SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 10-10-2009 16:46:36 ]
You have right! Ik ga het meteen fixen.quote:
Dat was volgens mij tegen mij?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:39 schreef mash_ het volgende:
net 1-0 verlorenwas niet verdient in de 86min maarja
ja kloptquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij tegen mij?
Daarna won je 2-0 van mij?sta tot nu toe nog boven aan volgens mij
ja ik zoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:58 schreef yes-yes het volgende:
Niemand die nu wilt spelen ?
was 1-1 2e keer... eerst keer 3-1quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:40 schreef mash_ het volgende:
echt te slecht dit. nu weer 0-0. was weer niet terrecht maar ik maak het steeds maar niet af
ja had al ge edit. maar je moet toegeven dat het niet helemaal terecht wasquote:
ging gelijk op... had ook andersom kunnen zijn iddquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja had al ge edit. maar je moet toegeven dat het niet helemaal terecht waswel mooie vrije trap btw
Man city - Juve 5-0quote:
eerste wedstrijd heb je mij helemaal zoek gespeeld, 2e had ik moet winnen maar 1-1 kan ik mee levenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:01 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Man city - Juve 5-0
Je hebt niet echt kans gehad, 1 van mijn betere wedstrijden online!
nu meteen 2e er achteraan
Edit:
2e is wel terecht denk ik 1-1 ?
Heb je uitgenodigd (arsenal)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:43 schreef mvm__ het volgende:
Ik ben ook online. Meld het maar als je een potje wilt (HSV)!
Gvd wat een goedkope penaltiesquote:
Sorry van die laatste goal:P haha was blij dat ik hem maakte, 1e pot was wel beetje gaten kaas bij jou op gegeven moment!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
manchester city met zijn snelle spitsen![]()
Net met 6-2 verloren en met 2-1, die laatste was wel erg zuur in de laatste seconde terwijl ik effies daarvoor een kans miste haha
Ja de 1e wedstrijd kon je alles rustig op Abbedayor afleggen op 1 of andere manier, vond het 2e potje ook leuker aangezien ik niet afgeslacht werdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:32 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Sorry van die laatste goal:P haha was blij dat ik hem maakte, 1e pot was wel beetje gaten kaas bij jou op gegeven moment!
de 2e was gelijk spel beter geweest maja het werd 2-1:)
Hij had er 4 gemaakt idd , van de 6quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja de 1e wedstrijd kon je alles rustig op Abbedayor afleggen op 1 of andere manier, vond het 2e potje ook leuker aangezien ik niet afgeslacht werd
Wie is het? Die vragen we dan vriendelijk om even een ander team te kiezen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
- Je kiest een team van maximaal 4,5 sterren
Er speelt iemand met MAN UTD 5 sterren
Ff melden wie het is, dan stuur ik hem een pm via de ps3.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
Hey Fuck dat ben ik! Ik had die hele regel niet gelezen. Kan ik eruit en opnieuw joinen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
Volgens mij heeft iemand brazilie, zijn die ook geen 5?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
oh die regels heb ik in het vorige topic nergens gezien... dus ik was al gejoind met 5 sterren team. volgens mij kan je dat nergens meer aanpassen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
Nou ja, als dat inderdaad zo is dan is dat maar zo. Niets aan te doen. Toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh die regels heb ik in het vorige topic nergens gezien... dus ik was al gejoind met 5 sterren team. volgens mij kan je dat nergens meer aanpassen.
ach zoveel vind ik hiet niet uitmaken aangezien ik maar met 2-1 van je verloorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hey Fuck dat ben ik! Ik had die hele regel niet gelezen. Kan ik eruit en opnieuw joinen?
okquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:24 schreef Masegate het volgende:
[..]
Nou ja, als dat inderdaad zo is dan is dat maar zo. Niets aan te doen. Toch?
Tenzij iemand erom moet huilen?
Weet iemand toevallig of ik de gameface ook via mijn pc kan uploaden naar de Fifa site en vervolgens mijn PS3 in kan jassen? Of is er een andere manier om de gameface te krijgen als je geen camera op de PS3 hebt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
Dames en heren,
De game face werkt weer, teminste bij mij!
ik moet zeggen,, het lijkt best goed
Volgens mij heb je geen PS3 cam nodig hiervoor, maar kun je ook gewoon via een pc cam of foto uploaden...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:04 schreef Masegate het volgende:
[..]
Weet iemand toevallig of ik de gameface ook via mijn pc kan uploaden naar de Fifa site en vervolgens mijn PS3 in kan jassen? Of is er een andere manier om de gameface te krijgen als je geen camera op de PS3 hebt?
Yes, ik heb het gevonden. Ik ga eens even kijken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:12 schreef Dirkos1987 het volgende:
je moet naar eafootballworld.com gaan en dan game face,
de rest volgt van zelf.
via pc naar ps3 kan dus!
ik zag het jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
mash_ bij mij liggen de EA-servers eruit. Ik krijg geen verbinding meer. Is dat bij jou ook zo?
ik heb je uitgedaagd. die regel van 4.5 sterren was gewoon niet duidelijk in het vorige topic. nu niks meer aantedoenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:22 schreef Apekoek het volgende:
yo peepz, ik wil nu ff een potje ballen in de leauge, iemand aanwezig? ik ben frankwlf.
en verder even over de dikke teams met meer dan 4 sterren, speel maar verder, maar toch vind ik het wel laf dat veel mensen alsnog zo nodig een te sterk team kiezen, en dat vind ik ook van 4,5 sterren.
Super! Ballen maar! Al ben ik de zware underdogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb je uitgedaagd. die regel van 4.5 sterren was gewoon niet duidelijk in het vorige topic. nu niks meer aantedoen
Mocht het niet lukken, kick ik je uit de competitie en kan je er met je eigen account weer in komenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:23 schreef mash_ het volgende:
ik ga zo proberen er uit tegaan en dan er opnieuw in. kijken of dat kan.. zo niet dan ga ik er wel uit en kom ik er met een ander account er in
als je klaar bent... wij moeten ook nog 1 potje doenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Super! Ballen maar! Al ben ik de zware underdog
je hield het goed tegen! nog nooit zo veel moeten uitgooiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Super! Ballen maar! Al ben ik de zware underdog
ja naja gaat dus niet. als je het echt een probleem vind gooi je me er maar uitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:42 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken, kick ik je uit de competitie en kan je er met je eigen account weer in komen
Gooi ik je vanavond er ff uit, stuur ik je via PS3 ff pm dat je weer kan joinenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja naja gaat dus niet. als je het echt een probleem vind gooi je me er maar uitanders blijf ik zo wel door spelen.
snap trouwens niet dat arsenal geen 5 sterren heeft. als je hun punten bij elkaar optelt heb je meer punten dan braziel
waarom eigenlijk volgens mij boeid niemand hetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Gooi ik je vanavond er ff uit, stuur ik je via PS3 ff pm dat je weer kan joinen
ben ik met je eens... maar snel afmaken deze competitiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:06 schreef Apekoek het volgende:
vind dat de volgende keer maar strengere eisen moeten zijn, wel lelijke competitie zo. 2 landen teams tussen allemaal clubs, en alsnog 5 sterren teams, en 2 keer b. munchen.
ja naja we hadden van te voren regels moeten hebben. nu is het niet echt duidelijk. en nu word ik er dus uit gegooid voor niksquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:06 schreef Apekoek het volgende:
vind dat de volgende keer maar strengere eisen moeten zijn, wel lelijke competitie zo. 2 landen teams tussen allemaal clubs, en alsnog 5 sterren teams, en 2 keer b. munchen.
laten we nu gewoon meteen opnieuw beginnen danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:34 schreef Masegate het volgende:
Laten we dit gewoon als test-competitie houden.
Zodra de competitie voorbij is beginnen we echt een goeie.
Toch?
kan ook nogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:48 schreef yes-yes het volgende:
[..]
laten we nu gewoon meteen opnieuw beginnen dan
En geen landen dus?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:04 schreef mash_ het volgende:
Zal ik gewoon een nieuwe aanmaken?? Meteen even met een wachtwoord want er kunnen nu ook mensen die niet van fok zijn erbij
REGELS:
- Max 4.5 Ster team
- Alleen een team wat nog niet gekozen is
zo iets? en dan hier bij houden wie welk team heeft
1. Dirkos1987 - Man city (4.5 ster)
2. Mash-nl - Arsenal (4.5 ster)
neequote:
Laten we weer een nieuwe competitie opstartenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:18 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zit er idd in nu met man city, gelijk wedstrijd tegen Arsenal nu
wat is je psn ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:32 schreef yes-yes het volgende:
ik neem juve
barrilaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat is je psn ?dan zet ik je er alvast bij
leuke wedstrijd trouwens net dirkkoef
ben er ook bij, frankwlf met fiorentinaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:13 schreef mash_ het volgende:
Regels
- Je speelt 2 wedstrijden tegen elke tegenstander
- GEEN landen teams
- Alleen teams die nog niet gekozen zijn
Hoe kom ik er?
Ga in het menu van Fifa 10 naar:
- Online speltypen
- Vrienden-competities
- Meedoen aan competitie
- Zoek vervolgens op 'GAM' en vervolgens verschijnt 'GAM TOERNOOI'
- Wachtwoord gam
- Plaats na het aanmelden in dit topic welk team + je psn naam
Deelnemers, psn, teams
1. Dirkos1987 - dirkkoef10 - Man city
2. mash - Mash-nl -Arsenal
Zijn nog genoeg andere met 4,5 wat mooie teams zijn, Marseille, Lyon, Ac milan, Bayernquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:52 schreef Masegate het volgende:
Wel muf dat ik nou Arsenal niet kan kiezen. Enige 4,5 sterren team waarvan ik weet dat ze lekker spelen.
Maar fok it! Ik ga wel gewoon lekker een team kiezen waar ik volgens mij nog nooit mee heb gespeeld in Fifa 10: Everton.
ja naja was niet helemaal terecht dat je won vond ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zo weer even wat recht gezet
Wat een 2e goal van tevez, volgens mij was hij buitenkant voet, zag het niet goed
[..]
Zijn nog genoeg andere met 4,5 wat mooie teams zijn, Marseille, Lyon, Ac milan, Bayern
Klopt ook, maja wat op scorebord staat dat teltquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja naja was niet helemaal terecht dat je won vond ikgelijk spel had beter geklopt maarja
wat is je psn?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:24 schreef Sodeju het volgende:
Het is idd wat overzichtelijker nu!
Ik heb voor Valencia gekozen.
Ander team kiezen graagquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:13 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik ben auch da bei!
Fukjoeman
PSN: roubain
Team: Arsenal
Im in, password via PM gelievequote:Regels- Je kiest een team van maximaal 4,5 sterren
- Je speelt 2 wedstrijden tegen elke tegenstander
- GEEN landen teams
- Alleen teams die nog niet gekozen zijn
Hoe kom ik er?
Ga in het menu van Fifa 10 naar:
- Online speltypen
- Vrienden-competities
- Meedoen aan competitie
- Zoek vervolgens op 'GAM' en vervolgens verschijnt 'GAM TOERNOOI'
- Wachtwoord gam
- Plaats na het aanmelden in dit topic welk team + je psn naam
Deelnemers, psn, teams
1. Dirkos1987 - dirkkoef10 - Man city
2. mash - Mash-nl -Arsenal
3. yes-yes - barrila - juventus
4. Apekoek - frankwlf -fiorentina
5. Masegate - ButsMG - Everton
6. Dirk-Kuijt - Dirk-Kuijt - Bayern
7. Flarss - Flarss - Olympique Lyon
8. Ri-dge - Ri-dge - AC Milan
9.Sodeju - Historik - Valencia
10. Dhill0n - Dhill0n_Ajax - Ajax
11. GieJay - Aston Villa
12. Fukjoeman - PSN: roubain - Sevilla
Je bent er niet!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:41 schreef Dirkos1987 het volgende:
Iemand nog een potje, of is het te laat?
Ik wel.. Kga er nu opquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:50 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik was aan het wachten tot iemand hier zei dat hij nog potje wou, anders bleef ik lekker DWDD kijken
Inter is 5 sterren. Dat mag niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:38 schreef SubSun het volgende:
psn CANGGIEE
club Inter
ben ik de 16e dan?
Dan was het bij mij erger dan bij jou want ik heb een paar keer een periode gehad dat ik 2 tellen gewoon niets kon doen. Als je speelt moet je zorgen dat je je internet vrij hebt. Dit was gewoon kut. Ik wil geen calimero uithangen maar die is zwaar geflatteerd want ik had er zo helemaal geen zin meer in.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:09 schreef mvm__ het volgende:
Zo erg stotterde het nou ook weet niet hoor. Alleen de 20e tot de 30e minuut was het kut idd. Maar ik zal voortaan via me kabel spelen.
Btw me eerste partij gewonnen:
Bayern Munchen - VfL Wolfsburg 0-3
was het tegenover gestelde van gister...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:17 schreef Dirkos1987 het volgende:
yes-yes - Juventus goeie potjes van jou kant, volledig terecht.
3-0 en 3-3 geloof ik...
wat speelde ik slecht, maar komt mede door het spel van juventus denk ik
we zullen zien..... vanavond 2e potje spelen ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:40 schreef mvm__ het volgende:
verloren van Juventus. PFf ik speelde echt lekker maar de goal wou er niet in. Jammer maar helaas.
Volgende potje win ik wel yes-yes:P
Celtic, kan je me inviten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:41 schreef mvm__ het volgende:
@ Roberto, ja kom maar..
Welk team ben je?
hehe mn eerste gewonnen pot.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
Alweer verloren 3-1 van fiorentina, weer geen aap kans, t zit niet mee vandaag
Je had ook zeker gewonnen, creëerde geen drol meer. Maar wel zuur voor m'n doelsaldoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:05 schreef Dirkos1987 het volgende:
idd verbinding was weg.. rare gebeuren, kan er niks aan doen, al stond ik met 2-1 voor
daar kwam ik ook achter toen ik mijn ps3 aan had gezetquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Inter is 5 sterren. Dat mag niet.
Even een schema opstellen lijkt me het beste. Wie wil er over een uurtje een potje doen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:39 schreef yes-yes het volgende:
Kunnen we niet een tijd afspreken zodat er wat mensen online zijn ?
want dit schiet niet echt op
Tsja, misschien was 5 wat overdreven... maar een duidelijke overwinning was het wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:18 schreef GieJay het volgende:
Was ietsje verlaat.. Wie kan er nu een potje doen?
Aston Villa - Everton 0-5, gefeli!
haha dat was het laatste wat ik verwachtte , ik dacht laat ik eens een voorzet geven. Gaat ie erin! hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:00 schreef Masegate het volgende:
God god god. Dhill0n_ajax wint van me met 1-0.
Amper een schot op goal gehad, geeft ie een voorzet, vliegt die voorzet de goal in... lekker!
In de blessuretijd ook nog!
Die rode kaart vond ik niet echt terechtquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:20 schreef Masegate het volgende:
Weer met 1-0 verloren. Nu van Celtic. Gaat lekker zo.
Verlies liever met 3-0 dan met 1-0.
Who's next?!
Ik?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:20 schreef Masegate het volgende:
Weer met 1-0 verloren. Nu van Celtic. Gaat lekker zo.
Verlies liever met 3-0 dan met 1-0.
Who's next?!
Heb je uitgedaagd...quote:
Ik was al aan het spelen tegen celtic.. 4-2 verloren, hij heeft 80 procent van zijn kansen benutquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:39 schreef Masegate het volgende:
[..]
Heb je uitgedaagd...
Waarom kunnen ze dit trouwens niet beter maken?
Een chat in de competitie. Betere meldingen wanneer je wordt uitgenodigd. Zien wie er tegen elkaar speelt. Enzovoorts enzovoorts...
Wel een mega fout van mij met die korte pass van de keepertquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:45 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik was al aan het spelen tegen celtic.. 4-2 verloren, hij heeft 80 procent van zijn kansen benut
ik wil wel nu....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:34 schreef Fukjoeman het volgende:
Vanmiddag iemand klaar voor een potje? Hele middag vrij
ik moet werkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:06 schreef Roberto258 het volgende:
Ik ben over een half uurtje wel online, nog meer mensen?
is goedquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:47 schreef Roberto258 het volgende:
Ik daag je zo wel uit Mash, oke?
ok dat was de vaagste wedstrijd ooitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:47 schreef Roberto258 het volgende:
Ik daag je zo wel uit Mash, oke?
mwa de 1e helft tikte ik je aardig weg.gaf 2goals ook wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:07 schreef Roberto258 het volgende:
Tja, jou aanvallers zijn gewoon veels te snel. Het niveau verschil met mijn verdedigers is enorm. En het was natuurlijk wel een beetje makkelijk gegeven penalty. Had nooit mogen verliezen
je drong me goed terugquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:13 schreef Roberto258 het volgende:
Ik verdedigde in het begin dramatisch slecht, m'n hele verdediging lag telkens open door de snelheid van Wallcot. Had ik ook tegen Man City. Daarna met mandekking ging het beter. Toen was het gewoon ff afwachten of ik de gelijkmaker zou maken of dat jij het zou afmakenWel lache pot zo
Dat is idd jammer, want zo krijg je competitie nooit af als die mensen niet gaan spelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:15 schreef Roberto258 het volgende:
Iemand nog een potje? Er zijn er twee online maar die reageren nergens op
Zie dat sommige ook nog geen enkele wedstrijd hebben gespeeld... beetje jammer wel.
Jij bent Milan? Ik ben ff eten, maar daarna wil ik wel. Ik stuur je iets na 6 uur wel een invite, oke?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:25 schreef Ri-dge het volgende:
Wie heeft zin in een potjee!! heb maar 1 kunnen spelen tot nu toe..,,...
Invite me dan en stuur ook een bericht via je psn als je gaat invite aub!!
nee bij 4-2quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:18 schreef Roberto258 het volgende:
Toen het 4-0 stond? had je beter niet kunnen doen, je had me helemaal zoek gespeeld, was kansloos met mijn slome linksback tegen Wallcot
dan zitten ze gewoon tegen de computer te spelen of be a pro ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:36 schreef Roberto258 het volgende:
Waarom zijn sommige personen wel online, maar spelen ze geen wedstrijd?
edit: pff probeer al een half uur een wedstrijd op te starten, zonder succes
tjah soms heb je van dat soort wedstrijden dat het maar niet wiltquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:35 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zojuist lesje kansen afmaken gegeven aan ajax
3-0, hij kreeg 3-4 100% kansen, 0 goals
Wel terechte uitslagquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:04 schreef yes-yes het volgende:
wat een pech tegen celtic in 90+ klutsgoal tegen 1-1
1e pot had jij geen kans, 2e had ik geen kans....quote:
ik weet niet precies wie. moet ik even na kijkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:10 schreef Roberto258 het volgende:
Maak van die week maar 2 dagen, ze hebben al een paar dagen de kans gehad. Het zijn er toch ook maar 2 die nog niet gespeeld hebben toch?
ja ik heb me nog niet aangemeld, doe ik over een uurtje als ik thuis ben, ben het hele weekend weg geweest maar het gaat helemaal goed komenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik weet niet precies wie. moet ik even na kijkener heeft ook 1 iemand zich wel hier aangemeld maar nog niet op de ps3. maar ik geef ze nog een week omdat het goed kan dat ze deze week gewoon geen tijd gehad hebben. het is dat ik ziek was 4dagen lang maar anders zou ik ook amper online gweest zijn
dus vind een week mooie tijd
Zal zodra ik kan even kijken voor je.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kan het dus niet vinden. dus het zit al vol dan begrijp ik dan? of is er iets anders wat ik over het hoofd zie?
ik heb geen idee. ik zal straks als ik thuis ben even voor je kijkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik heb me nog niet aangemeld, doe ik over een uurtje als ik thuis ben, ben het hele weekend weg geweest maar het gaat helemaal goed komen
Ik kan het dus niet vinden. dus het zit al vol dan begrijp ik dan? of is er iets anders wat ik over het hoofd zie?
Thanksquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb geen idee. ik zal straks als ik thuis ben even voor je kijken
ik heb voor je gekeken, hij zit vol ja. alleen 1 iemand heeft zich niet hier op fok aangemeld maar wel in het toernooi. dus ik denk dat ik hem er maar uitgooi want jij was gewoon eerder. Dus sorry afmania met fc groningen. maar we zitten vol.quote:
ahh shit kan vanavond pas rond 23uur weer ff snel online maar ga me best doen en iig bedankt!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb voor je gekeken, hij zit vol ja. alleen 1 iemand heeft zich niet hier op fok aangemeld maar wel in het toernooi. dus ik denk dat ik hem er maar uitgooi want jij was gewoon eerder. Dus sorry afmania met fc groningen. maar we zitten vol.
als je zo online gaat kan je je aanmelden
je hebt nog een week de tijd om een wedstrijd te spelen dus komt vast goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahh shit kan vanavond pas rond 23uur weer ff snel online maar ga me best doen en iig bedankt!!
1 keer slechts, heb je uitgedaagdquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik weet niet als ik al 2x tegen je gespeeld heb, anders wil ik wel (man city)
afgemaakt 4-0 verloren, vooral de 4e was een mooie goalquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:16 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
1 keer slechts, heb je uitgedaagd
jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef Dhill0n het volgende:
Ajax was toch niet echt een al te beste keuze , twee keer verloren van arsenal
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:55 schreef Apekoek het volgende:
lekkere pot tegen aston villa gewonnen
Ja dat zijn altijd van die ongeduldige ADHD patienten. Ik wacht meestal ook eerst een minuut of iets of iemand reageert, je weet dat iemand niet altijd direct kan klaar staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:27 schreef Masegate het volgende:
Ik speel maar weinig competitiewedstrijden.
Ik ben vaak in Manager Mode bezig en krijg dan een uitdaging. Dan ga ik zo snel als ik kan naar de competitie (eerst opslaan, dan terug naar hoofdmenu, dan naar de competitie) en dan ben ik te laat.
Daarna ga ik mensen uitnodigen, maar krijg ik nooit reacties.
Het loopt dus altijd net langs elkaar. Daarom wil ik chat in zo'n toernooi-pagina!
Ja dat heb ik ook wel hoor. Als je bijvoorbeeld een wedstrijd aan het spelen bent, laat 'ie dat nog zien zodra je terug komt uit die wedstrijd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef mash_ het volgende:
ik heb het vaak niet eens doortot er opeens staat .... heeft de uitnodiging ge annuleerd
Weet je zeker dat het niet aan jouw kant ligt? Ik heb echt nog nooit problemen gehad, nog niet 1 keer. Wel een keer maar toen zat mun router te kutten, PSNquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:43 schreef mash_ het volgende:
als het playstation network vandaag wel mee werkt ben ik er weer vanaf een uur of half 8
True! Scoor er liever ook niet mee maarja, was nogal opgefoktquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:12 schreef GieJay het volgende:
Aston Villa - Sevilla 1-0
Aston Villa - Sevilla 3-3
Ging wel redelijk gelijk op.. Mega kansen gemist de eerste pot maar gelukkig de 0 kunnen houden. 2e pot was erg jammer van die 3-3, moet is ophouden met rookie mistakes
Ik miste je uitnodiging net..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:16 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
True! Scoor er liever ook niet mee maarja, was nogal opgefoktGoed dat je me hebt toegevoegd, wil nog wel een keer revanche
ja zonde welquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Beetje dood dit topic? Ik zit klaar voor een potjeWie wil?
Si ben er nuquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja zonde welheb je 5 min/ dan kom ik er aan
Ik doe niet meer mee. Mensen moeten eerst hun internetverbinding maar eens op orde hebben voordat ze gaan spelen. Heb al 2x gehad dat de halve wedstrijd zwaar laggie was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:54 schreef Masegate het volgende:
Gisteravond weer 2 potjes gewonnen.
Zag dat de laatst gespeelde wedstrijd voor die potjes ook van mij was en dat was toch echt een paar dagen geleden. Schiet dus niet zo op met het toernooi he?
Wat gaan we daaraan doen?
Echt? Heb ik nog totaal geen last van gehad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik doe niet meer mee. Mensen moeten eerst hun internetverbinding maar eens op orde hebben voordat ze gaan spelen. Heb al 2x gehad dat de halve wedstrijd zwaar laggie was.
Ja want ik hang gewoon aan een kabeltje en ik heb er online vrijwel nooit last van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:09 schreef Masegate het volgende:
[..]
Echt? Heb ik nog totaal geen last van gehad.
Is je eigen internet wel oké?
Kabeltje wil niet zoveel zeggen. Ik speel namelijk draadloos en het loopt als een trein. Het ligt denk ik meer aan welk internetabonnement je hebt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja want ik hang gewoon aan een kabeltje en ik heb er online vrijwel nooit last van.
8mbit. Maar beide keren gaven beide users toe dat het aan hun lag omdat ze draadloos zaten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:11 schreef Masegate het volgende:
[..]
Kabeltje wil niet zoveel zeggen. Ik speel namelijk draadloos en het loopt als een trein. Het ligt denk ik meer aan welk internetabonnement je hebt.
Ok, dan ligt het dus inderdaad aan hun slome routers (of misschien aan hun slecht ingestelde routers).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
8mbit. Maar beide keren gaven beide users toe dat het aan hun lag omdat ze draadloos zaten.
Jep, helaasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:54 schreef Masegate het volgende:
Gisteravond weer 2 potjes gewonnen.
Zag dat de laatst gespeelde wedstrijd voor die potjes ook van mij was en dat was toch echt een paar dagen geleden. Schiet dus niet zo op met het toernooi he?
Wat gaan we daaraan doen?
Zo, inderdaad!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:03 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jep, helaasHet 2e potje spande er overigens wel om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |