is goedquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:47 schreef Roberto258 het volgende:
Ik daag je zo wel uit Mash, oke?
ok dat was de vaagste wedstrijd ooitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:47 schreef Roberto258 het volgende:
Ik daag je zo wel uit Mash, oke?
mwa de 1e helft tikte ik je aardig weg.gaf 2goals ook wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:07 schreef Roberto258 het volgende:
Tja, jou aanvallers zijn gewoon veels te snel. Het niveau verschil met mijn verdedigers is enorm. En het was natuurlijk wel een beetje makkelijk gegeven penalty. Had nooit mogen verliezen
je drong me goed terugquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:13 schreef Roberto258 het volgende:
Ik verdedigde in het begin dramatisch slecht, m'n hele verdediging lag telkens open door de snelheid van Wallcot. Had ik ook tegen Man City. Daarna met mandekking ging het beter. Toen was het gewoon ff afwachten of ik de gelijkmaker zou maken of dat jij het zou afmakenWel lache pot zo
Dat is idd jammer, want zo krijg je competitie nooit af als die mensen niet gaan spelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:15 schreef Roberto258 het volgende:
Iemand nog een potje? Er zijn er twee online maar die reageren nergens op
Zie dat sommige ook nog geen enkele wedstrijd hebben gespeeld... beetje jammer wel.
Jij bent Milan? Ik ben ff eten, maar daarna wil ik wel. Ik stuur je iets na 6 uur wel een invite, oke?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:25 schreef Ri-dge het volgende:
Wie heeft zin in een potjee!! heb maar 1 kunnen spelen tot nu toe..,,...
Invite me dan en stuur ook een bericht via je psn als je gaat invite aub!!
nee bij 4-2quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:18 schreef Roberto258 het volgende:
Toen het 4-0 stond? had je beter niet kunnen doen, je had me helemaal zoek gespeeld, was kansloos met mijn slome linksback tegen Wallcot
dan zitten ze gewoon tegen de computer te spelen of be a pro ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:36 schreef Roberto258 het volgende:
Waarom zijn sommige personen wel online, maar spelen ze geen wedstrijd?
edit: pff probeer al een half uur een wedstrijd op te starten, zonder succes
tjah soms heb je van dat soort wedstrijden dat het maar niet wiltquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:35 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zojuist lesje kansen afmaken gegeven aan ajax
3-0, hij kreeg 3-4 100% kansen, 0 goals
Wel terechte uitslagquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:04 schreef yes-yes het volgende:
wat een pech tegen celtic in 90+ klutsgoal tegen 1-1
1e pot had jij geen kans, 2e had ik geen kans....quote:
ik weet niet precies wie. moet ik even na kijkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:10 schreef Roberto258 het volgende:
Maak van die week maar 2 dagen, ze hebben al een paar dagen de kans gehad. Het zijn er toch ook maar 2 die nog niet gespeeld hebben toch?
ja ik heb me nog niet aangemeld, doe ik over een uurtje als ik thuis ben, ben het hele weekend weg geweest maar het gaat helemaal goed komenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik weet niet precies wie. moet ik even na kijkener heeft ook 1 iemand zich wel hier aangemeld maar nog niet op de ps3. maar ik geef ze nog een week omdat het goed kan dat ze deze week gewoon geen tijd gehad hebben. het is dat ik ziek was 4dagen lang maar anders zou ik ook amper online gweest zijn
dus vind een week mooie tijd
Zal zodra ik kan even kijken voor je.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kan het dus niet vinden. dus het zit al vol dan begrijp ik dan? of is er iets anders wat ik over het hoofd zie?
ik heb geen idee. ik zal straks als ik thuis ben even voor je kijkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik heb me nog niet aangemeld, doe ik over een uurtje als ik thuis ben, ben het hele weekend weg geweest maar het gaat helemaal goed komen
Ik kan het dus niet vinden. dus het zit al vol dan begrijp ik dan? of is er iets anders wat ik over het hoofd zie?
Thanksquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb geen idee. ik zal straks als ik thuis ben even voor je kijken
ik heb voor je gekeken, hij zit vol ja. alleen 1 iemand heeft zich niet hier op fok aangemeld maar wel in het toernooi. dus ik denk dat ik hem er maar uitgooi want jij was gewoon eerder. Dus sorry afmania met fc groningen. maar we zitten vol.quote:
ahh shit kan vanavond pas rond 23uur weer ff snel online maar ga me best doen en iig bedankt!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb voor je gekeken, hij zit vol ja. alleen 1 iemand heeft zich niet hier op fok aangemeld maar wel in het toernooi. dus ik denk dat ik hem er maar uitgooi want jij was gewoon eerder. Dus sorry afmania met fc groningen. maar we zitten vol.
als je zo online gaat kan je je aanmelden
je hebt nog een week de tijd om een wedstrijd te spelen dus komt vast goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ahh shit kan vanavond pas rond 23uur weer ff snel online maar ga me best doen en iig bedankt!!
1 keer slechts, heb je uitgedaagdquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik weet niet als ik al 2x tegen je gespeeld heb, anders wil ik wel (man city)
afgemaakt 4-0 verloren, vooral de 4e was een mooie goalquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:16 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
1 keer slechts, heb je uitgedaagd
jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef Dhill0n het volgende:
Ajax was toch niet echt een al te beste keuze , twee keer verloren van arsenal
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:55 schreef Apekoek het volgende:
lekkere pot tegen aston villa gewonnen
Ja dat zijn altijd van die ongeduldige ADHD patienten. Ik wacht meestal ook eerst een minuut of iets of iemand reageert, je weet dat iemand niet altijd direct kan klaar staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:27 schreef Masegate het volgende:
Ik speel maar weinig competitiewedstrijden.
Ik ben vaak in Manager Mode bezig en krijg dan een uitdaging. Dan ga ik zo snel als ik kan naar de competitie (eerst opslaan, dan terug naar hoofdmenu, dan naar de competitie) en dan ben ik te laat.
Daarna ga ik mensen uitnodigen, maar krijg ik nooit reacties.
Het loopt dus altijd net langs elkaar. Daarom wil ik chat in zo'n toernooi-pagina!
Ja dat heb ik ook wel hoor. Als je bijvoorbeeld een wedstrijd aan het spelen bent, laat 'ie dat nog zien zodra je terug komt uit die wedstrijd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef mash_ het volgende:
ik heb het vaak niet eens doortot er opeens staat .... heeft de uitnodiging ge annuleerd
Weet je zeker dat het niet aan jouw kant ligt? Ik heb echt nog nooit problemen gehad, nog niet 1 keer. Wel een keer maar toen zat mun router te kutten, PSNquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:43 schreef mash_ het volgende:
als het playstation network vandaag wel mee werkt ben ik er weer vanaf een uur of half 8
True! Scoor er liever ook niet mee maarja, was nogal opgefoktquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:12 schreef GieJay het volgende:
Aston Villa - Sevilla 1-0
Aston Villa - Sevilla 3-3
Ging wel redelijk gelijk op.. Mega kansen gemist de eerste pot maar gelukkig de 0 kunnen houden. 2e pot was erg jammer van die 3-3, moet is ophouden met rookie mistakes
Ik miste je uitnodiging net..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:16 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
True! Scoor er liever ook niet mee maarja, was nogal opgefoktGoed dat je me hebt toegevoegd, wil nog wel een keer revanche
ja zonde welquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Beetje dood dit topic? Ik zit klaar voor een potjeWie wil?
Si ben er nuquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja zonde welheb je 5 min/ dan kom ik er aan
Ik doe niet meer mee. Mensen moeten eerst hun internetverbinding maar eens op orde hebben voordat ze gaan spelen. Heb al 2x gehad dat de halve wedstrijd zwaar laggie was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:54 schreef Masegate het volgende:
Gisteravond weer 2 potjes gewonnen.
Zag dat de laatst gespeelde wedstrijd voor die potjes ook van mij was en dat was toch echt een paar dagen geleden. Schiet dus niet zo op met het toernooi he?
Wat gaan we daaraan doen?
Echt? Heb ik nog totaal geen last van gehad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik doe niet meer mee. Mensen moeten eerst hun internetverbinding maar eens op orde hebben voordat ze gaan spelen. Heb al 2x gehad dat de halve wedstrijd zwaar laggie was.
Ja want ik hang gewoon aan een kabeltje en ik heb er online vrijwel nooit last van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:09 schreef Masegate het volgende:
[..]
Echt? Heb ik nog totaal geen last van gehad.
Is je eigen internet wel oké?
Kabeltje wil niet zoveel zeggen. Ik speel namelijk draadloos en het loopt als een trein. Het ligt denk ik meer aan welk internetabonnement je hebt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja want ik hang gewoon aan een kabeltje en ik heb er online vrijwel nooit last van.
8mbit. Maar beide keren gaven beide users toe dat het aan hun lag omdat ze draadloos zaten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:11 schreef Masegate het volgende:
[..]
Kabeltje wil niet zoveel zeggen. Ik speel namelijk draadloos en het loopt als een trein. Het ligt denk ik meer aan welk internetabonnement je hebt.
Ok, dan ligt het dus inderdaad aan hun slome routers (of misschien aan hun slecht ingestelde routers).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
8mbit. Maar beide keren gaven beide users toe dat het aan hun lag omdat ze draadloos zaten.
Jep, helaasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:54 schreef Masegate het volgende:
Gisteravond weer 2 potjes gewonnen.
Zag dat de laatst gespeelde wedstrijd voor die potjes ook van mij was en dat was toch echt een paar dagen geleden. Schiet dus niet zo op met het toernooi he?
Wat gaan we daaraan doen?
Zo, inderdaad!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:03 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jep, helaasHet 2e potje spande er overigens wel om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |