quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:33 schreef varcento het volgende:
[ afbeelding ]
I heard u liek cornflakes?
Ja, en cocaine en hoeren blijft wel staanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
och wordt er weer moeilijk gedaan terwijl ik het over een balgehakt pinda heb?
Gast, het is ontbijt hoorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:58 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Oh en soms gaat de frituur aan.
Waarom geen broodje Bakpao, jongen?!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:58 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Oh en soms gaat de frituur aan.
Omdat bakpoa niet bestaatquote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:02 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Waarom geen broodje Bakpoa, jongen?!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:02 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Waarom geen broodje Bakpao, jongen?!
Pindakaas is wel lekker.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Brood met pindakaas + een appel
Soms havermoutmaar zo'n pannetje schoonmaken is weer zoveel moeite dus dat eet ik niet zo regelmatig
Yep , ik doe Fitness en het ontbijt is het ALLERBELANGRIJKSTE als je je energie-level de gehele dag hoog wilt houden ( je teert er als het ware de hele dag op) , en geen inzinking op het werk wil krijgen ...of later op de sportschool.quote:
En bouwvakkers zijn cool.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:04 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ik moet op zeuven uur op de bouw staan bier zuipen, dan is die chinees nog nie open jonge.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:05 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Nee jonge, denkte gij echt dak werk?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |