SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 10-10-2009 16:46:36 ]
You have right! Ik ga het meteen fixen.quote:
Dat was volgens mij tegen mij?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:39 schreef mash_ het volgende:
net 1-0 verlorenwas niet verdient in de 86min maarja
ja kloptquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij tegen mij?
Daarna won je 2-0 van mij?sta tot nu toe nog boven aan volgens mij
ja ik zoquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:58 schreef yes-yes het volgende:
Niemand die nu wilt spelen ?
was 1-1 2e keer... eerst keer 3-1quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:40 schreef mash_ het volgende:
echt te slecht dit. nu weer 0-0. was weer niet terrecht maar ik maak het steeds maar niet af
ja had al ge edit. maar je moet toegeven dat het niet helemaal terecht wasquote:
ging gelijk op... had ook andersom kunnen zijn iddquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja had al ge edit. maar je moet toegeven dat het niet helemaal terecht waswel mooie vrije trap btw
Man city - Juve 5-0quote:
eerste wedstrijd heb je mij helemaal zoek gespeeld, 2e had ik moet winnen maar 1-1 kan ik mee levenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:01 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Man city - Juve 5-0
Je hebt niet echt kans gehad, 1 van mijn betere wedstrijden online!
nu meteen 2e er achteraan
Edit:
2e is wel terecht denk ik 1-1 ?
Heb je uitgenodigd (arsenal)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:43 schreef mvm__ het volgende:
Ik ben ook online. Meld het maar als je een potje wilt (HSV)!
Gvd wat een goedkope penaltiesquote:
Sorry van die laatste goal:P haha was blij dat ik hem maakte, 1e pot was wel beetje gaten kaas bij jou op gegeven moment!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
manchester city met zijn snelle spitsen![]()
Net met 6-2 verloren en met 2-1, die laatste was wel erg zuur in de laatste seconde terwijl ik effies daarvoor een kans miste haha
Ja de 1e wedstrijd kon je alles rustig op Abbedayor afleggen op 1 of andere manier, vond het 2e potje ook leuker aangezien ik niet afgeslacht werdquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:32 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Sorry van die laatste goal:P haha was blij dat ik hem maakte, 1e pot was wel beetje gaten kaas bij jou op gegeven moment!
de 2e was gelijk spel beter geweest maja het werd 2-1:)
Hij had er 4 gemaakt idd , van de 6quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja de 1e wedstrijd kon je alles rustig op Abbedayor afleggen op 1 of andere manier, vond het 2e potje ook leuker aangezien ik niet afgeslacht werd
Wie is het? Die vragen we dan vriendelijk om even een ander team te kiezen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
- Je kiest een team van maximaal 4,5 sterren
Er speelt iemand met MAN UTD 5 sterren
Ff melden wie het is, dan stuur ik hem een pm via de ps3.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:50 schreef yes-yes het volgende:
Regels
- Je kiest een team van maximaal 4,5 sterren
Er speelt iemand met MAN UTD 5 sterren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |