Je hebt dus wel honger, maar geen trek.quote:Op maandag 2 november 2009 20:19 schreef movearound het volgende:
ik ontbijt niet. niet omdat ik smorgens geen trek heb. maar omdat ik smorgens geen hap door me heel krijg. ik ga al bijna over me nek als ik een glas su of een kop koffie smorgens drink.
smorgens drink ik alleen water.
Pff hoe krijg je het weg, je hebt zojuist mijn hele dag opgenoemd ongeveer hahaquote:Op maandag 2 november 2009 13:24 schreef Sandoval het volgende:
4 volkoren boterhammen met boter, kaas en kipfilet. Daarbij een halve fles Hero Fruit & Co of een half pak melk. (meestal dat eerste)
Als je een grote vent wil zijn moet je goed ontbijten.
Lol?quote:Op maandag 2 november 2009 21:54 schreef movearound het volgende:
4 botterhammen eet ik in 2 dagen.
lol.
En ik weeg nog minder dan 70kg met mijn 1.87mquote:Op maandag 2 november 2009 21:30 schreef Lano het volgende:
[..]
Pff hoe krijg je het weg, je hebt zojuist mijn hele dag opgenoemd ongeveer haha
DAt is niet waar natuurlijkik eet maar 3 boterhammen per dag![]()
Sounds healthy to me!quote:Op maandag 2 november 2009 13:24 schreef Sandoval het volgende:
4 volkoren boterhammen met boter, kaas en kipfilet. Daarbij een halve fles Hero Fruit & Co of een half pak melk. (meestal dat eerste)
Als je een grote vent wil zijn moet je goed ontbijten.
Snelle stofwisseling roeleertquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:54 schreef Sandoval het volgende:
[..]
En ik weeg nog minder dan 70kg met mijn 1.87m
Zo jij begint vroeg met de alcohol.quote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef Supperboeren het volgende:
Een echte donkere boterham(ja die vieze zwarten) en dan met een dikke laag pindakaas, en om er bij te drinken een dubbele Irish expresso!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |