SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 10-10-2009 16:46:36 ]
You have right! Ik ga het meteen fixen.quote:
Dat was volgens mij tegen mij?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:39 schreef mash_ het volgende:
net 1-0 verlorenwas niet verdient in de 86min maarja
ja kloptquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij tegen mij?
Daarna won je 2-0 van mij?sta tot nu toe nog boven aan volgens mij
ja ik zoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:58 schreef yes-yes het volgende:
Niemand die nu wilt spelen ?
was 1-1 2e keer... eerst keer 3-1quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:40 schreef mash_ het volgende:
echt te slecht dit. nu weer 0-0. was weer niet terrecht maar ik maak het steeds maar niet af
ja had al ge edit. maar je moet toegeven dat het niet helemaal terecht wasquote:
ging gelijk op... had ook andersom kunnen zijn iddquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja had al ge edit. maar je moet toegeven dat het niet helemaal terecht waswel mooie vrije trap btw
Man city - Juve 5-0quote:
eerste wedstrijd heb je mij helemaal zoek gespeeld, 2e had ik moet winnen maar 1-1 kan ik mee levenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:01 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Man city - Juve 5-0
Je hebt niet echt kans gehad, 1 van mijn betere wedstrijden online!
nu meteen 2e er achteraan
Edit:
2e is wel terecht denk ik 1-1 ?
Heb je uitgenodigd (arsenal)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:43 schreef mvm__ het volgende:
Ik ben ook online. Meld het maar als je een potje wilt (HSV)!
Gvd wat een goedkope penaltiesquote:
Sorry van die laatste goal:P haha was blij dat ik hem maakte, 1e pot was wel beetje gaten kaas bij jou op gegeven moment!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
manchester city met zijn snelle spitsen![]()
Net met 6-2 verloren en met 2-1, die laatste was wel erg zuur in de laatste seconde terwijl ik effies daarvoor een kans miste haha
Ja de 1e wedstrijd kon je alles rustig op Abbedayor afleggen op 1 of andere manier, vond het 2e potje ook leuker aangezien ik niet afgeslacht werdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:32 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Sorry van die laatste goal:P haha was blij dat ik hem maakte, 1e pot was wel beetje gaten kaas bij jou op gegeven moment!
de 2e was gelijk spel beter geweest maja het werd 2-1:)
Hij had er 4 gemaakt idd , van de 6quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja de 1e wedstrijd kon je alles rustig op Abbedayor afleggen op 1 of andere manier, vond het 2e potje ook leuker aangezien ik niet afgeslacht werd
Wie is het? Die vragen we dan vriendelijk om even een ander team te kiezen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
- Je kiest een team van maximaal 4,5 sterren
Er speelt iemand met MAN UTD 5 sterren
Ff melden wie het is, dan stuur ik hem een pm via de ps3.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
Hey Fuck dat ben ik! Ik had die hele regel niet gelezen. Kan ik eruit en opnieuw joinen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
Volgens mij heeft iemand brazilie, zijn die ook geen 5?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
oh die regels heb ik in het vorige topic nergens gezien... dus ik was al gejoind met 5 sterren team. volgens mij kan je dat nergens meer aanpassen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
Nou ja, als dat inderdaad zo is dan is dat maar zo. Niets aan te doen. Toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh die regels heb ik in het vorige topic nergens gezien... dus ik was al gejoind met 5 sterren team. volgens mij kan je dat nergens meer aanpassen.
ach zoveel vind ik hiet niet uitmaken aangezien ik maar met 2-1 van je verloorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hey Fuck dat ben ik! Ik had die hele regel niet gelezen. Kan ik eruit en opnieuw joinen?
okquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:24 schreef Masegate het volgende:
[..]
Nou ja, als dat inderdaad zo is dan is dat maar zo. Niets aan te doen. Toch?
Tenzij iemand erom moet huilen?
Weet iemand toevallig of ik de gameface ook via mijn pc kan uploaden naar de Fifa site en vervolgens mijn PS3 in kan jassen? Of is er een andere manier om de gameface te krijgen als je geen camera op de PS3 hebt?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
Dames en heren,
De game face werkt weer, teminste bij mij!
ik moet zeggen,, het lijkt best goed
Volgens mij heb je geen PS3 cam nodig hiervoor, maar kun je ook gewoon via een pc cam of foto uploaden...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:04 schreef Masegate het volgende:
[..]
Weet iemand toevallig of ik de gameface ook via mijn pc kan uploaden naar de Fifa site en vervolgens mijn PS3 in kan jassen? Of is er een andere manier om de gameface te krijgen als je geen camera op de PS3 hebt?
Yes, ik heb het gevonden. Ik ga eens even kijken.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:12 schreef Dirkos1987 het volgende:
je moet naar eafootballworld.com gaan en dan game face,
de rest volgt van zelf.
via pc naar ps3 kan dus!
ik zag het jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
mash_ bij mij liggen de EA-servers eruit. Ik krijg geen verbinding meer. Is dat bij jou ook zo?
ik heb je uitgedaagd. die regel van 4.5 sterren was gewoon niet duidelijk in het vorige topic. nu niks meer aantedoenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:22 schreef Apekoek het volgende:
yo peepz, ik wil nu ff een potje ballen in de leauge, iemand aanwezig? ik ben frankwlf.
en verder even over de dikke teams met meer dan 4 sterren, speel maar verder, maar toch vind ik het wel laf dat veel mensen alsnog zo nodig een te sterk team kiezen, en dat vind ik ook van 4,5 sterren.
Super! Ballen maar! Al ben ik de zware underdogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb je uitgedaagd. die regel van 4.5 sterren was gewoon niet duidelijk in het vorige topic. nu niks meer aantedoen
Mocht het niet lukken, kick ik je uit de competitie en kan je er met je eigen account weer in komenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:23 schreef mash_ het volgende:
ik ga zo proberen er uit tegaan en dan er opnieuw in. kijken of dat kan.. zo niet dan ga ik er wel uit en kom ik er met een ander account er in
als je klaar bent... wij moeten ook nog 1 potje doenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Super! Ballen maar! Al ben ik de zware underdog
je hield het goed tegen! nog nooit zo veel moeten uitgooiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Super! Ballen maar! Al ben ik de zware underdog
ja naja gaat dus niet. als je het echt een probleem vind gooi je me er maar uitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:42 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken, kick ik je uit de competitie en kan je er met je eigen account weer in komen
Gooi ik je vanavond er ff uit, stuur ik je via PS3 ff pm dat je weer kan joinenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja naja gaat dus niet. als je het echt een probleem vind gooi je me er maar uitanders blijf ik zo wel door spelen.
snap trouwens niet dat arsenal geen 5 sterren heeft. als je hun punten bij elkaar optelt heb je meer punten dan braziel
waarom eigenlijk volgens mij boeid niemand hetquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:02 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Gooi ik je vanavond er ff uit, stuur ik je via PS3 ff pm dat je weer kan joinen
ben ik met je eens... maar snel afmaken deze competitiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:06 schreef Apekoek het volgende:
vind dat de volgende keer maar strengere eisen moeten zijn, wel lelijke competitie zo. 2 landen teams tussen allemaal clubs, en alsnog 5 sterren teams, en 2 keer b. munchen.
ja naja we hadden van te voren regels moeten hebben. nu is het niet echt duidelijk. en nu word ik er dus uit gegooid voor niksquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:06 schreef Apekoek het volgende:
vind dat de volgende keer maar strengere eisen moeten zijn, wel lelijke competitie zo. 2 landen teams tussen allemaal clubs, en alsnog 5 sterren teams, en 2 keer b. munchen.
laten we nu gewoon meteen opnieuw beginnen danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:34 schreef Masegate het volgende:
Laten we dit gewoon als test-competitie houden.
Zodra de competitie voorbij is beginnen we echt een goeie.
Toch?
kan ook nogquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:48 schreef yes-yes het volgende:
[..]
laten we nu gewoon meteen opnieuw beginnen dan
En geen landen dus?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:04 schreef mash_ het volgende:
Zal ik gewoon een nieuwe aanmaken?? Meteen even met een wachtwoord want er kunnen nu ook mensen die niet van fok zijn erbij
REGELS:
- Max 4.5 Ster team
- Alleen een team wat nog niet gekozen is
zo iets? en dan hier bij houden wie welk team heeft
1. Dirkos1987 - Man city (4.5 ster)
2. Mash-nl - Arsenal (4.5 ster)
neequote:
Laten we weer een nieuwe competitie opstartenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:18 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik zit er idd in nu met man city, gelijk wedstrijd tegen Arsenal nu
wat is je psn ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:32 schreef yes-yes het volgende:
ik neem juve
barrilaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat is je psn ?dan zet ik je er alvast bij
leuke wedstrijd trouwens net dirkkoef
ben er ook bij, frankwlf met fiorentinaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:13 schreef mash_ het volgende:
Regels
- Je speelt 2 wedstrijden tegen elke tegenstander
- GEEN landen teams
- Alleen teams die nog niet gekozen zijn
Hoe kom ik er?
Ga in het menu van Fifa 10 naar:
- Online speltypen
- Vrienden-competities
- Meedoen aan competitie
- Zoek vervolgens op 'GAM' en vervolgens verschijnt 'GAM TOERNOOI'
- Wachtwoord gam