is goedquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:47 schreef Roberto258 het volgende:
Ik daag je zo wel uit Mash, oke?
ok dat was de vaagste wedstrijd ooitquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:47 schreef Roberto258 het volgende:
Ik daag je zo wel uit Mash, oke?
mwa de 1e helft tikte ik je aardig weg.gaf 2goals ook wegquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:07 schreef Roberto258 het volgende:
Tja, jou aanvallers zijn gewoon veels te snel. Het niveau verschil met mijn verdedigers is enorm. En het was natuurlijk wel een beetje makkelijk gegeven penalty. Had nooit mogen verliezen
je drong me goed terugquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:13 schreef Roberto258 het volgende:
Ik verdedigde in het begin dramatisch slecht, m'n hele verdediging lag telkens open door de snelheid van Wallcot. Had ik ook tegen Man City. Daarna met mandekking ging het beter. Toen was het gewoon ff afwachten of ik de gelijkmaker zou maken of dat jij het zou afmakenWel lache pot zo
Dat is idd jammer, want zo krijg je competitie nooit af als die mensen niet gaan spelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:15 schreef Roberto258 het volgende:
Iemand nog een potje? Er zijn er twee online maar die reageren nergens op
Zie dat sommige ook nog geen enkele wedstrijd hebben gespeeld... beetje jammer wel.
Jij bent Milan? Ik ben ff eten, maar daarna wil ik wel. Ik stuur je iets na 6 uur wel een invite, oke?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:25 schreef Ri-dge het volgende:
Wie heeft zin in een potjee!! heb maar 1 kunnen spelen tot nu toe..,,...
Invite me dan en stuur ook een bericht via je psn als je gaat invite aub!!
nee bij 4-2quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:18 schreef Roberto258 het volgende:
Toen het 4-0 stond? had je beter niet kunnen doen, je had me helemaal zoek gespeeld, was kansloos met mijn slome linksback tegen Wallcot
dan zitten ze gewoon tegen de computer te spelen of be a pro ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:36 schreef Roberto258 het volgende:
Waarom zijn sommige personen wel online, maar spelen ze geen wedstrijd?
edit: pff probeer al een half uur een wedstrijd op te starten, zonder succes
tjah soms heb je van dat soort wedstrijden dat het maar niet wiltquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:35 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zojuist lesje kansen afmaken gegeven aan ajax
3-0, hij kreeg 3-4 100% kansen, 0 goals
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |