waarom eigenlijk volgens mij boeid niemand hetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Gooi ik je vanavond er ff uit, stuur ik je via PS3 ff pm dat je weer kan joinen
ben ik met je eens... maar snel afmaken deze competitiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:06 schreef Apekoek het volgende:
vind dat de volgende keer maar strengere eisen moeten zijn, wel lelijke competitie zo. 2 landen teams tussen allemaal clubs, en alsnog 5 sterren teams, en 2 keer b. munchen.
ja naja we hadden van te voren regels moeten hebben. nu is het niet echt duidelijk. en nu word ik er dus uit gegooid voor niksquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:06 schreef Apekoek het volgende:
vind dat de volgende keer maar strengere eisen moeten zijn, wel lelijke competitie zo. 2 landen teams tussen allemaal clubs, en alsnog 5 sterren teams, en 2 keer b. munchen.
laten we nu gewoon meteen opnieuw beginnen danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:34 schreef Masegate het volgende:
Laten we dit gewoon als test-competitie houden.
Zodra de competitie voorbij is beginnen we echt een goeie.
Toch?
kan ook nogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:48 schreef yes-yes het volgende:
[..]
laten we nu gewoon meteen opnieuw beginnen dan
En geen landen dus?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:04 schreef mash_ het volgende:
Zal ik gewoon een nieuwe aanmaken?? Meteen even met een wachtwoord want er kunnen nu ook mensen die niet van fok zijn erbij
REGELS:
- Max 4.5 Ster team
- Alleen een team wat nog niet gekozen is
zo iets? en dan hier bij houden wie welk team heeft
1. Dirkos1987 - Man city (4.5 ster)
2. Mash-nl - Arsenal (4.5 ster)
neequote:
Laten we weer een nieuwe competitie opstartenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:18 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zit er idd in nu met man city, gelijk wedstrijd tegen Arsenal nu
wat is je psn ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:32 schreef yes-yes het volgende:
ik neem juve
barrilaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat is je psn ?dan zet ik je er alvast bij
leuke wedstrijd trouwens net dirkkoef
ben er ook bij, frankwlf met fiorentinaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:13 schreef mash_ het volgende:
Regels
- Je kiest een team van maximaal 4,5 sterren
- Je speelt 2 wedstrijden tegen elke tegenstander
- GEEN landen teams
- Alleen teams die nog niet gekozen zijn
Hoe kom ik er?
Ga in het menu van Fifa 10 naar:
- Online speltypen
- Vrienden-competities
- Meedoen aan competitie
- Zoek vervolgens op 'GAM' en vervolgens verschijnt 'GAM TOERNOOI'
- Wachtwoord gam