Om een uur of tien op kantoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:07 schreef dubidub het volgende:
Waar is het oudhollandse 3 boterhammen met kaas/worst gebleven? Ben ik de enige?
Worst.quote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chorizoquote:Chorizo is een van oorsprong Spaanse worstsoort die kruidig van smaak en roodachtig van kleur is en een stevige, grove structuur heeft. Een kenmerkend ingrediënt is de pimiento choricero, een paprika(poeder) (al dan niet pittig) wat niet alleen zorgt voor de smaak en de rode kleur van de chorizo, maar dankzij de daarin aanwezige etherische oliën ook bijdraagt aan een betere houdbaarheid. Normaal gesproken wordt chorizo vervaardigd van zeer grof gehakt, vettig varkensvlees (maar niet per se exclusief). Andere belangrijke bestanddelen zijn zout, knoflook, oregano, suiker en eventueel andere kruiden zoals komijn.
Shag roken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ben al blij als ik een peuk gedraaid heb voor ik het huis uit ben, maar zelfs dat komt maar zelden voor.
mos???quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
drie sneetjes, kaas met mos er op
Vorig jaar op vakantie in Schotland ook dit voor 8 of 9 dagen gehad.. En tis echt ideaal als je de hele dag onderweg bent. Rond 8 uur/ half 9 ontbijten, en tegen 7 uur savonds pas weer honger krijgen.. Ideaal!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
heerlijk, Engels/Schots ontbijt!
Het kan even wennen zijn, maar als je daar op vakantie bent en de hele dag onderweg bent, is het heerlijk. Vooral in het niet zo dicht bevolkte Schotland.
's Ochtends dat ontbijten en pas rond 4 uur weer trek krijgen in iets. Je komt er ook niet echt van aan zolang je maar voldoende beweegt en niet 's middags nog uitgebreid gaat lunchen
Lekkerrrrr.. vooral met roosviceequote:
Doe ik ook. Wat kokosmelk erbij , vanillesuiker en geraspte gember vind ik lekker, vanmorgen nog gegeten. Kaneel is ook lekker. Of rozijnen of ander (gedroogd) fruit.quote:Op zondag 1 november 2009 16:41 schreef Mochi-chan het volgende:
Met havermout probeer ik het altijd elke dag net wat anders klaar te maken, zo heb ik een keer in plaats van melk sojamelk geprobeerd, wat koffiepoeder door de melk, cacao door de melk etc. haha, het blijft leuk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |