Heul niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:07 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Maareh, scooter kopen? (ik hoop echt dat je het doorhebt)
als ontbijt? nu maak je het toch wel erg bont....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
bapao. Echt super lekker! Vooral op de markt!
Havermoutpap... Welkom in 2009.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:29 schreef Pisces29 het volgende:
Paar boterhammen met kaas of iets anders wat er in huis is... En een Cappuccino. En soms havermoutpap als het te vroeg voor brood is.
Dat had ik laatst ook gekocht maar ik krijg het echt niet weg gewoonquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:46 schreef 2cv het volgende:
+/- 0,5 liter melk met daardoorheen gemengd 3 zakjes Wake-Up van Brinta.
Pak Brinta kopen , melk warmen tot je een niet al te dikke pap hebt (als het afkoelt dikt het nog iets in)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook gekocht maar ik krijg het echt niet weg gewoon!
Ik hou van pap als ontbijtmaar kan het zelf niet zo goed maken dus eet meestal een banaan of een broodje.
Rozijntjes meekoken is ook full of winquote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:05 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Pak Brinta kopen , melk warmen tot je een niet al te dikke pap hebt (als het afkoelt dikt het nog iets in)
Hoe moeilijk kan dat zijn?
Moeilijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:05 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Pak Brinta kopen , melk warmen tot je een niet al te dikke pap hebt (als het afkoelt dikt het nog iets in)
Hoe moeilijk kan dat zijn?
M'n neefje is zeg maar down with johny (geen geintje) en die maakt het elke ochtend zelfstandig. Volgens mij kan jij het best alleen heb je er geen zin in ofzoquote:
Niks. Boterham met kaas(of tosti variant) is mijn lunch.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:16 schreef F04 het volgende:
Ik vroeg me gewoon eens af wat jullie nou voor ontbijt eten. Een gewone boterham met kaas of iets anders?
BINGOquote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:23 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
M'n neefje is zeg maar down with johny (geen geintje) en die maakt het elke ochtend zelfstandig. Volgens mij kan jij het best alleen heb je er geen zin in ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |