspot.com
pi_73638716
verschilt.

ene keer wat knackebrodjes met beleg, de andere keer gekookt eitje, de andere keer kwark met banaan

afwisseling
Ja doei.
pi_73655576
De ene keer 2 boterhammen met kipfilet en een glas thee. En de andere keer 2 appels
pi_73655657
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:47 schreef Pannenkoeken het volgende:
De ene keer 2 boterhammen met kipfilet en een glas thee. En de andere keer 2 appels
Nooit met pannenkoeken?
pi_73662915
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 18:49 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nooit met pannenkoeken?
Nah, laten we dat maar niet doen..
pi_73669508
Meestal een paar boterhammen met pindakaas en ontbijtkoek en een kop thee. Soms een croissantje met jam of een kaiserbolletje met kaas, of een glas sinaasappelsap erbij.

Continental breakfast
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_73680606
Ik wissel regelmatig tussen brood en cornflakes. Heel af en toe 's morgens een afbakbroodje met een eitje ofzo. Lekker!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_73681142
Ik lust 's ochtends vrijwel alles. Als we bijvoorbeeld in een hotel hebben overnacht, sla ik een uitgebreid ontbijt zeker niet af. (Mijn beste ontbijt ooit: spartelverse sushi op de vismarkt in Tokio.) Maar vanwege praktische redenen en een flink ochtendhumeur is het vaak:

of

Sinds we een quick&hot hebben, drink ik ook een flinke mok thee.
pi_73681247
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:38 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Minimaal 3 x in de week.

[ afbeelding ]
als ik die engelse ontbijtjes zie dan vraag ik me altijd af hoe ze dat toch wegkrijgen 's morgens (laat staan dat k er tijd voor heb om het klaar te maken)

volgens mij heb je bovendien genoeg caloriën binnen dat je de rest van de dag niks meer hoeft te eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')