quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Minimaal 3 x in de week.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me toch wel een echt weekend of vakantie ontbijt. Denk niet dat er mensen zijn die dit even klaar maken die om 7 uur richting het werk moeten. Common sense.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:29 schreef covie het volgende:
[..]
als ik die engelse ontbijtjes zie dan vraag ik me altijd af hoe ze dat toch wegkrijgen 's morgens (laat staan dat k er tijd voor heb om het klaar te maken)
volgens mij heb je bovendien genoeg caloriën binnen dat je de rest van de dag niks meer hoeft te eten.
Dat laatste is nu juist het voordeel! Op vakantie een flink ontbijt eten, en dan pas tegen het avondeten weer honger krijgen. Prima toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:29 schreef covie het volgende:
[..]
als ik die engelse ontbijtjes zie dan vraag ik me altijd af hoe ze dat toch wegkrijgen 's morgens (laat staan dat k er tijd voor heb om het klaar te maken)
volgens mij heb je bovendien genoeg caloriën binnen dat je de rest van de dag niks meer hoeft te eten.
De schotten vullen het aan metquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:06 schreef GimmeGore het volgende:
vandaag ontbeten met kippensoep
Ik zou toch echt nog wel eens een keertje zo n Engels ontbijt proberen (wat eten de Schotten bij hun ontbijt?)
maar dan wel als iemand anders het voor me klaarmaakt
Hier (USA) staan mijn collega's en vele anderen elke morgen om 6.30 in de rij bij de McD of Burger King. En die ontbijtjes liegen er ook niet om, hamburgers, dikke gebakken eieren, vettige bacon etc. Of een combinatie van alles. En een halve liter cola om het weg te spoelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel een echt weekend of vakantie ontbijt. Denk niet dat er mensen zijn die dit even klaar maken die om 7 uur richting het werk moeten. Common sense.
Onbegrijpelijk inderdaad, ik snap het echt niet. Voor het werk kan ik echt niet optimaal genieten van mijn maal, en dan al helemaal niet van zoiets. Maar dit zijn vaak ook de vette varkens neem ik aan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hier (USA) staan mijn collega's en vele anderen elke morgen om 6.30 in de rij bij de McD of Burger King. En die ontbijtjes liegen er ook niet om, hamburgers, dikke gebakken eieren, vettige bacon etc. Of een combinatie van alles. En een halve liter cola om het weg te spoelen.
Ik ga van de geur al bijna kotsen. Ik eet als ontbijt gewoon een bakje cereal en rond een uur of 10 mijn eerste broodje. Hoewel die Japanse rijst ook erg goed klinkt, maar daar heb ik geen tijd voor 's ochtends.
Vind dat ook nog eens heeeeel onverzorgd staan. Ik hou ook van enorm vet snacken en ranzig eten, maar liefst niet dat iedereen steeds mee geniet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:52 schreef Barcaconia het volgende:
Het is inderdaad niet iedereen. De meeste hebben wel een paar kledingmaatjes meer ja. Maar toch, onbegrijpelijk genoeg, niet allemaal. Misschien zijn ze hier beter gewend aan het verwerken van zulk voedsel oid?
Er zijn er ook genoeg die het niet elke dag doen maar 1 of 2x per week maar dan nog, dat kan toch niet goed zijn?
En eten is gewoon in de auto of aan het bureau als je het niet op tijd op krijgt natuurlijk.
gatverdamme het hele kantoor dat dan al om 8 uur 's morgens naar gfrituur ruiktquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vind dat ook nog eens heeeeel onverzorgd staan. Ik hou ook van enorm vet snacken en ranzig eten, maar liefst niet dat iedereen steeds mee geniet.
Ook dat ja, hamburgers en eierenlucht op kantoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:09 schreef covie het volgende:
[..]
gatverdamme het hele kantoor dat dan al om 8 uur 's morgens naar gfrituur ruikt![]()
Ik hou ook wel van een frietje maar niet als ontbijt als ik t 's morgens vroeg eet is het na het stappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |