Pauperquote:
Ga lekker een baan zoeken ofzo !quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:21 schreef Sigmund666 het volgende:
2 rauwe eieren. Daarna 5 kilometer op het strand rennen met mantramuziek aan op mijn iPod. Weer naar huis, glas jus d'orange drinken, goed boek lezen en daarna in de zoutwaterkuip.
En dat, beste fokkers!, zouden meer mensen moeten doen. Zou de hele wereld er VEEL beter uit zien
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:20 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Pauper
OT broodje met iets van rosbief of filet american en anders Yoghurt met muesli .
En een broodje kaas (of wat er ook maar in huis is qua beleg)quote:
Dat was ik vergeten: En na het zoutwaterbad ga ik weer mijn drukke leven in als harde werker in deze maatschappij.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ga lekker een baan zoeken ofzo !
Volgens mij is de dag al bijna voorbij tegen de tijd dat jij klaar bent met al je spirituele weegmomentenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat was ik vergeten: En na het zoutwaterbad ga ik weer mijn drukke leven in als harde werker in deze maatschappij.
Als ontbijt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:38 schreef CP69 het volgende:
Gekookte aardappelen met (schoongemaakte) schil Tonijn in olijfolie en curry eroverheen.
of ....
Zilvervliesrijst/meergranenrijst met tonijn in olijfolie en ketchap eroverheen.
ene dag dit , andere dag dat dus
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:33 schreef varcento het volgende:
[ afbeelding ]
I heard u liek cornflakes?
Ja, en cocaine en hoeren blijft wel staanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
och wordt er weer moeilijk gedaan terwijl ik het over een balgehakt pinda heb?
Gast, het is ontbijt hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:58 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Oh en soms gaat de frituur aan.
Waarom geen broodje Bakpao, jongen?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:58 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Oh en soms gaat de frituur aan.
Omdat bakpoa niet bestaatquote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:02 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Waarom geen broodje Bakpoa, jongen?!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:02 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Waarom geen broodje Bakpao, jongen?!
Pindakaas is wel lekker.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Brood met pindakaas + een appel
Soms havermoutmaar zo'n pannetje schoonmaken is weer zoveel moeite dus dat eet ik niet zo regelmatig
Yep , ik doe Fitness en het ontbijt is het ALLERBELANGRIJKSTE als je je energie-level de gehele dag hoog wilt houden ( je teert er als het ware de hele dag op) , en geen inzinking op het werk wil krijgen ...of later op de sportschool.quote:
En bouwvakkers zijn cool.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:04 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ik moet op zeuven uur op de bouw staan bier zuipen, dan is die chinees nog nie open jonge.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:05 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Nee jonge, denkte gij echt dak werk?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |