Om een uur of tien op kantoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:07 schreef dubidub het volgende:
Waar is het oudhollandse 3 boterhammen met kaas/worst gebleven? Ben ik de enige?
Worst.quote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chorizoquote:Chorizo is een van oorsprong Spaanse worstsoort die kruidig van smaak en roodachtig van kleur is en een stevige, grove structuur heeft. Een kenmerkend ingrediënt is de pimiento choricero, een paprika(poeder) (al dan niet pittig) wat niet alleen zorgt voor de smaak en de rode kleur van de chorizo, maar dankzij de daarin aanwezige etherische oliën ook bijdraagt aan een betere houdbaarheid. Normaal gesproken wordt chorizo vervaardigd van zeer grof gehakt, vettig varkensvlees (maar niet per se exclusief). Andere belangrijke bestanddelen zijn zout, knoflook, oregano, suiker en eventueel andere kruiden zoals komijn.
Shag roken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ben al blij als ik een peuk gedraaid heb voor ik het huis uit ben, maar zelfs dat komt maar zelden voor.
mos???quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
drie sneetjes, kaas met mos er op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |