ik heb geen idee. ik zal straks als ik thuis ben even voor je kijkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik heb me nog niet aangemeld, doe ik over een uurtje als ik thuis ben, ben het hele weekend weg geweest maar het gaat helemaal goed komen
Ik kan het dus niet vinden. dus het zit al vol dan begrijp ik dan? of is er iets anders wat ik over het hoofd zie?
Thanksquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb geen idee. ik zal straks als ik thuis ben even voor je kijken
ik heb voor je gekeken, hij zit vol ja. alleen 1 iemand heeft zich niet hier op fok aangemeld maar wel in het toernooi. dus ik denk dat ik hem er maar uitgooi want jij was gewoon eerder. Dus sorry afmania met fc groningen. maar we zitten vol.quote:
ahh shit kan vanavond pas rond 23uur weer ff snel online maar ga me best doen en iig bedankt!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb voor je gekeken, hij zit vol ja. alleen 1 iemand heeft zich niet hier op fok aangemeld maar wel in het toernooi. dus ik denk dat ik hem er maar uitgooi want jij was gewoon eerder. Dus sorry afmania met fc groningen. maar we zitten vol.
als je zo online gaat kan je je aanmelden
je hebt nog een week de tijd om een wedstrijd te spelen dus komt vast goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahh shit kan vanavond pas rond 23uur weer ff snel online maar ga me best doen en iig bedankt!!
1 keer slechts, heb je uitgedaagdquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik weet niet als ik al 2x tegen je gespeeld heb, anders wil ik wel (man city)
afgemaakt 4-0 verloren, vooral de 4e was een mooie goalquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:16 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
1 keer slechts, heb je uitgedaagd
jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef Dhill0n het volgende:
Ajax was toch niet echt een al te beste keuze , twee keer verloren van arsenal
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:55 schreef Apekoek het volgende:
lekkere pot tegen aston villa gewonnen
Ja dat zijn altijd van die ongeduldige ADHD patienten. Ik wacht meestal ook eerst een minuut of iets of iemand reageert, je weet dat iemand niet altijd direct kan klaar staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:27 schreef Masegate het volgende:
Ik speel maar weinig competitiewedstrijden.
Ik ben vaak in Manager Mode bezig en krijg dan een uitdaging. Dan ga ik zo snel als ik kan naar de competitie (eerst opslaan, dan terug naar hoofdmenu, dan naar de competitie) en dan ben ik te laat.
Daarna ga ik mensen uitnodigen, maar krijg ik nooit reacties.
Het loopt dus altijd net langs elkaar. Daarom wil ik chat in zo'n toernooi-pagina!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |